Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4581

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında çok yüksek süratlere çıkan bir motor değil amacım şöyle gerektiğinde 140-150ye çıkabilse.stabilde 120-130km/s gitse çok iyi olurmus Tabi bunu 150cc den beklemek mantıksız.400veya 500cc mi almak lazım bu hızlara uygun maliyetle ulaşmak için.250cc klasmanında fazla alternatif yok.Şekli güzel fiyatı uygun
    Son hız denemesi yapmadım ama Kızılcahamam dönüşü 150yi geçtim öndeki gruba yetişmek için. huseyin75in dediği gibi uzun yolda yetersiz gördüğüm için aldım, bir de kalın lastikli, güçlü frenli motor daha güvenli haliyle. CBF ile dağ yamaçlarında yediğim rüzgarla bi şerit yana kayıyordum

    GT 250mi bir hafta/300 km kullanabildim sanırım, aradaki fark lastik nedeniyle daha güvenli ve rahat sürüş, virajları çok daha az korkuyla alabilmek, bi de ihtiyaç duyduğum anda (sollamalarda, kaçmalarda) gücün elimin altında olması. Ha bi de şehir içi yollarda 8000 rpm dönen motorun sesini duyan araba sürücüleri sağ şeride geçip yol veriyor artık, en hoşuma giden yönü o

    Son olarak CBFme tekrar bindiğimde dünyanın en rahat, vitesleri en kaymak gibi geçen, kaldırıma en rahat parkedilen motoruna sahip olduğuma anladım. Şehir içi kullanım için rakipsiz bir çocuk. İlerde param çok olursa şehir içi için tekrar CBF alırıım düşünmeden...
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4582
    BİROL 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/ Bakırköy
    Motosikleti
    HAYABUSA
    Alıntı aspuzu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saol ama yeterli diil:(....


    ARKADAŞLAR ACİLLLLL

    CBF 150 arka dişli.....
    standardı 40 diş ...
    kaç dişli almalıyız birazdaha hızlı gitmesi için ?
    istanbulda nerelerde bulabiliriz ?
    fiyat ?
    teşekkürler.....!!!
    cbf 150'nin arka dişlisi stantardı 42'dir.
    biz kuzenle(cihan)ancak 38 dişli bulabildik,daha küçüğünü bulamadık.
    ama geçenlerde 32'lik bir dişli buldum ama vida deliklerinin yeri uymadı(canta montajladığımız somun yerleri.
    bu dişliyi sirkecideki !!!İTİMAT!!! motorda bulabilirsin, özen motorun karşısında..
    15 ytl.
    facebook(Fazer Tutkunları)

  3. #4583
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı BİROL 78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150'nin arka dişlisi stantardı 42'dir.
    biz kuzenle(cihan)ancak 38 dişli bulabildik,daha küçüğünü bulamadık.
    ama geçenlerde 32'lik bir dişli buldum ama vida deliklerinin yeri uymadı(canta montajladığımız somun yerleri.
    bu dişliyi sirkecideki !!!İTİMAT!!! motorda bulabilirsin, özen motorun karşısında..
    15 ytl.
    benim kuzen anlatmış herşeyi yeterli mi arkadaşım.
    98 Beygir.....

  4. #4584
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    beyler size bir sorum olacak motorlarınızın süpap ayarlarını kaç km de yaptınız benim motorda 2 inci viteste gaza yüklenince süpap sesine benzer bi tırlama geliyor kendim ellemek istemedim garanti devam ederken benzer bir sorun varmı sizdede.....

  5. #4585
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler size bir sorum olacak motorlarınızın süpap ayarlarını kaç km de yaptınız benim motorda 2 inci viteste gaza yüklenince süpap sesine benzer bi tırlama geliyor kendim ellemek istemedim garanti devam ederken benzer bir sorun varmı sizdede.....
    11000 km deyim ne öyle bir sorun nede başka bir sorun var.

    sen servise götür bi baksınlar sorun büyümeden
    98 Beygir.....

  6. #4586
    aspuzu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2007
    Şehir
    E5&TEM sol şerit...
    Motosikleti
    cbf 250
    arkadaşlar çok teşekkür ederim bu aldığım dişliyi tornacıya falan götürmem gerekmiyo dimi direk cıvata yerleri birbirine uyuyodur inş....

  7. #4587
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı aspuzu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok teşekkür ederim bu aldığım dişliyi tornacıya falan götürmem gerekmiyo dimi direk cıvata yerleri birbirine uyuyodur inş....
    orjınalini çıkarıp aldıgın 38 lik dişli yi takıyorsun.
    hiçbir işlem yapmıyorsun .
    o kadar.
    98 Beygir.....

  8. #4588
    hgunarbay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-karşıyaka
    Motosikleti
    BMW F 650
    sadece zinciri kısaltıyorsun biraz 2 bakla kadar sonra devam

  9. #4589
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler size bir sorum olacak motorlarınızın süpap ayarlarını kaç km de yaptınız benim motorda 2 inci viteste gaza yüklenince süpap sesine benzer bi tırlama geliyor kendim ellemek istemedim garanti devam ederken benzer bir sorun varmı sizdede.....
    4000 de yaptırdım...8000 de yapmadılar...yakında 12bin bakımı var...sübaplar hafif ıslık çalmaya başladı sanırım tekrar yaparlar

  10. #4590
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ben 13500 deyim...

    karşılaştığım sorunlar...

    1-kar yağdığındna dışarda duran makinanın aküsü nanay oldu garantiden değişti...

    2-marş motoruna toz kaçıyormuş onu temizlettik...ilk günkü gibi artık...

    3-ilk km lerde arka plaka aydınlatması plastiği çatlamıştı...3 ytl ye değişti bidaha sorun çıkarmadı...ama plaka aydınlatmasını kestiğim için ısınmayıp çatlamıyor yani...sorun yok derken ampulu çıkardım sorun yok...

    4-benzin göstergesi ilk günden beri asla sağlıklı çalışmadı...%70 depoyla btik gösteriyor...


    14.000 de yağ değiştirmeye gidicem...

    2000 de bir yağ değişimi...4000 de bir ana bakım için servis çağırır bunları unutmayın...sübap ayarı 2 kere yapıldı...ben denilen sesleri pek duymuıyorum...küçük hacim teneke sesi geliyor sadece bana...standart sesler yani..

    sabah ilk çalıştırmada soğukken blok altından bi tıkırtı geliyor ..ısınınca olmuyor...motor bloğun altındaki zincir dişlisinden geliyo muhtemelen...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #4591
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı st_erdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hız denemesi yapmadım ama Kızılcahamam dönüşü 150yi geçtim öndeki gruba yetişmek için. huseyin75in dediği gibi uzun yolda yetersiz gördüğüm için aldım, bir de kalın lastikli, güçlü frenli motor daha güvenli haliyle. CBF ile dağ yamaçlarında yediğim rüzgarla bi şerit yana kayıyordum

    GT 250mi bir hafta/300 km kullanabildim sanırım, aradaki fark lastik nedeniyle daha güvenli ve rahat sürüş, virajları çok daha az korkuyla alabilmek, bi de ihtiyaç duyduğum anda (sollamalarda, kaçmalarda) gücün elimin altında olması. Ha bi de şehir içi yollarda 8000 rpm dönen motorun sesini duyan araba sürücüleri sağ şeride geçip yol veriyor artık, en hoşuma giden yönü o

    Son olarak CBFme tekrar bindiğimde dünyanın en rahat, vitesleri en kaymak gibi geçen, kaldırıma en rahat parkedilen motoruna sahip olduğuma anladım. Şehir içi kullanım için rakipsiz bir çocuk. İlerde param çok olursa şehir içi için tekrar CBF alırıım düşünmeden...
    Serkan anladığım kadarıyla memnunsun motorundan.Yakıtta peki nasıl seni üzücek gibimi? Umarım hysongdan memnun kalırsın.

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 13500 deyim...

    14.000 de yağ değiştirmeye gidicem...

    2000 de bir yağ değişimi...4000 de bir ana bakım için servis çağırır bunları
    2000km de illahi yağ değişimi yapmak gerekiyormu yahu 4000km de bir niye bakım diyorlar ozaman.2000-4000-6000 diye gitsin.Hondanında yaptığı saçmalık yani
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  12. #4592
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    [QUOTE=erdo2002;978849]


    2000km de illahi yağ değişimi yapmak gerekiyormu yahu 4000km de bir niye bakım diyorlar ozaman.2000-4000-6000 diye gitsin.Hondanında yaptığı saçmalık yani[/
    QUOTE]


    abi HONDA şunu farkettiki makinalarda yağ eksiltme sorunu var...ilk partilerden sonra yağsızlıktan motor kitleyen istisnaide olsa makineler olunca hemen panikle bizim bakım periyodunu değiştirdiler...orda zaten benim moralim bozuldu ürüne karşı olan güveni kaybettim...benim başıma gelmesin diye dua ettim sadece...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  13. #4593
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    [QUOTE=mete_han;978990]
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    2000km de illahi yağ değişimi yapmak gerekiyormu yahu 4000km de bir niye bakım diyorlar ozaman.2000-4000-6000 diye gitsin.Hondanında yaptığı saçmalık yani[/
    QUOTE]


    abi HONDA şunu farkettiki makinalarda yağ eksiltme sorunu var...ilk partilerden sonra yağsızlıktan motor kitleyen istisnaide olsa makineler olunca hemen panikle bizim bakım periyodunu değiştirdiler...orda zaten benim moralim bozuldu ürüne karşı olan güveni kaybettim...benim başıma gelmesin diye dua ettim sadece...
    yani ihtiyaç olmasada tedbir amaçlı değiştirelim diyorsun Çünkü ben en kalitesinden koydurmusdum yağı.6000 de değiştireyim ozaman ben ne yapayım.Birde benim zincir devamlı bir gevşeme oluyor.(500km) servise gidip gerdiriyroum hem çekiş artıyor hemde yatıkı etkiler sanırım.Sizdede böyle bir sorun oluyormu?Servis kullanımdan kaynaklı dedi çünkü
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  14. #4594

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Bir keresinde CBF 150 ile biraz gecikmeyle 2600 km de yağ değiştirmek zorunda kalmıştım. Servise gidince yağın 200 gr lık eksiltme yaptığı kalanında çok kirli olmadığıydı. 1 litrede çokda fazla eskiltme sayılmaz.

  15. #4595

    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    TWISTER KIRMIZI
    38 lik dişliyi bende takmıştım sattığım cbf ime. ama hiç bi faydasını görmedim ne son hızda ne de yakıtta. tork unun düşmesi de cabası. forumda bazı arkadaşlar işe yaradığını söylemişlerdi 38 dişli takıpta 135-140 yaptım diyen arkadaşlar vardı. onların lafına uyup (gaza gelip) ustamın "boşuna uğraşma bi faydasını göremezsin" demesine rağmen takmıştım. orjinal dişli ile rampa aşağı 125 görürken 38 dişli ile bi daha bu hıza erişemedim. eskiden 3. viteste rahat çıktığım rampayı 2. viteste çıkmak zorunda kalıyodum. sonunda anladım ki honda bu makinayı yaparken zaten en uygun dişli oranlarını koymuş. değiştirmenin gereği yok.

  16. #4596

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    [QUOTE=erdo2002;978849]Serkan anladığım kadarıyla memnunsun motorundan.Yakıtta peki nasıl seni üzücek gibimi? Umarım hysongdan memnun kalırsın.QUOTE]
    Serkan değil, Tuncer

    Yakıtta üzecek gibi gözükmüyor, çünkü 4 litre civarı yakıyor topu topu. Uzun yolda CBFyi tam gaz kullanmak zorunda kalınca o da yaklaşık 3.5-4 civarı yakıyordu tahminimce. Şimdi gaza asılmadan çıkabiliyorum en azından...

    Bakalım, Honda üzmedi (bi de satabilseydim ) Hyosung da üzmez inşallah.
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  17. #4597
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı huseyin75 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    38 lik dişliyi bende takmıştım sattığım cbf ime. ama hiç bi faydasını görmedim ne son hızda ne de yakıtta. tork unun düşmesi de cabası. forumda bazı arkadaşlar işe yaradığını söylemişlerdi 38 dişli takıpta 135-140 yaptım diyen arkadaşlar vardı. onların lafına uyup (gaza gelip) ustamın "boşuna uğraşma bi faydasını göremezsin" demesine rağmen takmıştım. orjinal dişli ile rampa aşağı 125 görürken 38 dişli ile bi daha bu hıza erişemedim. eskiden 3. viteste rahat çıktığım rampayı 2. viteste çıkmak zorunda kalıyodum. sonunda anladım ki honda bu makinayı yaparken zaten en uygun dişli oranlarını koymuş. değiştirmenin gereği yok.
    sen yanlış rotadasın arkadaşım
    98 Beygir.....

  18. #4598
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    [QUOTE=erdo2002;979021]
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ihtiyaç olmasada tedbir amaçlı değiştirelim diyorsun Çünkü ben en kalitesinden koydurmusdum yağı.6000 de değiştireyim ozaman ben ne yapayım.Birde benim zincir devamlı bir gevşeme oluyor.(500km) servise gidip gerdiriyroum hem çekiş artıyor hemde yatıkı etkiler sanırım.Sizdede böyle bir sorun oluyormu?Servis kullanımdan kaynaklı dedi çünkü
    kesinlikle 2000 de bir yağ değişcek abi...cbf ye has bir durum...ara sırada yağı kontrol etmekde fayda var...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #4599
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı huseyin75 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    38 lik dişliyi bende takmıştım sattığım cbf ime. ama hiç bi faydasını görmedim ne son hızda ne de yakıtta. tork unun düşmesi de cabası. forumda bazı arkadaşlar işe yaradığını söylemişlerdi 38 dişli takıpta 135-140 yaptım diyen arkadaşlar vardı. onların lafına uyup (gaza gelip) ustamın "boşuna uğraşma bi faydasını göremezsin" demesine rağmen takmıştım. orjinal dişli ile rampa aşağı 125 görürken 38 dişli ile bi daha bu hıza erişemedim. eskiden 3. viteste rahat çıktığım rampayı 2. viteste çıkmak zorunda kalıyodum. sonunda anladım ki honda bu makinayı yaparken zaten en uygun dişli oranlarını koymuş. değiştirmenin gereği yok.
    evet bazıları memnun bazıları memnun olamadı bu dişli değişiminiden.Ben değiştirmedim.Ruzgarlı hava ile ruzgarsızda bile hız farkediyor.110 ise 100 oluyor max.Yakıt tüketimim yedek depoya göre baz alarak. 20 milyona 170km gittim.100kuruşdan fazla yakıyor anlıyacağınız.Biraz devirli kullanıyorum tamam ama bana fazla geldi.Bu son zamlarında faydası var sanırım.


    [QUOTE=st_erdogan;980023]
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan anladığım kadarıyla memnunsun motorundan.Yakıtta peki nasıl seni üzücek gibimi? Umarım hysongdan memnun kalırsın.QUOTE]
    Serkan değil, Tuncer

    Yakıtta üzecek gibi gözükmüyor, çünkü 4 litre civarı yakıyor topu topu. Uzun yolda CBFyi tam gaz kullanmak zorunda kalınca o da yaklaşık 3.5-4 civarı yakıyordu tahminimce. Şimdi gaza asılmadan çıkabiliyorum en azından...

    Bakalım, Honda üzmedi (bi de satabilseydim ) Hyosung da üzmez inşallah.
    Tuncer kusura bakma İstanbula gelirsen görüşelim.Sezon açılınca satılır merak etme cbf tutulan bir motor. özelden mesaj atsana hysongu kaça aldığını bende 250cc veya 400cc ye geçmek istiyorum ama şöyle atletik bir motor olsun istiyorum.kgsu az olsunda istiyorum.Hafif ve kıvrak bir motor istiyorum anlıyacağın.

    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen yanlış rotadasın arkadaşım
    niye yanlış yolda cihan olumlu veya olumsuz eleştiriye açık olmak gerekmezmi?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  20. #4600
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    beyler gaza yüklenince her araç gibi bizim cbf de de yüksek tüketime ulaşmak mümkün ancak orta devirlerde sabit 80-90 arası tüketim çok düşük yağ meseleside valla burda bizim serviste her 1000 km de bir değiştiriyorlar zaten 1000 km yi geçince bi kere 1400 de değiştirmiştim 250 gr eksiltme yapmıştı tabi yağın kaliteside pek farketmiyor sonuçta eksiltiyor....sürekli kontrol etmekte fayda var daha önce bahsettiğim tırlama sesi 2 inci viteste gaza yüklenirken oluyor yani devir 4000-6000 d/d aralığında zannediyorum süpap ayarları kaçmış..bu arada ön fren merkezi komple değişecek levye sıkınca geri bırakmıyor çoğu zaman ,sipariş verildi yakınında değişecek garanti durumunda olması güzel...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)

Bu Konudaki Etiketler