Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Aralık 2015, 22:08
#37121
goreny adlı üyeden alıntı
Motor orta sehbadaydi ve duz bir zemindeydi
Orta sehpa derken yan ayaklığı kastetmiyorsun di mi dostum? Eğer orta sehpada iken çubukta yağ görünmüyorsa karterde 700gr ya da daha az yağ kalmış demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
okan4037 adlı üyeden alıntı
ben şimdi motoru orta sehpaya alıyorum yağ çubuğunu içine sıktırmadan ölçüm yapıyorum, ön teker havada olursa çubukta yağ çok az gözüküyor arka teker havada olursa yağ yarıya kadar dolu gözüküyor hangisi dogrudur acaba
Orta sehpaya alınca arka teker 5-6 cm havadadır. Ön tekerin altına 2-3 cm lik bir tahta koy. Seviye eşitlenir.
Reklamlar
-
27 Aralık 2015, 22:14
#37122
PatientZer0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf de vites aralıkları nasıldır.Mesela 1. viteste kalkıp hemen 2. vitese atıyorsunuz kaç km hıza ulaşınca 3e atıyorsunuz 4,5 de aynı şekilde.
genelde duruma göre hareket etmek lazım, motor en verimli gücü 5-6 bin devir aralığında veriyor. çekişi yeterli güçte olduğu sürece istediğin hızda istediğin viteste sürebilirsin.
-
27 Aralık 2015, 22:20
#37123
PatientZer0 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf de vites aralıkları nasıldır.Mesela 1. viteste kalkıp hemen 2. vitese atıyorsunuz kaç km hıza ulaşınca 3e atıyorsunuz 4,5 de aynı şekilde.
Dostum,1. viteste kalkıp hemen 2 ye atmıyoruz.Biraz gidiyoruz. Eğer devirlenmeden vites değiştirirsek durumu debriyajla ayarlamak zorunda kalır ve debriyaj balatalarını yorarız,çabuk aşınmalarına sebep oluruz.Ayrıca,vitesi motorun hızına göre değil,genelde motor devrine göre değiştirmek en kabul gören araç sürme şeklidir. (Tüm manuel vitesli araçlarda...) Motorunda devir saati varsa (cbflerin 2012 öncesinde yok)Hızlanırken 5000-5500 d/d da düz yolda vites değiştirilmesi normal. Ancak yokuş yukarı ve artçılı kullanımda yokuşun dikliğine ve trafik durumuna göre bu arttırılır. Önemli olan redline a kadar basmamak. Tabii bu benim kullanım şeklim.Başka arkadaşlar belki daha sert kullanıyorlardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
genelde duruma göre hareket etmek lazım, motor en verimli gücü 5-6 bin devir aralığında veriyor. çekişi yeterli güçte olduğu sürece istediğin hızda istediğin viteste sürebilirsin.
Çok doğru...Çünkü cbf150 nin max torku 5250-5500 d/d aralığındadır.
-
27 Aralık 2015, 23:20
#37124
herkese iyi akşamlar. aramızda motorun stickerlarını söken varmı? stickersiz halini daha önce görmüştüm hoşuma gitmişti , o yüzden ben de sökmek istedim. plastik kısımların üzerindekileri tırnakla çok kolay sökebildim.
ancak deponun üzerindeki stickerda sanırım vernik var o yüzden sökülmüyor. motor palyaço gibi kaldı, deponun sökülüp boyanması falan mı lazım , önerisi olan varmı?
Ayrıca ikinci resimdeki beyaz renkli honda stickerından nerde bulabilirim, internette aradım ama bulamadım?
Şimdiden teşekkürler, İyi forumlar
-
27 Aralık 2015, 23:39
#37125
dogueksi adlı üyeden alıntı
herkese iyi akþamlar. aramýzda motorun stickerlarýný söken varmý? stickersiz halini daha önce görmüþtüm hoþuma gitmiþti , o yüzden ben de sökmek istedim. plastik kýsýmlarýn üzerindekileri týrnakla çok kolay sökebildim.
http://imageshack.com/a/img905/1925/oniiHT.jpg
ancak deponun üzerindeki stickerda sanýrým vernik var o yüzden sökülmüyor. motor palyaço gibi kaldý, deponun sökülüp boyanmasý falan mý lazým , önerisi olan varmý?
http://imageshack.com/a/img908/732/3HLUWM.jpg
Ayrýca ikinci resimdeki beyaz renkli honda stickerýndan nerde bulabilirim, internette aradým ama bulamadým?
Þimdiden teþekkürler, Ýyi forumlar
O verniğin çizgisi kalıyor. Bende söktüm daha iyi duruyor
-
27 Aralık 2015, 23:47
#37126
seyyah27 adlı üyeden alıntı
O verniğin çizgisi kalıyor. Bende söktüm daha iyi duruyor
hocam nasıl söktünüz peki? vernikli kısımda stickera tırnak atılacak bir yer yok, yani en azından benimkinde yok, sticker sanki depoyla bütün gibi pürüzsüz neredeyse. çok uğraştım ama bir türlü stickerı depodan ayıracak bir boşluk bulamadım.
-
28 Aralık 2015, 00:15
#37127
Önce hepsını soktum depoya gelince kaldım ugrastım cıkmadı sonra Bıçağı soktum boşluk yarattım çok kolay söktüm sonra
-
28 Aralık 2015, 09:32
#37128
okan4037 adlı üyeden alıntı
Önce hepsını soktum depoya gelince kaldım ugrastım cıkmadı sonra Bıçağı soktum boşluk yarattım çok kolay söktüm sonra
teşekkürler, akşam bir deneyim bakalım ne olacak
-
29 Aralık 2015, 23:31
#37129
Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
goreny adlı üyeden alıntı
Mz 301 bizim mahallede kucuk bi tamirci var ona soyledim abi yagi var dedi..ama servise guvenim kayboldu. devir saati 2500-3000 lerdeymis motoru baya isitiyordu ve baya rahatsiz ediyordu..bende normal sandim ama usta deviri 1500 lere getirdi motor rahatladi zaten ilk motosikletim insan rahatsiz oluyor..
Dostum rolantide 2500 3 bin devirler cok yuksek olmasi gereken 1500 devirdir mahallenizdeki usta dogru olani yapmış ben rolantiyi düşük sevdiğim için bin devire ayarladim tikir tikir sayiyor sıkıntı yok ilk 1000 km 6 bin devri gecmeyin ani gaz açmayın sakin sekilde doğru devirlerde vites attirarak kullanın bakımlarıda eksiksiz yaptimmi Allah kaza bela vermezse size 10 sene rahat motorluk yapar. Tekeriniz düz bassin
-
30 Aralık 2015, 09:42
#37130
[QUOTE=mz 301;3801302]Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin[COLOR="Silver"]
mz301 yorumunuz için teşekkürler haklısınız tabi, ben de sökerken fotoğraflarını çektim o yüzden, motoru kaça veya nasıl satacağım şimdilik çok da önemli değil açıkçası daha binmeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa, ulaşım için değil zevk için aldım haftasonu binmek için. o yüzden önemli olan bana nasıl hoş göründüğü diye düşündüm.
-
30 Aralık 2015, 11:17
#37131
[QUOTE=dogueksi;3801471]
mz 301 adlı üyeden alıntı
Keşke stickerleri sokmek yerine siyah folyoyla ayni renk kaplasaydiniz hem orjinali bozulmamis olurdu. Bide bu sekilde sanki motorla dusmussunde gidip sanayide boyatmissin gibi duruyo orji hali daha iyi bence zevkler renkler tartisilmaz gule gule binin tekeriniz duz bassin[COLOR="Silver"]
mz301 yorumunuz için teşekkürler haklısınız tabi, ben de sökerken fotoğraflarını çektim o yüzden, motoru kaça veya nasıl satacağım şimdilik çok da önemli değil açıkçası daha binmeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa, ulaşım için değil zevk için aldım haftasonu binmek için. o yüzden önemli olan bana nasıl hoş göründüğü diye düşündüm.
Tabiki dostum motosikletin gözüne nasıl hoş gözüküyorsa öyle yap eminimki o şekilde kullanmak sana daha cok zevk verecektir Allah kaza bela vermesin
-
30 Aralık 2015, 13:42
#37132
[QUOTE=mz 301;3801514]
dogueksi adlı üyeden alıntı
Tabiki dostum motosikletin gözüne nasıl hoş gözüküyorsa öyle yap eminimki o şekilde kullanmak sana daha cok zevk verecektir Allah kaza bela vermesin
sağolun, hepimize kaza bela vermesin inşallah
-
01 Ocak 2016, 14:20
#37133
arkadaşlar motorumu satıyorum artık birisi alsın bunu, lütfen ama
İlan linki
-
01 Ocak 2016, 22:25
#37134
Büyütücekmisiniz
-
02 Ocak 2016, 16:14
#37135
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumu satıyorum artık birisi alsın bunu, lütfen ama
İlan linki
Honda CBF150 de kampanya yaparak 2. el satışları öldürdü. Ya fiyatı düşür, veya biraz daha bekle.
-
02 Ocak 2016, 16:51
#37136
banro adlı üyeden alıntı
Honda CBF150 de kampanya yaparak 2. el satışları öldürdü. Ya fiyatı düşür, veya biraz daha bekle.
sorma dostum, fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum bekleyip görücez
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
mz 301 adlı üyeden alıntı
Büyütücekmisiniz
evet sırada gv 650 var
-
04 Ocak 2016, 22:44
#37137
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
sorma dostum, fiyatın uygun olduğunu düşünüyorum bekleyip görücez
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
evet sırada gv 650 var
Hayirlisi olsun inşallah kavusursunuz istedgniz motora
-
13 Ocak 2016, 22:23
#37138
Tige-R adlı üyeden alıntı
Şuan sınıfırı 5300 bence biraz sıkıp sıfırını al kafan rahat olsun
surcu adlı üyeden alıntı
17000 km çok değil. bahsettiğin yerde durduk yere kurcalanacak bir yer değil bence. karenajı, koltuk yırtığı ıvırı zıvırıyla kampanya fiyatı daha cazip geliyor bana. 17binde motorun ağır sayılabilecek bakım zamanı da yaklaşmış olabilir. Mesela zincir-dişli ve lastik değişimi yakındır eğer hiç değişmemişse. Honda'nın zincir-dişli fiyatı nedir bilmiyorum ama ybr 125'te zincir-dişli 200 lirayı bulur iş görecek nitelikte bir zincir; hadi cbf 150'de 150 tl lira olsun. Lastik değişteriyim desen o da 250 lira. Oldu sana sıfır km. cbf 150 parası. Bu bakımları yapmış veya yaptırmış olanlar zaten yeni masraf yapmış olmanın hissiyatıyla bir süre daha binmeyi düşünürler çoğunlukla.
dogueksi adlı üyeden alıntı
biraz uzun oldu kusura bakmayın ilk kez yazıyorum
herkese cümleten merhaba arkadaşlar. forumu bir süredir takip ediyodum bugün üye oldum. 29 yaşındayım istanbulda 10 yıldır b sınıfı araç kullanıyorum ama bir süredir motora heves ediyodum direksiyon sınavına geçen hafta girdim kısmetse ehliyeti alıcam ay sonuna kadar. ekipmanlar için fiyat araştırması yapıyorum sıra motor bakmaya geliyo artık ve ilk motorum olacak. ybr ve cbf arasında kalmıştım açıkcası ybr ye daha yakındım fakat yollarda daha çok cbf kullanıldığını gördüm hatta kurye işiyle uğraşan kardeşlerimizin de çoğunlukla cbf kullandığını gördüm. bu kadar insan kullanıyosa hele kurye işiyle uğraşanlar kullanıyosa bir bildikleri vardır diye düşündüm ve cbf ye karar verdim. aslında sıfır almak istiyodum ama hondanın son kampanyasını kaçırdım. açıkcası acemi de olduğum için sıfır motora da yazık ederim diye düşünüyorum. sizlerden bi konuda yardım istiyorum, yağ yakıyo mu falan diye sormayacağım efendi gibi kullanılırsa yakmayacağını düşünüyorum hem sadece haftasonları binicem. aslında daha ziyade uzun yol (çanakkale balıkesir belki izmir kim bilir) 2011 ve daha yeni model 4.000 - 4.250 tl civarı 20 bin 30 bin civarı kilometredeki bir cbf alsam diyelim ki motor beklediğim gibi çıkmadı kazık yedim (bilen bi arkadaşla bakacağım fakat istanbulda motorların hırpalanmış olma ihtimali fazla, motordan da pek anlamıyorum)en fazla ne kadar masraf çıkarır. yani motor iyi çıkmasa bile 500 - 800 - 1000 tl civarı bi masrafla motoru beni uzun yola götürecek biçimde toplatabilir miyim, (burda masraftan kastım mekanik masraflar, yani tabi top case veya yan çanta gibi uzun yol aksesuarları değil); aslında 20-30 bin km binmek de istiyorum. baya uzun yazdım vakit ayırıp okuyanlara şimdiden teşekkürler. belki bir kaç link de atarım görüşleriniz benim için önemli
PatientZer0 adlı üyeden alıntı
Hocam hayırlı olsun sigorta o kadar pahalı mı :(
Arkadaslar motosiklet henuz 380 km de..yavas hizlarda on frene basinca titreme yapiyor..gidonu kontrol ettim herhangi bosluk bulamadim frenler henuz yeni oldugu icin mi..
-
14 Ocak 2016, 09:58
#37139
goreny adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motosiklet henuz 380 km de..yavas hizlarda on frene basinca titreme yapiyor..gidonu kontrol ettim herhangi bosluk bulamadim frenler henuz yeni oldugu icin mi..
Ben motorda acemi sayılırım ancak kendi kişisel tahminim; motorun ön freni gerçekten güçlü ve yavaş hızlarda frene basınca haddinden fazla bir şekilde motoru durduruyor olabilir, belki siz de biraz fazla sıkıyor olabilirsiniz. Benim motorum 2012 model ve ön freni biraz fazla sıkınca arabalardaki abs'ye benzer bir titreme benimki de yapıyor. Motorunuzu sıfır aldıysanız bence en doğrusu serviste garanti kapsamında motoru tekrar ayarlatmak, ama tecrübeli arkadaşlar belki daha kolay bir yolunu söylerler.
-
14 Ocak 2016, 18:20
#37140
Slm dostlar; cbf 150 arka maşaya ihtiyacım var. Zincir gergileri ile birlikte. Özel özel mesaj veya mail yolu ile ulaşabilirsiniz
e-mail: htmetin@gmail.com
Batı karadeniz ve istanbul elden alınır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler