siyah iyidir siyah..
Güzel oluyor...........Öyle....
Tavisye ederim......Aslında orjinali hiç bozmuyacan...........En doğrusu bu!
Orjinalliğini korumak öncelikli amacım değil şuan.. Uzun bir müddet kullanmam gerekecek motoru o yüzden önce içime sinmeli
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
bugün 12.000 bakımını yaptırdım...makina çok güzel oldu valla inesim gelmedi...8000 bakımından beri yağ değiştirmemiştim 2-3 oldu yani, şimdi yağ+hava filtresi+buji(zincir yağlandı gerildi) değişince motor birden kendine geldi...zaten 12binide devirdik motorun açılcak yeri kalmadı Asıl şimdi başlıyor cbf keyfi
bakıma giderken rüzgar hafif arkamdan esiyordu yokuş aşağı 130 gördü makina...120yi rahat geçti bakımdan sonrada kapalı tünelde yine 130 gördü...düze rüzgarsız yolda 115-120 hep görüyorum zaten
aklınızda olsun diye bi masrafı yazayım size...
yağı kendim aldım > mobil 10w40 yarı sentetik 20 ytl
-----------------------------------------------------------
hava filtresi ------------------------------5,92 ytl
Buji -------------------------------------- 12,54 ytl
Periyodik bakım işçiliği ------------------ 25,44 ytl
Sarf malzeme --------------------------- 2.00 ytl
------------------------------------------ +
-------------------------------------------__________
-------------------------------------------45,90
___________________________KDV 8,26
___________________Genel Toplam 54.16
yağ parasınıda eklersek 74,16...yağı kendim almasaydım servis koysaydıda aynı fiyata gelirdi yaklaşık...ama servis Agip yağ koyuyo tavsiye üzerine Mobil koyduk bakalım...Gördüğünüz üzere en büyük pay işçiliğe gidiyor aslında garantiyi umursamayıp kendin yapmak var bakımları ama riske girmeyede gerek yok---(bugune kadar garantiden değiştirdiklerim : piston+segman+silindirin içi(pistonların olduğu yer)+zincir dişli takımı(şanzımandan ses geliyodu adamlar zincir dişli değiştirdi)+şanzıman rulmanı)
cuma günü bi kuryeci kardeş le konuştum.altmışbeşbin km deymiş daha 1 sene oldu dedi .ben heralde 30 senede filan yaparım o km yi
agip iyidir dostum yurt dışında italyada falan başka yağ koymazlar....ama senin tercihin tabi aralarında hiç bi fark yok...cbf nispeten hesaplı motor aynı bakımı cbf 500 e yaptırdıgını düşünseneneyse bende 11500 km deyim 12000 yaklaşıyor bugün yokuş aşşagı hafif eğimli yolda bodrum çıkışı rüzgar arkadan geliyordu herhalde 119 km yi geçmeyen motor 123-125 km hıza ulaştı bende anlamadım ...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Benim bi elime geçsin de o makine siz görün =)
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
2000km de bir yağ değişmesi bana biraz saçma geliyor.Hani 4000km de birdi bakım neyse 6000km de değiştirmek gerekiyor sanırım.Yağ değişince motorda ataklık,serilik artıyor.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
her 2000 de yağ değiştirmek için servise gitmeyin bence...servis'e 4000 de bir ana bakıma gitmek yeterli...sadece yağ değiştirmek için servise para bayılmamak lazım
metehan abi
yakın zamanda bi cbf alma ihtimalim(iz) var..
kız arkım pırpırdan(asya as125t ) den sıkıldı yeni motor istiyor..
cbf mi? cbr mi? ybr mi? yoksa hyo rt 125 karion mu?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
yav niye koyuyon meto bu resimleri motorun primi düşecekbunu hallettirdim ara conta değişmişti artık böle bi sorun yok ama burası çok önemli!! motor deli gibi yağ eksiltiyor.....800 km de 300 gr eksiltmiş bi naktım ahaaa... motorun cubugunun ucuna geliyo yağ hemen temizledim bidaha daldırdım gene aynı sonra yağ ekledim sorun çözüldü.....motor yağ eksiltiyo ne 2000 i ne 4000 bini 1000 km ye yağ eksiltmeden ulaşmıyor ama benim gibi devirli kullanırsanız olacağı bu....
haco cbf 150 den şaşma...en mantıklısı bu...gereken neyse yaparız...fiyat hususunda...ama fuardan sonra zam yerse model bilmem karışmam...
ybrde sağlamdır ama bisiklet gibi işte biliyosun tip bozuk kayık biraz...aşağıda aykan gibi istisnai bir şey olursada karışmam...olmuyo değil oluyo...
cbr ve karıonda o fiyatın hakkı değil ...düşer kalkarsan başına iş alırsın...maddi açıdan başın ağrır...karıonda ayrıca Kanunıde bundan sonra uğraşmaya değmez..
aykancım dediğim gibi senin makina numune...bence senin motor blok komple garantiden değişmeli agam...seninki gibi deli yağ eksilten gördüğüm duyduğum bu 7 veya 8.makine oluyor galiba...bide cbf150.netde 3000 de aynısını yapan vardı fotolarını koymuştum bi yerlere...servistede gördüm...yağsız kalmış motor yanmış...bir kaçda arkadaşım var aynı sorunu yaşayan...ama işte 100 de 1 veya 2 oranlarsak...(atıyorum yani kısmet gibi bişey) herhalde üretimde bir makine üretlirken bilgisayar ayarlarında bi yanlış hesaplama oluyor ve aerodimaik bozuluyor motor bloğunda...o partideki bir ürün kime denk gelirse...
yani mantıklı açıklaması bu olsa gerek...yoksa ya hepsi kronik sorunlu olur...yada hiçbiri olmazdı...sende olan bende 14.000 km drir neden olmaz anlamıyorum...veya bu siteye yazan başka arkadaşlarda...
birde 4000 de falan bakıma gitmeyin...ara bakım denilen 2000 km de bir yağ değişimine gidin...çingenlik etmeyin ya...20 liralık bi yağ zaten başka talep yok...hem zinciri gerdirirsin hemde fren debriyaj ayarları yaptırırsınız...
2000 de bir olan 20 gayme...4000 de bir olan 50 gayme bişey...3.5 milyarlık makine için en önemli şey olan yağ değişimine 20 liralık masrafı sallamayın...becerebiliyorsanız kendiniz değiştirin ama 2000 de 1 muıtlak yağ değişimi şart...kağıtda yazan fabrika kararıyla değiştirildi...baktılarki yağ eksiltme var bazı motorlarda hemen yusuf yusuf durumu...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
aykan , arkadaşın motor blok sorunun dan ben de de oldu,
fark eder etmez 7500 km de sattım...hiç uğraşmadım.
benim fikrime göre motosikleti limit üstü kullanığımız zaman iki blok arasındaki conta aşırı ısınmadan zarar görüyor , yağ sızıntısı mutlaka bu sebebten .
Bu sorun benim kullanma şeklimden %90 ihtimal ,
Kullandığım en güzel en güvenilir motosiklet ti.
hala toz kondurmam çok güzel konforlu bir motosiklet ...
bütün yeni başlangıç yapan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim.
ömürlük motosiklettir.(limitleri dahilinde kullanılırsa)
yeni alacak ve almayı düşünen arkadaşlara tavsiyem mete-han arkadaşımızın tavsiye ve önerilerini dinlemeleridir .
Arkadaşlar tercihimizi dogru yonde yapalim
Cbf candır
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
Selam.....
Benim motorda düzde 115-120km/h görüyor....
Yokuş aşşağı 130...dostum....130 u geçmiyoo kesici var......
150 cc honda 130 yapıyor arkadaşlar......Cbf'ye laf atanı yerim....
130 diyorum....130 neyinize yetmiyo...Yakıtta az rahatta,konforlu...ee daha ne.....Bundan iyisi can sağlığı....
Cbf,Şaşma inan pişman olmuyacan.............
Arkadaşlar bu motor kaçarmı sizce.........
http://www.sahibinden.com/2007_model...XQQdisplayitem
281 kmde 2007 model 2850ytl biraz bazarlık hooooppp.....2800 ytl sıfır motor....
Ve koçtaşa gidip kendime zımpara ile ateşe dayanıklı siyah mat sprey aldım doğmamış cbf imin jantlarını boyucam
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
herkeze iyi aksamlar bendeki cbf düz yolda bu akşam denedim ve 110 gecemedim motora ben napmalıyım ya bi yardım cı olun arkadaşlar ve performas egzos u deneyen oldumu nasıoluyo sizce . eskisehirde yaptıra bilcegim biyer varmı bildiginiz cevap içim şimdiden sagolun
sadece sür ...... www.eskisehirenduro.com
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)