Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Nisan 2008, 17:16
#5421
motorcu48 adlı üyeden alıntı
beyler niye bizim motora diğer flaşörler uyum sağlamıyor...bu gün today flaşörünü aldım uyum sağlamadı önceden diğer flaşörleri taktım gene uyum sağlamadı upppsss bilen varsa bilmeyenlere anlatsın
)
innova flaşörünü dene bide
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar şu farlara çözüm bulan oldumu...Virajları dönünce gazı bırakıyorum haliyle farda çok zayıflıyor...Mecburiyetten hep uzunları kullanıyorum...
izzet yapcak bişey yok diğer yaptığın tüm uygulamalar aküyü gebertir..
mete_han adlı üyeden alıntı
gezgin kardeş işte burda olay bitiyor...ben neden kendi servisimi öneriyorum..bu yüzden...el enseyim...tüm diğer müşterilerde makinasına ne yapıldığını görürler...bunun adı işte profesyonellik derler birde...alakası yok...ben makinamı göremezsem o servise vermem...
kendi servisimi kötülemek gibi olmasın ama ben biçok serviste o görülmeyen noktada araçlara hiç bişey yapılmadıgını biliyorum adı bakım frenleri sık yağ değiştir zincir ger bukadar bunun haricinde hiç bişey yapılmaz......yok rulman kontrolü yok balans kontrolü supap ayarı çok zor .....başında beklemenede çoğu izin vermez ondan sonrada mekanik işçilik adı altında motorun yatma parasını alırlar.....
Reklamlar
-
28 Nisan 2008, 18:18
#5422
mete_han adlı üyeden alıntı
gezgin kardeş işte burda olay bitiyor...ben neden kendi servisimi öneriyorum..bu yüzden...el enseyim...tüm diğer müşterilerde makinasına ne yapıldığını görürler...bunun adı işte profesyonellik derler birde...alakası yok...ben makinamı göremezsem o servise vermem...
Mete abi motor 1000 km bakımında ara ara atölye bölümüne girdim bakım olarak gördüklerimin dışında bişi yapıldıgı yazmıyordu fiyatıda normaldi. Bu konuda servisime güveniyorum zaten Honda sucular mersin de en büyük honda servisi. Birde yapılan degişiklikler motorda kendini belli ediyor zaten. Peryodik bakım dışında diger ufak seyleri müşterinin önünde yapılıyor. Kısaca ben servisime güveniyorum ve memnunum. Hemen her konuda bilgilendiriyorlar...
Arkadaşlar bir ara aykan kardeşimiz CBF150 nin arka dişlisini 42 den 38 e düşürmüştü.. sonuclarının güzel oldugunu söylemişti... Bunun yerine CBF150 de 15 lik olan ön dişliyi 16 lık CBR125 dişlisi ile (Dişlide küçük bir revizyon yaparak) degiştirmek cok daha iyi performans saglıyormuş. Arkayı 42 den 38 düşürünce 4 diş fark ediyor. Bu durumda motor bayagı bi güçden düşmüş oluyor iki kişi kalkışlarda ani hızlanmalarda zorlanıyor. Ama önden bir dişli degiştirince ki bu arkadan 3 dişli degiştirmiş gibi oluyor. son hızda biraz daha yavaş kalıyor ama motorun çekişi fazla düşmemiş oluyor. Kalkışlarda ve ani hızlanmalarda daha iyi durumda. Birde orjinal dişlideki gibi motor 5 vitesde son devirde oldugu gibi fazla bagırmıyor.
NOT: ben suan taktırmadım ama dişiliyi hazırladım bu bilgiler taktıran bi arkadaşın verdigi bilgilerrdirrr...
Dişlide yapılması gereken degişiklik ise iç freze çapını biraz genişletmek oluyorr...
-
28 Nisan 2008, 21:33
#5423
yav arkadaşlar bişey soracam motosikletler için egsozt muaynesi gerekiyomu?
sakın gülmeyin harbiden bilmiyorum
-
28 Nisan 2008, 21:46
#5424
ozzy73 adlı üyeden alıntı
yav arkadaşlar bişey soracam motosikletler için egsozt muaynesi gerekiyomu?
sakın gülmeyin harbiden bilmiyorum
gerekmez rahat ol zaten emisyon kontrolü yapılsa en iyi değer onda çıkar öle bi susturucu sistemi yapmışki adamlar....katalitik konvertör bile var içinde...
-
28 Nisan 2008, 21:51
#5425
hay sağolasın be aykan valla içim rahatladı.ne biliim tüm arabalarda şart motoru bilmiyodum valla..
