Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2008, 11:29
#5741
Eğer hava çok çok sıcaksa yolda bir defa beş dakikalık bir mola verirsin, motorun aşırı ısınmasını engellersin. Onun dışında hiç bir sorun olmaz. Tek başımayken motor ne trafikte ne yolda hiç fazla ısınmadı, iki kişi sıcak havada uzun bir sürüşte belki çekiş kaybedebilir.
Reklamlar
-
11 Haziran 2008, 11:47
#5742
CaKiL18 adlı üyeden alıntı
peki saolasin ztn şehir içinde kullanacagim için Çankırıda Ufak memleket. 2 kişi olarak en fazla 30 ile 40 km uzaklıga giderim.
ama birde motorsikleti ankaradan alip cankiriya getirces 130 km 2 kişi sorun
olabilirmi bizim için ?
Hayırlı olsun guzel gunlrde kullanın
Normalde 130 degil 530 da gitsen bi sorun olmaz ama anladıgım kadarı ilrsen alır almaz ilk olarak iki kişi 130 km gideceksin. eger oyleyse sık mola verin motoru fazla yormayın derim...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
11 Haziran 2008, 11:50
#5743
Khutuck adlı üyeden alıntı
Eğer hava çok çok sıcaksa yolda bir defa beş dakikalık bir mola verirsin, motorun aşırı ısınmasını engellersin. Onun dışında hiç bir sorun olmaz. Tek başımayken motor ne trafikte ne yolda hiç fazla ısınmadı, iki kişi sıcak havada uzun bir sürüşte belki çekiş kaybedebilir.
7500 km cbf kullandım ;
Sıcak havalar da cbf 150 cc yi çok fazla sıkıştırmayın , üst kapak contasına zarar verirsiniz , conta yakar ve yağ sızıntısına neden olursunuz ...
Bu topik te bu sorunu yaşayan arkadaşlar mevcuttur...
araştıranlar görecektir.
-
11 Haziran 2008, 12:18
#5744
nankör adlı üyeden alıntı
7500 km cbf kullandım ;
Sıcak havalar da cbf 150 cc yi çok fazla sıkıştırmayın , üst kapak contasına zarar verirsiniz , conta yakar ve yağ sızıntısına neden olursunuz ...
Bu topik te bu sorunu yaşayan arkadaşlar mevcuttur...
araştıranlar görecektir.
Kardeş tamam dogru söylüyosundur fakat motorda hareret göstergesi yok böyle bi durumda motorun tehlikeli derecede ısındıgını nasıl anlıycaz. Elle kontrol edelim desen tek kişi 15-20 km gittikden sonra bile elini motora degemiyorsun. Nasıl olacak bı iş..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
11 Haziran 2008, 13:20
#5745
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Kardeş tamam dogru söylüyosundur fakat motorda hareret göstergesi yok böyle bi durumda motorun tehlikeli derecede ısındıgını nasıl anlıycaz. Elle kontrol edelim desen tek kişi 15-20 km gittikden sonra bile elini motora degemiyorsun. Nasıl olacak bı iş..
hava soğutmalı olduğundan dolayı yapacak fazla bir şey yok...
Vallaha ben didim - izmir dönüşünde bu sorun la karşı karşıya kaldım .
Fazla uğraşmadım , problem ufak ken İzmir e döndüğümde hemen motosikleti temizleyip satışa çıkardım ..
sattım gitti, ama satarken alıcıya durumu izah ettim .
Sıcak havalar da çok sıkıştırmamasını özellikle anlattım.
cbf 150 cc taş gibi motosiklet tir , fakat zayıf noktalından biri de bu dur
ufak bir yağ soğutucu koysalardı , fiyatı 250-300 ytl fazla olsa idi keşke....
-
11 Haziran 2008, 15:23
#5746
-
11 Haziran 2008, 16:03
#5747
sicak havalarda dikkatli olun bu sorunu 3 defa yasayan biri olarak sehir icinde ozellikle yasadiginiz bolge cok sicaksa beklemelerde vs durumlarda motoru kapatin..
-
11 Haziran 2008, 17:21
#5748
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
seni bilmem de ,,,
ben satarım ,,,hiç uğraşmam....
-
11 Haziran 2008, 18:03
#5749
Tabi konu buraya gelince işler degişir Sat, yenisini al, maddi inkansızlıklar falan filan. Gerci garinti bitmişse de maddi yönden kaybın olur tabi ama degiştirme kadar olmaz.....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
12 Haziran 2008, 11:27
#5750
Merhaba,
Forumun daha önceki sayfalarını okumadan bir soru sormak istiyorum.
2 kişiyle(140 kg) uzun yolda max kaç km süratle "konforlu" bir yolculuk yapılabilinir.
Teşekkürler
-
12 Haziran 2008, 15:04
#5751
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
13 Haziran 2008, 16:38
#5752
-
13 Haziran 2008, 17:06
#5753
just_oh,Yaradı Allah kaza bela göstermesin,motorun tertemiz.
-
13 Haziran 2008, 18:45
#5754
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
just_oh,Yaradı
Allah kaza bela göstermesin,motorun tertemiz.
amin. ilk alındığı günden fotolar o yüzden temiz ben hırs yaptım bu başlığı yeniden 1. sayfanın vazgeçilmezi arasına sokucam. yani inşallah hele bir trafiğe rahat rahat çıkmaya başlıyayım o zaman diğer cıbıfçılarla da tanışırız inşallah..
-
14 Haziran 2008, 03:25
#5755
arkadaşlar herkese mrb. cbf 150 almayı bende düşünüyorum(ama gönlümde cbf 250 var ama malum maddi nedenler)... Şöyle bir sorum olacak bu makine ile hergün 100-110 km arası yol yapacağım ve ort. hızımında yaklaşık 90-110 km olması lazım... Ben 95 kg'yim... Düşündüğümü yapabilir miyim ? İstediğim performansı verir mi? Yoksa başka motorlara mı bakayım ? Yardımcı olur musunuz?
-
14 Haziran 2008, 10:00
#5756
Boracalin
Ben 75 kiloyum ve 450 km yol gittim cbf150 ile sadece 30dk. mola verdim ortalama hızım 110 idi ve hiç yorulmadım,eminim senide yormayacaktır.
-
14 Haziran 2008, 13:47
#5757
@ Boracalin
Ben zorlanacağını sanmam rodajda olmasına rağmen 100 yaptım (dayanamayıp). rodajdan çıktıktan sonra 120yi görebileceğimi düşünüyorum. 90la gitmek çok rahat olur.
bu arada benim de aklıma şu yağ tüketimi meselesi takıldı dün de birisiyle konuştum nedir ne değildir ayrıntılı bir şekilde izah edebilecek var mı
-
14 Haziran 2008, 14:30
#5758
just_oh adlı üyeden alıntı
@ Boracalin
Ben zorlanacağını sanmam rodajda olmasına rağmen 100 yaptım (dayanamayıp). rodajdan çıktıktan sonra 120yi görebileceğimi düşünüyorum. 90la gitmek çok rahat olur.
bu arada benim de aklıma şu yağ tüketimi meselesi takıldı dün de birisiyle konuştum nedir ne değildir ayrıntılı bir şekilde izah edebilecek var mı
Arkadşlar benim motor suan 4650km oldu bakımlar dışında yag degiştirmedim 1000 ve 4000 km bakımlarında yaga eksiltme gibi bir sorunla karşılasmadım..
Borcalın kardeş CBF150 ile bu yolu çok rahat gideceginden emin olabilirsin.. Motorun radjını guzel yap. 4000 km bakımında ayarlarını yaptır daha sonra ön 15 lik dışli yerine 16 lık dişli tak. Bu senin son hızında 5.10 km artış saglayacak artı yakıt tuketimini düşürecektir.. Bu motor ile 150 kg olsan bile bu yolu cok rahat gider gelirsin
Ayrıca bu topigi canlandırma istegine bende varım... Motr ile ilgili tüm sorun ve memnuniyetimizi buradan paylaşalım....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
14 Haziran 2008, 15:35
#5759
beyler yağ değişiminden sonra motor canavarlaştı 110 u zor yapan motor 120 yi görüyo ne iş !!!
-
14 Haziran 2008, 16:40
#5760
ozzy73,Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine shell yağ koydum koymaz olaydım en fazla 105 yapıyordu motor hemen gittim yağı değiştirdim mobil koydum şimdi 4.viteste 110 yapıyor 5.viteste bekle 120 yapıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)
Bu Konudaki Etiketler