ön far ampülünü grenajlar sökmeden mi değişiyorsunuz
benimde kısalar patladıöö
ön far ampülünü grenajlar sökmeden mi değişiyorsunuz
benimde kısalar patladıöö
Selam
dün depoyu fulledim, 11,81 litre aldı
409 . km'de
11,81/4,09 = 2,8 litre yüz km'DE
409/11,81 = 34 km bir litre ile
karışık kullanım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Birkaç foto koyayım, son zamanlarda yaptığım gezilerden
fotolar karışık
şimdilik bu kadar yeter, sayfa şişmesin..
CANIM KIZIM HERŞEYİM
Arkadaşlar bugün motorumun 4000 bakımını yaptırdım . İphone yağ koyuldu , genel rutin bakımları yapıldı . Hava filtresi değişmedi fazla pislenmemiş . Toplam 100 tl verdim .
1500 km deyimm.. darısı benim başıma..
[QUOTE=F54;3401209]ön far ampülünü grenajlar sökmeden mi değişiyorsunuz
benimde kısalar patladıöö[/QUOTE
Grenajlar sokulmuyo aradan elini sokup degistirebiliyos.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:03 ----------
65 tl iscilikmi olur motormu yariyo,bu yuzden bakimi olsun yapabildigim turden arizalari kendim yapiyorum.
slm arkadaşlar .dört senedir motor kullanırım ama atlatamadığım bir şey var dönüşlerde ve ani manevrada panik fren yapınca ön tekerin kilitlemesi ve motoru yatar pozisyondan kurtarmaya çabalamak . bu yüzden motoru çok düşük hızlarda önümdeki araçların ani hareketleri sebebiyle iki kere düşürdüm çoğunu ayak koymayla ucuz atlattım . bu konuyu nasıl ne yaparak atlatabilirim ? arka tekerin kilitleme olayını çözdüm daha doğrusu alıştım ama bu ön fren olayında çıkış noktası bulamadım . siz ne yapıyorsunuz bu durumda? engin tecrübesi olan arkadaşlar fikir versin . büyük motora geçme hayallerim suya düşüyor . saygılar.
[QUOTE=sinka251;3402052]
Motoru sıfır aldığım için doğal olarak garantide . 4 bin de bir olan bakımları servise götürmeyeyip kendim yaparsam , doğal olarak garantiden çıkmış olacak . Satarkende garantisiz olacağı için alıcısı azalacak . O yüzden garanti süresi bitene kadar veya motoru satana kadar , mecburen servise götürmek zorundayım ...
Ani manevralarda veya dönerken , ön frene asılırsanız eğer doğal olarak düşersiniz . Ön freni bir tek motor düz iken kullanın . Manevra yaparken , viraja girerken dönebileceğiniz bir hızda girin ve yolu okuyarak gidin . Yoksa Allah korusun tekrar düşme durumuyla karşılaşabilirsiniz. Ekstra olarak daha iyi manevra ve viraja girebilmek için Honda'nın Güvenli Sürüş 2 eğitimini alabilirsiniz. Bende bir kaç ay içinde 2. kademe eğitimi almayı düşünüyorum , daha iyi motor kullanabilmek için .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Keşke yağını kendin değiştirseydin. 70-80 tl cepte idi. ben 2011 model moturumu sıfır almış..buna rağmen garantideki motorumu bile servise götürmemiştim. Düdüklediklerini biliyorum. Elimden gelmeyen her hangi bir bakım hususu ile karşılaşıncaya kadar da servise gitmem. Buji yağ.hava filtresi..fren balataları gibi basit parçaların değişimi için..fren deb. teli yağlanması..zincir gergi ayarının yapılması gibi basit işlemler için bence hiç servise gitmeyin. Ben şimdi servise gitmeyerek..işcilik bedelinden kar yaptığım parayla.. zaten istesem 2 tane sıfır motor yaptırırım. Yani servise gitmediğim için garanti de olmadığımdan dolayı bedelini ödemem gereken bir arazı ile karşılaşırsam, bu benim senelerce ödediğim işçilik bedelinden daha mı düşük olacak.. hayır asla. Bu arada sente çakısı ilşe sübap ayarı yapıldı mı ? 4000 km bakımında sübap ayarı var. Yada daha önce sübap sesi ile karşılaşarak yaptırmışmıydın ? Kocaeli servisin işçilik kalitesine bir türlü güvenemiyorum.
Sizde haklısınız . Zaten bundan sonra 2 bin km de bir yağını ben kendim değiştircem . Geri kalan 4 binde bir olan bakımlarıda artık garantiden çıkmasın diye götürürüz . Hatta ilerleyen zamanlarda Cbf için yağ değişimi , buji değişimi , hava filtresi değişimi gibi kendimiz yapabileceğimiz işleri videoya çekip forumda paylaşmayıda düşünüyorum . Subab ayarını yapmadılar , hafiften subab vuruyor . Motoru soğukken subab yapıyoruz dediler. Motoru bir gün burada bırak öyle subab ayarı yaparız dediler .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
evet grenajların sökülmesine gerek yok elini alttan sokup 2 ön amortisörün arasından farın olduğu bölgeyi tutuyoruz farın koruyucu lastiği var onu çekerek yerinden çıkarıyoruz kabloları hiç sökmeden ampulün takılı olduğu duyu tutup yana çevirerek yuvasından çıkarıyoruz zaten sökülmüş oluyor sonrasında ampulü içe doğru bastırıp yana çeviriyoruz oda çıkıyor ve yenisini aynı şekilde yuvasına sokup içe doğru bastırarak yana çeviriyoruz böylece ampul değişmiş oluyor geri takarken duyu yerine yerleştirip yana çeviriyoruz sonrada koruyucu lastiği bastırarak yerine oturtuyoruz bu kadar kolay gelsin..
Bugün eşimle ufak bir gezi yaptık ve gezi sonunda hareket halindeyken motor boşa alınırsa veya debriyaj kolu çekiliyken, motor çalışmasa bile tık tık diye bir ses gelmeye başladı. Sonra orta sehpaya alıp arka tekerleği döndürdüm ve sesi tekrarlatabildim. Anladığım kadarıyla vites kutusu çıkış dişlisinin oralardan geliyor. Tekerleğin her turunda iki veya üç kere tekrar ediyor ? Ne olabileceği konusunda fikri olan var mı ? Zincir benim görebildiğim bölgelerde bir yerlere sürtmüyor.
muhtemelen senin dişliler ve zincir ömrünü tamamlamıştır ön dişli arka dişliden ufak olduğu için daha çabuk aşınıyor dişlilerin bir yüzü oyularak kanca şeklini alıyor ve ara sıra zincire takılarak tık diye bir ses çıkarıyor tekerleği elinle yavaşça çevir zincir bir ara gerilip bir ara gevşiyorsa dediğim gibi bir problem olabilir tabi zincir yağsız kuruysa da ses yapabilir..
Arkadaşlar istanbul kavacık civarında michelin lastik bulabilceğim biryer varmıdır ?
motorum satılıktır arkadaşlar, ay ın 7sinde askere gidiyorum. 7 sine kadar gitti gitti, gitmezse seneye beni bekler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2766664/detay/
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)