-
28 Nisan 2008, 21:55
#5426
ozzy73 adlı üyeden alıntı
hay sağolasın be aykan valla içim rahatladı.ne biliim tüm arabalarda şart motoru bilmiyodum valla..
nedemek ama eminde değilim haşaka şaka muayneleri 2010 yılında zanndeiyorum cbflerin oda traştan muayne para alacaklarya nasıl alırlarsa alsınlar...
-
28 Nisan 2008, 22:01
#5427
benim muayne 2011 e kadar o sorun değil e sigortayıda biliyoz senede bir.
işte bi egzost kafamı kurcalıyodu .gerçi onu da şart koşarlarsa on dakikalık iş parasıda bişey değil şimdi giderim egsoz muayne istasyonuna herifler gülmesin bize yav bunun muaynesimi olur diye....
işte onun için sorayım dediydim...
-
29 Nisan 2008, 03:05
#5428
aykan adlı üyeden alıntı
innova flaşörünü dene bide
onunkisi tik tak diye ses çıkarıyomuu?yoksa servisteki usta elektronikciye gidip çan taktırmam gerektiğini söyledi....
-
29 Nisan 2008, 03:37
#5429
Selam dostlar...
cbf nin jantları bana kaça mal olur fikri olan var mı?
Tüm ölçüleri(kampana, disk vs..) titana uyumlu almak için ne isterler yedek parçada...
Piyasanın kurdu mete abi cevap bekliyorum...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
29 Nisan 2008, 11:06
#5430
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Mete abi motor 1000 km bakımında ara ara atölye bölümüne girdim bakım olarak gördüklerimin dışında bişi yapıldıgı yazmıyordu fiyatıda normaldi. Bu konuda servisime güveniyorum zaten Honda sucular mersin de en büyük honda servisi. Birde yapılan degişiklikler motorda kendini belli ediyor zaten. Peryodik bakım dışında diger ufak seyleri müşterinin önünde yapılıyor. Kısaca ben servisime güveniyorum ve memnunum. Hemen her konuda bilgilendiriyorlar...
Arkadaşlar bir ara aykan kardeşimiz CBF150 nin arka dişlisini 42 den 38 e düşürmüştü.. sonuclarının güzel oldugunu söylemişti... Bunun yerine CBF150 de 15 lik olan ön dişliyi 16 lık CBR125 dişlisi ile (Dişlide küçük bir revizyon yaparak) degiştirmek cok daha iyi performans saglıyormuş. Arkayı 42 den 38 düşürünce 4 diş fark ediyor. Bu durumda motor bayagı bi güçden düşmüş oluyor iki kişi kalkışlarda ani hızlanmalarda zorlanıyor. Ama önden bir dişli degiştirince ki bu arkadan 3 dişli degiştirmiş gibi oluyor. son hızda biraz daha yavaş kalıyor ama motorun çekişi fazla düşmemiş oluyor. Kalkışlarda ve ani hızlanmalarda daha iyi durumda. Birde orjinal dişlideki gibi motor 5 vitesde son devirde oldugu gibi fazla bagırmıyor.
NOT: ben suan taktırmadım ama dişiliyi hazırladım bu bilgiler taktıran bi arkadaşın verdigi bilgilerrdirrr...
Dişlide yapılması gereken degişiklik ise iç freze çapını biraz genişletmek oluyorr...
sen memnunsan sorun yok ...
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
Selam dostlar...
cbf nin jantları bana kaça mal olur fikri olan var mı?
Tüm ölçüleri(kampana, disk vs..) titana uyumlu almak için ne isterler yedek parçada...
Piyasanın kurdu mete abi cevap bekliyorum...
abi o uzun iş ya...çünkü telefonda sorulcak bi mevzu değil...servise gidilip bakılması lazım...Titanla aynımıdır değilmidir...Bursada Honda servisine gidip fiyat istesene kanka...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
29 Nisan 2008, 11:08
#5431
motorcu48 adlı üyeden alıntı
onunkisi tik tak diye ses çıkarıyomuu?yoksa servisteki usta elektronikciye gidip çan taktırmam gerektiğini söyledi....
valla ben memnunum çıkartıyo tik tak sesini ama daha az todaydan galiba..
servis nereye gidiyorsun orda kıvrak varmı?soruştururduk?
-
29 Nisan 2008, 13:05
#5432
[QUOTE=mete_han;1065354]sen memnunsan sorun yok ...
Akrakaşlar bu CBF in ön dişli degiştirme işine ne diyorsunuz. Ben motor söyle 5000 km lerde fanal taktırıyım motor tam olarak kendine gelsin diyorum... iyi olamaz mıı..
-
29 Nisan 2008, 13:20
#5433
dişli olayına servis gereksiz dedi vazgeçtim...kısa hızlanmalarda çok iyi sonuclar verdiği söylendi ama...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
29 Nisan 2008, 14:45
#5434
[QUOTE=gezgin_33;1065505]
mete_han adlı üyeden alıntı
sen memnunsan sorun yok ...
Akrakaşlar bu CBF in ön dişli degiştirme işine ne diyorsunuz. Ben motor söyle 5000 km lerde fanal taktırıyım motor tam olarak kendine gelsin diyorum... iyi olamaz mıı..
ön dişliyi değilde arka dişliyi değiştirebilirsin 42 olan dişliyi 38 yaparak
sirkecide bulunuyor 15 ytl
-
29 Nisan 2008, 15:55
#5435
[QUOTE=CİHAN;1065676]
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
ön dişliyi değilde arka dişliyi değiştirebilirsin 42 olan dişliyi 38 yaparak
sirkecide bulunuyor 15 ytl
Cihan kardeş onu biliyorum zaten. Arka dişliyi 42 den 38 e düşürmekle motora fazla yüklenmiş oluyorsun. Kalkışlarda ve artcılı rampalarda veya uzun rampalarda motor cekmiyor. Ama ön dişliyi 15 den 16 ya cıkarttıgın zaman bu oran biraz daha düşüyor. Motor hem ani hızlanmalarda daha iyi performans saglıyor hem kalkışlarda fazla zorlanmıyor. hemde uzun rampalarda bayılmıyor....
1.Son hızda orjinaline göre daha hızlı fakat 38 lik arka dişli takılmışa göre biraz daha yavaş...
2. Cekiş gücü orjinale göre daha az fakat 38 lik arka dişli takılmış durumdan daha iyi oluyorrr....
-
29 Nisan 2008, 23:16
#5436
öndişliyi kucultsek nası olur sizce
sadece sür ...... www.eskisehirenduro.com
-
29 Nisan 2008, 23:44
#5437
woxter adlı üyeden alıntı
öndişliyi kucultsek nası olur sizce
bisikletin ön dişlisini küçültünce ne oluyor bisiklet yavaş gidiyor motosiklette de öyle olur
[QUOTE=gezgin_33;1065786]
CİHAN adlı üyeden alıntı
Cihan kardeş onu biliyorum zaten. Arka dişliyi 42 den 38 e düşürmekle motora fazla yüklenmiş oluyorsun. Kalkışlarda ve artcılı rampalarda veya uzun rampalarda motor cekmiyor. Ama ön dişliyi 15 den 16 ya cıkarttıgın zaman bu oran biraz daha düşüyor. Motor hem ani hızlanmalarda daha iyi performans saglıyor hem kalkışlarda fazla zorlanmıyor. hemde uzun rampalarda bayılmıyor....
1.Son hızda orjinaline göre daha hızlı fakat 38 lik arka dişli takılmışa göre biraz daha yavaş...
2. Cekiş gücü orjinale göre daha az fakat 38 lik arka dişli takılmış durumdan daha iyi oluyorrr....
ön dişliyi büyütemezsin çünkü yer yok yani dişli ile granaj arası sadece 1 cm var ve onuda kullanman imkansız yani oraya bir büyük dişli sıgmaz,
ve ben 38 lik dişli ile 2 kişi artçım 60 kilo ve tam 450 km yol yapaıp rampalarda hiç zormanmadı tabi eskisine göre söylüyorum,ve bu pekte fark edilecek gibi degil.
-
30 Nisan 2008, 04:12
#5438
aykan adlı üyeden alıntı
valla ben memnunum çıkartıyo tik tak sesini ama daha az todaydan galiba..
servis nereye gidiyorsun orda kıvrak varmı?soruştururduk?
evet kıvrak burdada varama cbf uyum sağlarmikii?şu andaki today flaşör elimde patladıı
-
30 Nisan 2008, 10:51
#5439
selam arkadaşlar...
motorumu büyütme zamanım yaklaşıyor tabi önce elimdekini satmam gerekicek...ilgilenen olursa link aşağıda...
http://www.sahibinden.com/temiz_soru...XQQdisplayitem
-
30 Nisan 2008, 11:24
#5440
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)
Bu Konudaki Etiketler