Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ağustos 2014, 22:47
#35801
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Sn ethem76 Cok tesekkurler uzun uzun anlatmissiniz gayet faydali oldu. Bu seti Istanbul icinde direkt gidip alabilecegim bir yer biliyor musunuz ?
rica ederim. Sirkeci de motosiklet parca aksesuar satilan bi kaç ara sokak var. buralarda mutlaka vardir. ama verdigim linkten de alablirsin. işletme hatayda. ist-kocaeli civarina kargo 2 gunde geliyor.simdi siparis versen sali gunu elinde olur. sirkeciye git gel masrafini kargoya verirsin. aramakla zamanda kaybedip ugrasmazssin. kendi muhitinden de bi motosiklet tamircisinede el emegini verip taktirablirsin. zincir disli grubu gaz yagi mazot vb. güzel bi temizlik ve bakimla kurtarilamayack kadar kktu durumda mi ? ve zincir gerdirme payi hic kalmamis mi ?
Reklamlar
-
22 Ağustos 2014, 22:49
#35802
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
Maşallah çok güzel görünüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
bence böyle güc arttitimi icin bütce ayiracaginiza..istedgniz bi aksesuar.. moturun bi bakim ihtiyaci icin masraf edin derim. cbf 150. gayet yeterli bi 150 cc motor konfor vecperformansi zaten sunmakta. piyasada 200 cc. yapmak icin gerekli parcalar var. dişlilerle oynarak vites oranlari x vites\ x hiz ve devir ... vb. degistirilebliyor. ama ben bu motorun (200 cc.yapilan) orj. motor gibi uzun ömürlü ve performansli olabilegini hiç zannetmiyorum. amaciniz zarar etmeden cbf 150 den maximum fayda elde etmekse bence hiç bu vb. seylere girişmeyin.. hic kumar oynamayin derim. ayrica bu cc yukseltme isi de maliyet..yani belki motor size 800-1000 tl. daha pahaliya mal olacak.. ya istedgniz perf. alamassaniz. yada kisa bi sure sonra motor prob. leri ile karsilasirsaniz. fazlaca zarar etmeniz mümkün.
Kumar ı hiç sevmem Ozaman hiç geregi yok.
-
22 Ağustos 2014, 23:30
#35803
ethemm76 adlı üyeden alıntı
rica ederim. Sirkeci de motosiklet parca aksesuar satilan bi kaç ara sokak var. buralarda mutlaka vardir. ama verdigim linkten de alablirsin. işletme hatayda. ist-kocaeli civarina kargo 2 gunde geliyor.simdi siparis versen sali gunu elinde olur. sirkeciye git gel masrafini kargoya verirsin. aramakla zamanda kaybedip ugrasmazssin. kendi muhitinden de bi motosiklet tamircisinede el emegini verip taktirablirsin. zincir disli grubu gaz yagi mazot vb. güzel bi temizlik ve bakimla kurtarilamayack kadar kktu durumda mi ? ve zincir gerdirme payi hic kalmamis mi ?
Sirkeciye gitmek sorun degil de orjinal olup olmadigini anlamam zor olabilir.. zincirin gerdirme payi var. Yari seviyelerdeydi hatirladigim kadariyla. Pas gordugum icin direkt degistireyim istedim ama once bir temizleyip bakacagim sabaha. Bir kac foto cekip atarim beraber bakariz vaziyete..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
rica ederim. Sirkeci de motosiklet parca aksesuar satilan bi kaç ara sokak var. buralarda mutlaka vardir. ama verdigim linkten de alablirsin. işletme hatayda. ist-kocaeli civarina kargo 2 gunde geliyor.simdi siparis versen sali gunu elinde olur. sirkeciye git gel masrafini kargoya verirsin. aramakla zamanda kaybedip ugrasmazssin. kendi muhitinden de bi motosiklet tamircisinede el emegini verip taktirablirsin. zincir disli grubu gaz yagi mazot vb. güzel bi temizlik ve bakimla kurtarilamayack kadar kktu durumda mi ? ve zincir gerdirme payi hic kalmamis mi ?
Sirkeciye gitmek sorun degil ama setin orjinal olup olmadigini anlamam zor olabilir.. gerdirme payi yariya yakin var hatirladigim kadariyla.. pas gordugum icin direkt degistireyim dedim.. sabah gazyagiyla guzelce temizleyip bakayim.. tekrar konusuruz gunduz..
-
22 Ağustos 2014, 23:38
#35804
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Sirkeciye gitmek sorun degil de orjinal olup olmadigini anlamam zor olabilir.. zincirin gerdirme payi var. Yari seviyelerdeydi hatirladigim kadariyla. Pas gordugum icin direkt degistireyim istedim ama once bir temizleyip bakacagim sabaha. Bir kac foto cekip atarim beraber bakariz vaziyete..
eger yapablirim dersen ön disli kapaginida ac.ufak disliyide temizle. bence o zincir disli grubu sana daha gider.paslarini dokup. duzenli olarak yaglar ve temizlersen sorun yasayacagini sanmiyorum. ha eski sahibi hiç yaglamamistir. zinciri disleri yemistir. orasini bilemem. rialliden al kurtul. ayrica yan sanayi dislide kullandim. hic sorun yasamadim. disli ile zincir uyumlu olduu taktirde yan sanayi disli sorun cikarmayacaktir. oringli zincir almadigin halde aldigin herhangi bir zincir disli takikiminda sorun cikacagini sanmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/10275__-arka-dislizincir-seti-cbf-150/
bu arada üstteki msj latimdada vermistim. rialliden vermis olduum yukaridaki linkteki linkteki zincir disli grubu orjinal.
-
23 Ağustos 2014, 02:02
#35805
sanayiden zinciri yağlamak için sıvı sprey gres aldım. daha önce bikaç kere wd40 ile temizlemiş ama tam yağlamamıştım. bunu sıkınca yere 1 damla bile damlamadı. sprey halinde çıkıpta damlama yapmaması şaşırttı beni. zinc,re yapışıyor. gezmeye başlayınca işe yaramış gibi geldi. bundan sonra kullanmayı düşünüyorum. bu arada markayı unuttum ama made in turkey sıvı gres. 18 tl verdim. internetten baktığımda 15 tlye made in holland var. neyse bitene kadar bunu kullanıcam şimdilik.
-
23 Ağustos 2014, 02:13
#35806
Adventure58 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba nasılsınız.
2009 cbf 38 bin de motor almak üzereyim Antalyada 3000 bin tl bütçeme uygun.
CBF 150 için cc yükseltme yada güç arttırımı yapan var mı ? Motor a ne tür lü modifikasyon yapabiliriz.
kardeş motor gayet yeterli zaten 100 den sonrası allaha emanet oluyor bir anda . binmiş olsan anlarsın 90 fazlasıyla yeterli bu motorda dahası için fren lazım lastik lazım aerodinamik vs vs. can taşıyorsun . 0-60 zaten iyi çoğu aracı ekiyorsun buda trafikte yeter. daha fazla performans için sabret büyük motor al. çünkü motor dediğim gibi; bizde büyük motorda var 100 gibi süratlerde zınk diye duruyorsun ama bunda öyle bişey yok.
-
23 Ağustos 2014, 12:31
#35807
ethemm76 adlı üyeden alıntı
eger yapablirim dersen ön disli kapaginida ac.ufak disliyide temizle. bence o zincir disli grubu sana daha gider.paslarini dokup. duzenli olarak yaglar ve temizlersen sorun yasayacagini sanmiyorum. ha eski sahibi hiç yaglamamistir. zinciri disleri yemistir. orasini bilemem. rialliden al kurtul. ayrica yan sanayi dislide kullandim. hic sorun yasamadim. disli ile zincir uyumlu olduu taktirde yan sanayi disli sorun cikarmayacaktir. oringli zincir almadigin halde aldigin herhangi bir zincir disli takikiminda sorun cikacagini sanmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/10275__-arka-dislizincir-seti-cbf-150/
bu arada üstteki msj latimdada vermistim. rialliden vermis olduum yukaridaki linkteki linkteki zincir disli grubu orjinal.
Rianllide stok kalmamış. Neyse temizler bakarım. Duruma göre değiştiririm. Çok teşekkürler yardımın için
-
23 Ağustos 2014, 13:27
#35808
-
23 Ağustos 2014, 16:28
#35809
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Genelde ürünün altınmdaki (sepete ekle) linki aktif ise ellerinde oluyor ama. şaşırdım doğrusu, bi kaç ay içinde bende sipariş etmeyi düşünüyordum buradan da. Sanırım sen telefonla sorguladın ve ürünün ellerinde olmadıını öğrendin, işletmede ürününin stoklarında kalmadıgını bilgisini sitelerinden güncellemeyi unutmuş. Bende 47 bindeyim. 50-52 bin km. de dişlileri değiştireyim diyorum. Hala orjinal dişliler. Bu kadar yeter sanırım
Servislerde de düdüklenmek istemiyorum anlayacağın. Burada ki yetkili servis bi ark..ın orjinal zincir dişli grubunu 130 tl. ye değiştirmişti.
Ark.lar..
www.madeniyag.net sitesinden tanesini 20 tl den aldığım iki adet castrol power 1 raceing 10w-50 tam sentetik yağım bugün geldi. Yağın raf ömründe problem olabileceğinden endişeleniyordum fakat sorun yok. yağlar 2014 üretimi. Bu yağ piyasada 30-35 tl. ten aşağı yok. Kargoda bedava. Bence hiç durmayın, sömürün
Bu yağı burada bi motosiklet servisinden 35 tl. ye bi ay kadar önce alıp öpülmüştüm
Ürün sitede hala indirimde. Faydalanın derim.. Linki:
http://www.madeniyag.net/Castrol-Pow...Lt,PR-131.html
Yağların fotoları:
http://i.hizliresim.com/y2Dmmy.jpg
http://i.hizliresim.com/6Y1QZ7.jpg
bende 3 tane almıştım. demekki elimizde patlamıcak. kargoya vermişler 2 güne gelir. buda bana baya gider herhalde. :D
-
23 Ağustos 2014, 18:55
#35810
Sirkeciden orjinal seti aldim. 90 dedi 80 e birakti. Simdi serviste taktiriyorum. Arka dislim 43 imis yeni aldigim 42. Garip geldi.. ustaya gore zincir ve disliler son demlerindeymis bu arada. Degistirmek gerekliymis zaten.
-
23 Ağustos 2014, 19:16
#35811
EmirŞengezer adlı üyeden alıntı
Sirkeciden orjinal seti aldim. 90 dedi 80 e birakti. Simdi serviste taktiriyorum. Arka dislim 43 imis yeni aldigim 42. Garip geldi.. ustaya gore zincir ve disliler son demlerindeymis bu arada. Degistirmek gerekliymis zaten.
42 t arka diş olmasi cok daha iyi. şimdi vites araliklarin biraz daha uzayacak. con ufak bi tork kaybi hissedebilirsin ama rahatsiz etmeyecek. motorun 0.2-0.4 d-dakika araliginda devir kazanimi olacak..ve motor rahatlayacak. mesela 5. viteste daha önce 80 km-h ile giderken 6500 devir ceviriyorsa motorun. simdi 6300 seviyelerine incek. can sıkacak hiç bisey yok. nedense yeni kasalarda arka disliyi 43 t olarak degistirmisler..bende yeni kasa 2011 model cbf imi daha aldigim gün arka 43 disliyi sokturup eski kasalarin 42 t dislisini taktirmistim. 43 t bence motora tam ankamiyla eziyet ediyor. 42 t arka diski vesile olmuş. hiç uzulme. cok daha iyi olmus. simdi 1. viteste motorun..kalkislarda biraz daha fazla uzayacak. 43 t. de 1. vites sanki traktorun takviye vitesi gibiydi.cok kisaydi. aninda 2 istiyordu.ama 42 t de bu oran cok daha guzel. ben israrla 42 t diyorum ve kullaniyorum. 42 t arka disli takarak kaybettigin ufacik bi tork kaybi ama inan + lari daha fazla.
fakat 10-15 bin seviyelerinde ne zincir biter..nede disli. benim orj.disliler 47 binde. 10-15 bin daha cok rahat gider. zincir yaglama..temizlik ve bakimina önem vermeyen..malinin kıymetini pek bilmeyen bi kullancidan almis olduunu dusunuyorum. yada scoterdan geçmis. vitesli ..zincirli motosikletten bi haber bi kullanicida olablir. önemli olan 1 kalem daha masrafla karsilasmaman elbette.
bu arada keşke yeni dişliyle motorundan sökülen eski dişliyi yan yana fotolama imkanin olsaydi. farki görmüs olurduk.
-
23 Ağustos 2014, 21:35
#35812
ethemm76 adlı üyeden alıntı
42 t arka diş olmasi cok daha iyi. şimdi vites araliklarin biraz daha uzayacak. con ufak bi tork kaybi hissedebilirsin ama rahatsiz etmeyecek. motorun 0.2-0.4 d-dakika araliginda devir kazanimi olacak..ve motor rahatlayacak. mesela 5. viteste daha önce 80 km-h ile giderken 6500 devir ceviriyorsa motorun. simdi 6300 seviyelerine incek. can sıkacak hiç bisey yok. nedense yeni kasalarda arka disliyi 43 t olarak degistirmisler..bende yeni kasa 2011 model cbf imi daha aldigim gün arka 43 disliyi sokturup eski kasalarin 42 t dislisini taktirmistim. 43 t bence motora tam ankamiyla eziyet ediyor. 42 t arka diski vesile olmuş. hiç uzulme. cok daha iyi olmus. simdi 1. viteste motorun..kalkislarda biraz daha fazla uzayacak. 43 t. de 1. vites sanki traktorun takviye vitesi gibiydi.cok kisaydi. aninda 2 istiyordu.ama 42 t de bu oran cok daha guzel. ben israrla 42 t diyorum ve kullaniyorum. 42 t arka disli takarak kaybettigin ufacik bi tork kaybi ama inan + lari daha fazla.
fakat 10-15 bin seviyelerinde ne zincir biter..nede disli. benim orj.disliler 47 binde. 10-15 bin daha cok rahat gider. zincir yaglama..temizlik ve bakimina önem vermeyen..malinin kıymetini pek bilmeyen bi kullancidan almis olduunu dusunuyorum. yada scoterdan geçmis. vitesli ..zincirli motosikletten bi haber bi kullanicida olablir. önemli olan 1 kalem daha masrafla karsilasmaman elbette.
bu arada keşke yeni dişliyle motorundan sökülen eski dişliyi yan yana fotolama imkanin olsaydi. farki görmüs olurduk.
Cok tesekkurler sayende baya bilgileniyorum dislileri ustuste koyup baktik ama foto cekmek aklina gelmedi. Aradaki fark cok acikca belli olacak sekilde.. eski sahibesi zincire pek bakmamis sanirim ama gunahini da almayayim.. gergi en gerilere dayanmisti.. serviste ince yag ile yagladilar. Haftaya gazyagi ile temizleyip ipone ya da castrol ile yaglamayi dusunuyorum. Tekrardan tesekkurler..
-
23 Ağustos 2014, 21:37
#35813
Kocaeli İl Temsilcisi
Ethem76 hocam benim motorun dişlileride orjinal , 43 sanırım tam bi bilgim yok o konuda . Arka dişliyi büyütünce mi ne daha rahat gidilir diyorlar uzun yolda .Ama bu sefer çekişten düşer diyorlar doğru mudur ?
-
23 Ağustos 2014, 22:06
#35814
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Ethem76 hocam benim motorun dişlileride orjinal , 43 sanırım tam bi bilgim yok o konuda . Arka dişliyi büyütünce mi ne daha rahat gidilir diyorlar uzun yolda .Ama bu sefer çekişten d üşerkm diyorlar doğru mudur ?
evet..senin de arka disli 43 t. ben 42 t yi şiddetle tavsiye ederim.. al rialliden. herhangi bi motosiklet servisine 3-5 el egi var. taktir. keyfine bak. motorun rahatlar.
dusuk oranda da olsa benzin tasarrufu saglarsin. ayni hiz ve ayni viteste moturun çevirdigi devir 0,2 gibi duser. 100-110 kmh hiz seviyelerinde kullanda motorum calisma devri azda olsa dusuk seyredeceginden. motorun toplam kullanim ömrune de katkisi bar bence. benim şahsi gorusum. 43 t arka disli..cbf 150 ye tam bir cin işkencesidir. link vereyim. hiç dusunme al. inanilmaz seviyede memnun kalacak. bana dua edeceksin. sonucta sadece bir diş ve bu zaten eski kasalarin arka dislisi. eski kasalarin orj dislisi 42 t dir. vites oranlarin..ayni eski kasalar gibi olacak. yani sen orjinal olmayan bi calisma yapmamis oluyorsun. uzun yolda motorun rahat eder. torkun cok ufak oranda dusecek..ama bu rahatsiz etmeyecek. fakat emin ol. diger + lari cok mutlu edecek.
-
23 Ağustos 2014, 22:09
#35815
Kocaeli İl Temsilcisi
ethemm76 adlı üyeden alıntı
evet..senin de arka disli 43 t. ben 42 t yi şiddetle tavsiye ederim.. al rialliden. herhangi bi motosiklet servisine 3-5 el egi var. taktir. keyfine bak. motorun rahatlar.
dusuk oranda da olsa benzin tasarrufu saglarsin. ayni hiz ve ayni viteste moturun çevirdigi devir 0,2 gibi duser. 100-110 kmh hiz seviyelerinde kullanda motorum calisma devri azda olsa dusuk seyredeceginden. motorun toplam kullanim ömrune de katkisi bar bence. benim şahsi gorusum. 43 t arka disli..cbf 150 ye tam bir cin işkencesidir. link vereyim. hiç dusunme al. inanilmaz seviyede memnun kalacak. bana dua edeceksin. sonucta sadece bir diş ve bu zaten eski kasalarin arka dislisi. eski kasalarin orj dislisi 42 t dir. vites oranlarin..ayni eski kasalar gibi olacak. yani sen orjinal olmayan bi calisma yapmamis oluyorsun. uzun yolda motorun rahat eder. torkun cok ufak oranda dusecek..ama bu rahatsiz etmeyecek. fakat emin ol. diger + lari cok mutlu edecek.
Peki hocam ön dişliyi büyütmek veya küçültmenin ne gibi artı ve eksileri var ? Sadece arka dişli değişimi yetiyor mu ?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Ağustos 2014, 22:20
#35816
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/8960__arka-zincir-dislisi-41t-cbf-150/
benim motorda yeni kasa ve tabiki bayiden teslim almaya gittigimde uzerinde 43 t disli vardi. sifir motorun dislisini daha moturun tepesine binip marsina basmadan sokturup 42 t taktirmistim. cok ark..ada taktik. rahat ol.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
ön disli orjinali 15 t. piyasada 16 t ön dişli var. ama bu calisma yapilirsa..motur orjinal disli oranlarindan fazlaca uzaklasilmis oluyor. cunki onde bir dis yapilmis defisiklik. arkada 3 dise denk. ön disle oynarsan..1. vitesin ikinci vites oranina yaklasacak. dik bayirlarda özellikle yolculu dur kalk motorcok yorulacak. zorlanacak. kavrama araligi falzaca uzayacagi icin deb. balatasinin ömrunden cok erken bitmesi soz konusu olablecektir. vites araliklarin uzayacak..tork kaybi rahatsiz edici oranda hissedilecektir. tek artisi şu olur bence..ki ben bunuda arti olacak gormuyorum. 120 ile giderken eskiden 9000 devir ceviren moturun..artik 8000 devir seviyelerine dusecek. fakat isin bu olumlu yonundeki olumsuzluk ise bu hiza duz yolda degil. sadece bayir asagi suruste ulasabiliyor olmandir. 16 t öm disli ile bayir asagi saglam sallanirsa 135-140 bile gorulebilir diye tahmin ediyorum. fakat nu bence bir arti degil. ön disli ile oynanmasini tavsiye etmiyorum. arkayi 42 t yap. babalar gibi takil. seni pismam etmeyecek tek disli degisimi..arkada sadece 1 dis kucultmk olacaktir.
-
23 Ağustos 2014, 22:24
#35817
Kocaeli İl Temsilcisi
ethemm76 adlı üyeden alıntı
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/8960__arka-zincir-dislisi-41t-cbf-150/
benim motorda yeni kasa ve tabiki bayiden teslim almaya gittigimde uzerinde 43 t disli vardi. sifir motorun dislisini daha moturun tepesine binip marsina basmadan sokturup 42 t taktirmistim. cok ark..ada taktik. rahat ol.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
ön disli orjinali 15 t. piyasada 16 t ön dişli var. ama bu calisma yapilirsa..motur orjinal disli oranlarindan fazlaca uzaklasilmis oluyor. cunki onde bir dis yapilmis defisiklik. arkada 3 dise denk. ön disle oynarsan..1. vitesin ikinci vites oranina yaklasacak. dik bayirlarda özellikle yolculu dur kalk motorcok yorulacak. zorlanacak. kavrama araligi falzaca uzayacagi icin deb. balatasinin ömrunden cok erken bitmesi soz konusu olablecektir. vites araliklarin uzayacak..tork kaybi rahatsiz edici oranda hissedilecektir. tek artisi şu olur bence..ki ben bunuda arti olacak gormuyorum. 120 ile giderken eskiden 9000 devir ceviren moturun..artik 8000 devir seviyelerine dusecek. fakat isin bu olumlu yonundeki olumsuzluk ise bu hiza duz yolda degil. sadece bayir asagi suruste ulasabiliyor olmandir. 16 t öm disli ile bayir asagi saglam sallanirsa 135-140 bile gorulebilir diye tahmin ediyorum. fakat nu bence bir arti degil. ön disli ile oynanmasini tavsiye etmiyorum. arkayi 42 t yap. babalar gibi takil. seni pismam etmeyecek tek disli degisimi..arkada sadece 1 dis kucultmk olacaktir.
Anladım hocam çok sağolun bilgiler için , yapabilirsem 42t ye düşürürüm o zaman arka dişliyi .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
23 Ağustos 2014, 23:29
#35818
Cbf ile 140 mııııı?? Hocam bence bu motorun en tatlı hızı 70 75 km/h dir. Fren mesafesi uygun. Gidiş sorunsuz. Heyecan aramaya gerek yok
-
23 Ağustos 2014, 23:38
#35819
-
24 Ağustos 2014, 00:03
#35820
Kocaeli İl Temsilcisi
Adventure58 adlı üyeden alıntı
3000 çok
İlk vitesli motor için cbf 150 iyidir .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler