Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7121

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    adana seyhan
    Motosikleti
    cbf 150
    amin hep beraber


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7122
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Seni pek göremiyoruz buralarda. Yatırıyormusun yoksa sende motoru Yoksa gezmekten yazamıyormusun
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  3. #7123

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    adana seyhan
    Motosikleti
    cbf 150
    daha yeni yoldan geldi çocuk senle aynı zamanlarda almıştık benimki 5100

  4. #7124
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Gezi fotoğraflarını bekliyoruz
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  5. #7125

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    adana seyhan
    Motosikleti
    cbf 150
    bugün bizim bilader gittide atarım birazdan









  6. #7126

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Kırmızı CuBuF'un neden aynası yok ya...

  7. #7127

    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    adana seyhan
    Motosikleti
    cbf 150
    o öyle sewiyormuş zew işte ne yaparsın

  8. #7128
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @no_name

    Sercan sen al motoruda CBF ile yolda kalmakta ayrıcalık Çağırmadığımız halde gelenler yardım etmek isteyenler oldu.

    Cup motora sahip Murat isimli bir abi bayağı ilgilendi sağolsun. 20-50 yağ vardı yanında ama benim içime sinmedi farklı yağ koymak. 10-40 koydum.

    Yinede kendisine durduğu ve yanımızda beklediği için teşekkür ederim
    Motorculuk bu işte


    19 gün kaldı artık cbf benim sayılır kara şimşek 2 istersen motoru buraya getirirken benimkinin peşine takıl
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  9. #7129
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kırmızı CuBuF'un neden aynası yok ya...
    Güzel bir gezi olmuş. Ama ayna konusuna katılıyorum. Lütfen ihmal etmeyelim.


    Alıntı no_name adlı üyeden alıntı
    19 gün kaldı artık cbf benim sayılır kara şimşek 2 istersen motoru buraya getirirken benimkinin peşine takıl
    Uygun olursam gelirim tabii
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  10. #7130
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı no_name adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizde slm versek alırmısın daha cbf kullanıcısı olmadık ama az kaldı yakında burdayım
    Neden almayayım, Selam Allahın selamı. Ve aleykum selamm...

    Mratcan7 kardeşim Suan fotolarını göremiyorum ama eminim guzel gezi olmuşdur. Ayrıca yolda kaldım diyince Ben CBF in bi sorunundan dolayı yolda kadın sanmışdım. Bu tur kucuk unutkanlıklar olur... Km ni fazla arttırmadan ilk bakımını yaptırsan iyi olur......
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  11. #7131
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Bende öyle düşündüm ilk başta. Yağının azaldığını ve bu yüzden tam yağlanamayan motorun fazla ısınıp hararet yaptığını düşündüm.

    Bu yüzden bir arkadaştan yağ getirmesini söyledim.Sağolsun kırmadı getirdi ama sorun ondan değilmiş.

    Sorun benzincinin , depoyu rezerv'e getirmesiymiş. Ana depoya alınca sorun çözüldü.

    Hazır arkadaş getirmişken birazda yağ ekledim. 150-200 ml kadar. Rodaj yağı ile normal 10-40 yağ karışınca bir problem olmaz sanırım.

    En kısa sürede bakımı yaptıracağım.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  12. #7132
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  13. #7133
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır
    boya çözümü = pasta + cila maliyet = en fazla 30 lira. yılda bir yapılır. çok süper olsun dersen araç kuaförleri pamuk değil de özel aletler kullanarak yaparlar ve 50 liradan başlar fiyatlandırma o matlaşma zaten her boyada ve araçta olur

    bakınız = boya koruma yöntemleri
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  14. #7134
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    yıkamacılığı çok iyi bilirim teşekkür ederim pastayla geçiyorsa sorun değil canım çok saolunn;)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  15. #7135
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende öyle düşündüm ilk başta. Yağının azaldığını ve bu yüzden tam yağlanamayan motorun fazla ısınıp hararet yaptığını düşündüm.

    Bu yüzden bir arkadaştan yağ getirmesini söyledim.Sağolsun kırmadı getirdi ama sorun ondan değilmiş.

    Sorun benzincinin , depoyu rezerv'e getirmesiymiş. Ana depoya alınca sorun çözüldü.

    Hazır arkadaş getirmişken birazda yağ ekledim. 150-200 ml kadar. Rodaj yağı ile normal 10-40 yağ karışınca bir problem olmaz sanırım.

    En kısa sürede bakımı yaptıracağım.
    Kardeş senin bir yanlışın var burda zannedersem musluk rezerve konumda ise sorun olmaması lazım sen rezervede olduğu için stop ettiğini söylüyorsun Bence senin benzinin yedek depoya geçmiş ama musluğun ana depo kısmında kalmış o yüzden stop etmiş

    Depoyu bir şişe olarak düşün, musluk yedek konumundayken yani ok aşağıya doğru iken şişenin dibinden çektiğini düşün benzini, musluk ana depo konumundaykende yani ok yukarı doğru iken şişenin ortasından çektiğini düşün yani bu durumda senin depon full de olsa musluk yedek konumundaysa eğer motor yine benzini alır




    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar ya siyah cbf i temizlemek zor olmuyomu ben de isyah istiyorum ama ısrarla kırmızı al diyor arkadaşlarım haklılarmı acaba bide gördüğüm cbf lerin boyaları zamanla aşınmış matlaşmaya başlamış çözümü varmıdır
    Dostum öncelikle siyah çok asil bir renk ve her motorda çok hoş duruyor bu bir gerçek ama bakımı çok zor gerçekten istediğin kadar dikkatli ol yinede çiziliyor ve ufak tefek çizikler gerçekten insanın asabını bozuyor heleki sıfır motor aldıysan aldığında hiçbirşey yok motorda ama ilerleyen zamanda ufak tefek şeyler olunca gerçekten insan üzülüyor fakat bir süre sonra göz alışıyor artık ve hiç rahatsız etmiyor diyebilirim

    Kırmızıda güzel duruyor Cbf de onuda alabilirsin

  16. #7136

    Üyelik
    28 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..

  17. #7137
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı ozzy29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..

    test sürüşü yap, herşey ortaya çıkacaktır. tabiki 250 veya 400 lük çift silindir bir alet kadar ivmeli olmasa da kendi çapında güzel bir alet, süper ötesi denebilir hatta bir model solluyor cbf yi o da apache, ama onun da konfor problemi var yani tek seçenek kalıyor : CBF
    [/B]
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  18. #7138
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı ozzy29 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, aranıza katılmak üzere olan birisiyim ben de.. Öncelikle boyum 166 ve kilom 65 civarında, dolayısıyla trafikte dur kalk durumunda sıkıntı yaşar mıyım? CBF 150 ye rahat hakim olabilir miyim? ilk motorum olacağı için bir çok konuda tedirginlik yaşıyorum haliyle. bir de CBF 150 mi 250 mi? Motoplus ta konuştuğum arkadaşlar 150 ile ataklık gereken yerlerde performans alınmadığından bahsettiler. Açıkcası maliyet altına pek girebilecek gibi de değilim.. CBF 150 her haliyle pozitif görünüyor.. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler.. Kazasız belasız günler dilerim.. Selamlar..
    cbf 150 her anlamda seni tatmin eder. Ayrıca 65 kilosun, ben 80 kiloyken bile kalkışlarda vs gayet atak olabiliyorum. 250 lik artık üretilmiyor piyasada yok. ikinci elini bulabilirsin anca. Oda 5000 ytl den aşağısına temiz bişey bulman zor. Ayrıca 250 liliğin yedek parça ve periyodik bakım masrafları 150 liğe göre oldukça pahalı. bukadar parayı 250 liliğe vereceğine ikinci el çok temiz, az km li ful aksesuarlı bi cbf 150 yi, 2800-3200 tl aralığında bulabileceğini düşünüyorum.

    yalnız boyun 166. cbf 150 ye bindiğinde ayaklarının uçları değebilir.. Bunu bi denersin.

    Şu da var, ben arkamda 90 kg bi adam aldığımda bile ortalama 80-90 km hızla uzun yol yapabiliyorum ve beni tatmin ediyor. Şartlar gerektirdiğinde 100-105 km/h ada çıkabiliyorum. Buda bana yetiyor ve bu şekilde motoru sıkıştırmadan kullanım mümkün olabiliyor. Motosiklet üzerinde uzun vadede kendini, artçını riske sokmıyacak, motoru sıkıştırmayacak bir hız tespit et ve bu hız aralığında güvenli bi şekilde kullan. Hızlı sürüşü alışkanlık haline getirirsen seyir anında karşılaşabileceğin risklerden kurtulma ihtimalinde o denli azalır. Ortalama seyir hızım iki yolculu sürüşlerde 80-90 km/h. tek iken 90-100 km/h aralığında ve güvenle kullanıyorum. Cbf 150 ile bu yapılabiliyor. cbf 250 ile bu hızları en az 20-30 km/h arttırman mümkün olur. Ben gerek duymuyorum. Sen istiyorsan ve kullanım maliyetlerini de göz önüne alabiliyorsan cbf 250
    tercih edebilirsin. Bi kaç örnek cbf nin ön gösterge paneli 1000 tl bizimki 200 tl. Ekzantrik zinciri 210 tl, bizimki 100 tl nin altında olması lazım. Cbf 250 nin sadece arka lastiğine ödediğin parayla bizim ön arka dış lastiği değiştirebiliyorsun. Ve böyle devam edip gidiyor.. Karar senin elbette.

  19. #7139

    Üyelik
    28 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Çok sağolun, denemeden bilemeyiz tabiki sizlerin de dediği gibi.. ayak uçlarıyla idare edebilirsem çok düşüneceğimi sanmıyorum, şu anda zaten mali durumlar problem biraz.. o bakımdan dediğiniz her nokta önemli benim için.. hızlı sürüş konusunda çok ısrarlı olmam muhtemelen.. güvenlik açısından gerektiği yerde gerekli performansı göstermesi önemli olan bence.. her yerde görüyorum CBF 150 yi de kanım baya ısındı bu motora.. hayırlısı diyorum

  20. #7140
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    teşekkür ederim bilgileriniz için
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (1 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler