Maşallah güzel duruyor. Çantaya takılma fazla. Kaskı alıyorsa sorun yok.
Maşallah güzel duruyor. Çantaya takılma fazla. Kaskı alıyorsa sorun yok.
sadece kaskı alıyor işte mont alcam bugün yarın onu da koyabilseydin iyiydi
Eski motorum baya memnundum 2014 sıfır almistim ama 90 üzerine çıkınca makinanin canı çıkıyor resmen motor küsüyor.Biraz seri kullandim devirli kullandim bu yuzddn 43.000 de satmam gerekti.Kullanan arkadaşlara 90 üzeri kullanmayı tavsiye etmem motor sağlığı açısından. 90 km hızda şahsen yetmiyor ben genelde bu kurala uyamadim kurye olarak kullandım parça vs gerçekten işletim bedeli en düşük motor diyebilirim.Çok güzel makina ama çok hassas gercekten zorlamamak gerekiyor.Kuralına göre kullanirsan benım rahat 100.000 im var diyor ama racing motor gibi kullanayım dersen motor çabuk elden cikıyor.Bu çoğu hava soğutmalı motor için geçerli gerçi. Rulmanlar falan zorlamaya gelmeyecek tarzda sakın kullanınca insanı hiç üzmüyor.karburatorlu çok basit bir yapıda sorunsuz.Acaba 2017 için euro 4 ile enjeksiyon ve beraberinde yenilik gelir mi zira hep aynı motor bunalttı yıllardır bide yağ yakma aşırı oluyor onuda çözeeler insallah
2018'de euro 4'e geçmesi zorunlu. Belki cbr'daki 125lik makineyi buna entegre ederler belki. Güzelde bi fiyat koyarlarsa değme keyfine.
Aramızda 400 km.de yedeğe düşen varmı?
ben motoru alalı daha o kadar olmadı. ama aldığım abi 250 olunca depoyu tekrar doldurduğunu söyledi. 250 olunca fulleyip deniycem bakalım
Benimki orijinal ama. Değiştirme yapmadım ve rodajda olduğu için 5000 devri geçmedim o şekilde yaptı.
Ben yaklaşık bir sene 16 dişli kullandım.Tekrar 15 döndüm eziyet etmişim motora hız 5km düştü ama bastımı devir saatini dibe dayıyor.16 dişte gaz sürekli fazla açık gidiyor benzin sarfiyatı artıyo motorun omrude kısalır.
Dağa bayıra sürmüyorsan gücün azaldığı pek fazla anlaşılmıyor. Bana trafikte çok iyi geldi. Yanlışlıkla değiştirdim iyikide değiştirmişim.
405 km.de yedeğe düştü. Bu gün depoyu doldurdum. 100 km.de 2.87 Litre yakmış oldu. 53.000 km. cbf kullanmışlığım var 3 litrenin altına hiç düşmedim.
Yarın motorumla artık bi kavuşuyum. Biraz yol yapıyım geziyim. Yatmaktan bi hal aldı motor. Sürebildiğim kadar sürücem yarın bakalım kaç km yol yapacam. Hatta uzun yol bile yapabilirim. Gidebildiğim kadar gidip sonra geri dönecem tabi rodajı da düşünerek yapacam bunu. Bi dolduramadık rodajını
Arkadaşlar tekrar selam. Motoruma ilk yakıtı bugün aldım. Aldığım kişi sürekli kilometreyi sıfırla. 250 olunca git depoyu doldur bide zinciri yağla demişti. dediği gibi yaptım. 262 kmdeyken depoyu fulledim. 41,81 tl yakıt aldım. sanırım 5,13 dü litre fiyatı. şu an 15-16 kuruş civarında bir yakıt görüyorum. ama hiç sakin kullanmadım desem yeridir. tapa gaz değil ama 8 bin devire yakın kullandım genel olarak. motoru sevdim. benim normal sürüşümle daha da az yakacağını düşünüyorum. mt revenge kaskıma da alıştım. kafa ölçüm 59 du ancak netteki araştırmalara ve tecrübelere güvenerek xl aldım kaskı. şu an tam oluyo diyebilirim. sonraki depo dolduruşumda tekrar verileri yazcam. sağlıcakla kalın
59 ölçüye nasıl xl alıyosun? zaten pedler 2 haftada gevşiyor, senin m-l alman gerekirdi bence. 1 yıl sonra kask kafanda çok rahat oynama yapar
hocam bende öyle biliyordum.denedim aşırı sıkı oldu. birde nette bu kaskı araştırdığımda herkes kaskın yapısı gereği arkaya doğru uzun bir yapısı olduğunu, normal ölçüden 1 beden büyük almayı önermiş.yanaklarım dahi hafifi sıkı duruyo.ptesiden beri 272 km kullandım. halen bu formda kask. belki de haklısınız. tecrübe edicez artık
evet arkadaşlar kesin bir bilgi olmamakla birlikte seneye cb150f getirebilirler
Bende 2016 model cbf var. Orjinal ön ve arka dişli nedir bilen var mı?
Hız-Devir ilişkisinde deviri rahatlatmak istiyorum. Arkayı 1 diş küçültüp önü 1 diş büyütürsem istediğim sonucu elde edebilir miyim?
Çekişten çok kaybetmek de istemediğim için 1 er diş benim isteğimi karşılar diye düşündüm. Bu konuda bilgili olan arkadaşlar yardımcı olursa gerçekten çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 53 kullanıcı var. (0 üye ve 53 misafir)