Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ocak 2009, 20:57
#7041
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Reklamlar
-
25 Ocak 2009, 21:18
#7042
muratcan7 adlı üyeden alıntı
- Oldukça ekonomik. Çok fazla yaktığını düşünmedim hiç. Litre veya kuruş hesabı vermem ama yakıt konusu sizi üzmez emin olun.
-Vitesleri uzun tutarsanız 120 yi görüyorsunuz. 90 a kadar hızlanma düşmüyor.
- İlk bakıma (1000km) Cumartesi günü gideceğim. Daha sonra 2000 de bir gidilmesi gerekiyor. 8000 de buji değişiyor.
-2 yıl garantisi var.
Kişisel görüşüm. Çok memnunum. İyiki cbf te karar kılmışım Oldukça büyük konforlu ver performanslı. Aynı zamanda ekonomik. .
Beklentilerini karşılayacağından eminim.
Bu da benim motorum
Aslında servise gitme sıklığı 4000 km de bir, kitapçıkta ki bakım aralıkları 4000 km de bir yazılmış. Buna rağmen bazı servisler aradaki 2000 km de bir de yağ değişimi için çağırıyor. Bazıları çağırmıyor. Ne yazık ki servisler arasında bu konuda bi birlik yok. Benim servis 4000 km bir yağın gideceğini savunuyor. 4000 km sonra gel diyor. Ama ben arada bi kere daha yağ değişimi yapıyorum.
-
25 Ocak 2009, 22:08
#7043
belifeless´isimli üyeden Alıntı
Arkadaşlar 353 Sayfayı Okumak Ciddi Bir Zaman Alacağı Için Direk Sormak Istyrm Size :-)
şubat Sınavlarıyla Ehliyeti Halledip Nisan-mayıs Gibi Motoru Netleştirmeyi Düşünüyorum
Aklımda Cbf 150 Var
Fakat Piyasaya Ilk çıktığı Zamandan Beri Hep Teknik Bazı Konularda Sorun Yarattığını Duyuyorum
Sizlere Sormak Istediğim
- Ne Gibi Sorunlar Yaşıyorsunuz
- Ne Kdar Benzin Yakıyor
-max çıktığı Hız Nedir.? (bunu Hız Yapmak Için Değil Motorun Kapasitesini Anlayabilmek Için Soruyoru Yanlış Anlaşılmasın Ltfen)
- Ne Sıklıkla Ne Bakımı Yapılması Gerekiyor, Maliyeti Nedir
-garanti Kapsamı Ne Kadar Süre Ve Kasamadığı En Var
Bunun Harcinde Bilmem Gerekn Varsa Da Eklrseniz Sevnrm
arkadaşım bende senin gibi şubatda kısmetse ehliyet sınavına girip martdada direksiyon sınavını geçip motorsiklet olayını netleşdirmek istiyorum. cbf 150 aklımda ama bütçe sağlayamıyorum krediler şu an fazla ama garantiden alsam mı diye düşünüyorum. şubatdada fuara gidip cbf 150 fiyatı indirim yaparlarmı diye düşünerekden gideceğim inşallah orda yardımcı olurlar ona göre bakdın bizde motorsiklet sahibi olabiliriz
[B][I]birgün elbet hayabusa'ya sahip olacağım.[/I][/B]:queen:
-
25 Ocak 2009, 22:57
#7044
Selam arkadaşlar paylaşımınızı ilgiyle takip ediyorum. Bende Dylan var bizim sayfada sizin sayfada maşallah çok bereketli. Ben motorumdan memnunum ama asfalt dışına çıkmayı pek sevmiyor. Bunun içinde enduro tarzı bir motor düşünüyorum ama bu konudaki alternatiflerde beni pek cezbetmiyor. Acaba CBF 150 ye enduro lastikleri takan arkadaşlar oldumu bu konuda deneyimi olan arkadaşlar birikimlerini paylaşırlarsa sevinirim. Mesela %50-50 bi asflat toprak karışımı lastik taksak bize enduro keyfi yaşatabilir mi?? Tavsiye edermisiniz?? Saygılarımla.
-
26 Ocak 2009, 14:04
#7045
cbf 150 için performans egzost resimleri elinde olan paylaşırsa memnun olurum.
teşekkürler.
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
26 Ocak 2009, 14:20
#7046
ozeronder adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar paylaşımınızı ilgiyle takip ediyorum. Bende Dylan var bizim sayfada sizin sayfada maşallah çok bereketli. Ben motorumdan memnunum ama asfalt dışına çıkmayı pek sevmiyor. Bunun içinde enduro tarzı bir motor düşünüyorum ama bu konudaki alternatiflerde beni pek cezbetmiyor. Acaba CBF 150 ye enduro lastikleri takan arkadaşlar oldumu bu konuda deneyimi olan arkadaşlar birikimlerini paylaşırlarsa sevinirim. Mesela %50-50 bi asflat toprak karışımı lastik taksak bize enduro keyfi yaşatabilir mi?? Tavsiye edermisiniz?? Saygılarımla.
Ozer kardeş CBF150 ye uygun enduro lastigini tabiki takabilirsin. Ama CBF150 asfalt yol için tasarlanmışdır. Verecegi enduro keyfi sadece lastik degişitiremekle elde eddbilecegini sanmam. Ama cok fazla bi beklentin yoksa CBF150 sana hem asfalt yolda hem strabilize yolda rahatlıkla yeter.... CBF150 ile düştügünde ilk hasar gören yerleri kafa grenajları oluyor. Degiştirmen gerekirse enduro keyfin kacabilir....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
26 Ocak 2009, 15:27
#7047
cbf 150 toprak yolda mahvediyor insanı, hiç tavsiye etmem.1km sürmeye dayanamadım.
-
26 Ocak 2009, 20:18
#7048
-
26 Ocak 2009, 20:31
#7049
Çok güzel bir gezi olmuş. Nice gezilere
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
26 Ocak 2009, 22:06
#7050
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim
o kadar açıklayıcı cevaplamışsınızki aklımda pek bir soru işareti kalmadı diyebilirim
yalnız yan koruma devirleri ile ilgili olarak sormak istediğim bişey var
viraj alırken vb durumlarda yana yatırıp acemilik sürecinde bacağımı kırmaktan vb durumlardan çok tedirgin oluyorum
yan koruma demirlerinin negatif bir etkisi olur mu ve ne kadar bir maliyeti var
Hak edene değer verilir, Hak etmeyene de yol!!!
-
26 Ocak 2009, 22:29
#7051
belifeless adlı üyeden alıntı
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim
o kadar açıklayıcı cevaplamışsınızki aklımda pek bir soru işareti kalmadı diyebilirim
yalnız yan koruma devirleri ile ilgili olarak sormak istediğim bişey var
viraj alırken vb durumlarda yana yatırıp acemilik sürecinde bacağımı kırmaktan vb durumlardan çok tedirgin oluyorum
yan koruma demirlerinin negatif bir etkisi olur mu ve ne kadar bir maliyeti var
hiçbir eksisi yok 50 - 100 tl arasında bir maliyeti olur sana.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
26 Ocak 2009, 23:15
#7052
ozgurakman adlı üyeden alıntı
hiçbir eksisi yok
50 - 100 tl arasında bir maliyeti olur sana.
teşekkürlerr
Hak edene değer verilir, Hak etmeyene de yol!!!
-
26 Ocak 2009, 23:23
#7053
o lastiklerle karda nası yol yapıyosunuz hayret valla
harikasınız paylaşım için tşekkürler
-
26 Ocak 2009, 23:26
#7054
Arkadaşlar motorumda kafa koruma demiri olmadığı için yatırdım ve kafa kenarı ufakta olsa hasar gödü. muhafaza almadan önce onu değiştirmek istiyorum.Sadece sol taraf hasar gördüğü için tek taraf değiştirme imkanım varmı ayrıca fiyatı konusunda bilgisi olan arkadaşımız varsa paylaşırsa sevinirim
-
26 Ocak 2009, 23:59
#7055
herkese merhaba ;
bişey sormak istiyorum bu cbf 150 ayak marşının olmayışı mutlaka bi dez
avantajda keşke olsaymış dedirtiyormu insana bazen ilerisi için düşündüğümde
negatif yön olarak ayak marşı devir göstergesi ve egzozun çok sessiz olması
kafama takılıyor.
-
27 Ocak 2009, 00:03
#7056
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Ozer kardeş CBF150 ye uygun enduro lastigini tabiki takabilirsin. Ama CBF150 asfalt yol için tasarlanmışdır. Verecegi enduro keyfi sadece lastik degişitiremekle elde eddbilecegini sanmam. Ama cok fazla bi beklentin yoksa CBF150 sana hem asfalt yolda hem strabilize yolda rahatlıkla yeter.... CBF150 ile düştügünde ilk hasar gören yerleri kafa grenajları oluyor. Degiştirmen gerekirse enduro keyfin kacabilir....
ilginize teşekkürler.. Sanırım kafa grenajı için koruma var o sorunu bi şekilde çözebiliriz. Benim için önemli olan süspansiyonlarının sertlik derecesi yol dışı kullanımlar da ne kadar yeterli sonuçta bizim yapacağımız kaçamaklar son derece masumane profesyonelce bi kross değil..
-
27 Ocak 2009, 00:04
#7057
ayak marşı olmasa da olur büyük bi sorun değil avantajı var hatta motor hafifliyo
elektrik marşı çalışmazsa elinle 4 metre motoru it hızlıca 1 . viteste yada 2 de
vurdur çalışır elektrik marşını tamir ettir ondan sonra ve herşey çözülsün kırk yılda bir lazım yani onu da idare edersin
-
27 Ocak 2009, 00:06
#7058
Paradoks adlı üyeden alıntı
cbf 150 toprak yolda mahvediyor insanı, hiç tavsiye etmem.1km sürmeye dayanamadım.
Görüşünüzü önemsesem de seçenekleri düşündüğümde, Çin malı bi kross yerine enduro lastikli bi CBF 150 bizim için daha uygun olur mu düşüncesindeyim hala..
-
27 Ocak 2009, 00:26
#7059
Paradoks adlı üyeden alıntı
cbf 150 toprak yolda mahvediyor insanı, hiç tavsiye etmem.1km sürmeye dayanamadım.
Arkadaşım nerden çıkarıyorsunuz bunları.1 km sürmeye dayanamadım diyorsun.Ben bu motoru dağ bayır çamur aklına gelebilecek en kötü yollarda kullandım hep.Amortisörleri adama yolu hissettrimiyor bile.Sen hiç çin malı bir motora binmemişsin anlaşılan.Birde çin mallarında gör bozuk yolu.Napıyo adamı.Ben üst cc'ye geçmek isterken sırf dağ bayır kullanırım belki diye cbf 150'mi ikinci motor olarak satmadan kenarda bırakmayı düşünüyorum.Ben bu motorla arabaların bile giremeyeceği traktör yollarında gezdim hep.Hatta yol olmayan toprak araziye sürdüm.Arazi şartlarında bu motordan daha konforlu bir motor arıyorsan 15.000 Ytl bayılıp arazi için özel tasarlanmış 250 cc'lik bir cross motor alman lazım.Ya da 20.000 Ytl'ye bir transalp.Onlarda da lastiği patlatırsan ayvayı yedin.Yolda kalırsın.Lastiği söküp yama yapıp şişirmen gerekir.Ancak ben CBF 150 ile lastiği patlattım ancak anlamadım bile.Tubeless olduğu için yolda kalma ihtimalin de yok.Seni uygun mesafeye kadar taşıyabilir.Ben CBF 150'ye Enduro touring motor olarak bakıyorum.
-
28 Ocak 2009, 00:25
#7060
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler