Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #37121

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    Alıntı goreny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor orta sehbadaydi ve duz bir zemindeydi
    Orta sehpa derken yan ayaklığı kastetmiyorsun di mi dostum? Eğer orta sehpada iken çubukta yağ görünmüyorsa karterde 700gr ya da daha az yağ kalmış demektir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Alıntı okan4037 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben şimdi motoru orta sehpaya alıyorum yağ çubuğunu içine sıktırmadan ölçüm yapıyorum, ön teker havada olursa çubukta yağ çok az gözüküyor arka teker havada olursa yağ yarıya kadar dolu gözüküyor hangisi dogrudur acaba
    Orta sehpaya alınca arka teker 5-6 cm havadadır. Ön tekerin altına 2-3 cm lik bir tahta koy. Seviye eşitlenir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #37122
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı PatientZer0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cbf de vites aralıkları nasıldır.Mesela 1. viteste kalkıp hemen 2. vitese atıyorsunuz kaç km hıza ulaşınca 3e atıyorsunuz 4,5 de aynı şekilde.

    genelde duruma göre hareket etmek lazım, motor en verimli gücü 5-6 bin devir aralığında veriyor. çekişi yeterli güçte olduğu sürece istediğin hızda istediğin viteste sürebilirsin.

  3. #37123

    Üyelik
    24 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    jin lun 150 cbf150
    Alıntı PatientZer0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cbf de vites aralıkları nasıldır.Mesela 1. viteste kalkıp hemen 2. vitese atıyorsunuz kaç km hıza ulaşınca 3e atıyorsunuz 4,5 de aynı şekilde.
    Dostum,1. viteste kalkıp hemen 2 ye atmıyoruz.Biraz gidiyoruz. Eğer devirlenmeden vites değiştirirsek durumu debriyajla ayarlamak zorunda kalır ve debriyaj balatalarını yorarız,çabuk aşınmalarına sebep oluruz.Ayrıca,vitesi motorun hızına göre değil,genelde motor devrine göre değiştirmek en kabul gören araç sürme şeklidir. (Tüm manuel vitesli araçlarda...) Motorunda devir saati varsa (cbflerin 2012 öncesinde yok)Hızlanırken 5000-5500 d/d da düz yolda vites değiştirilmesi normal. Ancak yokuş yukarı ve artçılı kullanımda yokuşun dikliğine ve trafik durumuna göre bu arttırılır. Önemli olan redline a kadar basmamak. Tabii bu benim kullanım şeklim.Başka arkadaşlar belki daha sert kullanıyorlardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde duruma göre hareket etmek lazım, motor en verimli gücü 5-6 bin devir aralığında veriyor. çekişi yeterli güçte olduğu sürece istediğin hızda istediğin viteste sürebilirsin.
    Çok doğru...Çünkü cbf150 nin max torku 5250-5500 d/d aralığındadır.

  4. #37124

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    herkese iyi akşamlar. aramızda motorun stickerlarını söken varmı? stickersiz halini daha önce görmüştüm hoşuma gitmişti , o yüzden ben de sökmek istedim. plastik kısımların üzerindekileri tırnakla çok kolay sökebildim.



    ancak deponun üzerindeki stickerda sanırım vernik var o yüzden sökülmüyor. motor palyaço gibi kaldı, deponun sökülüp boyanması falan mı lazım , önerisi olan varmı?




    Ayrıca ikinci resimdeki beyaz renkli honda stickerından nerde bulabilirim, internette aradım ama bulamadım?

    Şimdiden teşekkürler, İyi forumlar

  5. #37125

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Alıntı dogueksi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi akþamlar. aramýzda motorun stickerlarýný söken varmý? stickersiz halini daha önce görmüþtüm hoþuma gitmiþti , o yüzden ben de sökmek istedim. plastik kýsýmlarýn üzerindekileri týrnakla çok kolay sökebildim.

    http://imageshack.com/a/img905/1925/oniiHT.jpg

    ancak deponun üzerindeki stickerda sanýrým vernik var o yüzden sökülmüyor. motor palyaço gibi kaldý, deponun sökülüp boyanmasý falan mý lazým , önerisi olan varmý?

    http://imageshack.com/a/img908/732/3HLUWM.jpg


    Ayrýca ikinci resimdeki beyaz renkli honda stickerýndan nerde bulabilirim, internette aradým ama bulamadým?

    Þimdiden teþekkürler, Ýyi forumlar
    O verniğin çizgisi kalıyor. Bende söktüm daha iyi duruyor

  6. #37126

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O verniğin çizgisi kalıyor. Bende söktüm daha iyi duruyor
    hocam nasıl söktünüz peki? vernikli kısımda stickera tırnak atılacak bir yer yok, yani en azından benimkinde yok, sticker sanki depoyla bütün gibi pürüzsüz neredeyse. çok uğraştım ama bir türlü stickerı depodan ayıracak bir boşluk bulamadım.

  7. #37127
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    Önce hepsını soktum depoya gelince kaldım ugrastım cıkmadı sonra Bıçağı soktum boşluk yarattım çok kolay söktüm sonra

  8. #37128

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    Alıntı okan4037 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce hepsını soktum depoya gelince kaldım ugrastım cıkmadı sonra Bıçağı soktum boşluk yarattım çok kolay söktüm sonra
    teşekkürler, akşam bir deneyim bakalım ne olacak

  9. #37129

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    KOCAELİ-Gölcük
    Motosikleti
    2015 HONDA CBF 150
    Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

    Alıntı goreny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mz 301 bizim mahallede kucuk bi tamirci var ona soyledim abi yagi var dedi..ama servise guvenim kayboldu. devir saati 2500-3000 lerdeymis motoru baya isitiyordu ve baya rahatsiz ediyordu..bende normal sandim ama usta deviri 1500 lere getirdi motor rahatladi zaten ilk motosikletim insan rahatsiz oluyor..
    Dostum rolantide 2500 3 bin devirler cok yuksek olmasi gereken 1500 devirdir mahallenizdeki usta dogru olani yapmış ben rolantiyi düşük sevdiğim için bin devire ayarladim tikir tikir sayiyor sıkıntı yok ilk 1000 km 6 bin devri gecmeyin ani gaz açmayın sakin sekilde doğru devirlerde vites attirarak kullanın bakımlarıda eksiksiz yaptimmi Allah kaza bela vermezse size 10 sene rahat motorluk yapar. Tekeriniz düz bassin
    dogueksi bunu beğendi.

  10. #37130

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    [QUOTE=mz 301;3801302]Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin[COLOR="Silver"]

    mz301 yorumunuz için teşekkürler haklısınız tabi, ben de sökerken fotoğraflarını çektim o yüzden, motoru kaça veya nasıl satacağım şimdilik çok da önemli değil açıkçası daha binmeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa, ulaşım için değil zevk için aldım haftasonu binmek için. o yüzden önemli olan bana nasıl hoş göründüğü diye düşündüm.

  11. #37131

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    KOCAELİ-Gölcük
    Motosikleti
    2015 HONDA CBF 150
    [QUOTE=dogueksi;3801471]
    Alıntı mz 301 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin[COLOR="Silver"]

    mz301 yorumunuz için teşekkürler haklısınız tabi, ben de sökerken fotoğraflarını çektim o yüzden, motoru kaça veya nasıl satacağım şimdilik çok da önemli değil açıkçası daha binmeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa, ulaşım için değil zevk için aldım haftasonu binmek için. o yüzden önemli olan bana nasıl hoş göründüğü diye düşündüm.
    Tabiki dostum motosikletin gözüne nasıl hoş gözüküyorsa öyle yap eminimki o şekilde kullanmak sana daha cok zevk verecektir Allah kaza bela vermesin
    dogueksi bunu beğendi.

  12. #37132

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    [QUOTE=mz 301;3801514]
    Alıntı dogueksi adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Tabiki dostum motosikletin gözüne nasıl hoş gözüküyorsa öyle yap eminimki o şekilde kullanmak sana daha cok zevk verecektir Allah kaza bela vermesin
    sağolun, hepimize kaza bela vermesin inşallah
    mz 301 bunu beğendi.

  13. #37133
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    arkadaşlar motorumu satıyorum artık birisi alsın bunu, lütfen ama

    İlan linki

  14. #37134

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    KOCAELİ-Gölcük
    Motosikleti
    2015 HONDA CBF 150
    Büyütücekmisiniz

  15. #37135
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorumu satıyorum artık birisi alsın bunu, lütfen ama

    İlan linki
    Honda CBF150 de kampanya yaparak 2. el satışları öldürdü. Ya fiyatı düşür, veya biraz daha bekle.

  16. #37136
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda CBF150 de kampanya yaparak 2. el satışları öldürdü. Ya fiyatı düşür, veya biraz daha bekle.
    sorma dostum, fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum bekleyip görücez

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

    Alıntı mz 301 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyütücekmisiniz
    evet sırada gv 650 var

  17. #37137

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    KOCAELİ-Gölcük
    Motosikleti
    2015 HONDA CBF 150
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sorma dostum, fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum bekleyip görücez

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------



    evet sırada gv 650 var
    Hayirlisi olsun inşallah kavusursunuz istedgniz motora

  18. #37138

    Üyelik
    13 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    yamaha tracer 700 2016
    Alıntı Tige-R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan sınıfırı 5300 bence biraz sıkıp sıfırını al kafan rahat olsun
    Alıntı surcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    17000 km çok değil. bahsettiğin yerde durduk yere kurcalanacak bir yer değil bence. karenajı, koltuk yırtığı ıvırı zıvırıyla kampanya fiyatı daha cazip geliyor bana. 17binde motorun ağır sayılabilecek bakım zamanı da yaklaşmış olabilir. Mesela zincir-dişli ve lastik değişimi yakındır eğer hiç değişmemişse. Honda'nın zincir-dişli fiyatı nedir bilmiyorum ama ybr 125'te zincir-dişli 200 lirayı bulur iş görecek nitelikte bir zincir; hadi cbf 150'de 150 tl lira olsun. Lastik değişteriyim desen o da 250 lira. Oldu sana sıfır km. cbf 150 parası. Bu bakımları yapmış veya yaptırmış olanlar zaten yeni masraf yapmış olmanın hissiyatıyla bir süre daha binmeyi düşünürler çoğunlukla.
    Alıntı dogueksi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz uzun oldu kusura bakmayın ilk kez yazıyorum

    herkese cümleten merhaba arkadaşlar. forumu bir süredir takip ediyodum bugün üye oldum. 29 yaşındayım istanbulda 10 yıldır b sınıfı araç kullanıyorum ama bir süredir motora heves ediyodum direksiyon sınavına geçen hafta girdim kısmetse ehliyeti alıcam ay sonuna kadar. ekipmanlar için fiyat araştırması yapıyorum sıra motor bakmaya geliyo artık ve ilk motorum olacak. ybr ve cbf arasında kalmıştım açıkcası ybr ye daha yakındım fakat yollarda daha çok cbf kullanıldığını gördüm hatta kurye işiyle uğraşan kardeşlerimizin de çoğunlukla cbf kullandığını gördüm. bu kadar insan kullanıyosa hele kurye işiyle uğraşanlar kullanıyosa bir bildikleri vardır diye düşündüm ve cbf ye karar verdim. aslında sıfır almak istiyodum ama hondanın son kampanyasını kaçırdım. açıkcası acemi de olduğum için sıfır motora da yazık ederim diye düşünüyorum. sizlerden bi konuda yardım istiyorum, yağ yakıyo mu falan diye sormayacağım efendi gibi kullanılırsa yakmayacağını düşünüyorum hem sadece haftasonları binicem. aslında daha ziyade uzun yol (çanakkale balıkesir belki izmir kim bilir) 2011 ve daha yeni model 4.000 - 4.250 tl civarı 20 bin 30 bin civarı kilometredeki bir cbf alsam diyelim ki motor beklediğim gibi çıkmadı kazık yedim (bilen bi arkadaşla bakacağım fakat istanbulda motorların hırpalanmış olma ihtimali fazla, motordan da pek anlamıyorum)en fazla ne kadar masraf çıkarır. yani motor iyi çıkmasa bile 500 - 800 - 1000 tl civarı bi masrafla motoru beni uzun yola götürecek biçimde toplatabilir miyim, (burda masraftan kastım mekanik masraflar, yani tabi top case veya yan çanta gibi uzun yol aksesuarları değil); aslında 20-30 bin km binmek de istiyorum. baya uzun yazdım vakit ayırıp okuyanlara şimdiden teşekkürler. belki bir kaç link de atarım görüşleriniz benim için önemli
    Alıntı PatientZer0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayırlı olsun sigorta o kadar pahalı mı :(
    Arkadaslar motosiklet henuz 380 km de..yavas hizlarda on frene basinca titreme yapiyor..gidonu kontrol ettim herhangi bosluk bulamadim frenler henuz yeni oldugu icin mi..

  19. #37139

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    Alıntı goreny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motosiklet henuz 380 km de..yavas hizlarda on frene basinca titreme yapiyor..gidonu kontrol ettim herhangi bosluk bulamadim frenler henuz yeni oldugu icin mi..
    Ben motorda acemi sayılırım ancak kendi kişisel tahminim; motorun ön freni gerçekten güçlü ve yavaş hızlarda frene basınca haddinden fazla bir şekilde motoru durduruyor olabilir, belki siz de biraz fazla sıkıyor olabilirsiniz. Benim motorum 2012 model ve ön freni biraz fazla sıkınca arabalardaki abs'ye benzer bir titreme benimki de yapıyor. Motorunuzu sıfır aldıysanız bence en doğrusu serviste garanti kapsamında motoru tekrar ayarlatmak, ama tecrübeli arkadaşlar belki daha kolay bir yolunu söylerler.

  20. #37140
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Slm dostlar; cbf 150 arka maşaya ihtiyacım var. Zincir gergileri ile birlikte. Özel özel mesaj veya mail yolu ile ulaşabilirsiniz

    e-mail: htmetin@gmail.com

    Batı karadeniz ve istanbul elden alınır.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler