Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Mayıs 2014, 12:55
#35141
Kocaeli İl Temsilcisi
SULH adlı üyeden alıntı
bi vites küçültücez 4 komutu aynı anda yapıyoruz:D ama inanılmaz keyif alıyorum.
tamamiyle kontrolün bende olduğunu hissettiriyo
Evet keyifli bir şey ama motorlarımız fazla güçlü olmadığı için fazla zevk alamıyorum ben İnazumayı test ettiğimde çok daha zevk almıştım cbf'e geri binince attan inip taya bindiğimi hissetmiştim
Reklamlar
-
23 Mayıs 2014, 22:25
#35142
SULH adlı üyeden alıntı
yavaşlamak için sadece arka freni kullanıyorum.
trafikte iken, önümde ki araç değil, önümde ki aracın önünde ki araç fren yapınca basıyorum frene.
önümde ki araç fren yaptığında zaten ben yeterli mesafeyi bırakmış oluyorum.
yoksa ne arabalar var zınk diye duruyo, gireriz valla bagaja:D
Hocam maşallah sendeki bu dikkat bu özen bi tek 2014 mercedes güvenlik sistemlerinde var .. önündeki değil onun önündeki
Araca göre işlem yapılır. ;)))
-
24 Mayıs 2014, 00:36
#35143
mustbe adlı üyeden alıntı
Hocam maşallah sendeki bu dikkat bu özen bi tek 2014 mercedes güvenlik sistemlerinde var .. önündeki değil onun önündeki
Araca göre işlem yapılır. ;)))
dalga geçmediğini umuyorum :D
sazanlık olmazsa sorayım, harbiden öyle bişey var mı?
-
24 Mayıs 2014, 09:26
#35144
SULH adlı üyeden alıntı
dalga geçmediğini umuyorum :D
sazanlık olmazsa sorayım, harbiden öyle bişey var mı?
Yanlış anlamayın dikkatinizi çok takdir ediyorum gerçekten, çünkü can taşıyoruz iki teker üstünde. Dışardan ölmeye hazır insan imajı var motor üstünde . Az çok denk geldiniz mi bilmiyorum ben çok sakin kullanırım motoru. Sizin de dikkatiniz hoşuma gitti
Evet youtube da simülasyon var. Mercedes güvenlik sistemleri ile ilgili. Araç Takip, şerit takip, yorgunluk takip, aktif güvenlik , fren sistemleri detaylı 12 dk civarı bir video idi. Bulursam link ekleyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------
SULH adlı üyeden alıntı
dalga geçmediğini umuyorum :D
sazanlık olmazsa sorayım, harbiden öyle bişey var mı?
2012 http://m.youtube.com/watch?v=jYPULGbELF8
2014 http://m.youtube.com/watch?v=ljGNtE1PbpI
-
24 Mayıs 2014, 11:21
#35145
Arkadaşlar..trafik sigortam bittiği için yeniletmem gerekti. Devamlı yaptırdığım yer ve fiyat aldığım bir kaç yerde fiyat 100 tl üzerinde idi. devamlı yaptırdığım yerde 134 tl fiyat vermişti. Ergo sigorta da 64 tl ye yaptırdım bilginiz olsun. Bölge Kocaeli-Karamürsel. Dün hayırlısı ile ilk tüv türk muayenemide yaptırdım. 2 sene daha durmak yok..yola devam
-
24 Mayıs 2014, 11:30
#35146
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar..trafik sigortam bittiği için yeniletmem gerekti. Devamlı yaptırdığım yer ve fiyat aldığım bir kaç yerde fiyat 100 tl üzerinde idi. devamlı yaptırdığım yerde 134 tl fiyat vermişti. Ergo sigorta da 64 tl ye yaptırdım bilginiz olsun. Bölge Kocaeli-Karamürsel. Dün hayırlısı ile ilk tüv türk muayenemide yaptırdım. 2 sene daha durmak yok..yola devam
abi sen nerelerdesin, hiç görüşemiyoruz
-
24 Mayıs 2014, 12:08
#35147
Merhaba Rahmi cim.. iş güç.. ufaklıkl derken (8 aylık kızım var) eskisi gibi pek giremiyorum foruma. İnşallah sezonda yine geçen seneki gibi mütevazi de olsa bi toplanma ayarlarız.
-
24 Mayıs 2014, 12:46
#35148
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Merhaba Rahmi cim.. iş güç.. ufaklıkl derken (8 aylık kızım var) eskisi gibi pek giremiyorum foruma. İnşallah sezonda yine geçen seneki gibi mütevazi de olsa bi toplanma ayarlarız.
ağustosta askere gidiyorum abi gitmeden görüşelim isterim
-
24 Mayıs 2014, 15:01
#35149
rahmi34 adlı üyeden alıntı
ağustosta askere gidiyorum abi gitmeden görüşelim isterim
Elbette.. kesinlikle
-
24 Mayıs 2014, 15:12
#35150
Kocaeli İl Temsilcisi
Arkadaşlar aranızda hiç Pulsar 200'ü deneyen veya Cbf'i satıp Pulsar alan var mı ?
-
24 Mayıs 2014, 15:33
#35151
Ben ikisini de kullandım, konfor ve titreşim olarak CBF çok çok daha iyi, geri kalan herşeyde Pulsar üstün.
-
24 Mayıs 2014, 15:41
#35152
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
Ben ikisini de kullandım, konfor ve titreşim olarak CBF çok çok daha iyi, geri kalan herşeyde Pulsar üstün.
Titreşimi peki rahatsız edici mi ?
-
24 Mayıs 2014, 16:33
#35153
SULH adlı üyeden alıntı
yavaşlamak için sadece arka freni kullanıyorum.
trafikte iken, önümde ki araç değil, önümde ki aracın önünde ki araç fren yapınca basıyorum frene.
önümde ki araç fren yaptığında zaten ben yeterli mesafeyi bırakmış oluyorum.
yoksa ne arabalar var zınk diye duruyo, gireriz valla bagaja:D
TOLGA kardeş sen mantıklısını yapıyorsun..bende çoğu zaman önümdekinin önündeki araca bakarım göz ucuyla..çok işe yarıyor..
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar aranızda hiç Pulsar 200'ü deneyen veya Cbf'i satıp Pulsar alan var mı ?
benimde öyle bir niyetim oldu fakat titreşim konusunda kimse cbf nin eline su dökemiyor..o yüzden warsın hızı düşük olsun ama totom rahat olsun :=))
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
-
24 Mayıs 2014, 18:19
#35154
Kocaeli İl Temsilcisi
NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı
benimde öyle bir niyetim oldu fakat titreşim konusunda kimse cbf nin eline su dökemiyor..o yüzden warsın hızı düşük olsun ama totom rahat olsun :=))
Bende toto rahatlığına düşkün birisi olduğum için , titreşim fobisi olanlardanım ne yazıkki . O yüzden Pulsar yalan olucak sanırım
-
24 Mayıs 2014, 21:33
#35155
Valla ben Pulsar'ı ilk sürüşümde beğenmiştim, titreşimi kabul edilebilir buldum ama sonra artçı ile yaptığım sürüşte her ikimiz de rahatsız olduk. Benim açımdan motorun titreşimsiz olması kadar önemli bir şey yok ve bu konuda CBF 150'yi referans gösteririm. O yüzden motorumu sattığımda alacağım motor çok büyük olasılıkla CBF 150 olacak.
-
24 Mayıs 2014, 21:40
#35156
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
Valla ben Pulsar'ı ilk sürüşümde beğenmiştim, titreşimi kabul edilebilir buldum ama sonra artçı ile yaptığım sürüşte her ikimiz de rahatsız olduk. Benim açımdan motorun titreşimsiz olması kadar önemli bir şey yok ve bu konuda CBF 150'yi referans gösteririm. O yüzden motorumu sattığımda alacağım motor çok büyük olasılıkla CBF 150 olacak.
Cbf güzel motor rahat motor hoş motor ama işte şu kronik sorunları olmasa daha iyi olcak Gerçi ben kurye değilim keyfi biniyorum cbf'e ve sıfır aldım belki bende hemen yağ yakma sorunu olmaz inş.
-
24 Mayıs 2014, 22:56
#35157
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Cbf güzel motor rahat motor hoş motor ama işte şu kronik sorunları olmasa daha iyi olcak
Gerçi ben kurye değilim keyfi biniyorum cbf'e ve sıfır aldım belki bende hemen yağ yakma sorunu olmaz inş.
her motor da yani cbf de kronik sorun yok kiminde arka jant kiminde ön jant yamuk kimi yağ yakar kimi çok yakar
eğer kısmetin varsa cbf iyidir
az yakar sıkıntı çıkarmaz yağ yakmaz
ama işte honda gibi marka da bile kısmete kalabiliyor iş...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
24 Mayıs 2014, 23:33
#35158
Kocaeli İl Temsilcisi
F54 adlı üyeden alıntı
her motor da yani cbf de kronik sorun yok kiminde arka jant kiminde ön jant yamuk kimi yağ yakar kimi çok yakar
eğer kısmetin varsa cbf iyidir
az yakar sıkıntı çıkarmaz yağ yakmaz
ama işte honda gibi marka da bile kısmete kalabiliyor iş...
Sıfır aldım motoru ama ön jantımda balans sorunu vardı gidon titriyordu yani . Garantiden değişme talebinde bulundum . Pazartesi ücretsiz değiştircekler inş. jantı
-
25 Mayıs 2014, 09:58
#35159
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Evet beyler motorum 1100 küsür km'de subabtan ses gelmeye başladı :(
Gayet normal.. sıkıntı yok. Muhtemelen bu sesi soğukken değil.. motor ısınınca duyuyorsun. Motorun henüz yeni. Motorun sübap boşlukları şekilleniyor. Benimde motorum yeni iken 1500-2000 km seviyelerinde sübap sesi duymaya başlamıştım. Şöyle yap. Sübap sesi maximum seviyeye ulaşıncaya ve sabitleşinceye kadar (yani artık ses seviyesi artmadığına emin olanekadar) kullan. ve yetkili servise giderek (sente çakısı ile) sübapa ayarı yapılmasını iste. Sübap sesi max seviyeye kadar artmadan ve artış kesilmeden önce sübap ayarı yaptırırsan tekrar sübap sesi ile karşılaşırsın. Ama max..seviyeye ulaştığında sübap ayarını iyi bir usta sente çakısı ile yaparsa, tekrar genelde sübap ayarı bozmuyor. Kendi motoruma 20 bin km dir sübap ayarı yaptırmıyorum ve şu anda hiç sübap sesi yok. Normalde 4000 km bakımında sübap ayarı zaten var. Ama Kocaeli Haldız bunu yapıyor mu bilmem. Elbette sen sübap ayarını 4000 km bakımından erken yaptırmalısın.. Önündeki 300-500 km yi kontrol et.. Sübap sesi artmıyor ve sabitlediyse sadece sübap ayarı için de servise gidebilirsin. Yada 2000 km yi de bekleyebilir. Hem bi yağ değişimi.. Servise girmişken hem sübap ayarı.. motorunun yeni olması kaynaklı bi yağ değişimi yaptırabilirsin. Yalnız Haldızda genç bi usta olduğundan söz ediliyor. Umarım sente çakısı ile sübap ayarı yapabiliyordur. Üşenmem dersen..atla motoruna..doğru Ümraniye..Db motora git. Servise çok seyrek giderim. 10-15 bin km de bir. En son yetkili servise gideli bir seneyi geçti. Bende Karamürsel' deyim. Gidersemde DB Motora gidiyorum. Geçenlerde
Haldız.. bir cbf 150 kullanıcısı olan ark..ımın 12.000 km deki motorunun zincir dişli grubunun komple değişmesi gerekiyor şeklinde bi ifadeyle.. 12 bindeki motorun zincir dişli gurubunu değiştirmişler. Arkadaş bana telefon açtı. Bende zincir dişli grubunu servisten iste bi bakayım dedim. Ve zincir dişli grubunu gördüğümde..kesinlikle değişmesi gerekmediği kanaatine vardım. Güzel ve temizlik ve bakımla kullanılmaya devam edilebilir di. Abi.. zaten 12 bin km civarlarında zincir dişli grubu değişir denilmiş arkadaşa. Alakası bile yok. Yazık günah. Benim dişliler ve zincir 40 binde. En az bi 20 bin daha rahat yaparım. İşin bir diğer boyutu ise zincir düşlü grubu bile ellerinde yok ellerinde ön dişli olmadığı için motoru bir gün bekletmişler serviste. Ön dişli sipariş edip gelmesini beklemişler. Kimine göre küçük..kimine göre sorun olmayacak şeyler olabilir. ama ben servise gittiğimde bilmediğim bi husus motorumla ilgili bakım yada parça değişimi gereken bi konu.. düdüklenmeyeceğimden emin olabilmeliyim. Ve zincir zişli grubu motorun sarf malzemeleri arasında sayılabilecek bi parça. Neden stok bulundurmuyorlar. Ben Haldızın bu vb. uygulamalarını pek sevmedim. Abi zaten 12 bin km seviyelerinde zincir dişli değişiyor ne demek ya. Zincir gergi ayarını güzel kontrol edersen.. zincir bakım temizlik ve yağlanmasına özen gösterirsen. ve motoru çok sert te kullanmıyorsan..en az 40-50 bin gideri var orjinal zincir dişli grubunun.
-
25 Mayıs 2014, 14:29
#35160
Kocaeli İl Temsilcisi
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Gayet normal.. sıkıntı yok. Muhtemelen bu sesi soğukken değil.. motor ısınınca duyuyorsun. Motorun henüz yeni. Motorun sübap boşlukları şekilleniyor. Benimde motorum yeni iken 1500-2000 km seviyelerinde sübap sesi duymaya başlamıştım. Şöyle yap. Sübap sesi maximum seviyeye ulaşıncaya ve sabitleşinceye kadar (yani artık ses seviyesi artmadığına emin olanekadar) kullan. ve yetkili servise giderek (sente çakısı ile) sübapa ayarı yapılmasını iste. Sübap sesi max seviyeye kadar artmadan ve artış kesilmeden önce sübap ayarı yaptırırsan tekrar sübap sesi ile karşılaşırsın. Ama max..seviyeye ulaştığında sübap ayarını iyi bir usta sente çakısı ile yaparsa, tekrar genelde sübap ayarı bozmuyor. Kendi motoruma 20 bin km dir sübap ayarı yaptırmıyorum ve şu anda hiç sübap sesi yok. Normalde 4000 km bakımında sübap ayarı zaten var. Ama Kocaeli Haldız bunu yapıyor mu bilmem. Elbette sen sübap ayarını 4000 km bakımından erken yaptırmalısın.. Önündeki 300-500 km yi kontrol et.. Sübap sesi artmıyor ve sabitlediyse sadece sübap ayarı için de servise gidebilirsin. Yada 2000 km yi de bekleyebilir. Hem bi yağ değişimi.. Servise girmişken hem sübap ayarı.. motorunun yeni olması kaynaklı bi yağ değişimi yaptırabilirsin. Yalnız Haldızda genç bi usta olduğundan söz ediliyor. Umarım sente çakısı ile sübap ayarı yapabiliyordur. Üşenmem dersen..atla motoruna..doğru Ümraniye..Db motora git. Servise çok seyrek giderim. 10-15 bin km de bir. En son yetkili servise gideli bir seneyi geçti. Bende Karamürsel' deyim. Gidersemde DB Motora gidiyorum. Geçenlerde
Haldız.. bir cbf 150 kullanıcısı olan ark..ımın 12.000 km deki motorunun zincir dişli grubunun komple değişmesi gerekiyor şeklinde bi ifadeyle.. 12 bindeki motorun zincir dişli gurubunu değiştirmişler. Arkadaş bana telefon açtı. Bende zincir dişli grubunu servisten iste bi bakayım dedim. Ve zincir dişli grubunu gördüğümde..kesinlikle değişmesi gerekmediği kanaatine vardım. Güzel ve temizlik ve bakımla kullanılmaya devam edilebilir di. Abi.. zaten 12 bin km civarlarında zincir dişli grubu değişir denilmiş arkadaşa. Alakası bile yok. Yazık günah. Benim dişliler ve zincir 40 binde. En az bi 20 bin daha rahat yaparım. İşin bir diğer boyutu ise zincir düşlü grubu bile ellerinde yok ellerinde ön dişli olmadığı için motoru bir gün bekletmişler serviste. Ön dişli sipariş edip gelmesini beklemişler. Kimine göre küçük..kimine göre sorun olmayacak şeyler olabilir. ama ben servise gittiğimde bilmediğim bi husus motorumla ilgili bakım yada parça değişimi gereken bi konu.. düdüklenmeyeceğimden emin olabilmeliyim. Ve zincir zişli grubu motorun sarf malzemeleri arasında sayılabilecek bi parça. Neden stok bulundurmuyorlar. Ben Haldızın bu vb. uygulamalarını pek sevmedim. Abi zaten 12 bin km seviyelerinde zincir dişli değişiyor ne demek ya. Zincir gergi ayarını güzel kontrol edersen.. zincir bakım temizlik ve yağlanmasına özen gösterirsen. ve motoru çok sert te kullanmıyorsan..en az 40-50 bin gideri var orjinal zincir dişli grubunun.
Şuanda motorum tam 2000 km'de subab sesi yok . Yalnızca motor çok ısındığı zaman ara sıra ufak bi şırıltı sesi geliyor . Motor soğukken pek duymuyorum subab sesi . Ama vites boştayken hafif gaz verdiğimde hafif bir şırıltıda geliyor bazen . 4000 km bakımında yaptırırım artık olmadı Motorumun yağını 4000 bin de değişeyim yoksa şimdi mi değişeyim ? Normal şartlar altında kaç bin km'de bir yağ değiştirmek gerekir ? Ben ort. 2000 de bir değişir diye biliyorum . Zincir dişli takımının 12 binde değişmesi biraz erken olmuş . Bende sizin gibi 40 bin km den aşağı değişmediğini biliyorum . Eğer düzgün bir şekilde yağlar ve temizlersek 40 bin km'yi rahatlıkla görür zincir . Bu arada motorum 2 bin km'de ama hala zinciri temizlemedim sadece 500 km'de bir iphone'un zincir yağını kullanıyorum . Biraz dişililer üzerinde pislikler olmaya başladı . Neyle temizlememi önerirsiniz zinciri ? Motoru sakin kullanıyorum redline'a sokmuyorum hiç motoru . Sadece bir keç soktum oda sıfır olduğu için motoru açmak için redline'a soktum onun dışında ort. 100 km hızı geçmiyorum . 80 90 100 km arasında gidiyorum 7 8 bin devir arası . Ort. 400 km ile yedeğe düşüyor depo .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler