Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2013, 12:23
#32901
Reklamlar
-
26 Haziran 2013, 12:33
#32902
Ben kırmızı siyah gri fark etmez ama illa alırsam %51 kırmızı, % 49 siyah derim
Cbf de kırmızı bambaşka yakışıyor
Kırmızı hiç sevmiyordum normalde öyle denk gelmişti 2. El
Ya ne desem boş tamami ile zevkine bağlı
-
26 Haziran 2013, 12:34
#32903
Tamam teşekkürler
-
26 Haziran 2013, 12:48
#32904
Siyahın şöyle bir avantajı var, tur camı - topcase - koruma demirleri ve elcik koruma uygulandığından dahabir 'enduromsu' oluyor sanki..?
-
26 Haziran 2013, 13:12
#32905
-
26 Haziran 2013, 13:34
#32906
-
26 Haziran 2013, 13:42
#32907
2013 GRİ olsa kesinlikle gri alırdım.Ben de kırmızı almak istedim ancak ailem siyahta diretti.Siyahın ayrı havası var ama 2 gün kullanma hemen toz oluyor.Kırmızı cbf de ayrı bir güzel duruyor.
-
26 Haziran 2013, 14:32
#32908
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Ben biraz karadüzen gidiyorum, yolculu kullanıda çekiş kaybı olmasın ve fazla yakmasın diye, ön 30 arka 35 yapıyorum, fakat ön michalen, arka Swallow, sende yolculu sürüş için duroları ön 28, arka 33 falan yapabilirsin.
peki abi, bu swallow lastiklerden memnun musun? Duro'ların yerine bunlardan takım taktırayım falan diyorum..?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
26 Haziran 2013, 15:01
#32909
Gri olsa ben de gri alırdım ama gelmiyormuş ben de kırmızıyı tercih ettim siyahının bakımı zor olduğundan dolayı
-
26 Haziran 2013, 15:38
#32910
becerebilirsem yakında egzozu boyucam, yaz kış yağmur çamur kullanmaktan sarardı bayağı. resimli anlatım yapmaya çalışıcam kısmetse
-
26 Haziran 2013, 16:50
#32911
En sonunda bugün gittim d&b motora. 1000km bakımını yaptırdım. Bi yarım saat kadar sürdü işlemler. Motorun başında durdum bizzat.
Bi iş yerinin personelinin bu kadar güleryüzlü, sıcakkanlı olacagını hiç düşünmezdim. Motorumla ilgilenen İbrahim usta ile muhabbet ede ede işleri yaptı.
-
26 Haziran 2013, 20:51
#32912
gitaryolcusu adlı üyeden alıntı
En sonunda bugün gittim d&b motora. 1000km bakımını yaptırdım. Bi yarım saat kadar sürdü işlemler. Motorun başında durdum bizzat.
Bi iş yerinin personelinin bu kadar güleryüzlü, sıcakkanlı olacagını hiç düşünmezdim. Motorumla ilgilenen İbrahim usta ile muhabbet ede ede işleri yaptı.
KAÇ PARA VERDİİNİZ BAKIMA ACABA..?
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
-
26 Haziran 2013, 21:01
#32913
sereye adlı üyeden alıntı
Sevgili Salim arkadaşım;
F 650 orta silindir kategorisinde bir geçiş motoru. Az yakması, ABS özellikleri artı yönleri. Ama alanlar muhakkak değiştirmek istiyorlar. Enduro Turing denilen Vstrom, alanında bir kaç adım önde ama, heybetli motor. Düşük hızlarda ağırlık merkezinin yukarıda oluşu nedeniyle düşmesiyle sinyal ve ayna kırması rastlanılan olaylardandır. Parça eskitmez, motorcu dostudur ama biraz iri insanların tercih etmesi gerekmektedir.
Size özellikle NC700 tavsiye edeceğim ki, Ramazan da 1. sıralamaya koymuş. Hiç düşünme. Hatta 2. motor almana bile gerek yok, biraz daha ufak tefek. Yok olmaz dersen, sana CBF 150 nasıl olsa denk gelir. 250 CC. dersen benim tek seçeneğim Suzuki inazuma. Ama 250 işte. Önü başka hava, arkası başka görüntü. Lakin iyi tercih. SYM Wolf hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim. SYM güzel motorlar üretiyor.
1. şık NC700
2. şık NC700
3. şık boş
4. şık inazuma
5. şık boş
5. şık DL 650 (Sizin için hakimiyeti zor olabilir.)
İzmir'den bir dostum iyi fiyata 2007 ABS'li Vstrom motorunu satıyor. Belki de gitmiştir. Satın almanı, yürütemiyorum dersen satarsın, denemiş de olursun. Zaten DL650 hep aklının bir köşesinde hep var olacak. Kar edilebilecek bir seçenek.
İlgilenirsen; beni arayabilirsin, (0.505.626 9889) hatta seninle teslim almaya bile gidebilirim.
Sezai Hocam görüş ve önerilerin için teşekkür ederim.
Çok güzel bir liste sunmuşun.Bu listede çok hoşuma gitmesine rağmen bana uymayacağına karar verdiğim DL 650 yi 6 ıncı (son) sıraya koymuşsunuz.Motor test eden Altın Elbiseli Adam gibisiniz.68 kilo fizikle ben o motoru nasıl zapt ederim.DL 650 ile çok yakın bir tecrübemi aktarayım.3 gün önce benim motoru almaya gelen arkadaşlar DL 650 ile geldiler ve yakından inceleme fırsatını yakaladım.Çok güzel motor ama benim hakim olabileceğim bir motor değil.Kullanma kullanırım ama düşük süratlerde ve park manevralarında hakim olamam.Hem ağır hemde çok cüsseli.SONUÇ=Eledim.
Şu an NC 700 ü kullanıcı forumlarından ve Sakaryadaki kullanıcılarla birebir irtibat kurmaya çalışıyorum.Araştırmadayım.Kafamda bazı soru işaretleri kalmazsa 10000 Tl peşinlen kalanını kredilendirmek istiyorum.paramın tamamını gömmek istemiyorum.Kredi faizleri şuan düşük zaten.
Bir diğer şıkta bence hiç gerek yok o kadar paralar bağlamaya oğlum sen git al bir cbf bak rahatına gezmeyede yemeğe içmeyede paran dursun kenarda.
Bu fikre daha çok neden yatkınım.Gezdiğimiz bölge toplamda 500 km lik alanlar cbf le pekala gidilebillir.Siz bile Düzceden kalkıp İzniğe geldikten sonra neden cbf olmasın.Bu sefer cbf te karar kılırsam siyah renk ve tam donanım yapmak istiyorum.Herhalde artık son motorum olur bu sefer.Çünkü yeni heyecan olmayacak.Daha önce cbf kullandığımdan dolayı beğendiğim kanımın ısındığı bir motor.
İnazumayı da inceledim.Tam bişey anlayamadım.Ama tip olarak hoşuma gitmedi.Eeee geriyede başka seçenek kalmadı zaten.
-
26 Haziran 2013, 21:38
#32914
Cbf alın ve kalan parayı Altın'a yatırın. Malum şu an altın 77 tl de...
-
26 Haziran 2013, 21:38
#32915
NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı
KAÇ PARA VERDİİNİZ BAKIMA ACABA..?
Hocam, 22.5 TL ücret ödedim; Yağ değişimi ve diğer kontrolleri için.
-
26 Haziran 2013, 22:21
#32916
-
26 Haziran 2013, 23:52
#32917
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Fabrikasyon far kafa ayarı çok yukarda,ışık fazla dağılıyor, far tasının altındaki ayar vidasını biraz gevşeterek, farı biraz öne eğersen kısalar daha yoğun önünü gösterirken neredeyse tamamiyle dağılan uzunların perforlansında bir nebzede olsa iyileşme oluyor, birde böyle dene, fakat bu ayarı mümkünse hiç aydınlatmanın olmadığı bi yol kesiminde gece yap. Elbette 10 numara değil ama ben orj. farı 4 senedir kullanıyorum, gece gündüz geziyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------
Sezai Hocam, sizi online görüyorum, iyi geceler, saygılar
cevap için teşekkür ederim. yapmaya çalışıcam. bozmam inş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
rahmi34 adlı üyeden alıntı
3 seçenek var bu far konusunda;
1- Ethem abinin dediği şekilde yapıp idare etmek
2- mercekli Xenon Far takmak. 180 tl civarındaydı
3- merceksiz xenon takmak, aşırı bir masrafı olmaz fakat çok göz alıyor karşıdan gelen için.
bunların arasında en güzeli tabiki de mercekli xenon
.
benim motorumda merceksiz xenon var, unutmazsam resmini çekiyim gece aydınlatmasının resmini atıyım
merceklinin masrafı şuanda beni aşar bi fara o kadar para veremem, en azından şuan için. merceksizi nasıl bi masrafı var?
bu arada resmi gördüm rahmi gayet güzel duruyo. zaten karşı taraf rahatsız olunca selektörle belirtiyo rahatsızlığını
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Siyahın şöyle bir avantajı var, tur camı - topcase - koruma demirleri ve elcik koruma uygulandığından dahabir 'enduromsu' oluyor sanki..?
bence yapan kişiye öyle görünüyo. yoksa cbf 150 nasıl r1200gs gibi görünebilir ki? iki yan ççanta ve bi arka çanta cbf fiyatında:D
-
27 Haziran 2013, 00:07
#32918
piyasadaki tek enduro r1200 mu peki? kle500 yada transalp falan enduro degil mi?
zaten enduromsu yazdim.. birebir gorunuyor demedim..
-
27 Haziran 2013, 00:08
#32919
-
27 Haziran 2013, 00:33
#32920
FermanogLu adlı üyeden alıntı
Cbf alın ve kalan parayı Altın'a yatırın. Malum şu an altın 77 tl de...
Hocam sende zaten benim gibi düşünmüşün.Parayı zaten 3 günden beri kademe kademe altına gömüyorum.Elimde Tl olarak sadece CBF alacak kadar Nakit Tl kaldı.Altın alımını durdurdum.En son 76,65 tl den almıştım.Fiyat ortalamam şu an 78.86 tl.Ya nasip bekliyoz.CBF 2013 model 4600 e razı ettim bayii.Altından kar edersek 1-2 ay içinde aksesuarlarım bedavaya gelecek.İnşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
rahmi34 adlı üyeden alıntı
Rahmi bu xenon un motorun aküsüne olumsuz bir etkisi oluyormu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
piyasadaki tek enduro r1200 mu peki? kle500 yada transalp falan enduro degil mi?
zaten enduromsu yazdim.. birebir gorunuyor demedim..
Enduromsu görüntü diye bişi yok Murat.Kaldıki cbf 150 nin enduromsu görünmesi mümkün değil.(Ön bacakları kısa maalesef)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)
Bu Konudaki Etiketler