Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2014, 18:48
#35521
Koruma demiri olmadan binilirmi hocam kaç kez yattı motor hiç bir şey olmadı kardeşim kalkarken elini debrejden hızlı çekti karşıdaki taksiye vurdu koruma demiri çamurlugu parçaladı ayagını korudu yoksa sakat kalıcaktı belkide ben o demir olmadan 1 km gitmem çünki kullandıkça faydalarını görüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Bu arada bana yan çanta ayaklıgı lazım nerden bılabilirim ayak olsun geri kalanını kendim yaptırıcam çünki çok pahalı kötü plastige 350 tl istiyorlar yuh artık diyorum
Reklamlar
-
08 Temmuz 2014, 19:17
#35522
Yin adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar...
Kısmetse bugün itibariyle aranıza 2008 model, 51.000 km de bir cbf 150 ile katılıyorum. Bütçem itibariyle bulabildiğim en temiz cbf bu oldu.
Sormak istediğimse, yakın zamanda trafik sigortasını yenileten birileri varsa aranızda, hangi acenteleri önerirsiniz? Nispeten insaflı rakamlar talep edecek sigorta acenteleri hangileridir?
Istanbul'dayım. Motor 34 plaka.
diğer acentelerin 400tl çektiği sigortayı, benim sigortacı 256 tl çıkardı. Durmuşoğlu sigorta 0216 315 43 42 bir fiyat alın..
-
09 Temmuz 2014, 01:53
#35523
Kocaeli İl Temsilcisi
Motor koruma demiri ve far koruma demiri olmazsa olmaz. Moturum olduğu yerden bisikletli bir çocuğun gelip motoruma çarpmasıyla yan devrilmişti . Koruma demirleri olmasaydı 200 300 tl masrafım olacaktı . Böyle sadece hafif demirler çizildi o kadar.
-
09 Temmuz 2014, 03:01
#35524
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Motor koruma demiri ve far koruma demiri olmazsa olmaz. Moturum olduğu yerden bisikletli bir çocuğun gelip motoruma çarpmasıyla yan devrilmişti . Koruma demirleri olmasaydı 200 300 tl masrafım olacaktı . Böyle sadece hafif demirler çizildi o kadar.
o kadarda değil. durduğu yerde devrilmeyle grenajlar kırılmıyor, ancak düştüğü yerde sivri taş veya delici etki yapabilecek bir cisim varsa koruma demiri de para etmez. o demirler olmazsa olmaz değil aslında.. benim düşüncem o aksesuarlara boşuna para vermem, sırf acemiler ve şansız motorcular içindir. çok gerekli olsa fabrikada takarlardı. ayrıca motoru da gereksiz yere ağırlaştırıyor.
..
Devir saatindeki arızaları yazanlar olmuş. bu benim de başıma gelmişti. akü ve kablolar ile alakalı olduğunu serviste öğrenmiştim. akü zayıftır veya kablolarda sorun olabilir. ben böyle hatırlıyorum. akü değişince sorun çözülmüştü.
-
09 Temmuz 2014, 10:53
#35525
Mikuni adlı üyeden alıntı
o kadarda değil. durduğu yerde devrilmeyle grenajlar kırılmıyor, ancak düştüğü yerde sivri taş veya delici etki yapabilecek bir cisim varsa koruma demiri de para etmez. o demirler olmazsa olmaz değil aslında.. benim düşüncem o aksesuarlara boşuna para vermem, sırf acemiler ve şansız motorcular içindir. çok gerekli olsa fabrikada takarlardı. ayrıca motoru da gereksiz yere ağırlaştırıyor.
..
Devir saatindeki arızaları yazanlar olmuş. bu benim de başıma gelmişti. akü ve kablolar ile alakalı olduğunu serviste öğrenmiştim. akü zayıftır veya kablolarda sorun olabilir. ben böyle hatırlıyorum. akü değişince sorun çözülmüştü.
bence çok önemsizleştirmişsiniz koruma demirin. hiç bir şey olmasa kırılmasa bile grenajlar direk motorun çizilmesi var. ki dandik plastiği 140 150 kilonun yere vurması da rahat kıracak bir güçtür. aksesualara para vermem dediğiniz rakam. 50 lira koruma demiri 50 lira ön far koruması 100 lira. Yan yatan bir cbf "orjinal parça"lar ile çok rahat bu masrafı açabilir.
Motosiklette düşmeyi "sırf acemiler ve şansız motorcular içindir" böyle yorumlamanız enteresan. Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz şanssızlık dediğiniz kavram her yola çıktığımız da başımıza 10 larca kere geliyor. Bence 2 teker tepesinde bu kadar iddaalı konuşmanın sonuçları iyi olmaya bilir.
-
09 Temmuz 2014, 11:35
#35526
arkadaşlar 2008 modellerde farlar direk aküye bağlı değil sanırım. devirlendikçe güçleniyor, rolantide titrek ve sönük kalıyor farlar. hoş, devirlendiğinde de performansı beş para etmez gibi göründü bana. sanıyorum 2011 modellere kadar bu şekilde imal etmiş honda bu motorların farlarını. hava karardıktan sonra yola çıkmak bir hayli sıkıntılı bir işmiş.
direk aküye aküye bağlanabiliyor mu bu farlar? var mıdır rolantide de far aydınlatmasını tam performans çalıştırmanın bir yolu?
ya da direkt aküye bağlamanın teknik bir sıkıntıya sebep olması mümkün müdür?
-
09 Temmuz 2014, 15:12
#35527
Yin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2008 modellerde farlar direk aküye bağlı değil sanırım. devirlendikçe güçleniyor, rolantide titrek ve sönük kalıyor farlar. hoş, devirlendiğinde de performansı beş para etmez gibi göründü bana. sanıyorum 2011 modellere kadar bu şekilde imal etmiş honda bu motorların farlarını. hava karardıktan sonra yola çıkmak bir hayli sıkıntılı bir işmiş.
direk aküye aküye bağlanabiliyor mu bu farlar? var mıdır rolantide de far aydınlatmasını tam performans çalıştırmanın bir yolu?
ya da direkt aküye bağlamanın teknik bir sıkıntıya sebep olması mümkün müdür?
Benim 2008 cbf için bu sorunu oto elektrikci çözmüştü. Fakat farklı bir çözüm. H3 ampulu çıkarıp h4 duy ve ampul takmistim. 20 lira işçilik aliyor. Erenkoyde ersin usta.
-
09 Temmuz 2014, 18:35
#35528
Bugün de ilk benzin fişini koyalım bakalım.
Bu rakam bayiden aldıktan sonra ilk koyduğum benzine ait. Demek 3 lt civarında benzin koymuş bayi.
-
10 Temmuz 2014, 08:27
#35529
Herkese merhaba,
MT-07'mi sattım, kısmet olursa ben de yarın sıfır CBF150 alıyorum. Bu çok beğendiğim motora sonunda kavuşmuş olacağım.
-
10 Temmuz 2014, 14:46
#35530
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
MT-07'mi sattım, kısmet olursa ben de yarın sıfır CBF150 alıyorum. Bu çok beğendiğim motora sonunda kavuşmuş olacağım.
Hadi hayırlı olsun serkan abi ne renk alacaksın ? Yalnız haberin olsun cbf'in 2014 üretimi olmaması lazım hala 2013 model satıyorlar bayilerde . Yanlışım varsa düzeltin beyler .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
10 Temmuz 2014, 16:25
#35531
Sağolasın. Ben kırmızı alacağım çünkü kızım siyahtan sıkılmış . Aslında beyaz olsun istiyordu ama malesef beyaz yok. Cumartesi günü gittiğimde bayide iki motor vardı ama ikisi de dün satılmış. Bugün 8 motor daha gelmiş, onlar herhalde 2014'tür değil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Bayiyi aradım, motorlar 2014'müş.
-
10 Temmuz 2014, 18:09
#35532
90/90 18----2.75 18 (takım lastik)
cbf-ybr-drift lastigi
1500 km kullanıldı yırtık yama vs yoktur..
ırc markadır..
fiyatı 110 liradır
düşünen olursa bana ulaşsın arkadaşlar 0546 678 85 88
-
10 Temmuz 2014, 21:03
#35533
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
Sağolasın. Ben kırmızı alacağım çünkü kızım siyahtan sıkılmış
. Aslında beyaz olsun istiyordu ama malesef beyaz yok. Cumartesi günü gittiğimde bayide iki motor vardı ama ikisi de dün satılmış. Bugün 8 motor daha gelmiş, onlar herhalde 2014'tür değil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Bayiyi aradım, motorlar 2014'müş.
Ben 2014 dediklerine pek inanmıyorum abi . 2014 dedikleri kasa ile 2013 aynı hiç bir farklılık yok . Sonuçta olması gerektiği fiyatta değil cbf . Şuan 5800 tl , austos ayında düz 6000 tl olacak büyük ihtimal . Sene sonunda da 7000'i zorlayacak .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
11 Temmuz 2014, 04:45
#35534
Bugun cb300f gördüm. Çok hoşuma gitti. Yurtdışı fiyatı 3999dolar mış. Cbf 150 7000i zorlarken 2015 te satılacak olan abisi 17000 mi olacak :/ vay Arkadaş ya insanın canı sıkılıyor.
-
11 Temmuz 2014, 15:25
#35535
Kocaeli İl Temsilcisi
mustbe adlı üyeden alıntı
Bugun cb300f gördüm. Çok hoşuma gitti. Yurtdışı fiyatı 3999dolar mış. Cbf 150 7000i zorlarken 2015 te satılacak olan abisi 17000 mi olacak :/ vay Arkadaş ya insanın canı sıkılıyor.
250 cc'yi gececeği için yüzde 37 ötv fiyatlı olacak ne yazıkki oda ortalama 16 bin tl civarında olur . :(
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
11 Temmuz 2014, 16:50
#35536
yamaha mt07 17000 lira ya sonra tecrübesizlkten yapılan kazaları okuruz artık burda:/
-
11 Temmuz 2014, 17:05
#35537
Kocaeli İl Temsilcisi
mustbe adlı üyeden alıntı
yamaha mt07 17000 lira ya sonra tecrübesizlkten yapılan kazaları okuruz artık burda:/
F/P açısından en iyi şuan mt-07 ama tecrübe olmadan da o alınmaz. Mecbur 250 ile 500 cc arasına 16 20 bin tl para vericez :/
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
11 Temmuz 2014, 17:15
#35538
İlk depodan sonra tüketim miktarımızı hesaplayalım. Buradan çıkan sonuçlara göre yaklaşık 400 km üzerinden değerlendirirsem;
Tüketim 12,06 kuruş / km
Tüketim 2,36 litre / 100 km
Bu değerler, motor rodajda olduğundan yaklaşık 70 km/h'ye kadar (~6000 d/d) hızlarla yapılan sürüşe ait tüketim değerleridir.
-
11 Temmuz 2014, 17:21
#35539
Kocaeli İl Temsilcisi
tirmit adlı üyeden alıntı
İlk depodan sonra tüketim miktarımızı hesaplayalım. Buradan çıkan sonuçlara göre yaklaşık 400 km üzerinden değerlendirirsem;
http://i.hizliresim.com/NYbA2Y.jpg
Tüketim 12,06 kuruş / km
Tüketim 2,36 litre / 100 km
Bu değerler, motor rodajda olduğundan yaklaşık 70 km/h'ye kadar (~6000 d/d) hızlarla yapılan sürüşe ait tüketim değerleridir.
Rodajdan sonra 13-15 kuruş arası yakacak devamlı 90 100 km ile gidersen . 100 km'nin üstünde seyir edersen 15 kuruştan fazla yaktırırsın . Normal kullanımda 90 ı fazla geçmezsen ortalama depo ile 370 380 km arası gidebileceksin .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
11 Temmuz 2014, 17:26
#35540
MT07 fuarda gördüğüm kadarıyla ufak cüsseli ve şehir içi ulaşım için ideal bir motor. Fakat bana kalırsa 600 cc ve üzeri motorlar içerisinde ufak cüsseli olduğundan cc büyülterek tecrübe kazanmak isteyenler için iyi bir atlama taşı değil bana kalırsa.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler