Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6721
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Ne yapalım öyle oldu. Çok değişik bir duygu. Scooter kullanırken daha rahatsız gaz fren başka birşey yok. Ama bunda istediğin zaman motoru bağırttırabiliyorsun , düşük vitese alıp motor freni yapabiliyorsun viteslerle oynayabiliyorsun

    Motor kullanmak bu yani. Çok farklı birşey iki farklı şey yani. Anlatılmaz yaşanır

    Arkadaşlar bu arada cbf'te yağ çubuğu nerede. Azalmış olup olmadığı nerede ve nasıl kontrol edebiliriz ?
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6722
    ByPRoMiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    MondiaL 150 Zat + honda 150 cbf
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne yapalım öyle oldu. Çok değişik bir duygu. Scooter kullanırken daha rahatsız gaz fren başka birşey yok. Ama bunda istediğin zaman motoru bağırttırabiliyorsun , düşük vitese alıp motor freni yapabiliyorsun viteslerle oynayabiliyorsun

    Motor kullanmak bu yani. Çok farklı birşey iki farklı şey yani. Anlatılmaz yaşanır

    Arkadaşlar bu arada cbf'te yağ çubuğu nerede. Azalmış olup olmadığı nerede ve nasıl kontrol edebiliriz ?
    Motorun Sag aLt Kısmında ayak freninin Hemen üstünde Siyah bi tıpa var orası..

  3. #6723
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Tıpayı çekiyorum ve 2 çizgi arasındaysa doğru ölçüde değil mi ?
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  4. #6724
    ByPRoMiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    MondiaL 150 Zat + honda 150 cbf
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tıpayı çekiyorum ve 2 çizgi arasındaysa doğru ölçüde değil mi ?
    aynen dedigin gibi..

  5. #6725
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Kaç km'de sizin cubuf Benim 700 e geliyor . 1000 lik bakımda hangi yağı tercih etsem diye düşünüyorum . Ne önerirsiniz.?
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  6. #6726

    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150 , Kymco agility 125
    Benim cbf 27600 km de.Daha ne zincirimi ne lastiklerimi ne de başka birşeyi değişmedim.Ön fren balatasına geçen bi bakayım dedim sıfır gibi duruyo az bişey aşınma yapmış.sadece buji,yağ benzin değişin ve yolunuza devam edin!!

  7. #6727
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Zincirde bir şıkırtı var gibi geliyor bu aralar. Birde debriyaja basınca tık diyee bir ses geliyor bazen.

    Lastikleri değiştireceğim memnun değilim.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  8. #6728
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    arkadaslar bu ondeki ruzgar siperlii bi işe yarıyo mu yoksa hos gorunsun die mi takmısnar? yiyoz mu gene ruzgarı?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  9. #6729
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    İşe yarıyor oldukça. Yinede rüzgar yiyorsun ama rahatsız edici değil.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  10. #6730

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Benim km. 1020 oldu. Bugün 1000 bakımına gideceğim. Motorun sesi biraz fazlalaştı sanki. Bakalım yağ değişince neler olacak ?

  11. #6731
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    benim km 2750 civarında,hergün 70km fix yapıyorum,şimdiye kadarki en düşük yakıt tüketimim oldukça kasarak 2.7 lt/100km,daha az yaktırmak için sanırım 70km/h yi hiç geçmemek gerek basarsam 3.6 lt/100 km ye kadar çıkıyor,tahminimden daha fazla yakıyormuş cbf150...bugün 2009 model ybr125 city almış biriyle sohpet ettim,memnunmusun değilmisin diye sordu ben söyledim memnun olduğum ve olmadığım yönlerini,çok ilgilenince al bir bin istersen dedim arkadaşa ve deneyip gelince bana bu başkaymış gerçektende dedi,kısaca keşke cbf150 alsaydım dedi,aslında çok hastası değilim cbf150nin ama o öyle söyleyince birden gururlandım

  12. #6732
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Ya başnıklardan birinde bayramdan soora bi zam daa gelcek deniyor. Başnarım ama böyle işe. Zam gelirse alamam ben bu motoru. başka motorlar bakıniym yawastan =(
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  13. #6733
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim km 2750 civarında,hergün 70km fix yapıyorum,şimdiye kadarki en düşük yakıt tüketimim oldukça kasarak 2.7 lt/100km,daha az yaktırmak için sanırım 70km/h yi hiç geçmemek gerek basarsam 3.6 lt/100 km ye kadar çıkıyor,tahminimden daha fazla yakıyormuş cbf150...bugün 2009 model ybr125 city almış biriyle sohpet ettim,memnunmusun değilmisin diye sordu ben söyledim memnun olduğum ve olmadığım yönlerini,çok ilgilenince al bir bin istersen dedim arkadaşa ve deneyip gelince bana bu başkaymış gerçektende dedi,kısaca keşke cbf150 alsaydım dedi,aslında çok hastası değilim cbf150nin ama o öyle söyleyince birden gururlandım
    Hocam nasıl ya, ben otobanda yağmur altında sürekli tam gaz 250km gittim Edirne'ye dek, 3,2-3,3 litre yaktı ortalama. Rodajda da 10.4 litre ana depoyla (80'i geçmeden) 392km gördüm, 400'e yeterdi hatta, 2,65 lt/100km ediyor.


    Kontak garantiden değişti arkadaşlar. Eğer kontağınız açılmazsa, anahtar yuvasının etrafındaki siyah kısma kapak gibi bir şey koyup çekiçle hafifçe vurun 2-3 defa, sonra açılıyor.

  14. #6734
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Öncelike Cbf almayı düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim bu motoru çok keyifli gerçekten yolda insana motor sürdüğünü belli ediyor yani

    Bende alalı tam 1 ay oldu ve 2.300 km lerdeyim şuan 1.000 bakımında yağını değiştirdiler ve birdaha 4.000 bakımında değişecek yağ ama ben güzel bir yağ koymak istiyorum motora servisin koyacağını değil ne önerirsiniz bu motor için hangi yağ en iyisidir

    Rampalardaki hız azalmasına gelincede şöyle diyebilirim motor devrini yakaladımı yani 80-90 giderken normal bir otoban rampasına geldiğinde hızı çok düşmüyor arkanda artçın olsa bile yine hızı bayağı iyi diyebilirim yani sonuçta bir 150 lik makina ama kendi gücüne göre gerçekten iyi

    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam nasıl ya, ben otobanda yağmur altında sürekli tam gaz 250km gittim Edirne'ye dek, 3,2-3,3 litre yaktı ortalama. Rodajda da 10.4 litre ana depoyla (80'i geçmeden) 392km gördüm, 400'e yeterdi hatta, 2,65 lt/100km ediyor.


    Kontak garantiden değişti arkadaşlar. Eğer kontağınız açılmazsa, anahtar yuvasının etrafındaki siyah kısma kapak gibi bir şey koyup çekiçle hafifçe vurun 2-3 defa, sonra açılıyor.
    Bende denedim yakıt olayını yedek depo ile (2.6 lt) şehir içi 90 km gitti ama birazda seri kullandım ve birde ben yokuş bir semtte oturuyorum her akşam yokuş tırmanıyorum yani uzun yolda 80 gidersen mesela en az 100 km gider

  15. #6735
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rampalardaki hız azalmasına gelincede şöyle diyebilirim motor devrini yakaladımı yani 80-90 giderken normal bir otoban rampasına geldiğinde hızı çok düşmüyor arkanda artçın olsa bile yine hızı bayağı iyi diyebilirim yani sonuçta bir 150 lik makina ama kendi gücüne göre gerçekten iyi
    Edirne'ye dek otobanda tek başıma hiçbir rampada 95'in altına düşmeden gittim, düzlüklerde 110-120'ydi son hızım. Otobanda 100-120 arasında yola göre bir hızlanıp bir yavaşlıyor motor

  16. #6736
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Edirne'ye dek otobanda tek başıma hiçbir rampada 95'in altına düşmeden gittim, düzlüklerde 110-120'ydi son hızım. Otobanda 100-120 arasında yola göre bir hızlanıp bir yavaşlıyor motor
    Walla hocam benim motor daha 110 u geçmiyo zamanla açılır sanırım 2.300 km de şuan düz yolda 110 gidiyor çok az da olsa yokuş aşağıya oldumu 115 gidiyor umarım zamanla 120 lere çıkar bazı yollar oluyor insan 120 istiyor yani

    Rodajınıda iyi yaptığıma inanıyorum hiç üzmedim ilk 1.000 km de makinayı zaten ilk 600 km de hiç bağırtmadım motoru 750 lere gelince az az yüklenmeye başladım vites aralıklarında olsun son hızda olsun

  17. #6737
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Şu cbf 250'lik olsaymış , enjeksiyonlu ve arkadada disk fren olsaymış dünyayı gezermişsin ya

    Evet hızlı gidince artış değişiyor. 70 in üzerinde içmeye başlıyor ama sakin kullanımda yüksek vites düşük devirde kokluyor benzini.

    son aldığım benzinle 150 km yaptım yarım depoya daha bayağı var.

    Tatlı bir eğimi olan yolda çok zorlanmadan 120 göreceğini tahmin ediyorum. Bence 90-100 bile yeterli özellikle bunu zorlanmadan yapması.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  18. #6738
    BİROL 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/ Bakırköy
    Motosikleti
    HAYABUSA
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla hocam benim motor daha 110 u geçmiyo zamanla açılır sanırım 2.300 km de şuan düz yolda 110 gidiyor çok az da olsa yokuş aşağıya oldumu 115 gidiyor umarım zamanla 120 lere çıkar bazı yollar oluyor insan 120 istiyor yani

    Rodajınıda iyi yaptığıma inanıyorum hiç üzmedim ilk 1.000 km de makinayı zaten ilk 600 km de hiç bağırtmadım motoru 750 lere gelince az az yüklenmeye başladım vites aralıklarında olsun son hızda olsun
    42 olan arka dişliyi 38'lik dişli ile değiştirirsen 4.viteste 120 km hızı görebilirsin.
    Videoyu izlemek için:http://video.frmtr.com/video/44369/CBF150NET
    facebook(Fazer Tutkunları)

  19. #6739
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı BİROL 78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    42 olan arka dişliyi 38'lik dişli ile değiştirirsen 4.viteste 120 km hızı görebilirsin.
    Videoyu izlemek için:http://video.frmtr.com/video/44369/CBF150NET
    Slm ben 42 olan arka dişliyi 40 la değiştirdim, ortalama 10 km/h kazandırdı. 2. viteste 63-65 km/h gibi kesiciye giriyor. Motor gayet rahatladı. Ama maksimum hızda düzde değilde eğimli kesimlerde bayır aşağı artış oldu. Düzde aşağı yukarı aynı hızlara ulaşabiliyorum. Sizdede bahsettiğiniz 4. viteste 120 veya 5 te daha fazlası bayır aşağımı yoksa düzde de çıkabiliyormusunuz bu hızlara ? dik bayırlarda arkanızda artçınız varken dur kalk problem olmuyor mu 38 lik dişli ile. Ben bu düşünce ile 40 tan fazla küçültmek istemedim.. Yani 1. viteste 40 km/h a çıkabilen bi dişli modifiyesi yapılmış cbf 150, 5-10 km/h gibi düşük bi hızla çıkılması gereken dik ve virajlı bir bayırı arkada bi yolcu varken, bu hızda devir çok düşük olacağından o bayırı çıkmak için motorun gerekli beygir gücünü ve torku üretebileceğini zannetmiyorum. Veya bu bayırda durup kalkmanız gerekirse nasıl ? Sıkıntı olmuyormu ? İstikametimde trafige açık oldukça dik bayırlar olduğu için 38 lik taktırmadım.. 38 diş ten memnunmusunuz =? bende 4, viteste 110 km/h yapıyorum ama rüzgarın karşıdan esmemesi gerekiyor ve 5. vitese taktığımda da motorun gücü yetmediği için hızlanmaya devam etmiyor. 4000 km deyim.. Acaba motor daha ilerki km lerde daha mı iyi olacak ? kendi hesaplarıma göre motor 5. viteste arkada 40 dişli ile devrini tamamlayabilse düzde 130 km/h a çıkabilmem lazım.. Ama bu dişli modifiyesiyle maksimum hızda fazla artış göremedim.. Sadece ara hızlarda daha düşük devir kullanıyor 90-100 giderken motor fazla bağırmıyor 42 dişli gibi.. İşin güzelliği de bu zaten..

  20. #6740
    just_oh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul & Burdur
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    beyler yanlış anlamayın ama bu motosiklet hız için üretilmemiş. tabi gönül isterki daha fazla hız yapsın ama bu motorla 1500km civarındayken istanbul-burdur arasına gidip geldim gazı köklememe rağmen 117nin üzerine çıkamadı.110 sabit hızla çok güzel gidiyor. bu motor bu kadar hız yapsın diye yapılmış. açıkçası herkesin kendi fikri tabi ama dişli değişiminin çok da iyi birşey olduğunu düşünmüyorum.bu arada dişli değiştiren değiştirir eyvallah kendi motorudur istediğini yapar tabiii... bu arada geçen cuma 4000 bakımına mutluhan hondaya götürdüm motorumu. motora 50 kağıt sıkışmış onu aldılar "her 2000de bir yağ değişimi var diyenler var olay nedir" diye sordum. "yok öyle birşey bakımlar 4000de bir" dediler..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler