20/50 kalın bir yağ , gerçi antalyadasınız hem kalın hemde yüksek ısıya dayanıklı bir yağ koymuş ustan. Mesela benimde şuan 15/50 repsol var ısındımı zırıldıyor siboblar. sıcaklara dayanamıo ayarlar
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Saol Faruk Ustam, yarın konşuk motoru arayacağım. Akşam bu saatlerde sitede olurum.
honda zillisini bugün ilk defa yıkattım ve çıktım üzerine üzerinde toz kir atılınca baya bi rahatladı motor
festival hazırlıkları da tmm işte birkaç kare
özel üretim monster enerji içeceği aldım 500ml redbull la takas a girdik kafa kafaya sanki biraz kar lı çıktım bu işten çünkü tr de yok orj monster
onu çok özel bi vodka ile karıştıracağım cumartesi
---------- Post added 16-08-2013 at 00:38 ---------- Previous post was 15-08-2013 at 23:47 ----------
abi bu işletme sakarya da kendi gittiğim ustam bu gün laf arasında konuşurken aklıma geldi sordum oda 100tl civarı dedi yaw adam gibi fiyat ver kaç dedim oda hadi 90 olur dedi...
parça konusuna gelince sen kendin orj parça alırsan daha iyi olur
şimdi ona sekman değiştir desek gider parçacıdan cbf uyan sekman alır takar ama sen öyle istemezssin hazır sökülmüşken orj olsun istersin değilmi
işte bu sebeten parçaları sen al
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
selam arkadaşlar..hayatımda ilk defa kampa gidecem.. Tekzen sağolsun hiçbir malzemem gelmedi daha sabırla bekliyorum sadece kocaman iri adamlık çadırım var o da bugun teslim edilecek sözde
bakalım nasıl olacak..telefon çekmeyen yerde 2 gün yaşamak
bu arada benim eski motorla halil geziyor sürekli .dün samsundan sinop a gitti.. geze geze geliyor maşallahı var motorun.
ben dişli olayını hiç denememeiştim.. halil takmış 40 dişliyi. çok rahat diyor. çekişten falan da düşmedi diyor. ama kendisi hafif tabi ben gibi 105 kg değil.
birGarip..
Fatih Kardeşim; Faruk Ustam;
Bu gün Konşuk ve Güngör motorla konu ile ilgili görüştüm, yalnızca segman değişimi ile ilgili, ok keçe ve segman temin edebilirsiniz diyorlar ama iki serviste, abi yağ yakmanın, segman kaynaklı olduğunu nereden biliyorsun, ya değişim ihtiyacı olan parça piston veya silindir ise dediler. Boş yere sök tak edip birde masraf edeceksin dediler. Sökülüp bakılması lazım, değişme ihtiyacı olan parçaya ona göre karar verilir dediler. Dolayısıyla ben şimdilik bu çalışmadan vazgeçtim. En kötü 2014 sezonuna kadar böyle devam edeyim, idare edeyim diyorum. 5-10 bin km arası daha yapayım. bi 50 bini göreyim diyorum. Zaten anlamadım, dün motorun bi performansını deneyeyim dedim. 110 km-h a açıkabildim düzde. Yağ yakma tespitimni de 10-40 yarı sentetik bi yağ ile yapmıştım. Yani 1000 km de 350 gram yağ yakma gözlemim 10w-40 Elf marka yarı sentetik yağda oldu, gerçi servisler 10w-30 yağ koyuyorlar şimdilerde yaz kış demeden, dolayasıyla elbette bu kadarda olsa 10w-40 ta dahi yakmamalı ama. ben şimdi 15-50 tam sentetik mobil koydum, tüketimim biraz düşse bi sene kadar daha idare derim. Aslına baklarsanız tek sıkıntı, yağ yakma kaynaklı yakıt tüketiminin fazla olması. Haricen yağ ilevali kullanmak halen mümkün. Tek zahmet 600-700 km de bir yağına bakıp eksiğinin tamamlanma ihtiyacı olması, bu km yide her gün yapmadığım için sorun hissettirmiyor. Yağ değişimi haricinde 1 lt yağ ilavesi ile 3000 km gidebiliyorum halazırda. Tekrar bi depoyu adam gibi silme yapıp bir depo ile kaç km performansı deneyeceğim. 310-320 felkan bile yaptırabilsem, şimdilik yeter aslında..
Şimdi bebek olacak, biraz masraflar arttı, belkide artmaya devam edecek. Elim az bollaşsın, bi sene sonra felan veya 2014 sezon başı atarım db maturun önüne, ne gerekiyorsa yap derim. Kranksa krank, silindir piston segmansa, neyse yani, 1000 km de yarım lt yağ yakane kadar, durmak yok, gezmeye devam
Yardımcı olmak isteyen ark..lara tekrar teşekkür ediyorum.
Arkadaşlar bir sorum olacak, çok güzel scooter süren birisi sizce manuel motosiklet sürebilirmi? Mesela Cbf 150'yi..
Tşkrler
Bende scooter dan direk cbf 150 ye geçtim, daha öncesinde hiç vitesli kullanmamıştım. Bi kaç ay acemliğim oldu, uzun yola çıkmaya ve dik bayırda özellikle durmam gerektiğinde, arkamda yolcu felan varsa acaba kaldırabilirmiyim diye korktum, sonra hepsi geçti. Sorun etme, rahat öğrenirsin.
Arkadaşlar 2 aylık cbf var bende. 4 bin'de şuan. Motor'dan bir kaç ses geliyor iç kısımdan. Bugün 2011 cbf ile yanyana çalıştırdık. Onun ki on numara geldi bana. Aslında o normal benimki tuhaf. Tamirci egzantrik'den ses geliyor dedi. Gerçekten iki motor arasında çok fark vardı ses olarak. Bu kadar mi değiştirir sesi anlamadım. Benimki onunki yanında çok zırıltılı. Ne yapacağım bilemiyorum. Işin garip tarafı başka bir 2013 cbf sesi dinledim onunkinin seside benimki gibi. Bu 2013'lerde mi birşey var yoksa ikimizden'de ses gelmesi tesadüf mü.
Subap sesi dir tahminim...soğuk'ken motor çok duyulmaz-ısınıca zırıltı yapar....
The Power of The Dreams.
Yok yahu ne subap'ı. Onu anlamayacak kadar cahil değiliz subap ayarı yeni yapıldı. egzantrik zinciri ses yapıyor görüşünde ustalar. Başka bir görüşte olan yok şimdilik.
Pazartesi günü nasipse michelin pliot street taktırmayı düşünüyorum.Bu yeni modelin pilot sporty'e göre ucuz olması beni düşündürüyor ama michelin'e güveniyorum.Bakalım nasıl çıkacak.Bu arada bu lastiği kullanan varsa tavsiye edermi + sı - si nelerdir ? cevaplar için şimdiden teşekkür ediyorum.
İyi güzel de 4.000 deki makine eksantrik ses yapmaz( kaldı ki dandik dedikleri cb125e var bende.) 54.000 km'de hiç bir ses yok( 6.000'lerde subap ayarı yapıldı sadece).......
The Power of The Dreams.
@dyavol, haklısın ama adamlar o kanaatte. Iyi maaş veren bir gazete dağıtım işi buldum ve acele ile gittim cbf aldım ve mecbur motor daha 100 kilometre'de iken gazete dağıtmaya başladım. Ve aksi gibi asfalt değil şehir içi 1-2-3 vitesleri kullanarak motoru zorlayarak rodaj yaptım. Ortalama 80-130 kilo arası gazete taşıyarak oldu bu rodaj. Bununda etkisi olabilir mi acaba
2013 model cbf e sahibim benim cbf aldığımdan beri sibob sesi yapıyor amde çatır çutur servis bu sıcaklarda normal diyor(izmir)
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)