Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2014, 16:22
#35041
Cümleten selamlar. Dün yeğenim için 0 km cbf 150 aldık. Orada motoru çalıştırdılar bazı yerlerini gösterdiler. Fakat rolanti 3000 d/d çalışıyor. Normal mi diye sorduğumda normal olduğunu ayarlarıyla oynamamamızı söylediler. Ancak kitabında 1400 d/d olması gerektiği yazıyor. Ayrıca rolati kolu dengesiz çalışıyor. Acaba sıfır motor alanlar, böyle bir şey yaşadınız mı? Bu durum normal midir yoksa servise gitmek gerekir mi?
Reklamlar
-
07 Mayıs 2014, 16:24
#35042
Kocaeli İl Temsilcisi
mckayrak adlı üyeden alıntı
Cümleten selamlar. Dün yeğenim için 0 km cbf 150 aldık. Orada motoru çalıştırdılar bazı yerlerini gösterdiler. Fakat rolanti 3000 d/d çalışıyor. Normal mi diye sorduğumda normal olduğunu ayarlarıyla oynamamamızı söylediler. Ancak kitabında 1400 d/d olması gerektiği yazıyor. Ayrıca rolati kolu dengesiz çalışıyor. Acaba sıfır motor alanlar, böyle bir şey yaşadınız mı? Bu durum normal midir yoksa servise gitmek gerekir mi?
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin Rolanti devri en fazla 1500 d/d olmalı . Benim motorum rolantisi soğukken çalıştığında 1000 1100 d/d civarıda motor ısınınca 1400 1500 d/d ye çıkıyor . 3000 d/d çok fazla benzin dayanmaz
-
07 Mayıs 2014, 22:05
#35043
13000 km yanlış yazmısım zinciri değiştirdim silkeleme kayboldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
mustbe adlı üyeden alıntı
Kaca aldınız hocam. Hayırlı olsun kazasız binin. 2013 modeller internette bakıyorum en düşük 4850 ye var.
3650 tl ye aldım çok ugun denk geldi temiz mkina 50000km 2007 model vardı onu sattım bunun çalışması bam başka.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Zinciri söktüğümde gordüm ki baklaların kimisi kaynamış hiç hareket etmiyodu buyuzden zincir gevseyip geriliyomus ve silkeleme yapıyrdu gaza yüklendine.
-
08 Mayıs 2014, 01:11
#35044
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Bugün Honda Haldızda motorumun ön jantına balans ayarı yaptılar . Bir yerine iki tane küçük demir parçası taktılar balansmış . Gidonu bırakınca gidon titriyordu ama memnun kalmazsam jant değişimi talebinde bulunabilirmişim .
hocam ben lastiği değiştirdiğimde sordum balans ayarı yaptın mı diye. yaptım dedi. sonra dedim ki abi yaptım diyosunda bizim motorlara balans olmuyomuş dedim, aynen dedi. bende üstelemedim yaptı mı yapmadı mı :D:D
ama ellerimi bıraktığımda 100metre dümdüz gidiyo. yavaşladığı için ben tutuyorum gidonu artık :D
-
08 Mayıs 2014, 01:21
#35045
Kocaeli İl Temsilcisi
SULH adlı üyeden alıntı
hocam ben lastiği değiştirdiğimde sordum balans ayarı yaptın mı diye. yaptım dedi. sonra dedim ki abi yaptım diyosunda bizim motorlara balans olmuyomuş dedim, aynen dedi. bende üstelemedim yaptı mı yapmadı mı :D:D
ama ellerimi bıraktığımda 100metre dümdüz gidiyo. yavaşladığı için ben tutuyorum gidonu artık :D
Bizim motorlarda balans ayarı var . Ben daha 2 gün önce yaptırdım . Ön jantıma 2 tane küçük demir parçası taktılar dengesini sağlaması için . Balans ayarı yokken gidonu bırakınca gidon titriyordu sağa sola doğru . Muhtemelen ön jantta fabrikasyon hatası var Balans ayarından memnun kalmazsam garantiden jant değiştirme talebinde bulanabilirmişim ama değiştirirlermi orası meçhul
-
08 Mayıs 2014, 01:27
#35046
hocam bende ya sorun yok yada balans yaptı serviste ki usta bana öyle dedi. çünkü titreşim filan hiç sıkıntım yok. bu arada resmini çekip atabilir misin o janta taktığı şeyi
-
08 Mayıs 2014, 01:37
#35047
Kocaeli İl Temsilcisi
SULH adlı üyeden alıntı
hocam bende ya sorun yok yada balans yaptı serviste ki usta bana öyle dedi. çünkü titreşim filan hiç sıkıntım yok. bu arada resmini çekip atabilir misin o janta taktığı şeyi
Yarin çekip atarım artık Valla sıfır motor aldik daha ön janta balans ayari yaparak çözümü yapmaya çalıştılar halbuki garantiden jantin degismesi lazım . Bir kaç gün daha kullanayim Haldiza giderek diycem janti degistirin diye .
-
08 Mayıs 2014, 01:54
#35048
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Yarin çekip atarım artık
Valla sıfır motor aldik daha ön janta balans ayari yaparak çözümü yapmaya çalıştılar halbuki garantiden jantin degismesi lazım . Bir kaç gün daha kullanayim Haldiza giderek diycem janti degistirin diye .
senden kaynaklı olmadığı için garantiden değişmesi lazım. gerçi benim far patladığında ampulunun parasını aldılar benden:D
-
08 Mayıs 2014, 18:31
#35049
Sağ olun. Bu durumda hasanpaşa'daki servise gitmek gerekecek sanırım. Rolanti kolu da dengesiz çalışıyor.
-
09 Mayıs 2014, 01:03
#35050
vay anasını 150 cc motora ne balans ı yaw cant yamuk serviz kurnazlık yapıyor aklı sıra.
-
09 Mayıs 2014, 01:21
#35051
Kocaeli İl Temsilcisi
F54 adlı üyeden alıntı
vay anasını 150 cc motora ne balans ı yaw cant yamuk serviz kurnazlık yapıyor aklı sıra.
Jant yamuk değil normal düzgün ama dengesinde sıkıntı vardı jantın bir yerien 2 tane ufak demir parçası takarak dengesi yerinde şuan ama memnun kalmazsam garantiden değiştirme talebinde bulunabilirmişim bakalım ne olcak Fotoda çekemedim artık yarın çeker atarım buraya .
-
09 Mayıs 2014, 03:38
#35052
piyasa da servis olmak varmış paranın anası ağlatıyorlar birde cebinden çıkmayacak parça değişimi için 40 takla atarlar
halbu ki showrommdan bi motordan cant söküp takacak işlem bu
-
09 Mayıs 2014, 08:02
#35053
0 mototr karin agrisiymis valla billa. Honda bile bu kadar sıkıntılı ise bu diğer safkan cin mali motorlar nasil kimbilir
-
09 Mayıs 2014, 08:19
#35054
Cbf'nin jantlarının yamuk çıkmasını ilk defa duymuyorum, cbf'de çin işi artık kaliteyi bozdular,
Benim çinlide bu sorunlar yok ve yarı parası.bir kısım cbf sürücüleri yamuk jantla dolaşıyor, belki farkında değiller, balans yapıyorlarmış, ne balansı honda isen değiştirecen jantı.millet honda garantisine para ödüyor.
-
09 Mayıs 2014, 13:09
#35055
Kocaeli İl Temsilcisi
meugur74 adlı üyeden alıntı
Cbf'nin jantlarının yamuk çıkmasını ilk defa duymuyorum, cbf'de çin işi artık kaliteyi bozdular,
Benim çinlide bu sorunlar yok ve yarı parası.bir kısım cbf sürücüleri yamuk jantla dolaşıyor, belki farkında değiller, balans yapıyorlarmış, ne balansı honda isen değiştirecen jantı.millet honda garantisine para ödüyor.
Jantta yamukluk yok servistende öyle dediler zaten . Benden kaynaklı bir sorunda olmadığı için para vermedim zaten servise .
F54 adlı üyeden alıntı
piyasa da servis olmak varmış paranın anası ağlatıyorlar birde cebinden çıkmayacak parça değişimi için 40 takla atarlar
halbu ki showrommdan bi motordan cant söküp takacak işlem bu
Dediğin gibi yapmaları lazım normalde ama ne yazıkki öyle bişey yapmıyorlar [COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
Biraz daha tecrübe sahini olayım cbf i satıp Suzuki inazuma almayı düşünüyorum
[IMG][/IMG]
-
09 Mayıs 2014, 13:30
#35056
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Jantta yamukluk yok servistende öyle dediler zaten . Benden kaynaklı bir sorunda olmadığı için para vermedim zaten servise .
Dediğin gibi yapmaları lazım normalde ama ne yazıkki öyle bişey yapmıyorlar
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
Biraz daha tecrübe sahini olayım cbf i satıp Suzuki inazuma almayı düşünüyorum
http://<a href="http://hizliresim.co...Q9.jpg</a></a>
şu motoru ön çamurluğu yüzünden almadım ya.
-
09 Mayıs 2014, 13:55
#35057
Kocaeli İl Temsilcisi
vabisciler adlı üyeden alıntı
şu motoru ön çamurluğu yüzünden almadım ya.
Ön çamurluğa takılma bence çünkü öyle kaslı bir motora öyle bir çamurluk lazım . Cbf gibi çamurluk koysalardı kelebek konmuş gibi olurdu Artı aerodinami için öyle olması daha iyi bence . İnazumayı sürdüm test ettim müthiş harika bir motor cbf yanında elektrikli bisiklet gibi kaldı valla
-
09 Mayıs 2014, 15:15
#35058
mckayrak adlı üyeden alıntı
Cümleten selamlar. Dün yeğenim için 0 km cbf 150 aldık. Orada motoru çalıştırdılar bazı yerlerini gösterdiler. Fakat rolanti 3000 d/d çalışıyor. Normal mi diye sorduğumda normal olduğunu ayarlarıyla oynamamamızı söylediler. Ancak kitabında 1400 d/d olması gerektiği yazıyor. Ayrıca rolati kolu dengesiz çalışıyor. Acaba sıfır motor alanlar, böyle bir şey yaşadınız mı? Bu durum normal midir yoksa servise gitmek gerekir mi?
Tam hatırlayamıyorum ancak bende ilk aldığımda rölanti yüksekti. Üç kere bakıma gittim. Hepsinde servis düşürdü. Şu an 1,1 de. İlk defa motosiklet kullanan biri ise bence de dokunmayın. rahat ettiriyor adamı. Bin bakımında düşüreceklerdir.
-
09 Mayıs 2014, 23:30
#35059
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Jantta yamukluk yok servistende öyle dediler zaten . Benden kaynaklı bir sorunda olmadığı için para vermedim zaten servise .
Dediğin gibi yapmaları lazım normalde ama ne yazıkki öyle bişey yapmıyorlar
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
Biraz daha tecrübe sahini olayım cbf i satıp Suzuki inazuma almayı düşünüyorum
http://<a href="http://hizliresim.co...Q9.jpg</a></a>
hocam iyi güzelde commuter görünümlü olması tipten kaybediyo
-
09 Mayıs 2014, 23:54
#35060
Kocaeli İl Temsilcisi
SULH adlı üyeden alıntı
hocam iyi güzelde commuter görünümlü olması tipten kaybediyo
Başka alternatif yok ama ne yazıkki :/ Başka alternatif olsa başka motor düşünürdüm
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler