Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #561

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Selamlar.
    Arkadaşlar ; öncelikle bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum.

    Yeni sezona 2.el TWİSTER (CBF250) veya SIFIR CBF150 ile başlamayı düşünüyorum.Daha araştırmalarım sürüyor...

    Merak ettiğim 2 konu var.

    1.Yan ayaklık meselesini ne yaptınız? Ya da ne düşünüyorsunuz?
    Mesela HONDA DYLAN'da motorda orjinal haliyle yan ayak yoktu. Arkadaşım ACTİVA'nın yan ayağını taktırdı ve aynı orjinal gibi oldu.

    Peki CF 150 için CBR 125 veya YBR gibi benzer boyutlardaki motorların yan ayakları takılabilir mi? Hiç deneyen oldu mu?

    2.Şu far meselesi! Gaz kolunu bıraktığın zaman gerçekten çok dikkat çekecek derecede parlaklıkta azalış oluyor mu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562

    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı viper_1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar.
    Arkadaşlar ; öncelikle bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum.

    Yeni sezona 2.el TWİSTER (CBF250) veya SIFIR CBF150 ile başlamayı düşünüyorum.Daha araştırmalarım sürüyor...

    Merak ettiğim 2 konu var.

    1.Yan ayaklık meselesini ne yaptınız? Ya da ne düşünüyorsunuz?
    Mesela HONDA DYLAN'da motorda orjinal haliyle yan ayak yoktu. Arkadaşım ACTİVA'nın yan ayağını taktırdı ve aynı orjinal gibi oldu.

    Peki CF 150 için CBR 125 veya YBR gibi benzer boyutlardaki motorların yan ayakları takılabilir mi? Hiç deneyen oldu mu?

    2.Şu far meselesi! Gaz kolunu bıraktığın zaman gerçekten çok dikkat çekecek derecede parlaklıkta azalış oluyor mu?
    cbf 150 nin yan ayagi yok. dedigin gibi activa nin kini takiyorlar ve cok da guzel oluyor. cok da ucuz bir fiyata yapiyorlar.
    [COLOR="Black"][FONT="Arial Black"]Honda Cbf 150[/FONT][/COLOR]

  3. #563
    kertenkele200 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    BAKIRKÖY
    Motosikleti
    yeniden cbf 150
    evet gazı bıraktıında far gerçekten çok azalıo ama bunun nedeni far gücünü aküden almıyor yanlış hatırlamıorsam yanlışsa düzeltin gücünü endüksüyon bobininden alıor yani gaza bastımı güç üretior ve fara yansıor bölelikle aküye far nedeniyle zarar gelmemiş oluyor kötü diil yani motor için faydası olan bi sistem yapmış honda mühendisleri zaten motor çalışınca farlar otomatik yanıo

  4. #564

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Alıntı Kılbaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150 nin yan ayagi yok. dedigin gibi activa nin kini takiyorlar ve cok da guzel oluyor. cok da ucuz bir fiyata yapiyorlar.
    Teşekkürler...

    Alıntı kertenkele200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet gazı bıraktıında far gerçekten çok azalıo ama bunun nedeni far gücünü aküden almıyor yanlış hatırlamıorsam yanlışsa düzeltin gücünü endüksüyon bobininden alıor yani gaza bastımı güç üretior ve fara yansıor bölelikle aküye far nedeniyle zarar gelmemiş oluyor kötü diil yani motor için faydası olan bi sistem yapmış honda mühendisleri zaten motor çalışınca farlar otomatik yanıo
    Evet , aslında kullanıcı için de iyi bir sistem. Çünkü bu sayede motorun ; elektrik sistemini sağlıklı şarj edip etmediğini görebiliyorsunuz!



    Cevaplarınız için teşekkürler.

    Diğer kullanıcı arkadaşlardan da extra bilgiler bekliyoruz!

  5. #565
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    sıyah cbf cok gusel olmus
    daha bı cbf 600 e benzıo bole
    bıde egsozu bıraz kısaltılsa cok daha gusel olur
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  6. #566

    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    arkadaslar 1000km bakımını yaptıranlar olmustur heralde..bende bayramdan sonra verecegım servıse.. nekadara yapıyorlar bakımı? paylasırsanz sevınırım.
    [COLOR="Black"][FONT="Arial Black"]Honda Cbf 150[/FONT][/COLOR]

  7. #567

    Üyelik
    25 Aralık 2006
    Şehir
    pınarhisar
    Motosikleti
    kanuni windy 125cc
    herşeyi güselde bide devir saati koysalarmışşş çoooooook daha iyi olurmuşşşş bi o eksik kalmış,diiğer yönleri görüüş ve performans açısından gayet iyi olmuşş

  8. #568
    kertenkele200 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    BAKIRKÖY
    Motosikleti
    yeniden cbf 150
    devir saati yine bi yere kadar motorun devrinden anlarsın napacanıda motorlara hararet göstergesi koymuolarmı motor çok ısınırsa nasıl anlıcaz yanıncamı anlıcaz bu benim ilk motorum onun için bilmiorum diğer motorlarda hararet göstergesi varmı die

  9. #569
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı kertenkele200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devir saati yine bi yere kadar motorun devrinden anlarsın napacanıda motorlara hararet göstergesi koymuolarmı motor çok ısınırsa nasıl anlıcaz yanıncamı anlıcaz bu benim ilk motorum onun için bilmiorum diğer motorlarda hararet göstergesi varmı die
    motor çekişten düşer fazla ısındığında.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  10. #570
    brody - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    GV 250 satıldı
    Motorumu yaklaşık 1 ay önce kuzenimin oturduğu siteye bırakmıştım. Açık otoparkta dışarda duruyor orda. Bu arada işlerimin yoğunluğu nedeniyle motorla hiç ilgilenemedim. Aküsünü falan sökecektim. Dün bi ara uğrama fırsatım oldu. Ben aküsü bitmiştir diye tahmin ediyordum. Bi çalıştırıp bakıyım dedim. Akü bitmemiş. Hiç zorlanmadan çalıştı. Çok sevindirdi beni.

  11. #571
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı brody adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorumu yaklaşık 1 ay önce kuzenimin oturduğu siteye bırakmıştım. Açık otoparkta dışarda duruyor orda. Bu arada işlerimin yoğunluğu nedeniyle motorla hiç ilgilenemedim. Aküsünü falan sökecektim. Dün bi ara uğrama fırsatım oldu. Ben aküsü bitmiştir diye tahmin ediyordum. Bi çalıştırıp bakıyım dedim. Akü bitmemiş. Hiç zorlanmadan çalıştı. Çok sevindirdi beni.
    Yahu siz Angaralılar motorunuzu alıp niye garajlarda çürütürsünüz anlamam...


    Ankaralı bir üniversitede görevli arkadaş daha var...tanırsınız...st_erdoğan...nicki...oda cuma günü aldı motoru yatsın diyor...yazın binecekmiş...şimdi kampüste düşe kalka bisiklet gibi öğreniyormuş...


    hani küçükken mahallede toprak sahalar olurdu ya...orada mobiletler tur atılrıdı...her bayram...veya panayırları hatırlarmısınız...veyahut lunaparkların geniş arazili olanlarında bisiklet ve mobilet turları vardı...1 turu bilmem kaçpara...hatta 4 tekerli carting arabasından olurdu bazen...onları kiralardık...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #572

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKİ BURGMAN UH 200
    ya hu kardeşim bu honda kolay kolay boşalmaz.bende kymco var o bile maşallah barekallah tek basışta alıyor.takmayın kafanıza arasıra binin yeter.

  13. #573
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Bugün hava güzeldi,arkadaş bir süredir deneyelim şu cbf yi diyordu ve bugüne nasipmiş....
    Arkadaşın motoru 300 km de ve yaklaşık bu motor ne yaparın cevabını aramak için yollara düştük...
    İlk deneme: Oldukça dik bir yokuş,trafik var düzden 80 ile girdik 70 ile yokuşu aştık 3.vites( yük : ben 100 erkan 85 toplamda 185 kg)
    ikinci deneme: Hafif eğimli yokuş aşağı(ters rüzgar var) Max 105 km
    Üçüncü deneme: Aynı yokuşu tırmanma max: 85 km
    Dördünce deneme: Düz yol max: 102,103 105 demedi
    Beşinci deneme: Aynı yolun dönüşü max: 98, 100 demedi
    Altıncı deneme: Aynı yolu ben deniz tek geri döndüm, Max 105 Hafif eğildim...
    Yedinci deneme: Geri dönüş Max: 100

    Biz bugün inanamadık bu rakamlara, motoru çok sıkıştırmamamıza rağmen pek de gitme isteği yoktu, açıkcası ybr den sonra tam bi hüsran dı(Avatarıma bakarsanız ybr ile kaç yaptığımı görebilirsiniz)

  14. #574
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    seruven dostum kaç kilo olursa olsun sürücü motoru 1000 e kadar tek kişi kullanın...2 kişi olmaz...zorlama olmaz...80 i geçmeyeceksin...baze o hızada ulaşacaksın...sık vites değişitreceksiniz...böyle motora zarar veriyorsunuz benden söylemesi...rodaj dostum lütfen ama...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #575

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKİ BURGMAN UH 200
    Alıntı Juniors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HONDA ? ne alaka Dostum Akünün markasıdamı honda?
    honda dandik akü koyarmı sence ?bendeki kymco hondadan daha iyi olamaz heralde.o bakımdan ben karda kışta bile tek basışta alır.onun için öyle söyledim.

  16. #576
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Alıntı ginger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tüm yazım YBR ile geçti (hep söylüyorum).Kilyos yolları 1.köprü yolları 2.köprü yollarını arşınladım 7000 km ye yakın yaptım 3 ayda.
    Sakın ama sakın rodajı bitmiş YBR ile henüz rodaj aşamasında ve çeşitli jigle vs ayarları yapılmamış cbf 150yi karşılaştırmayın.YBR125 ile Honda Cbf150 karşılaştırması, abartıyorum sanabilirsiniz ama YBR125 ile Honda Twister (yeni ismiyle CBF250) karşılaştırması gibidir.Sakın böyle bir hataya düşmeyin.En çok sıkıntı çektiğim çevreyolundan 1.köprü yoluna saptığımda o yokuşu çıkarken 5 den 4e 4ten 3e geçip 3vites devam ettiğim emniyet şeridinde hatta bazen çıkıp çimlerden mi gitsem dediğim o yolda daha rodajı bitmemiş 300lü 40lü kmlerdekibf 150 ile orta şeritte iki kişi araba solluyorum.Yani binmesem kullanmasam YBR daha iyi sanıcam.Lütfen insanların kafasını karıştırmayalalım.Honda nın bu modelinde doch motor var yani bırakın 125cc 150cc kıyaslamasını apayrı bir teknoloji söz konusu.Hataya düşmeyelim cbf150 açık ara önde(3490ytl verdim diye değil,basıp gittim gözümle gördüm diye)

    siyah takıntısı değerli arkadaşlarım(geçtiğimiz poslarda upload ettim resmi) motorunuzu boyatıp satarken kazalıymış imajı vermek istemiyorsanız etiketlerini sökünüz yeter.Çünkü siyah cbf 150ye (diğer renklerde öyle) stil katan tüm renkler stikır (yapışkanlı kağıt) dan ibaret.Onları sökün yeter.Yalnızca siyah ,kırmızı yada mavi olur...

    metehan abi saol.bişeyler yapma uğraşın için verdiğin emek için bile sağol.sende benım gıbı daha önce görmediğin tanımadığın insanların bile yardımına koşan birisin anlaşılan.bir fiyat indirimi olmadı (koruma demirindeki 4-5ytk hariç) yinede senin gibi iyi bir dost edindim.yinede sağ ol abi.bayramını ve yeni yılını kutlar ellerinden ölperim saygılar sevgiler....
    Ne alaka kardeşim Honda cbf150 de OHC motor var.
    Singe Overhead camshaft (SOHC)

  17. #577
    ELeCtRiCkChi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    Kütahya ;)
    Motosikleti
    ZeaLSun 125-7
    Alıntı seruven17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün hava güzeldi,arkadaş bir süredir deneyelim şu cbf yi diyordu ve bugüne nasipmiş....
    Arkadaşın motoru 300 km de ve yaklaşık bu motor ne yaparın cevabını aramak için yollara düştük...
    İlk deneme: Oldukça dik bir yokuş,trafik var düzden 80 ile girdik 70 ile yokuşu aştık 3.vites( yük : ben 100 erkan 85 toplamda 185 kg)
    ikinci deneme: Hafif eğimli yokuş aşağı(ters rüzgar var) Max 105 km
    Üçüncü deneme: Aynı yokuşu tırmanma max: 85 km
    Dördünce deneme: Düz yol max: 102,103 105 demedi
    Beşinci deneme: Aynı yolun dönüşü max: 98, 100 demedi
    Altıncı deneme: Aynı yolu ben deniz tek geri döndüm, Max 105 Hafif eğildim...
    Yedinci deneme: Geri dönüş Max: 100

    Biz bugün inanamadık bu rakamlara, motoru çok sıkıştırmamamıza rağmen pek de gitme isteği yoktu, açıkcası ybr den sonra tam bi hüsran dı(Avatarıma bakarsanız ybr ile kaç yaptığımı görebilirsiniz)

    Ne Bu Yaaaa Saoğutacan MiLLeti MotoRdan Ben BiLe ZeaLSun 125-7 MoToRumLa 130 YapıyoRum Tabi Ne KadaR DoğRu BiLmem Hatta Hatta 4. Vites İle İbRe Max. 120 Fakat 120 Yi GeçiRttiRiyoRum 5 İLe İbRe GösteRge PaneLinin ALtına TıR TıRR vuRuyo...! İster inanın ister inanmayın size yalan borcum yok isteyen gelsin beni bulsun binsin görsün hiç bir oynama yok motorda (modifiye anlamında) hatta 1 kez sağlam kaza geçirdim toplattırdım...! Bu Arada kütahya/emet ilçesindeyim yol deseniz adam gibi yok yok bile...! Neden yazdın bunu derseniz bende cbf150 almayı düşünüyorum mayıs-haziran gibi ;)
    [CENTER][FONT="Comic Sans MS"][SIZE="3"][B]:queen: Ben Yandım, Sen Yanma ; Sakın MondiaL ALma...! :queen: [/B][/SIZE][/FONT][/CENTER]

  18. #578
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    Alıntı ginger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pardon och motor var.
    Yine yanildin be kardesim OHC(SOHC) ama olsun bunu saat'e bagliyorum geç oldu uyku falan..
    Arkadaşim zaten senin dedigin sistem ohc çogu motorda var zaten
    1.TVS Apacahi(made in india)4 valve biliyorum
    2.Honda CBF150(japon & china)buda 2 valve ohc
    3.Yamaha YBR 125 2valve ohc
    3.Zongshen,Kymco,Kanuni,Mondial vs.. Bunlarda ohc

  19. #579
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı enis89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine yanildin be kardesim OHC(SOHC) ama olsun bunu saat'e bagliyorum geç oldu uyku falan..
    Arkadaşim zaten senin dedigin sistem ohc çogu motorda var zaten
    1.TVS Apacahi(made in india)4 valve biliyorum
    2.Honda CBF150(japon & china)buda 2 valve ohc
    3.Yamaha YBR 125 2valve ohc
    3.Zongshen,Kymco,Kanuni,Mondial vs.. Bunlarda ohc
    1.TVS Apacahi(made in india)4 valve biliyorum
    2.Honda CBF150(japon & china)buda 2 valve ohc

    ozaman TVSin motoru dahamı iyi 4 valfli ise daha az yakmazmı? Daha uzun ömürlü olur aynı zamanda
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  20. #580
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    ilk önce herkesin de bildiği gibi cbf nin motoru ohc yani 2 valve,ybr de öle bi farkı yok motor yapısı olarak temelde ve bildiğim kadarı ile tvs(apache de 2 valve) ohc dir,sadece honda dilan 150 likler için de 4 valve dir(Türkiye deki motorlar için de)...
    Gelelim bizim denememize....
    Rodaj için söylediklerinize harfiyen katılıyorum,zaten arkadaş kendisi ısrar etti durumu bildiği halde,ben de motora acıdığım için çok zorlamadım,bu denemelerde çok kısa mesafelerde olmuştur bir gaz açılmış 1 dakika bilemedik 2 dakika sonra kapanmıştır... Ama bir gerçek vardır ki oda testimiz in sonuçları...
    Motor 300 km de olabilir,havalar soğuktur ve motor ısınmamış olabilir ve açılmamışştır,bunların hepsi bir kenara ama sonuçlar gerçektir!!!
    Ybr yi daha iyi kesinlik ile demem, tork olarak gayet başarılı bir alet ama devir çabuk tükeniyor ve aralığı kısa ama sonuçlarda ortada.... Ybr ile yaptığım süratleri yaptım,gönül isterdiki hızlı gitsin ama gitmedi... Amacım ne ybr yi göklere çıkarmak ne de cbf yi bitirmek,doğru doğru dur,yorum da sizindir...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler