metehan abi kılıf 10 numara oluş internetten alabileceğimiz bi adres varmı ki acaba aynısından ya da İzmir'de bu tarz bişi nerede bulabiliriz bilen varsa paylaşırsa sevinirim
metehan abi kılıf 10 numara oluş internetten alabileceğimiz bi adres varmı ki acaba aynısından ya da İzmir'de bu tarz bişi nerede bulabiliriz bilen varsa paylaşırsa sevinirim
depo kılıfı soran arkadaş motosay.com imalatçısı oradan bakabilirsin
İnnovanın en az 1500 km devirmesi lazım...ama abi sana bişey demiyom...çünkü kafana göre takılıyosun...heç söz dinlemezsin...
kanka bende bir paranoya var...mobiletteyken fayans lastiğimi hep indirirdi...o yüzden kalan bir önyargı...fayansla lastiği asla temas ettirmem...
haco çalışırken o sesi zaten duyamıyorsun...sen bilin tabi ama garanti kapsamında değişir o bence...
piyasada bunlardan var zaten..35-40 gayme en fazla Sirkecide...
kanka tüm Honda bayilerinde olması lazım diye biliyorum...çok işe yarıyor...şıkda duruyor...birde dizlik takmak istiyorum artık depom çizilmeden...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Motoru yıkarken nasıl olucak peki o motor kılıfı her seferinde çıkarmyamı uğraşıcan
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
mete_han , taylo saolun beyler sardı beni bu kılıf olayı motorada yakışmış hani...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
tamam bende o fayans olayına katılıyorum çünki lastiği indirdiği doğru benim bisiklet hep fayans üzerinde durur 1 hafta içinde iner lastik metehancım abi 1500 sabredemem ben ama basmıyom şu an geçen sadece biraz basayım dedim devir yaptırdım 119 dedi yokuş aşşağı şu an gene 80/90 falan zaten 90 dan sonra isteksiz düzde..
şu amortisör konusunda ben çıkartabildiğim en sert seviyeye getirmiştim kullandığım süre boyunca sert olması işime yaradı herzaman sizin kullandığınız normal konumda özellikle artçı bindirince motora motor resmen çöküyor bence bu ayara sert diyenin ilk motorudur bu çünki standart çok yumuşak bence sert yapın bi kademe hard yapın.
depo kılıfı tüm honda bayilerinde var iki ay önce 35 ytl idi kırmızı ila siyahı var mavisini görmedim hiç belkide vardır hepside cbf 150 nin orjinal kılıfı.
dostum basma şu aşamada..biraz normal şekilde gitsen daha hayırlı olacak inan...
bide abicim benim artcılarım ağır...120 kiloyum...motorun maksimumu yük kapasitesi 170 kg yazıyodu bir belgede net hatırlıyorum...
neyse geçen depo kılıfı için servise gittiğimde zincirimin çok bollaştığını gördüm...serviste aynı şeyi söyledi...ayar verdler zincire...bunun nedeni artcı taşımam...peki amortisörü serte çevirsem zincire olan etkisi baskısı azalırmı sizce ne dersinz...HARD da dahamı az esner...bu seferde yolda tek hissetmeyelimde...yani rahatız derken rahatı bozmayalım...
maksimum kaç kilo bindiniz makinaya...
orjinal derken bir kişi üretiyor ordan satın alıyolar...normalde 2 tipi var..bana sordular hangisini seçersin diye...şu anki daha şıktı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
abi bende 90 kiloyum aynı ebatta oturunca başka arkadaşla *180 yani 10 kilo aşıyor inanmassın çukurlarda teker sürtüyordu bence hard olan yüksek kademeye al kesinlikle al daha fazla sürüş keyfi verecektir ve göreceksin zincir daha az bollaşacak zaten yükselince zincir gerecek kendini bence hardda kullan sen şimdi o ayar çubuğu uzun süre kullanılmadığından hard seviyesine çok zor gelecektir sıkışmış gibi ama zorlayınca bi diş cıt yapacak yapmadan yarıda kesme ayarı sonra bin sertleşecek daha iyi olcak..
ben serviste yaptırayım onu...ama ben tekken rahatım kaçmaz inşallah...
ya geçen bizim crazy boyoneyi aldık arkamıza makina sapıttı...bi çukurdan geçtik hafif bişeydi...sehpa demiri yere çarptı...bide öyle deneyelim bakalım...ama benim gibi paranoyak sürücüler bunları takarlar kafaya...fark yok dimi kanka...kazık olmuyo dimi makina...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ya sen spor araba kullanmadınmı meto hiç şöfür adamsın öle oluyo işte biraz sertleşiyo ama değiyor inan bi dene olmassa paran iade) abi sen dene olmassa eski ayara getirirsin bende unutmuyorum bi çukurda ayaklık demirini bırakmıştım bi baktım kopmuş neyse sen bi yap yükselecek motor daha çok keyif verecek..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
yav kendinde yaparsın ama dediğim gibi baya ugraştıracak uzun süre ellemeyince mengeneyle sıkıştırılmış gibi sıkışıyor zor açılıyor ince ayar dediğin yukarı ittirince tık sesi başka bişey yok .
mete han amortisör sertliğini ayarlama için avadanlıkta anahtarı ve anahtarın ucuna takılan uzatma borusu var.birinci kademe en yumuşağı saat yönünde iki kademesi daha var iki kişi biniyorsan üçüncü kademeye al gramajın biraz fazla gözüküyor.ilk motorum olduğu çokmu belli oluyor?
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)