Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7181
    csem66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2008
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ee cbf dünyasına ben geliyorum olsun okadar :D

    var ben almıştım bi arkadaşıma hemde uygun fiyata bulamassan karaköyde girişte şimdi ismini hatırlamıyorum bi motorcu war orda war ;)
    ben geçen yıl sirkecide 3500 dediğinde kadıköy mototaldan 3420 ye koruma demiri dahil satın almıştım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7182
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    3420 tl ye şerit mi aldın abi anlamadım ?? :D motordan bahsetmiyorum ben :D ama olsun hayırlı olsun :D

    hadi








    iyigecelerrrrr herkese
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  3. #7183
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    arkadaşalr benim patlayan lastikler 2 defa arka 2 defada ön şeklinde balon yapma falanda yok sadece ön tekerde tekerin tam ortasındaki ek yerinden hiçbirşey batma delme falan olmadığı halde küçük bir delikten kaçırma yapıyordu onada fitil yaptırdım böyle olacağını bilsem yeni takım lastik alırdım neticede son bir ayda 20 lira sadece fitile para verdim yaşanan maduriyet te cabası..

  4. #7184
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı kawasaki26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelleme normal yolda 110 yokuş aşağı 120 kardeş
    normal düz yolda 120 yokuş aşşaya basarsan şahsen ben diyorum 140 ı gördüm.
    ama arka 38 lik dişli ile.
    98 Beygir.....

  5. #7185
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşalr benim patlayan lastikler 2 defa arka 2 defada ön şeklinde balon yapma falanda yok sadece ön tekerde tekerin tam ortasındaki ek yerinden hiçbirşey batma delme falan olmadığı halde küçük bir delikten kaçırma yapıyordu onada fitil yaptırdım böyle olacağını bilsem yeni takım lastik alırdım neticede son bir ayda 20 lira sadece fitile para verdim yaşanan maduriyet te cabası..
    Bizim orj lastikler o kadar kalitesiz ki, hammaddesinde lastik oranı kaucuktan fazla olması gerekirken duroların kaucuk oranı lastikten daha fazla imiş. Dolayısıyla lastiğe batan ufak cisimler,misal küçük bi taşı bile lastik geri bırakmıyabiliyor, içine alıyor. Lastik gibi lastik olsa esneme payı sayesinde batan cisimle delinmez, esner ve geri bırakır. Ne yazık ki durolar böyle değil. Gecenlerde ön lastikten cebimdeki anahtarla küçük bi taş parçası çıkardım. Resmen lastik içine almış üzerinden geçtiğimde. Adam gibi lastik olsa o küçük taş parçasını içine alacağına bırakırdı. 5000 deyim. 8000 bakımında yolumu bulabilirsem dunlop pirelli vs değiştirmeyi düşünüyorum. ama 8000 de di
    yelim ki yolumu bulamadım 12000 de mutlak değiştiricem. Çünki lastiklerin yol tutuş özelliği zaten kaliteli değil, birde dişler kayboldukça risk daha da artacak. Çok kastırmamak lazım duruları.

  6. #7186
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normal düz yolda 120 yokuş aşşaya basarsan şahsen ben diyorum 140 ı gördüm.
    ama arka 38 lik dişli ile.
    Aynen bende de böyle normal yolda 120 ama rüzgarsız olunca yoksa 115, yokuş aşağıda da 130 u gördüm 3 gün önce fakat hiç tavsiye etmiyorum motor aşırı zorlanıyor inanamazsınız içim acıdı resmen

    Not: Dişli değişimi yapılmamıştır orjinal dişlileri ile fakat rodajını iyi yaptığıma inanıyorum çok üstüne düşmüştüm zamanında

  7. #7187

    Üyelik
    23 Şubat 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    O ŞİMDİ ANILARDA YAŞIYOR...
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normal düz yolda 120 yokuş aşşaya basarsan şahsen ben diyorum 140 ı gördüm.
    ama arka 38 lik dişli ile.

    selam bende bende aynı hızları görüyorum düz ve rampa aşagı fakat benim dişli 42 orjinal 38 lik le senin daha fazla yapman gerekmiyormu
    derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
    Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,

  8. #7188
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı tr.davutak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam bende bende aynı hızları görüyorum düz ve rampa aşagı fakat benim dişli 42 orjinal 38 lik le senin daha fazla yapman gerekmiyormu
    42 dişle 120 yaparsan 38 dişle 140 yaparsın diye bi mantık yok. 38 dişle çok iyi performans alınabilmesi için motorada bi kaç beygir güç kazandırabilecek modifler yapmak lazım aslında. Veya motorun rodajının çok güzel yapılmış ve bakımlı, açılmış olması lazım. Yoksa motorun gücü yetmediği için 5. viteste çoğu kez devrini tamamlayadığı için bu dişli değişiminden memnun olmayan, bunun faydasını göremeyen arkadaşlar var. Bununda biri benim . Motor devrini tamamlayabilse, her koşulda düzde 140 basılabilmesi lazım 38 arka diş ile. Ben arkaya 40 dişli takmıştım. Düzdeki hızım değişmedi. yükselmedi, yine 110-115 ti. Ama bu hızlarda motor düşük devir kullanmaya başlamıştı. Yani kendi hesabıma göre. ben 40 arka dişli ile motoru düz yolda devir kesiciye sokmayı başarabilseydim 130-135 arası bişey yapabilmem lazımdı. Ama gücü yetmiyor. Ve dik bayırlarda arkada 90 kg adamla dişli modifi olmuyor. Yani benim deneyimim şu; dişli değiştiren herkez aynı performansı beklemesin. Motordan motorada değişiyor. Memnun olanda var, olmayanda. Genelde yolculu kullanılıyorsanız ve şehir içi kullanımınız çoksa, devamlı kullanılan istikamette yer yer dik bayırlar mevcutsa benim deneyimim: Cbf 150 nin orjinal dişlileriyle oynamayın.

  9. #7189
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    teşekkürler ;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  10. #7190
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Yeni cbf alıp aramıza katılacak arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Pişman olmayacağınızdan eminim.

    Lastik konusuna gelince. Evet çok kalitesizler. Daha 1000 km deyim. en kısa sürede değiştirmem lazım.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  11. #7191

    Üyelik
    23 Şubat 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    O ŞİMDİ ANILARDA YAŞIYOR...
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    42 dişle 120 yaparsan 38 dişle 140 yaparsın diye bi mantık yok. 38 dişle çok iyi performans alınabilmesi için motorada bi kaç beygir güç kazandırabilecek modifler yapmak lazım aslında. Veya motorun rodajının çok güzel yapılmış ve bakımlı, açılmış olması lazım. Yoksa motorun gücü yetmediği için 5. viteste çoğu kez devrini tamamlayadığı için bu dişli değişiminden memnun olmayan, bunun faydasını göremeyen arkadaşlar var. Bununda biri benim . Motor devrini tamamlayabilse, her koşulda düzde 140 basılabilmesi lazım 38 arka diş ile. Ben arkaya 40 dişli takmıştım. Düzdeki hızım değişmedi. yükselmedi, yine 110-115 ti. Ama bu hızlarda motor düşük devir kullanmaya başlamıştı. Yani kendi hesabıma göre. ben 40 arka dişli ile motoru düz yolda devir kesiciye sokmayı başarabilseydim 130-135 arası bişey yapabilmem lazımdı. Ama gücü yetmiyor. Ve dik bayırlarda arkada 90 kg adamla dişli modifi olmuyor. Yani benim deneyimim şu; dişli değiştiren herkez aynı performansı beklemesin. Motordan motorada değişiyor. Memnun olanda var, olmayanda. Genelde yolculu kullanılıyorsanız ve şehir içi kullanımınız çoksa, devamlı kullanılan istikamette yer yer dik bayırlar mevcutsa benim deneyimim: Cbf 150 nin orjinal dişlileriyle oynamayın.
    işte budur geniş açıklamandan dolayı teşekkür ederim.
    nokta
    derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
    Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,

  12. #7192
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Bende CBF de dişli degişikligi yapanlardanım. Rodajı pek iyi yapamadım. Cogunlukla iki kişi bindim. Suan dişili degişkligi ile düz yolda 110. 115 anca yapıyor. Bu da bana yetiyor zaten. Bir kaç yıl sonra performans cok düşerse (Motoru degiştirmessem) Motor modifiyesi yaptırabilirim.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #7193

