enteresan bi yaklaşım...bu işte her türlü teoriye inanırım..belki inanmıycaksın ama bazen mantık dışı şeylerede inanırım...yani motora pozitif duygu verirsen sorun çıkmıyor negatif duygu verirsen sevmezsen makinayı arıza çıkarıyor...valla...manyadım gibi...
valla haco tekniği bilene kolay işler...ama benim aklıma yatmıyor...beceriksizlik diyelim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bence fotoshop değil....
Ayrıca 3 gün önce Kanal D'de çıkan Asi dizisinin çekimlerine gittim cbf150 ile...
Murat Yıldırım(Demir)ile tanıştım.......Motosikletlere karşı sempatin var heralde dedi...Bende evet motosikletsiz bir hayat düşünemem dedim....:cheryy:
Motosikletin nedir dedi?Honda dedim....gördü...güzel motosiklet dedi...tipi hoşuna gitti....
Ne motormuş şu bizim cıbıflar yaa....
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Mesai bitmesine yakın yanlis anlıyorum kusura bakmayın
Yahu elbetteki biliyorum kendisini.Hatta onun testini okudukdan sonra lamaya karar verdim motoru almaya.Fakat benim demek istediğim bukadar motoru yaırabilmek için biraz gözünün kara olması gerek diye düşünüyorum.Birde bu test Honda test pistinde yapılmış.Bildiğim kadarıyla ordaki asvalt özel bir asvalt.Yapabilirseni birde bizim yurdumun asvaltında yapında görelim Sürtünde katsayısı fazla ordaki asvaltın.Şimdi bana fizikden girdirmeyin kardeşim
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Vites atması bende 4 den 5 gecerken arada bir yapıyor fakat bana kalırsa kullanıcı hatasından kaynaklanıyor. İki zamanlı motrlar gibi ani vites degiştirip devam etmek istersn ve viteslere çok hafif basarsan yapıyor. onun disinda vites geçişlerinde gerekli zamanı ayarlayıp, biraz sert bastıgın zaman bir sorun yokk
vitese sert basıcaksınız geçtiğinden emin olacaksınız yoksa bu olay olabiliyor...1-2 defa banada oldu 5'e attım biraz ilerledi 4'e düştü vites ama çok yumuşak geçirmiştim...
sert kullanınca sorun yok
bende hiç öyle bişey olmadı ne vites ten atma nede boşa geçme ..
jokey farkıdır bence zamanla alışılır diye düşünüyorum
meto eksiltiyo işte pozitif negatif bişey yok ben bunu gördüm yahu bırak toriyi meoriyi sen 1000 km de eksilen 350 gr ma bak
yav şu vitesten atma problemini 150 kere tartıştık kardeşim nazik atmayın yumurtaya dokunur gibi dokunmayın şu pedala yavvv basın cart diye geçsin(biraz yavaş basın kırılmasın)
böyle yatıranlarda var bizim makinayı
Mustafa Kemal Atatürk
!!iyiymiş ama tam kauçuk lastik süper asfalt...yatmasında ne yapsın..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
50 derece sıcaklıkta buharlaşma ve terleme yoluyla yağ eksiltmesine ok
aama bu mevsimde yüksek bi yağ tüketmi varsa silindir saplamalarını bi kontrol etmen öneririm
1000 km de, 350 gr nerdeyse motorun aldığı yağın yarısı demek
çinliler bile bu kadar eksiltmiyor
sıcak havalar inde 20/40 kullanırsan sorunun ortadan kalkacaktır, ama şu mevsimde vites geçişlerini sertleştirir haberin ola
buda bi teori
cbf 150 lerde böyle bi sıkıntı olduğunu duymuştım belli serilerde
segman hatasından dolayı yanma odasında sızan yağ yanıyor
ve doğal olarak eksilme yapıyor..
bende 2 zamanlı 100cc bi motor var o bile 1000 km de 500 gr yağ yakıyor
4 zamanlı için aşırı bi tüketim
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)