Aradaki 5 km lik hız önemli degil bi CBF150 ile bi innova yan yana koysanız geriye cekilıp baksanız hangisi daha gösterişli ve göze daha hoş görünüyor.
İnnova CBF e göre daha Ekonomik olabilir belki ama surası da bir gercekki iki kişili veya rampa yukarı yollarda İnnovanın CBF e yetisemeyecegi kanatindeyimm...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Bu konuyu daha önce de yazmısdım zaten ilk fırsatta düz yolda kaç km hıza cıkacak bi deniycem 10-15 km fark olacagını tahmin ediyorum. Birde yakıt ölcümü yapacam. Bir depo (10Lt) ile 40-50 Km fark olmassa tekrar 15 lik orjinal dişliyi takarım.Benim dişli degişikligi yapmamdaki asıl hedef yakıttdan biraz daha tasarruf etmekdir.16 lık dişli ile Ne kadar cok dur-kalk yaparsam yakıt sarfiyatı o kadar artacaktır. Yani bana sehir içi kullanımda zarar, Sehirler arası kullanımda fayda saglayacaktır....Bu durumda nasıl ölceksin diye sorarsanız.... Benim motor ile cogunlukla gittigim yollar belli kullanım şeklim aynı... Biraz dikkat ederek sonuca ulasacagımıdan eminim. İlk fırsatta depoyu fulleyi km 0 (sıfır) layıp bu testi yapacam.... Motor suan 3150 km de bu km yi heme hemen hep aynı yollarda yaptımm....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
gezgin_33
Peki 16 dişlide yokuşta performans kaybı oluyormu..
Arkadaşlar Allah sizden razı olsun beni bu forumda okadar bilgilendirdiniz ki gittim ve CBF150 yi aldım nasipse yarın teslim alacağım.Uçuyoruum.
Aynı mesajı defalarca yazmanın maksadı nedir acaba?Biraz dikkat edelim forum kirliliği yapmayalım.Cbf yrb den biraz da olsa üstün bunu yrb kullanalar söylüyor.CBf 100bin km görürmü niye görmesin düzenli bakımlarını yaptırır düzgün kullanırsan görebilir.He görmez dersen Yrb al kardeşim ne diyelim yani.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Bilgisayarla alakalı bi sorun oldu ondan arka arkaya yazdım.özellikle yapmadım.en sonunda da cbf yerine cbr değimişim onu düzelttim.ondan kirlilik oluştu
cbf ybr konusuna gelince kıyaslama topici varmış zaten.ben yeni kullanıcıyım dikkat etmedim.ama şahsi fikrim cbf yakışıklı bir manken,ybr çirkin çocuk ama ybr daha uzun ömürlü diyorlar.yani çirkin çocuk daha çok yaşıyormuş.ben anlamam.ben bunu söyleyenlerin yalancısıyım.zaten net bir kararda vermedim henüz.neyse boşver
CAGLARK532
Ben Ybr125'te kullandım..Cbf150 hala kullanıyorum..Fakat tek kelime ile hız-tork-rahatlık-kasa farkından Cbf150 diyorum.. Harika bu motor ya..Tekrar aşık oldum..Yolda görenler 600cc mi diye soruyor..O kadar büyük bir kasası var yani..Ben Cbf150 diyorum..Tabiki seçim senin..
Khutuck
Nice nice 1.000 km'lere kazasız belasız sürüşler..
Evet kayıp var. Uzun rampalarda iki kişi ile motor kendini daha zor topluyor. 15 lik dişli ile 5. vitesde cıktıgım yerleri simdi 4. vitesle cıkıyorum. 5 atıyorum fakat motor biraz daha zorlanıyor.
Aynı yolu tek kişi de fark etmiyor..
Bu hafta sonu depoyu fulleyip tam bir test etmek istiyorum. Cünkü motorun 4000 km bakımı geliyor bakımdan sonra test sonucları aynı degerleri vermeyecektir...
İzlenimleri yazarım.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
arkadaşlar bugün motorumu teslim aldım Kadıköyden-avcılara kadar kullandım mütiş güzel tek kelime ile çoook beğendim. Belkide ilk motorum olduğundandır ama çok sevdim:cherry:
csem66 hayırlı olsun motorun bi resmini koysana yan çanta mı var avatarda değişik bişey galiba
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)