Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2013, 01:51
#33121
Reklamlar
-
11 Temmuz 2013, 09:36
#33122
-
11 Temmuz 2013, 12:13
#33123
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
kaldır motorunu ayaklıga. stop halindeyken bak bakalım 2-3-4-5 gecıyormu
şanzımanın yapısından kanyaklı motor orta sehpadayken al 1 e tekeri dondur 2 tekerı dondur 3 tekerı dondur 4.. oyle gider.. lastık hareket edince. serviste denemiştim bunu bende sıra beklerken can sıkıntısından
motor hareket halinde iken vitesler sıkıntısız geçiyor...
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Ani duruşlarda üst viteslerde kaldıysanız (ki onu demek istiyorsun sanırım) 1 e kadar düşürmek için ya motoru sağ ayağınızla hafif hareket ettirin yada debriyajı yarım bırakıp tekrar sıkın vitesler kolay düşecektir.
Ewt kesinlikle onu kast ediyorum..bende şu an bahsettiğiniz şekilde vites geçişi yapıyorum..demekki olağan bir durum motor şanzumanında sorun yok..teşekkürler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
Duro'lar bir kayıyor bir kayıyor ki. Maşallah be.
Normalde hiç yapmadıgım bir şeydir az ya da çok ıslak zeminde motor sürmek. Bu sabahta bi işim vardı. Mecburen çıktım sokağa. Yollarında ıslak olduguu bildiğim için yavaş gidiyordum. Viraja geldim tam u dönüşü yapacam, baktım u'yu tamamlamadan kaymaya başladı benim arka.
Allah'tan heyecan yapmadım da, topladım moturu, yavaş yavaş devam ettim.
Hadi benim başıma birşey gelmedi. Allah kimseye vermesin de, Viraj da dönerken ya da ıslak zeminde arka kayarsa ne yapılacagına dair ufaktan bir bilgi verilirse hiç fena olmaz. Senelerdir motor kullanan çok var aramızda, illaki yaşamış olan vardır. Bilmeyenler de öğrenmiş olurlar hem.
kesinlikle hafif ıslak zeminde buz üstünde gidiyorsun durolarla..bende 3 sefer kaydım..allahtan düşmedim topladım motoru..acil değişmesi lazım..prelli daha dişli duruyor onu almak istiyorumben.
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
-
11 Temmuz 2013, 13:53
#33124
ÇOK YAKIŞMIŞ ÇANTA
---------- Post added at 12:53 ---------- Previous post was at 12:04 ----------
https://www.facebook.com/groups/198955263586250/photos/ slm gurubuma gelırmısınız
-
11 Temmuz 2013, 18:45
#33125
Honda Mototal servisten CBF150 ön arka lastik fiyatı aldım ön arka toplam 180 TL pirelli en son gelen lastiklerdenmiş...
Birde yan sokağında ki parçacıdan fiyat aldım 135 lira ön arka çifti...
Birde CBF 250 için fiyat sordum michelin sadece arka lastiğe 370 lira fiyat verdiler
-
12 Temmuz 2013, 00:24
#33126
-
12 Temmuz 2013, 01:05
#33127
Far koruma, grenaj koruma ve motor koruma demirleri ile egzos borularını boyadım
Ama egzosun susturucu olan bölümünü boyamadım... 4 gün oldu boyayalı ısıya dayanıklı sprey boya olmadığından egzos borularından ısınınca halen daha duman geliyor
Koruma demirlerini de 1 kat sprey boya sıktım en az 2 kat daha boyamam lazım...
İşin aslı bir arkadaş kendi CBFinin egzosunu boyamak için komple egzosu sökmüştü... Egzosu çıkartırken bir tarafını kırmışlardı epey uğraşmışlardı bu yüzden ben grenajlara gazete yapıştırıp rahat rahat sıktım sprey boyayı
-
12 Temmuz 2013, 02:39
#33128
rahmi egzoz rengi çok güzel duruyo eline sağlık hoş görüntü yakalamışsın. arka çanta çokk gerekli değilse onuda çıkarsan cbf150den daha iyi bi motor gibi görünücek
-
12 Temmuz 2013, 03:52
#33129
SULH adlı üyeden alıntı
rahmi egzoz rengi çok güzel duruyo eline sağlık hoş görüntü yakalamışsın. arka çanta çokk gerekli değilse onuda çıkarsan cbf150den daha iyi bi motor gibi görünücek
eyvallah, çantamsız yapamam ben kaskı oraya bırakıp gidiyorum
-
12 Temmuz 2013, 05:07
#33130
rahmi34 adlı üyeden alıntı
Rahmi kardeşim bak motoruna enson 5000 lira verecem forumlardan kaldıracam haaa.Ne o kardeşim yakıyon ortalığı resimlerle.
-
12 Temmuz 2013, 05:24
#33131
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 Temmuz 2013, 10:14
#33132
Cruzer27 adlı üyeden alıntı
Honda Mototal servisten CBF150 ön arka lastik fiyatı aldım ön arka toplam 180 TL pirelli en son gelen lastiklerdenmiş...
Bu fiyata montaj ve balans dahil mi abi?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
12 Temmuz 2013, 18:57
#33133
Cruzer27 adlı üyeden alıntı
Honda Mototal servisten CBF150 ön arka lastik fiyatı aldım ön arka toplam 180 TL pirelli en son gelen lastiklerdenmiş...
Birde yan sokağında ki parçacıdan fiyat aldım 135 lira ön arka çifti...
Birde CBF 250 için fiyat sordum michelin sadece arka lastiğe 370 lira fiyat verdiler
Arabaya aldım 4 tane Bridgestone B390 16' 450 lira.Yol tutuş dayanıklılık bin çeker.Neden motor lastikleri bu kadar pahalı anlamak zor.
-
12 Temmuz 2013, 19:06
#33134
Argadaşlar cbf ile 8000 e geldim...ana bakıma gidicem bu aralar...2007 modeli 90 binde satmıştım...galiba cbf ile 100 bin km tecrübem oldu...bugün Esentepedeki Suzukı bayisinde Inazuma gördüm ve bayıldım diyebilirim...ayak pegi tam istediğim yerde...SYM Wolf daha geride ama Suzi de ortada denge için önemliydi bu...zaten dikkatimi epey çekiyordu makina..makinamı okutup üzerine 6 bin ekleyip 2.el Inazuma almayı ciddi ciddi düşünmeye başladım...
-
12 Temmuz 2013, 20:08
#33135
herkese merhaba bugun tek solukta molasız 300 km yol yaptım ve cbf e 1 kez daha aşık oldum hiç bir yorgunluk hissetmiyorum şimdi 300 km birşeymi diyenler olacaktır ama benim ilk kez bu kadar uzun mesafe yolculuğum oldu. beni hiç üzmedi çok zevkli bir yolculuk oldu 4.5 saatte tamamladım. buda rotası ama foto yok çok acil bir kararla çıktım :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
bu arada zincirimi değiştirmem gerekiyor dişli setide birlikte değişiyor mu? fiyat sordum 115 lira dediler ikisine internette did marka gördüm 60 liraydı alıp kendimmi taksam ?
-
12 Temmuz 2013, 21:03
#33136
selamlar
bizim motorların lastik ebadı nedir kitapta 80/100-18 yazıyor pekı çeşit olarak bişey bulamadım. 2.75/18 olarak mı bakmam gerekir.birde şambriyelsiz mi lastikler
-
12 Temmuz 2013, 21:16
#33137
engindmn adlı üyeden alıntı
selamlar
bizim motorların lastik ebadı nedir kitapta 80/100-18 yazıyor pekı çeşit olarak bişey bulamadım. 2.75/18 olarak mı bakmam gerekir.birde şambriyelsiz mi lastikler
90-90-18 arka 2.75-18 ön olması gerekli yani ben öyle almıştım lastik olarak pirelli duratraction öneririm hem kalite yol tutuşu açısından hemde uzun ömürlü yaklaşık 8-10 bin km gider.
Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
12 Temmuz 2013, 23:21
#33138
F54 adlı üyeden alıntı
salim abi alınık cbf arıyom haberin olsun
satıyorsan motoruna talibim
Satarım güzel kardeşim,Nasıl olsa ben devamlı sıfıra binmeye alışıkım.Bu seferde alırız bi sıfır.Bayilerle kanki olduk zaten.Bu arada sen benim motora sulanma şimdilik bu sene satmıyacam.Seneye gel.Bende 2014 alayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
vedkum adlı üyeden alıntı
Arabaya aldım 4 tane Bridgestone B390 16' 450 lira.Yol tutuş dayanıklılık bin çeker.Neden motor lastikleri bu kadar pahalı anlamak zor.
Bizim motorlar iki teker olduğu için, dört teker fiyatına denkleştirmeye çalışıyorlar.O yüzden pahalı yoksa zarar ederler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
Argadaşlar cbf ile 8000 e geldim...ana bakıma gidicem bu aralar...2007 modeli 90 binde satmıştım...galiba cbf ile 100 bin km tecrübem oldu...bugün Esentepedeki Suzukı bayisinde Inazuma gördüm ve bayıldım diyebilirim...ayak pegi tam istediğim yerde...SYM Wolf daha geride ama Suzi de ortada denge için önemliydi bu...zaten dikkatimi epey çekiyordu makina..makinamı okutup üzerine 6 bin ekleyip 2.el Inazuma almayı ciddi ciddi düşünmeye başladım...
Metehan son aldığım 2013 cbf i almadan önce çok düşündüm.Çok yönlü araştırdım.Ne alayım, ne alayım.Suzuki bayisine gittim inan 1 saat inazumanın yanından ayrılamadım.Forumlardada çok konuşulan bir motor ama ben 3 yerini görsel olarak beğenmedim ve vaz geçtim.1 incisi depo yanlarından çıkan o boynuz gibi çıkıntılar 2 incisi ön çamurluk emanet gibi duruyo sanki suzuki başka motordan sökmüşte inazumaya takmış gibi.3 üncüsüde arka kuyruk çok ss tarzı, çok yüksek arka teker küçücük görünüyo ve artçı ile o motor rahat olmaz gibime geliyo.Ama genel olarak diğer kısımları benide cezbetti.Hatta ara sıra diyorumki cbf e daha önce bindim (2011 model) inazuma alsaydım dahamı iyi olurdu.Ama sonra aklıma DL 650 V Strom geliyo,İyiki almamışım diyorum.Çünkü çok eski hevesim F 650 GS ti.2004 model bir GS aldım.Ama beklentilerimi karşılamadı.Şu an benim için en ideali DL 650 bakalım nasip.
-
13 Temmuz 2013, 01:20
#33139
rahmi34 adlı üyeden alıntı
aha motoru yıkamış
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
13 Temmuz 2013, 01:21
#33140
Arkadaşlar cbf150'min lastiklerini değiştirmeye karar verdim. Islak zeminde de kullanabileceğim yol tutuşu iyi bir lastik ve Ankara'da satın alıp taktırabileceğim yer önerebilir misiniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler