dip gaz yaptığında motorun gaz kesiciye giriyor ve anlık kesilmeler yaşıyorsun...benim eski kasa motorum 130 da gaz kesiciye giriyordu...
sesten anlaşılmasada bende o kesilmeleri yaşardım dip gaz da..
video benim çekimimdir...(2009) tek elde cep telefonu tek elde motor anca bu kadar...
https://www.youtube.com/watch?v=KLdMQjLXMIg
mesela pcx125 de 107 km hıza geldiğinde yine bu kesilmeler olur...devir kesici gaz kesici her ne şekilde adlandırırsan artık...
bu arada kontak yuvamız kışın özellikle hassasiyetini yitirir..yağmurda çamurda banamısın demez..ama soğukta nedense sapıtır..ben iki kez garanti kapsamında kontağı değiştirdim...
wd40 bulamasanız bile standart 10-15 liraya 1 litrelik 80 w dediğimiz şanzıman yağı alınıp..bir eczaneden iğne ucu ile birlikte şırıngayla kontağa ayda bir tek tüpü boca edebilirsiniz...şırıngayı boca edin sonra anahtarı sokup çıkarın 5-10 kez...motorunuz ilk günkü gibi kaymak gibi olacaktır..bizzet srevis ustamın tavsiyesidir...
şırıngayla kontak yağlanabilir...
sele altı kiliti...
arka çanta kilit yuvası...
depo kilit yuvası vs..wd40 erken bitiyor ve pahalı...ama ben bu 1 litrelik şanzıman yağını 1.5 yıldır kullanıyorum...