zannediyorum artık gelmiyor traction modeli, motolastik.com ve lastikdeposu'na mail attım yanıt bekliyorum. Street daha önce kullandım orjinal duro lastiklerden halliceydi, o yüzden pilot street istemiyorum. eskiden sporty modeli vardı çok güzeldi 3-4 bin km'de bitiyordu ama yol tutan bir lastikti.
Weak are prey
Arkadaslar selam,
Severek kullandığım motosikletimi yükseltmek amacıyla satıyorum. Suzuki Inazuma alacağım. Düsünenler linkten ulasabilirler.
Kask+Canta+Branda veriyorum. 1 yıl lastik ömrü var Michelin. Muayne Eylül 2018.
Niyeti kesin olan arkadaslara yardımcı olurum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9146029/detay/
Merhabalar.
56000 km de 2008 model bir CBF150 sahibiyim. 1000 km önce yeni motor yaptırdım piston ve sekmanlar değişti. Motor yaptırdıktan sonra şunlar meydana geldi;
Motorumda şuanda canımı sıkan 2 tane durum var.
1. si, ise şu; 1. vitese attım, debriyajı kavrama noktasına getirip orda tutup gaz verince bir ileri geri ileri geri durumu oluyor. yani motor ileri geri ileri geri yapıyor.
bunun başka bi yan etkisi ise şu sanırım, 3 le gidiyorum 2 ye attım, debriyajı yavaş yavaş bırakırken kavrama noktasında beklersem taktaktaktaktaktaktaktak diye bir ses geliyor motordan.
2.si ise şu, mesela yolda gidiyorum ellerimi bırakırsam gidon sağ sol yalpa yapmaya başlıyor. bu normal değil çünkü başka cbf150ler kullanıyorum onlarda yok.
Ön lastiğim pirelli mt65, havası 28 bar, ve jantta yamukluk yok..
Şu başlığı biraz canlandıralım.
Motorum 2014 model 68000 küsür km de. Motor çalışırken sıcak soğuk farketmiyo. Devir sabit durmuyo. Kendi kendine sürekli 1.5-2-2.5 devirleri arasına çıkıp iniyor. Servis veya bi tamirci olan bir yerde değilim. En azından sebebini anlasam bile yeterli. Örneğin çalıştırdım ısıttım rolantiye bıraktım. Devir saati sürekli aşağı yukarı oynayıp duruyor. Bunu neden yapar? Bir yerden motor hava alıyor lafını duymuştum. Sizce nedendir?
İkinci sorum ise benden önceki sahibi motoru sağa düşürmüş. Sinyalin etrafından çatlamış. Grenaj kırık. Komple ayrık değil ama belli bir yere kadar ayrılmış. Buna plastik kaynak tarzı birşey yaptırabilmem mümkün mü?
Son olarak sizce satsam piyasası ne eder? 2014 model 68000 de. Hasar kaydı yok. Kaza olarak da sadece bi kez düşük hızda sağa yatıp grenajı çatlatmış. Motor full koruma ve çanta demirli.
merhabalar cbf 150 olan motosikletim ile genel olarak 90 km yi geçmiyorum..
motosikletin arka dişlisini büyüterek tork güçlendirmesi yapmak istiyorum rampalarda filan daha iyi olması için acaba bunun için arka dişli 45 yada 46 olan var mı yapan var mı yada bilgisi olan var mı başka neler yapabilirim...
sorun karbüratör, hava filtresi ile ilgili olmalı. 2014 model için 68000km biraz fazla. kırık karenajıda ekleyince satmakta epey zorlanırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
sorun karbüratör, hava filtresi ile ilgili olmalı. 2014 model için 68000km biraz fazla. kırık karenajıda ekleyince satmakta epey zorlanırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
fabrikadan nasıl çıktı ise öyle kullanın. tek bir dişlinin çapını arttırmak bile birçok parçanın uyumunu bozar.
ne zengin ol ne paşa
gariban ol hayatını yaşa
Arkadaşlar geçen gün zinciri gaz yağ ile yıkarken, ön balataya da sıktım. Ön fren tutmamaya başladı. Kurutmak için, 1 nci vites ile sık bırak, sık bırak yaparken ufacık ıslak zeminde kayıp düştüm. Lastik değiştireceğim. Tavsiyeniz nedir
selamlar artık cbf 150 üretmiyorlar bayide 4 tane kalmış beklesem fiyat düşer mi? Yoksa gider mi kararsız kaldım.
lastikler dublex mi?
Abiler 2016 model 5 bin kilometre 5.500tl değişen parçası kazası vs olmayan bi cbf 150 alınır mı?
Abilerim merhaba pazar veya pazartesi bi cbf 150 alacağım ama daha önce hiç motorsiklet kullanmadım ve nelere dikkat etmem gerektiğini bilmiyorum motor Kadıköy de benimle motora bakıp alıp almamam gerektiğini söyleyecek birisi olur mu acaba
Arkadaşlar selamlar ilk vitesli tecrübem CBF 150 ile olucak gibi. Başlangıç için gayet uygunmuş. 2016 10.000 km de bir tane var motoru almadan önce honda yetkili servisine götürüp ekspere sokucam içim rahat olsun diye. Bunun dışında sahibinin tutumu ve evrak olarak kayıtları konusundaki titizliğine dikkat edicem tabiikide. Peki motorun eksileri artıları yağ yakma gibi sorunları olsun genel düşünceleri olsun karşılaştığınız sorunlar olsun mesajımı okuyan arkadaşlar fikir beyan ederlerse cok hayra geçmiş olurlar
Merhaba motorun kronik sorunu yağ eksiltme dışında yok duman atmadığı sürece sıkıntı yok, ben 1.2 lt yağ koyuyordum yağ değişimine kadar eksik yağla motor çalışmıyordu yaklaşık 300 gm yağ eksiltiyordu.Uzun yola çok çıktım hiçbir sorun yaşamadım çok sağlam güvenilir bir motor,yurt dışına bile teredütsüz çıktım.Kazası falan olmasın grenajlarını kontrol ettir Şimdiden hatırlısı olsun.
Arkadaşlar cbf 150 için ayna uzatma aparatı var mı bildiğiniz. Yada farklı bir ayna markası uyumlu
Vaktinde bursa ışıklar motosikletten tanesini 10liraya almıştım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
2011 model
Kappa çantali
Michelin lastikli
Koruma demirli
18000 km deki cbf 150 ne kadar eder?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)