Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 18:44
#33161
vedkum adlı üyeden alıntı
Ybr 125 kullanıcıları bir depo ile 550-600 km gittiklerini söylüyorlar, Cbf neden bu kadar fazla yakıt tüketiyor?
Sınıfının en az yakan motoru. Bir çok sanal kaynaktan teyit edilebilecek birşey bu.
Eğer ki, o ybr kullanıcısı 20-30km hız ile giderse 550-600km gider tabi. Ayriyetten, motor hacmi, motorun kendi ağırlıgı ve sürücünün ağırlıgını da düşünmek lazım.
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 18:56
#33162
mete_han adlı üyeden alıntı
1.74'üm, hint fakiri koltuğu gibi koltuğu olmasa ve biraz cesaret edebilseydim takside girmeye valla alırdım bir CuRuF :-)
Arkadaşlar, yine soruyorum. CBF'in direksiyonunu değiştirmek istiyorum. Daha alçak direksiyon nerede veya hangi marka/modelde bulabilirim? Sağolun...
-
13 Temmuz 2013, 19:25
#33163
http://www.aliexpress.com/item/Good-...685696148.html
bu ürünü bizim motorlara uydurabilirmiyiz..
ayrıca 50 - 60 km ile giderken elleri bıraktığımda direksiyon kafa sallıyor.bu normalmidir ..
-
13 Temmuz 2013, 20:11
#33164
Ozanbiraderim benim gidonla işim olmadı pek kazık yerden sordun haci...
-
13 Temmuz 2013, 20:47
#33165
Metehan benim boy da 1.76. Oturunca motor çöküyormuş. Ayrıca biraz da amortisör den alçaltma imkanı varmış. Kalite dediğin gibi japona yakın.
-
13 Temmuz 2013, 21:18
#33166
Değerli arkadaşlar 15000 km ye geldim 8000 km deyken hava filtresi ve bujiyi orjinal olarak değiştirdim,bu ara hava rüzgarlı hep bende hep uzun yol yaparım,fakat motorda farklı bir durum oluştu her zaman değil ama bazen 80 km hızla giderken silkeleme sallama gibi hafif bişeyler oluyor gazı açınca kaybolup hızlanmaya devam ediyor her zaman olmuyor böyle bir durumla karşılaşan oldumu?
-
13 Temmuz 2013, 21:31
#33167
blueway2 adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar 15000 km ye geldim 8000 km deyken hava filtresi ve bujiyi orjinal olarak değiştirdim,bu ara hava rüzgarlı hep bende hep uzun yol yaparım,fakat motorda farklı bir durum oluştu her zaman değil ama bazen 80 km hızla giderken silkeleme sallama gibi hafif bişeyler oluyor gazı açınca kaybolup hızlanmaya devam ediyor her zaman olmuyor böyle bir durumla karşılaşan oldumu?
bende düm akşam dikkat ettim 80 90 km sabit hızda hafif hafif silkeleme vardı
-
14 Temmuz 2013, 02:00
#33168
engindmn adlı üyeden alıntı
bende düm akşam dikkat ettim 80 90 km sabit hızda hafif hafif silkeleme vardı
hocam bende bugün o hızlarda gelirken sirkme gibi bişey yaptı ama elimin ayarı olmadığı şiçin ani bırakmış olabilirim gazı :D
-
14 Temmuz 2013, 02:07
#33169
arkadaşlar motorum 25500 km de zincir dişli seti değistireceğim servise sordum 115 artı işçilik dedi fiyat çok yüksek geldi önerisi olan varmı
-
14 Temmuz 2013, 02:31
#33170
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,nasipse yarın akşam 700 km lik yola cıkıyorum cbf imle yolculugumun güzel ve rahat gecmesi açısından bir önerisi olan varmı (ilk defa cbf le yola cıkıcam) yardımcı olursanız sevinirim..
-
14 Temmuz 2013, 05:38
#33171
Herkese merhaba ben yeniyim forumda. CBF150mi 1.5 ay önce aldım 1660 sayfalık başlığı seçerek okumaya çalıştım. oldukça uzun ve faydalı bilgiler içeriyor. Hepinizin ellerine sağlık.
Zaman buldukça okuyacağım.
