Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Şubat 2016, 14:53
#37201
https://honda.com.tr/App_Assets/Kila...1032kttc00.pdf
Lütfen kitapçığına göz atın motorun
Sayfa 48-49 u bi okuyunuz.
Reklamlar
-
11 Şubat 2016, 14:53
#37202
huku adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar her türlü tenkitinizi okudum.
Polemiğe girmek istemiyorum. satış fiyat politikası diye bir olay vardır bir mal satışa çıkarıldığında ister sıfır olsun ister ikinci el mutlak bir pazarlık payı vardır ve bunu unutmayalım. Bildiğiniz gibi bir bayii sıfır motora 4850 yazarken başka bayi 4500 hatta 4350 yazabiliyor şimdi bu da ne diyebilirsiniz.Aynı motor niye bu kadar fark var gidin açık sözlü bir bayii bulursanız size anlatır nasıl olduğunu.
Fiyatın çok olduğunu söyleyen arkadaşlar tamam 5000 tl yazsam bu sefer piyasayı öldürdün diye veryansın edeceksiniz.motorun bana gelişi nakit 5850 +plaka sigorta 500 üzerindekiler montaj dahil 900 tl toplarsanız 7250 yapar. Tutupta 6000 tl yazacak halimde yok. Ha daha ucuza mal edebilirmisiniz edersiniz.. saygı duyarım ancak bu forumda motor ve fiyat politikası üstte tutulacağına vurun abalıya denilip bu motor bu para etmez derseniz dışarıdan okuyanlar yanlış kanıya varacaktır.
ha diyorsanız ki bu motor bu kadar etmez yinede siz bilirsiniz tabi adam gider sıfır almaya bizlerde ikici elleri hurdaya atarız....
Mal senin istediğin fiyatı yazarsın ona kimse karışamaz ..
Lakin gelip burda genel paylaşım alanında abuk bir fiyatdan koyuyorsan sonra da neden tepki aldım dememen lazım..
Sonra yazdığın şeyler çelişkiler ile dolu örneğin ""16 PLAKADIR.. TRAFİK SİGORTASI 67 TL DİR.."" yazmışsın şimdi burda Plaka + Sigorta 500 TL yazmışsın ,433 TL mi plaka çıkarmak ? Fiyat belirler iken siğortanın bile masrafını yazmışsın Allahtan hani bindiğinin benzin parası ile bakım masrafını yazmamışsın yada unuttun..
CBF topiği 1861 sayfa olmuş insanlar bu motoru almaya niyetli olanlar , modifiye etmek isteyenler, problem yaşanlar bilgi almak ,bilgi paylaşmak istiyor ama senin yüzünden bilgi almak isteyen birisi bir sayfa gereksiz yazı okuyacak , Formu TROLEYİP bir sayfasını çöp ettin sonrada neden tepki alıyorum mu diyorsun? Ne bekliyordun ki,
-
11 Şubat 2016, 20:38
#37203
selam arkadaşlar motorumun koruma bagaj ve yan çanta demirleri geldi montajını kendim yaptım ancak bu yan çanta demirleriyle ilgili bir sıkıntı yaşadım söyleki sol tarafta bir sıkıntıyok ancak sağ tarafı takarken arka ayaklığın ordan bağlantısını yaptım yanlız egsozu hafiften aşağı doğru kastırdı çünki egsozun bağlantı yeride tam arka ayaklığın altın da bu egsozun hafif aşağı kasılması sorun yaratır mı birde bu yan çanta demirlerinin üzerinde üç ayrı noktada küçük sivri çıkıntılar var bunlar ne işe yarıyor şu anda yan çantam yok ama aslında bu demirlere çanta nasıl bağlanıyor onuda pek anlayamadim bi yardımcı olabilirmisiniz
-
11 Şubat 2016, 20:57
#37204
MD.Murat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kullanıcılara bir sorum olacak, ben cbf aldım 2.el.
Motor ilk çalıştırmadan jikle yi çekmezsem gazı bıraktığım an stop ediyor. Bu şekilde 2km veya 3 5 dakika çalıştıktan sonra gazı bırakınca stop etmiyor artık. Bu durum normal mi? Geçen bir motor ustası bunun anormal olduğunu subap ayarı falan yapılması gerektiğinden bahsetti. Aslı nedir bunun?
dostum bendede durum böyle, ancak ben bunu problem olarak görmüyorum. yazında yapsa aynı şeyi jikle açar ısıtırım öyle devam ederim.
ısındıktan sonra problem kalmıyor, motorun karakteri böyle olabilirmi acaba diye düşünüyorum
-
11 Şubat 2016, 22:54
#37205
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
dostum bendede durum böyle, ancak ben bunu problem olarak görmüyorum. yazında yapsa aynı şeyi jikle açar ısıtırım öyle devam ederim.
ısındıktan sonra problem kalmıyor, motorun karakteri böyle olabilirmi acaba diye düşünüyorum
cbf ısınmaya başladığında jikle açıkken de stop eder mi ?
-
11 Şubat 2016, 23:55
#37206
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
cbf ısınmaya başladığında jikle açıkken de stop eder mi ?
eğer jikle açıkken kalkış yapmaya çalışırsanız motor boğulur ve stop eder, boştayken etmemesi lazım.
tabi jikleyide motorun deviri 2.000 üzeri olacak şekilde tutun, daha alt devirlerde kararsız oluyor ve bazen jikleyle bile stop edebiliyor.
-
12 Şubat 2016, 21:04
#37207
Cbf 150 2011 ve sonrası jikle tertibatı değişti. .. sabah-8 de jikle yi çekip tek marşta çalıştırıyorum devir 3000rpm tam 2 dk sonra jikle yi kapatıyorum devir 1000rpm saat gibi çalışıyor. .. bu 4 cü cbf motorum arkadaşlar 2009 olanı jikle si basbelasiydi rolanti yükselmiyordu el gazda bekliyorduk 2011 ve sonrası devir saati olan cbf 150 motorda bu konuda eleştiri yapan arkadaşlar Çin malı ile kiyaslamis 😂 eleştiri yapmadan önce herseyi doğru yaptiginiza emin olun. ..
-
12 Şubat 2016, 21:21
#37208
matrix506x adlı üyeden alıntı
Altýn kaplama herhalde fiyata bak 7000tl cikmiþ
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
selam arkadaþlar motorumun koruma bagaj ve yan çanta demirleri geldi montajýný kendim yaptým ancak bu yan çanta demirleriyle ilgili bir sýkýntý yaþadým söyleki sol tarafta bir sýkýntýyok ancak sað tarafý takarken arka ayaklýðýn ordan baðlantýsýný yaptým yanlýz egsozu hafiften aþaðý doðru kastýrdý çünki egsozun baðlantý yeride tam arka ayaklýðýn altýn da bu egsozun hafif aþaðý kasýlmasý sorun yaratýr mý birde bu yan çanta demirlerinin üzerinde üç ayrý noktada küçük sivri çýkýntýlar var bunlar ne iþe yarýyor þu anda yan çantam yok ama aslýnda bu demirlere çanta nasýl baðlanýyor onuda pek anlayamadim bi yardýmcý olabilirmisiniz
http://i.hizliresim.com/W15z3m.jpg
http://i.hizliresim.com/E5odQ9.jpg
Aynı demirden bende de var. Oralara lastikli kancaları tutturuyorum. Çok işe yarıyor
-
12 Şubat 2016, 22:00
#37209
veteran adlı üyeden alıntı
Cbf 150 2011 ve sonrası jikle tertibatı değişti. .. sabah-8 de jikle yi çekip tek marşta çalıştırıyorum devir 3000rpm tam 2 dk sonra jikle yi kapatıyorum devir 1000rpm saat gibi çalışıyor. .. bu 4 cü cbf motorum arkadaşlar 2009 olanı jikle si basbelasiydi rolanti yükselmiyordu el gazda bekliyorduk 2011 ve sonrası devir saati olan cbf 150 motorda bu konuda eleştiri yapan arkadaşlar Çin malı ile kiyaslamis 😂 eleştiri yapmadan önce herseyi doğru yaptiginiza emin olun. ..
Dostum cbf nin bu yaptıkları onun için normal olabilir. Ancak motosiklet denen alet için normal değil bence. 2 dakika jikle açık beklemek az mı yani? Ben gideceğim yere 5dakikada varıyorum zaten. Her sabah benzinin yarısı motoru ısıtmaya gidiyor. 2013model motorum.
Bir yıl karda kışta 2008ybr kullandım. Ne jikle si vardı ne de jikle ihtiyacı. Her sabah karda kışta çalıştığı gibi rölantiye geliyordu.
Ben eleştirmek için değil, kendi motorum mu sorunlu diye merak ettiğimden sordum ayrıca bu konuyu.
-
12 Şubat 2016, 22:51
#37210
beyler yardımınızı bekliyorum 2014 model 11.000 km 4900 e cbf 150 alıyorum kazasız belasız sizce fiyatı iyi midir ilkokul arkadaşımdan alıcam
-
13 Şubat 2016, 00:19
#37211
Şu elden jikle uzun yolda "cruise control" işlevi görür mü ne dersiniz?
-
13 Şubat 2016, 16:35
#37212
seyyah27 adlı üyeden alıntı
Aynı demirden bende de var. Oralara lastikli kancaları tutturuyorum. Çok işe yarıyor
sizde egsoz ile ilgili bir sıkıntı oldumu peki kastırma falan birde ben şimdi yan çanta alsam buna nasıl bağlayabilirim kafam basmadı kusuruma bakmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Şu elden jikle uzun yolda "cruise control" işlevi görür mü ne dersiniz?
benim motor ısındıktan sonra jikleyi açtığımda motor stop ediyor siz farklı bir şekilde kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım biraz açabilirmisiniz
-
13 Şubat 2016, 17:44
#37213
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
sizde egsoz ile ilgili bir sıkıntı oldumu peki kastırma falan birde ben şimdi yan çanta alsam buna nasıl bağlayabilirim kafam basmadı kusuruma bakmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
benim motor ısındıktan sonra jikleyi açtığımda motor stop ediyor siz farklı bir şekilde kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım biraz açabilirmisiniz
Normalde gaz sabitleyici aparatlar falan var çin sitelerinde. Gaz koluna takıyorsunuz. Uzun yolda mandalı tıklatıp gaz kolu istediğiniz kadar çevrili kalıyor ve elinizi ordan çekebiliyorsunuz. Arabalarda cruise control diye geçiyor bu olay; direksiyondaki kumandadan sabitliyorlar uzun yolda ve gaz pedalı o konumda gidiyor tekrar dokunana kadar.
Bu olayı elden jikle ile yapabilir miyiz? Sonuçta jikle dediğimiz şey bir noktada gaz kelebeğini sabit tutturan zamazingo değil midir?
-
13 Şubat 2016, 18:49
#37214
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Normalde gaz sabitleyici aparatlar falan var çin sitelerinde. Gaz koluna takıyorsunuz. Uzun yolda mandalı tıklatıp gaz kolu istediğiniz kadar çevrili kalıyor ve elinizi ordan çekebiliyorsunuz. Arabalarda cruise control diye geçiyor bu olay; direksiyondaki kumandadan sabitliyorlar uzun yolda ve gaz pedalı o konumda gidiyor tekrar dokunana kadar.
Bu olayı elden jikle ile yapabilir miyiz? Sonuçta jikle dediğimiz şey bir noktada gaz kelebeğini sabit tutturan zamazingo değil midir?
haklısınız üzerinde çalışılırsa cok güzel birşey çıkabilir ortaya ayrıca uzun yolda falan çokta kullanışlı olur
-
13 Şubat 2016, 19:14
#37215
jikle gazı sabit tutan bir mekanizma değildir.jikle karbüratörün hava kapaklarını kapatıp açmaya yarar.jikle motor ısındıktan sonra açılırsa motor havasız kalır ve stop eder.
-
13 Şubat 2016, 19:42
#37216
movibiker adlı üyeden alıntı
jikle gazı sabit tutan bir mekanizma değildir.jikle karbüratörün hava kapaklarını kapatıp açmaya yarar.jikle motor ısındıktan sonra açılırsa motor havasız kalır ve stop eder.
O zaman bizim iş yatar Aparatla halledilecek demekki.
-
13 Şubat 2016, 20:05
#37217
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
O zaman bizim iş yatar
Aparatla halledilecek demekki.
Cruise controlun cbf te verimli calisacagibi dusunmuyorum. En ufak rampada veya karsi ruzgarda gaz acmak veya vites dusurmek gerekiyor, gaz sabit kalirsa motor bir sure sonra boğulacaktir. Kast ettigim durum 80 km/h gibi süratlerde gecerlidir.
-
13 Şubat 2016, 20:16
#37218
cruise control elektronik bir sistem aracı sabitlenen süratte tutmak için ince ince gaz verip kesiyor kendi başına.aparat takınca yine en ufak rampada gazı açmak veya bayır aşağı gelince hafif kapatmak gerekecek.o tür aparatlar bana gereksiz geliyor.
-
13 Şubat 2016, 22:31
#37219
Bendede 2009 ybr vardı jikle cekiyordum eğer gidecegin yer 5 dk ise bisiklet kullan dostum 😂 antalya gibi yerde 1 hafta kuru Ayaz olur cbf aküsü biter jikle ile tık demede çalışır eğer o 2dk çok gelirse yolda belde hareket halinde ansızın stop eder telafisi olmayan kazalar olur. .. Orta sehpada arka lastik durana kadar bekliyorum lastik durduğu vakit yağın ısındıgi ve ideal çalışma isisina ulaştığı anlaşılır. .. elin japonu jikle yi süs diye koymamis oraya. . Dediğim gibi ecza deposunda çalıştığım zamanlarda ybr ve cbf arasında dağlar kadar fark olduğunu anladım. .. 5500 km ybr yarı fiyatına satıp cbf aldım. ..şuanda 4.cbf motorum var ve gayet memnunum. . Diğer 3 cbf motorum 50000kms lastik bile patlatmadan yerini yenisine bıraktı. .. bu arada eğer yedek depoda benzin biterde kalirsan jikle yi sonuna kadar çek ve marsa bastigin gibi gazla 2 km daha gidersin 😎
-
14 Şubat 2016, 11:45
#37220
AurorAbeam adlı üyeden alıntı
Şu elden jikle uzun yolda "cruise control" işlevi görür mü ne dersiniz?
hocam aman diyim kullanım klavuzuna baktım şöyle yazmışlar "Jiklenin uzun süre kullanılması piston ve silindir duvarı yağlamasını bozabilir ve motora hasar verebilir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)
Bu Konudaki Etiketler