2. motor olarak düşünüyorum, apache ile cbf150 arasında kaldım..
2. motor olarak düşünüyorum, apache ile cbf150 arasında kaldım..
Cbf Daha Güzel
lifan 100
Bende senin gibi iki motor arasında kalmıştım, ama yaptığım araştırmaların sonucunda CBF de karar verdim. Tabi kullanıcı istekleri çok değişiklik gösteriyor mesela benim en büyük tercih sebebim,
1- CBF'de vibrasyon yok denecek kadar az. Süspansiyon mükemmel.
2- Yedek parça konusunda hondanın fiyatları çok uygun.
3- Apachenin ithalatçı firmasını arayıp bilgi almak için bile muhatap bulamamış olmam.
sende kendin (+/-) tablosu oluşturursan neticeye varacaksındır.
arkdaşlar cbf in ön dişlisini bi boy büyüğü ile değiştirmek istiyorum. Orjinali kaç numara oluyor. Bi boy büyüğü işimi görür diye düşünüyorum. Ön dişli iki boy büyütüldüğünde kalkışta, hızlanmada bayır çıkarken vs daha da problemli olacaktır bi diş büyüğe göre.Bana 8-10 km kazandırsın yeter.. Sanırım 2 diş büyük dişli ile ön dişliyi değiştirince 15-20 km hız kazandırıyormuş. Bana bu fazla gelebillir, çünki kullandığım istikamette her zaman olmasada yer yer çok dik rampalardan geçiyorum.. iki kişi 1. vitese kadar düşmemi gerktirecek kadar dik. Bu yüzden 1 diş büyüğü yeter diyorum.. çünki 2 diş büyük dişli ayrıca kalkışlarda debriyajın kavrama işleminide uzatacağından debriyaj balatasının ömrünü de kısaltabilir. Ön dişlinin bir diş büyüğü nedir arkadaşlar..?
Ayrıca İstanbul' da orjinalinden 1 diş büyük ön dişli bulabileceğim bir yer varmı ? adres telefon biliyorsanız yazabilirmisiniz .. 2 diş büyük düşünmüyorum, çok fazla çekişi düşsün istemiyorum. 8-10 km/h hızım artsın, veya işte 100 ile sabit giderken 90 km/h ta kullandığı devri yapsın bana yeter.. Adres tel.. bilen varsa bekliyorum arkadaşlar..
ben sehır ıcınde rahat 5 vıteste 125 130 arasında kesıcıye gırıyor kım o orjınal 135 yapan lar arkadaslar sallamayın o kadarda bı dekılo da onemlı ben 60 kıloyum hafıfım ayarsız buun cbf lerı yerım varsa kendıne guvenen benı arasın
s.s:cat:
tabi takabiliyorsun, oto ve araba aksesuarcılarında özel olarak motosiklet için setten var, izmirdeki arkadaşım takmış ve kullanıyor, akü orjınal akü ve direk baglanıyor, sellektör ortadan kalkıyor ama sellektörlü olanlarıda da var.
bi ara bende takmayı düşüyorum.
tabi yandan ve üstten vidalarını çıkarırsan sökersin,
yanlış derken 400 km ana depo
100 km yedek depo gidiyor, devirli kullandıgım halde.
aynen sana katılıyorum bende de 38 lik dişli var ve yokuş aşagıya 138 km hızı gördüm hatta video'ya bile çektim
98 Beygir.....
Ayrıca bu ön dişli değişikliğini kendim yapabilirmiyim =?
ön dişlinin orjıanli 15 dir.
ben geçen gün değiştirdim 21000 de olan motorumun az da olsa ön dişlisi aşınmış, yenisini ve iyisini taktım,ön dişliyi büyütmek kolay değil çünkü yeri müsait değil, büyük dişli takarsan sıgmıyor ve etrafına sürtüyor.
bunun için en iyisi arka 42 olan dişliyi 38 yapmandır.
tabi motosikletin sol taradındaki vites kolunun orda kapak var onu çıkarıyorsun, hemen dişli önüne geliyor,iki vidası var bu dişlinin ama lokma ile çıkarabilirsiniz, sonrada yenisini takıyorsunuz.
98 Beygir.....
Peki arka 42 olan dişliyi 40 yapmak gibi bir secenek varmı ? bana 20 km/h değilde 8-10 km/h kazandırsa yeter.. ? Böyle bir seçeneğim varmı =? 38 lik değilde Piyasada arka dişlinin bi boy küçüğü kaçlık bulabilirim ? Birde bu dişliyi nereden temin ettiniz ..İst.. dan adres verebilirisiniz =?
oda hızmı bıde bunu gorun:Dsonuna kadar izleyin 140 gorun düzde yaptım bu hızı hemide dun cektım videoyu
http://www.youtube.com/watch?v=xWeVi_mt1WY
ya arkadaşlar ben cbf150 ye uygun disk kilidi bulamadım.. bugün motomax de iki tane denedik deliklerden geçmedi.. tavsiye edebileceğiniz marka model varmıdır?
teşekkürler
Arkadaşlar Merhaba öncelikle CBF 150 bu ara incelediğim bir motor.Bundan önce YBR,Sonra CBR125R ve en son CBF yi inceledim.
CBF hepsinden heybetli duruyor.
İki gün öncesine kadar CBR a kafayı takmıştım ama sadece fotoğraflarına bakarak.Sonra Karadeniz gezisi için Orduya gittim iş icabı HONDA ATEŞ bayii var.Tanıtımın yapan arkadaş gayet bilgili ve işinin erbabı idi.CBR ve CBF yi yan yana görme imkanı doğunca CBR nin gayet ufak tefek kaldığını gördüm.Sadece su soğutmalı olması dışında motor farkı yok gibi.Yanlış anlaşılmasın ben usta biri değilim sadece acemi gözle gördüğümü yazıyorum.CBF gayet ihtişamlı durdu alabileceğim motorlar arasında. hatta bir iki ftoğrafta çektim ama ekleyebilirsem göreceksiniz.Bu gün Honda EFE ye gittim.Yine CBF en önde göründü gözüme.Hayırlısı bakalım ne olacak. Fotoları nasıl ekliceem.
sağolasın cihan abi süper vision h7 uzun kısa ampul + beyin (kit) 150 ytl montaj dahil fiyatı..
öte yandan bir abimiz çin malı motoruna civalı otomobil ampulu uydurdu çok sağlıklı zararsız çalışıyor ve onun kısaları benim uzunlardan çok daha iyi yanıyor mesela kısalar yanarken selektör düğmesine basılı tutunca mükemmel bir aydınlatma ortaya çıkıyor ya onun gibi aydınlatan kısa ampulleri var acaba ben de mi civalı otomobil ampulundan kullansam kısalar benim uzunlara eşit uzunlar ise onun 2 katı aydınlatıyor..
şu ilk 1000km bakımını bi yaptırsaydım 700 küsur km deyim 10 ytl benzin ile 130 km gittim..
bir şey daha benzin musluğu (ON) konumunda iken yedek depoya almazsam motor stop edermi hiç denemedim eğer normal depodaki benzin bitip yedek dolu iken normal depodaki benzin bitince motor stop ediyorsa motorumun ne kadar yaktığını birde öyle hesaplıyacağım..
bu arada belki bende cbf 150 için 38 lik dişli taktırmayı düşünsem bana tavsiye edermisiniz..
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)