    Üyelik
    31 Ekim 2008
    Şehir
    eSKİŞEHİR
    Motosikleti
    hONDA CBF-150 (YAKINDA) :)
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende CBF de dişli degişikligi yapanlardanım. Rodajı pek iyi yapamadım. Cogunlukla iki kişi bindim. Suan dişili degişkligi ile düz yolda 110. 115 anca yapıyor. Bu da bana yetiyor zaten. Bir kaç yıl sonra performans cok düşerse (Motoru degiştirmessem) Motor modifiyesi yaptırabilirim.
    abi cbf nin renk siyahsa harika modifiye yapılır ona. woxter(taha) abinin cbf sinde harika modifiye var ;)

  14. #7194
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    ÜÜÜÇSEKİZYÜZATMIIIŞ!! yok mu artıran =) activa bile üçyediyüzzzzz ehahahahaha azar azar ittirince hissedilmiyo sanıyolar.
    DUrmak yok! Kanuniyle devam!!
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  15. #7195
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı kawasaki26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi cbf nin renk siyahsa harika modifiye yapılır ona. woxter(taha) abinin cbf sinde harika modifiye var ;)
    Benim ki Kırmızı. Modifiye derken motor ile oynatmayı demişdim. Belki bir kaç CC arttırabiliriz. Bunun renkle pek alakası yok yani... Yine de ilgilendigin için
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  16. #7196

    Üyelik
    10 Haziran 2008
    ben en fazla 115 km yapmıştım biraz kilo var belkide ondan.Ya da daha motor açılmadığındandır.
    2100km deyim.

  17. #7197
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    120 yi zorlanmadan görsün bana yeter zaten cbf i çok fazla kullanıcağımı zannetmiyorum büyük ihtimalle hyo GT250R a geçiş yaparım ama 150 cc motordan da 12o km çok ta kötü değil yani
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  18. #7198
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    359. sayfadaki 6 kişi birden şu an online, rekormu bu ne Bu arada bu kırmızı jant şeritlerinden nerede bulubilirim. Bu Sirkeci' deki motorcularda varmıdır acaba ?
    orda vardır ama kesik olanlardan değil düz ve bütün olanlardan vardır,
    şahsen bende alıcam birkaç arkadaşıma ama bekliyorum gelmesini.
    bütün olanlar çokda sağlıklı değiller ben kesik parça parça olanlardan kullanıyorum 1,5 sene oldu daha hiçbir sorun yok.
    98 Beygir.....

  19. #7199
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    Arkadaşlar cfb topiğine yazmamın sebebi alıcağım motor cbf ondan :D :D
    ama tüm siteyi ilgilendiriyorr

    mart sonu gibi cbf ime kavuşunca kısmet olursa bir gezi düzenliyelim diyorum.şöyle istanbul beykozda anadolu kavağına gidelim yoros kalesine çıkıp gezelim mangalımızı yakalım havaya göre denize girelim nedersiniz bu tip bi geziye katılım olurmu acaba birkaç resimi paylaşayım sizinle

    Anadolu kavağı na giriş diye adlandırdığım çok loş ve hoş bir mekan resimlerdekinin 10 katı daha güzel gerçekte





    işte yüzme öğrendiğim yerler hey gidi gençlik hey :D




    boğaz - yol- çamlık dağlar toplamda 20 m de hepsi mevcut




    BU resimde tam karşıda olan kale yoros kalesi ve aşşağıdaki resimlerde de yorostan manzaralar



    Yoros a cıkarken köy kasaba karışımı bir yerle karşılaşıyoruz sonrasında dimdik yokuşlar ve mekanımız :D




    işte boğazın en dar kısmı ve ucsuz karadeniz


















    NE DERSİNİZ??? resimlerde gördüğünüz manzarayı 10 ile çarpın gerçekte
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  20. #7200
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Mekanlar gerçekten güzele benziyor. Ülkemizin her köşesi cennet ama işte fırsat bulup gezmek gerekiyor.

    CBF Ailesi adına seni selamlıyorum. Umarım en kısa sürede kavuşursun motosikletine.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler