bu seleye taktıkları kılıf ne işe yarıyor ? ayrıca aldığım zincir kilidi selenin altına koysam sorun olur mu ?
bu seleye taktıkları kılıf ne işe yarıyor ? ayrıca aldığım zincir kilidi selenin altına koysam sorun olur mu ?
orjinali 15-43 dişli değişimi torktan kaybettirir zaten 12 beygirlik makina.ama vites aralıkları uzun olsun devri düşsün istiyorsan öne 16 diş taktır.eğer tek kişi kullanıyorsan elbette.2 ci kişi sıkıntı olur torktan dolayı.
Jel kılıfsa eğer konforu arttırmak orijinal seleyi korumak için takıyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------
Euro 4 standardına uyması için mecbur getirecek veya hiç getirmeyecek.
Yavaş yaşa yaşlı öl
Evet, sıfır km aldım 2017 model 6200 TL ye nakit aldım. Sadece yan ayaklık hediye ettiler
hayırlı olsun kardeşim. kazasız, belasız. bende şunu sormak istiyorum motoru 15dk fazla kullandıktan sonra kapatınca çat çut sesler geliyor.. normal midir?herkeste aynı şekilde kontağı kapatınca ses geliyor mu?
Bilgilendirme için teşekkür ederim.
•Şuan Orjinal dişli ile 70 km hızda giderken 5,5 devir civarı
•80 km hız ile de 6,5 devir civarı dönüyor.
Dediğiniz gibi ön dişliyi 1 boy büyütmem yeterli olur mu? Çekiş farkedecek kadar düşer mi? Ben 60 kg yim, arada artcı alıyorum ama çekiş olarak sorun yaşatacak kadar farkeder mi merak ettim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
@exlem
Benim şuana kadar kullandığım bütün motosikletlerden çok daha iyi aynalara sahip. Motosiklete alıştıkça farkedersin belki aynaların kullanışlılığını.
Herkese selam. Motorum rüzgar sebebiyle olduğu yerde sağa yattı. Düşme sonrası benim gözle görebildiğim sadece gidon yamukluğu vardı motorda hasar olarak. Ama honda servisine giderek şoka uğradım. Olduğu yerde motorun düşmesinin servise göre bana maliyeti :
Alt mesnet : 135 TL
Üst mesnet : 80 TL
Gidon : 85 TL
Sol elcik : 10 TL (hiçbir hasar yok bunu neren çıkardılar hiç anlamadım. zaten motor sağa düştü)
İşçilik : 170 TL
TOPLAM : 480 TL
Bunları duyunca ben şoka girdim tabi. üst mesnet ve alt mesnet neden değişiyor dediğimde servis gidon değişimi ile sorun çözülmeyebilir dedi. Ve motoru test eden usta motorun olduğu yerde düşmesi ile böyle bir hasarın olamayacağını iddia edip birde beni yalancı çıkardı. Motorun sahibi benim, elimde sitenin kamera kayıtları var motor rüzgarda düşmüş. Adam yok diyor. Biraz sinirlerim bozuldu. Ve servisten ayrıldım.
Bu sinirle basıp daha önce tanıdığım bir ustaya gittim. Ustam baktı baktı motora. Bir tur attı geldi. Alt mesnet ve üst mesnette herhangi bir sorun ben göremedim dedi. Bir gidon al gel takalım dedi. Maliyet :
Gidon orjinal : 65 TL
Gidon muadil : 45 TL
İşçilik usta ne isterse en fazla 50 TL
Toplam en fazla : 115 TL
Siz böyle bir durumla karşılaşsanız ne yaparsınız arkadaşlar. Servis mi çok temkinli. Yoksa ustam mı fazla rahat
[/QUOTE]Benim şuana kadar kullandığım bütün motosikletlerden çok daha iyi aynalara sahip. Motosiklete alıştıkça farkedersin belki aynaların kullanışlılığını.[/QUOTE]
@RedCBR125
Aynalar kişi boyutu ile alakalı galiba benim 1,74 boyum 110 da kilom olduğu için biraz enime geniş bir insanım. Aynalar sadece kolumu ve omzumu gösteriyor. İnce insanlarda bu sıkıntı yok anladığım kadarı ile.
Aynalar bende de sorun. Kalıplıyım bende. Omuzdan koldan dolayı biraz kafayı eğmem lazım veya kolu içeri çekmem lazım. Değiştiriyim diyorum ama fırsatım olmadı.
Bende fırsat bulamadım daha değiştirmeye arkadaşın apache aynalarını deneyeceğim. Eğer güzel gösterirse alırım çok pahalı değil zaten.
Arkadaşlar selam. Cbf 150 4 bin km ye geldiği için bakıma götürdüm. Usta yaklaşık 1 saate yakın motorla ilgilendi. Yağ değişimi için motul istedim. 5100 4t olandan kattı. Ngk buji ve hava filtresini de değiştirdi. Zincirini filan pırıl pırıl etti. Vites değiştirme aparatının ucundaki plastik şey yoktu. Onu da taktı. Baya kapsamlı bi bakım yaptı gibi geldi bana. Yağ için 55, buji için 33, hava filtresi için 25 ve işçilik için de 55 tl yazdı faturaya. Motor baya iyi geldi bana bakım sonrasında. 85 km hızla giderken 20 dk dan sonra bir titreşim hissetmeye başlıyordum ve afedersiniz popom uyuşuyordu. Şimdi baya iyi oldu. Arka lastik havam baya düşükmüş ondan da olabilir mi diye düşünmeden edemedim. Bakım sonrasında da motorsikleti güzelce yıkıyorlar. Bu arada bin km bakımında castrol yağ katılmış. Bakım fiyat olarak baya pahalıya patladı sanırım. Hayırlı olsun. Şimdilik durum bu. Sağlıcakla kalın
4.000 de hava filt ve buji değişmesi bana normal gelmedi.
Bakımı serviste mi yaptırdınız başka bir yerde mi?
motorun bakımdan sonra görünümü. genelde değişen pek bişey yok ama paylaşımlar devam etsin diye atıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
mnr motor honda kuşadası. hava filtresini çıkardığında orta bölümünde biraz kararma vardı. ondan değiştirdi belkide. bujiyi hiç bilmiyorum ama şu an motorum bakımdan önceki haline göre iyi geldi bana baya. fiyat konusundaysa endişem yok değil. bana tuzlu gibi geliyor halen
Diğer illerdeki bayileri arayıp sor. Her yerde aynı fiyattır bakım fiyatları değişmez.
Ben artık basmaya başladım bi süredir. Rodajı falan beklemiyorum. He abanmıyorum tabi öyle ama 80 90 falan gidiyorum.
Kısa vadede sıkıntı olur mu?
km kaçta şu an ? yavaş arttırsaydınız
660 civarı oldu. Yarın muhtemelen 750 800 olur diye tahmin ediyorum.
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)