Bu cbf'e bi değişiklik gelicek mi 2015'te bilgisi olan var mı? Ve yağ değişimi ben eski motorumda her 700-1000 km'de yapardım. Başlıklarda 2.500-5.000 diyenler var bu aralık fazla değil mi? Ve son olarak motorlardan memnun musunuz?
Bu cbf'e bi değişiklik gelicek mi 2015'te bilgisi olan var mı? Ve yağ değişimi ben eski motorumda her 700-1000 km'de yapardım. Başlıklarda 2.500-5.000 diyenler var bu aralık fazla değil mi? Ve son olarak motorlardan memnun musunuz?
arkadaşlar merhaba. motorumu satıyorum. fazla binemedim zaten. nisandan beri 2000 km anca yapmışım. motoru 4250 km iken honda haldızdan aldım. bendeyken yan yatması vs. olmadı. lastikleri yeni michelindir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...86291270/detay
ve yağ eksilmesine karşı direnci en düşük yağdır. Hiç bir konuda risk yok. Sadece yağ seviyeni kontrol edeceksin. Yakama görürsen ilave edeceksin. Ki bu km deki bir cbf in 2000 km de ..motoru riske atacak kadar yağ tüketimi yapacağını sanmıyorum. Aradaki 1000 km de yağını kontrol ederek..ilave iht.varsa ilave ederek devam edebilirsin. 2000. km de yağ değişimi yaparsın. 4000 bakımında zaten yağ değişimi var. Böyle devam edersin. Kesinlikle 2000 km de bir sadece yağ değişimi için servise gitme ihtiyacı yok. Ben hiç anlamam. Elimden de pek gelmez. Pek uğraşmayı sevmem diyorsan o ayrı. O zaman servislere mahkumsun. Benim bir arkdaşım var. cbf 150 kullanıcısı.. Zincir gerdirmeye.. zinciri yağlatmaya ..tyemizletmeye.. yağ değişimi haricinde..yağ seviye kontrolü..yaktıysa yağ ilave edilmesi vb. devamlı servise gider gelir. Sadece benzinin koyar gezer. Bence elinden geldiği kadarını..özellikle keyif alıyorsam sende kolayca öğrenerek yapabilirsin.
arkadaşlar herkese selamlar... Face CBF 150 Honda grubunda Metebey Kilinçarslan adında bir şahısın terbiyesizliği ile karşılaştım. Değerli bulduğum bir projemi belki başkalarına fikir oluşması temennisiyle bahsi geçen grupta paylaştım. Motosikletim cbf olmadığı için yanlış yerdesin filan muhabbetlerine girince grubu terkettim. Böyle boş insanlarla uğraşamayız değil mi yani. Bu şahıs aranızdaysa lütfen bu şahsın söylediklerini bu terbiyesiz yanını göz ardı etmeden değerlendirmeyiniz. Bu çocuğun cbf si yoktu daha ben 250 cc makina kullanıyordum
Merhabalar. Yaklaşık bir hafta önce ilk vitesli motosikletim olan CBF 150 mi aldım ve aranıza katıldım. Sizlere sormak istediğim birkaç soru var. İlk olarak aldığım motosiklet ikinci el ve değiştirmek istediğim birkaç parçası var. İnternet üzerinden orjinal parçalarını uygun fiyatlara alabiliceğim site varmıdır?. İkinci olarak daha kask almadım. Şimdilik arkadaşımın Nitro marka bir kaskını kullanıyorum. Fakat kaskta beni rahatsız eden bir nokta var. Burnum biraz uzun olduğu için öne değiyor . Kask için bütçem 600-700 lira arası. Belki içinizde aynı sorunu yaşayan varsa bana bir marka veya model önerir. Şimdiden teşekkür ederim hepinize...
2011 Model 22 bin km de hatasız cbf 150 mi satıyorum
kırmızı renk givi 46 çantası
ırc kar tipi lastikleri orjınalleride verilecektir.
Uzun tur camı var siyah
Xenon far,
Fiyat son 4000 tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
http://img499.yukle.tc/image.php?id=...929_170038.jpg
Selamlar, bi sorum olucak Cbf'iniz uzun yolda çok fazla yağ tüketiyor mu? Yani her 500-1000 km arası yağ ilave etmek zorunda kalırmıyız 4-5000 km bi geziye çıktığımızda. Ortalama hız 80km/h varsayalım.
Merhabalar. Yaklaşık bir hafta önce ilk vitesli motosikletim olan CBF 150 mi aldım ve aranıza katıldım. Sizlere sormak istediğim birkaç soru var. İlk olarak aldığım motosiklet ikinci el ve değiştirmek istediğim birkaç parçası var. İnternet üzerinden orjinal parçalarını uygun fiyatlara alabiliceğim site varmıdır?. İkinci olarak daha kask almadım. Şimdilik arkadaşımın Nitro marka bir kaskını kullanıyorum. Fakat kaskta beni rahatsız eden bir nokta var. Burnum biraz uzun olduğu için öne değiyor . Kask için bütçem 600-700 lira arası. Belki içinizde aynı sorunu yaşayan varsa bana bir marka veya model önerir. Şimdiden teşekkür ederim hepinize...
merhaba hoş geldin hayırlı olsun motorun bu link ten http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/ bolca yedek parçaya ulaşabilirsin bende birkaç kez alışveriş yaptım şimdilik bir sorun yaşamadım kask konusuna bir şey diyemeyeceğim çok fazla bir bilgim yok o konuda kolay gelsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
merhaba benim motorum 2008 model ve 45 bin km de motoru hiç açılmadı orjinal durumda benim motora göre söylüyorum 1000 km de yağ eksiltmesi oluyor yani yağ çubuğunda ufakta olsa bir azalma belli oluyor ama ilave edilecek kadar değil ama 5000 km lik bir yolda mutlaka yağ ilave etmek gerekir bu benim motorum için geçerli yeni modeller için bir şey diyemem bu arada ben her 2000 3000 km de yağını değiştiriyorum 5000 km beklemem..
Arkadaşlar burada Bilecik -İstanbul veya bursa-İstanbul arasında gidip gelen var mı, kendi motosikletiyle?
Slm Arkadaslar Cbf imden ugultu geliyor ve 3. Viteste vurma yakiyor . Bildiginiz iyi bi yer varmi Istanbul avrupa yakasinda motoru gostree bilecegim ? Motor daha 38 binde 2009 . Bir kez tan Yattim o sirada kisa sure calisti kalktim kapattim Bir hafta sonra ses yapmaya basladi cekistendede dustu. Yardimci olabilecek Arkadaslar varmi iyi Bir motor ustasi Lazim. Bi kac yere sordum hepsi degusik Bisey dedi . Facede ali.haydardemir@hotmail.com Diye aratirsaniz Beni bulursunuz yardimlarinix bekliyorum . Isi gedipgeliyorum kaldim yaya .
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar..
Bu tamamen motorunun yağ eksiltme eğilimine göre değişir. cbf var. 2000 km de 50-100 gram yağ eksilten cbf te var... 2000 km de 1 litreye yakın yağ eksilten cbf te var. Senin motorunun hangi grupta olduğu önemli. benim motor yazın sıcaklarda 700-800 km de 300 gram yağ tüketiyordu. Normal kullanımda.
Kocaeli' den Ankara ya gittim. 400 km sonra dönmeden önce Ankara dan dönüş yoluna çıkarken. 300 gram yağ ilavesi yapmam gerekmişti. Dediğim gibi ..bu senin cbf inin yağ yakma karakteristiğine göre değişir. Kullandığın yağa görede..sürüş karakterine görede değişim gösterir. Ama yağ yakma eğilimini şekillendiren ve önüne geçmenin mümkün olmadığı tek faktör motor durumudur. Çünki gerçekten ciddi oranda yağ tüketen bir cbf 150 nin yağ tüketiminin önüne ..hangi yağı kulalnırsan kullan..istediğin kadar sakin dingin kullan geçemiyorsun. Dolayısıyla sorduğun soruya en iyi cevabı sen verirsin. Motorunun hangi şartlarda ne kadar yağ tükettiğini biliyor olmalısın. En kötü hiç te bilmiyorsan. 500 km yol yaptıktan sonra.. bi benzinliğe çek. Orta sehpada düz zeminde motoru 15-20 dk kadar dinlendir. Yağ seviyesine bak. Yağ çubuğunda yağ sadece cubugun 1 mm kadar ucuna değiyorsa..ve ölçümün doğruysa..yaklaşık 400 ml. kadar yağ tüketmiştir. Yağ çubugunda yağ..max.min aralığının ortalarındaysa yaklaşık 200 ml. yağ tüketmiştir. Yanına yağ almadıysan dahi..benzilikten açık yağ al ihtiyacın kadar..10-40...15-50..15-40...hiç fark etmez. İlaveni yap yoluna devam et. Bi dahaki yağ ilave ve kontrolünüde ilk kontrolünde ciddi seviyede ilave ihtiyacı oluştuğunu gördüysen aynı periyotta yaparsın... Yada ilk kontrlünden baktın yağ yakmamış yada çok az yakmış. Gerekli ilaveni yaptıktan sonra.bir sonraki yağ kotrolünü...misal 800-1000 km seviyelerinde de yapabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Üşenme.. karşı tarafa geç..Ümraniye de Db motor yetkili servis var.. Sorununu kesinlikle çözer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
Emeğine sağlık Uğur Kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Kocaeli-Bursa arası çok gittim geldim. Eminim ki İst.dan da günübirlik gidip gelen çok ark.ım vardır.
Ne kadar yağ yakması hayati risk teşkil eder? Önemli olan bu aslında 150-200 ml yağ önemsenicek miktar degil ama ustu can sıkıcı gibi.
Bence 300 gram ve daha da fazla yağ tüketimi ile karsılaşırsan ilaveni yap. yani doğru ölçümle.. yağ seviyesini yağ çubugunun max.min.aralığının ortasında yada daha aşağıda görürsen 300 gram ilave yap. Hayati risk teşkil edecek seviyede sürüş yapmadan önce önlemini almalısın. Yoksa motor 400-500 gram yağ ilede gitmesine gidiyor ama..sonrası..yani o şekilde motoru kullanmak zaten motor ömrünün yenmeye başlaması demek. Önemli olan bu seviyede eksik yağ ile sürüş yapmamak.
arkadaşlar Avrupa yakasında veya Anadolu yakasında pileksi cam alabileceğim yer var mı bildiğiniz? Siperlik yapmayı düşünüyorum. 50*50 cm lazım. kaç para eder bildiğiniz?
Ben yağ yakmasınıda hiç eksi olarak düşünmedim. 50 binde benim motorum. Aşırı yağ yakma var. Bu km de normal. Bundan sonra ..yani bu km den sonra..halen daha motorun ekmeğini yemek istiyorum.. ve bu şekilde de yağ ilaveli en az 20 belki 30 bin km daha rahat binecegim. Yani yağ yakma var..yağ yakma başladı diye..çekişte kayıp yokken..fazla yakıt tüketimi yokken. Eksozdan koyu renk duman atma yokken..koşa koşa motor sıfırlamaya giderek masraf emek bence büyük israf. Çünki yağ değişimleri haaricinde..yağ tüketimini takip ederek gerekli hallerde..yağ ilavesi yaparakta kullanmak mümkün.
Abi bana göre yağ eksiltmesi buyuk eksidir. Bu yaz yurt disi planim var zaten 1 1,5 yil kullanip saticam sonrada inazuma alicam. Cbf Commuter sinifinda uzun yolda en rahat en uygun motor oldugunu anladim arastirmalarimla. 20-30 bin üzmez ymarim Şubat 2015'te alicam suanlik motorum var acelem yok.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)