Size yaptığım listeyi aktarayım istedim. rodaj dönemi dışında kilometrelerin önemli kısmı otobanda yüksek hızlarda yapılmıştır.
Bu da yakıt performansında direk görünüyor. 4.31/100km ile bence maksimumu gördüm daha fazla yakamaz diye düşünüyorum.
14.06.2013--50.02tl--10.40lt--4.810-- 2,88lt/100km 360km--SAKARYA (rodaj)
16.06.2013--36.10tl-- 7.49lt--4.820-- 3,75lt/100km 200km--KURTKÖY
21.06.2013--51.18tl--10.64lt--4.810-- 4,05lt/100km 263km--D130 PETRANLILAR PETROL
23.06.2013--40.02tl-- 8.32lt--4.810-- 3,51lt/100km 237km--SAKARYA
24.06.2013--55,17tl--11,47lt--4,810-- 3,58lt/100km 320km--SAKARYA
05.07.2013--54,50tl--11,33lt--4.810-- 3,61lt/100km 314km--SAKARYA
07.07.2013--62,39tl--12.97lt--4.810-- 4,31lt/100km 301km--SAKARYA
(4.31 olan tamamen otobanda, genelde tam gaz sakarya--4.levent gidiş dönüş)
Hız değeri tam gaz ile yolun durumuna göre 100den 120ye doğru değişiyor. yokuş aşağı 125'e doğru yaklaşıyor.
önden kamyon ya da otobüs gidiyorsa 130u buluyor( oldukça nadir).
-
14 Temmuz 2013, 07:00
#33172
vezir100 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ben yeniyim forumda. CBF150mi 1.5 ay önce aldım 1660 sayfalık başlığı seçerek okumaya çalıştım. oldukça uzun ve faydalı bilgiler içeriyor. Hepinizin ellerine sağlık.
Zaman buldukça okuyacağım.
Size yaptığım listeyi aktarayım istedim. rodaj dönemi dışında kilometrelerin önemli kısmı otobanda yüksek hızlarda yapılmıştır.
Bu da yakıt performansında direk görünüyor. 4.31/100km ile bence maksimumu gördüm daha fazla yakamaz diye düşünüyorum.
14.06.2013--50.02tl--10.40lt--4.810-- 2,88lt/100km 360km--SAKARYA (rodaj)
16.06.2013--36.10tl-- 7.49lt--4.820-- 3,75lt/100km 200km--KURTKÖY
21.06.2013--51.18tl--10.64lt--4.810-- 4,05lt/100km 263km--D130 PETRANLILAR PETROL
23.06.2013--40.02tl-- 8.32lt--4.810-- 3,51lt/100km 237km--SAKARYA
24.06.2013--55,17tl--11,47lt--4,810-- 3,58lt/100km 320km--SAKARYA
05.07.2013--54,50tl--11,33lt--4.810-- 3,61lt/100km 314km--SAKARYA
07.07.2013--62,39tl--12.97lt--4.810-- 4,31lt/100km 301km--SAKARYA
(4.31 olan tamamen otobanda, genelde tam gaz sakarya--4.levent gidiş dönüş)
Hız değeri tam gaz ile yolun durumuna göre 100den 120ye doğru değişiyor. yokuş aşağı 125'e doğru yaklaşıyor.
önden kamyon ya da otobüs gidiyorsa 130u buluyor( oldukça nadir).
Eee yani,pokunu çıkartmışsın
az yakması ile bilinen CBF i,çok yakar hale getirmişsin
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
14 Temmuz 2013, 09:33
#33173
oğuzhan40 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,nasipse yarın akşam 700 km lik yola cıkıyorum cbf imle yolculugumun güzel ve rahat gecmesi açısından bir önerisi olan varmı (ilk defa cbf le yola cıkıcam) yardımcı olursanız sevinirim..
Belli ki çok güzel kazıklıyorlar o servise gidenleri, orjinal zincir dişli grubu 66 tl.
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/10275__-arka-dislizincir-seti-cbf-150/
Oringli zincirli takım 90 tl.
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/10311__zincirdisli-arka-seti-cbf-150/
20-25 te işçilik alsalar, senin oringsiz zincir fiyatına buradaki oringli zincir. Yazık.Ağar bi işçiliğide yok zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:30 ----------
vezir100 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba ben yeniyim forumda. CBF150mi 1.5 ay önce aldım 1660 sayfalık başlığı seçerek okumaya çalıştım. oldukça uzun ve faydalı bilgiler içeriyor. Hepinizin ellerine sağlık.
Zaman buldukça okuyacağım.
Size yaptığım listeyi aktarayım istedim. rodaj dönemi dışında kilometrelerin önemli kısmı otobanda yüksek hızlarda yapılmıştır.
Bu da yakıt performansında direk görünüyor. 4.31/100km ile bence maksimumu gördüm daha fazla yakamaz diye düşünüyorum.
14.06.2013--50.02tl--10.40lt--4.810-- 2,88lt/100km 360km--SAKARYA (rodaj)
16.06.2013--36.10tl-- 7.49lt--4.820-- 3,75lt/100km 200km--KURTKÖY
21.06.2013--51.18tl--10.64lt--4.810-- 4,05lt/100km 263km--D130 PETRANLILAR PETROL
23.06.2013--40.02tl-- 8.32lt--4.810-- 3,51lt/100km 237km--SAKARYA
24.06.2013--55,17tl--11,47lt--4,810-- 3,58lt/100km 320km--SAKARYA
05.07.2013--54,50tl--11,33lt--4.810-- 3,61lt/100km 314km--SAKARYA
07.07.2013--62,39tl--12.97lt--4.810-- 4,31lt/100km 301km--SAKARYA
(4.31 olan tamamen otobanda, genelde tam gaz sakarya--4.levent gidiş dönüş)
Hız değeri tam gaz ile yolun durumuna göre 100den 120ye doğru değişiyor. yokuş aşağı 125'e doğru yaklaşıyor.
önden kamyon ya da otobüs gidiyorsa 130u buluyor( oldukça nadir).
Güzel tespit, fakat cbf 150 yi 250 cc performansı ile kullanırsan (Ortalama seyrettiğin hız açısından söylüyorum) 25-30 bin km yi görmeden motor sıfırlamaya gidersin, bilgin olsun. Helede o hızları 43 t arka dişli ile yaptırdıysan motora eyvah ki ne eyvah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------
Bu yakıt tüketimi ve ortalama hız değerleri 250 cc kategorisi ile eşleşiyor. Yani herhangi bi 250 cc den bagsediyor olsaydın, hee ok, iyiimiş derdik ama söz konusu cbf 150 ise bu tarz kullanımı doğru bulmuyorum. Bence zaman kaybetmeden 250 cc ye geçmelisin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------
oğuzhan40 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,nasipse yarın akşam 700 km lik yola cıkıyorum cbf imle yolculugumun güzel ve rahat gecmesi açısından bir önerisi olan varmı (ilk defa cbf le yola cıkıcam) yardımcı olursanız sevinirim..
Zincir gergi ayarın normal ve zincirin yeterli kadar temiz ve yağlı olsun, motor yağın eksik olmasın veya kuıllanım km si dolmuş, eski olmasın, cbf daha fazla bişey istemez. İyi yolculuklar
-
14 Temmuz 2013, 10:37
#33174
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
Sınıfının en az yakan motoru. Bir çok sanal kaynaktan teyit edilebilecek birşey bu.
Eğer ki, o ybr kullanıcısı 20-30km hız ile giderse 550-600km gider tabi. Ayriyetten, motor hacmi, motorun kendi ağırlıgı ve sürücünün ağırlıgını da düşünmek lazım.
ben bizzat test ettim onayladım ybr 12lt benzinle uzun yolda 580km yol yapıyor hız olarak ortalama 80 90 ben de 80kg
cbf 150 de yedeğe geçmeden 400km yi geçenler var kaç lt re olduğunu bilmiyorum ana deponun ama ybr den 100km de 500ml fazla yakacağını sanmam
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
14 Temmuz 2013, 14:09
#33175
Şu sıralarda sadece şehiriçinde kullanıyorum.
130-140 km gittim depo yarıya bile gelmedi. 4.3lt/100km'den sonra çok iyi geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
Bir de ön far ile ilgili sorunum var. Uzunları yakmadan zifiri karanlık yolda gidemiyorum. Uzunları yakınca da biraz uzağı aydınlatıyor da ihtiyacım olan mesafeyi aydınlatmıyor sanki.
Gece giderken yol karanlıksa önümdeki çukurları farketmekte zorlanıyorum. Farı daha güçlü versiyonla değiştirmeli miyim?
ya da sadece far ayarı yeterli olacak mı? Göz doktoruna mı gitmeliyim
-
14 Temmuz 2013, 14:55
#33176
telmessos adlı üyeden alıntı
oncelıklıkle ılgı ve alakanm ıcın cok tsk ederım. yalnız bu cantalar normal arka cantada burda adam yan canta seklınde satıyor gıbıme geldı. sırt cantalarından hıc bır farkı
yok gıbı =)
-
14 Temmuz 2013, 15:00
#33177
Cruzer27 adlı üyeden alıntı
Forumdaşlar sahibinden coma ücretsiz iki ilan verdiğim için 1 üyeliğim blokeli ilan veremedim
2.750 TL ye satıyorum motoru takas fiyatım da 3.000 TL
2008 MODEL 2009 ÇIKIŞLI Honda CBF150
2014 2.AYINA KADAR MUAYENE VAR SİGORTA 2014 E KADAR VAR
Uzun tur camı
Ön far, yan grenaj ve motor koruma demirleri
2013 Vergileri ödenmiştir
Satışa hazır durumda borcu yoktur
35 litre cappa çanta
Xenon uzun far orjinal kısa far
Sorunsuz temiz bas marşa git karsa
FİYAT 2.750 TAKAS FİYATIMDA 3.000 TL
CEP TELEFONU İPHONE 4S, 5, GALAXY S3, S4, note2 gibi cihaz + üste para şeklinde takaslar olur...
resim eklenicektir motor sorunsuzdur
hocam hayırlı satışlar hepsini anladımda sigortayı yazmanıza gerek yok sigortada devir olmuyor siz motoru satınca kalan kısmını sigorta şirketinden iade isteyeceksiniz ve alan arkadaş devir aldığı zaman kendi bilgilerine göre yeniden sigorta yaptıracak
yanlış anlaşılmasın bi çok ilanda görüyorum bunu aramıza yeni katılacak arakadaşlar aydınlansın yanlış düşüncelere kapılmasın
saygılarımla
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
14 Temmuz 2013, 16:02
#33178
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
oncelıklıkle ılgı ve alakanm ıcın cok tsk ederım. yalnız bu cantalar normal arka cantada burda adam yan canta seklınde satıyor gıbıme geldı. sırt cantalarından hıc bır farkı
yok gıbı =)
CBF150ye taktırınca arkada oturanı rahatsız eder mi?
İçine kask sığar mı?
-
14 Temmuz 2013, 20:16
#33179
_pLay_06 adlı üyeden alıntı
oncelıklıkle ılgı ve alakanm ıcın cok tsk ederım. yalnız bu cantalar normal arka cantada burda adam yan canta seklınde satıyor gıbıme geldı. sırt cantalarından hıc bır farkı
yok gıbı =)
sıkıntı olacağını zannetmiyorum bir çok motorda bu şekilde kullanılıyor sonuçta hepsi çanta şekile takılmamak lazım bence kullanılabilir
Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
14 Temmuz 2013, 22:24
#33180
[QUOTE=mete_han;3090361]İnan ınazuma çok şık...bu kanaate nerden vardım...aslında motor orjinal japon...en büyük artısı bu...düşünsene ya çin hondaya (cbf150) biniyoruz ya tayland honda (pcx..cbr 125-cbr250)...artık orjinal japon makinaya binmek istiyorum hacı..her yerinde kalite akıyor inanırmısın...dl 650 ye benzin yetiştiremem...veya başka bir 600 cc ye...ama galiba artık ben ne istediğimi biliyorum...
Topraam inazumayı komşumun sayesinde bizzat test ettim çok şık çok konforlu çok seri çok beğendim alan pişman olmaz yani.makina çok güvenli resmen yola oturuyor çok dengeli üzerinden inmek istemedim
İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler