arkadaşlar merhaba uzun zamandır girmiyordum. Cbf 150 almak bir türlü nasip olamadı. Efe Honda daki arkadaş da bu gidişle hayrına verecek bana bir cbf:-)
cbf 150 nin arkaya topcase çok şık duruyor bilindiği üzere; ancak yanlara da case atıp arkayı 3 leyen arkadaşlar da mevcut. Bu durum motosikletin aerodinamiğini, sürüş keyfini ve yakıt durumunu rahatsız edici düzeyde etkiliyor mu bileniniz, tecrübe edeniniz varsa bizimle paylaşırsa memnun olurum...
tekrar merhaba artık daha sık görüşmek dileğiyle....
:bounce: önemli olan yolda olmaktır
bende yan çantalar ve arka çanta mevcut herhangi olumsuz bi durum hissetmedim direksiyon titremesi filan olmuyo.gayet rahat kullanışlı.
arkadaşlar motorun koltuğu kalkıyor mu? koltuğun altına ufak tefek alet edevat koyabilirmiyiz yani bunu öğrenmek istiyorum şimdiden teşekürler
Rüzgarın yüzünü okşamasına izin ver ama şeytanın kulağına fısıldamasına asla!
evet koltuk yerinden çıkıyor. fakat asla oraya hiçbirşey koyma. çünkü orada göreceğin boşluk hava filtresinin havayı soluduğu boşluktur. Geçen gün oraya bez koyan bir vatandaş motoru çalıştıramamış ve yolda kalmış. kendisine rastlayan bir kurye olayı hallettmiş.
Koltuk altı hiçbir işe yaramıyor yani, fakat sağ iç tarafta sadece bir takım edevatı var. içinde pense, buji anahtarı, 8-12, 22 ve 10-14 numara anahtarlar var.
Biz bu hallere düşecek adammıydık
Selam beyler topic süper durumda.Bu hafta içerisinde Cbf 150 sahibi olacağım için çok mutluyum.Yakında buradayım.
Arkadaşlar öncelikle merhaba bütün herkese. Motor camiasına yeni katılacağım 5 Temmuz ehliyet sınavından sonra 26-27 Temmuz direksiyon sınavına hazırlık için bu tarihlerde motoru almayı düşünüyorum. Öncelikle İstanbuldayım,Bostancıdayım hatta. Motoru genellikle asfaltta kullanacağım en azından şimdilik gideceğim bi orman planım yok. Şehir dışı zaten ilk 1 sene içinde yalan gibi görünüyor. Şimdi bütün bunlara uygun aklımda iki motor vardı birincisi Keeway Speed 150 diğeri ise Honda CBF150.
Burada yazılanları okuyana kadar CBF150 nin sadece fiyatı dezavantaj gibi geliyordu ama yinede yok sayıyordum onu. Ama Keeway in hoşuma giden özellikleri devir saati,hararet göstergesi,komple çelikle güçlendirilmiş şasi olması vs. CBF150 de ise kafa grenajı motoru bence sınıfının en yakışıklı abisi yapıyor. Üzerindeki 160km/h kadran,kafa grenajı ve honda olması dolasıyla ben tercihimi hondadan kullanmanın yanında (bu hafta içinde alamyı planlamıştım) buradaki yağ,hararet,benzin göstergezi,marş sorunlarını okuduktan sonra biraz daha uygun fiyatlı olan hiç değilse düştüğümde üzülmeyeceğim altımdan atabileceğim keeway e yönelmeye başladım. Hız olarak bile zaten kafa kafaya nerdeyse Keewayde yolda 110 yapıyormuş. Siz bu durum hakkında ne söyleceksiniz bu arızalar kronikleşmiş bütün CBF lerde giderilemeyen,uğraştırır tarzdamıdır? Bana neler önerebilirsiniz? Tek ricam tarafsız bir şekilde söylemeniz..
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum,Saygılarımla..
Merhaba arkadaşlar gecen hafata yıllık izinde olmam dolayısı ile bir hafta yazamadım. Bu bir haftada 3 defa Mersin Fındıkpınarı yaylasına ve Susanogluna gittim Havaların aşırı sıcak olması nedeni ile motor yagını sık kontrol ettim 4000 km bakımından sonra yapılan 1600 km de motor yagında 100ml kadar bir eksilme vardı. Servisde yagı tamamladı. Neden eksilttigini sordum. ve biraz alaycı bir tavırla Madem böyle yag eksiltirse motorun bir taraflarına küçük bir yag cantası yaptıralım dedim...
-- Cevap Sen biraz daha kullan yine eksiltirse bakarız dedi..
bakalım sonuc ne olacak...
Aykan kardeş senin soylediklerine dikkate alarak sıcak havalarda yag kontrolunu sık yaptım. Teşekkuler....
Bu arada Ben servisdeyken bitane cbf 150 geldi... Motor henuz 4000 li km lerde motor kitlemiş.. Motor 4 vitesde Marşa basıyo calışmıyor Vitesi hiç bir şekilde 4 den cıkmıyor.Sahibi normal sekilde giderken birden bire kitledi tekerlek kızakladı nerdeyse düşüyordum diye olayı anlattı..Bu olayın garantiye girip girmedigini sordu.. Servisde garantide olur tabi dedii... Ama adam garanti belgesi kaybetmiş... Servis 10 ytl karşılıgı yeni garanti belgesi alabilirsin dediler..
Servise birdahaki gittigimde unutmassam sonucu saracam...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Bu sorunların tamamı münferit, CBF'lerde kronik bir sorun yok. Benzin göstergesi çok hassas değil ama yeterince işe yarıyor, hararet ve yağ göstergeleri fena olmazdı ama çok büyük eksiklik de değil.
Haftasonu cumartesi İstanbul - Tekirdağ - Çanakkale - Truva - Ezine - Altınoluk - Ayvalık yolu yaptım (550km), pazar da Ayvalık - Balıkesir - Susurluk - Bandırma - Yenikapı dönüş gerçekleştirdim. Motor gerçekten çok iyiydi, titreşimden yorulmadım, rüzgardan yorulmadım, seleden yorulmadım, kısaca motordan yorulmadım. Beni yoran tek şey sürdürülür son hızın 100, en son hızın 120 olmasıydı. Konu açacağım zaten, muhteşem bir geziydi
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
@ !!KING!!
kronik olarak yağ eksiltme ve benzin göstergesi sorunları var onun dışında kronik bir sorun varsa da ben bilmiyorum duymadım. Bu arada sonuçta bu motor honda ve tek marşla çalışıyor ben memnunun motorumdan en az 2 sene de değiştirmeyi düşünmüyorum & motorla herhangi bir yere giderken de sorun çıkar mı diye korkmadan güvenle yolculğumu yapıyorum.
@ Khutuck
eee senin gezi başlığın nerde
Teşekkür ederim ilgilenenlere. Umarım CBF 150 ailesine katılırım bende.
Cbf150'de devir saatini eksikliğinden yakınan Titan'cı lar acaba Honda Titan'a devir saati varmıydı ?
Arkadaşlar sattığım Cbf'mi geri aldım ve tekrar aranızdayım.
just_oh,Yapamadım Cbf'siz yaşayamam,sağol.
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)