Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #32701
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı SULH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bişey söyliyicem.
    geçen gün benzin bitti. yedek depoya aldım. bikaç kilometre gittim otoparka çektim. bugünde 5 kilometre gittim sonra girdim benzinciye fulle dedim
    bu arada benzin ibaresi kırmızıda.
    sonra bi baktım 36 liraya depo full doldu.
    bu nasıl olabiliyo? gösterge bozuk desem benzin nasıl bitiyo o zaman veya bitince nasıl bu kadar az liraya doluyo normalde depo 65 liraya gibi bi rakkama doluyo.
    depo komple yedek dahil sıfırlandıktan sonra doldurmak istersen ortalama 65 tl ye dolar, göstergeyle ilgili şamandıra kalibrasyonu yapılması gerekebilir. benzinin bittiğini göstergeden değil motor teklemeye başlayınca anlarsınız, gaz açtığınızda gitmek istemez arada tekler ve yedeğe alırsınız. büyük ihtimal şamandıra ayarsız ve dolayısıyla gösterge yanlış gösteriyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32702
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Eski kasa cbf ile yeni kasa arasında beygir farkımı var ? Videolardada eski kasalar 140 yapıyor yeni kasalar 120 yi geçmiyor , beni aydınlatırmısınız ? Takipteyim

  3. #32703
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    arkadaslar an itibarı ile CBF150 'im satılmıştır.. kaporası alındı. pazartesi satış işlemleri yapılacak. Güzel sohbetiniz için teşekkürler. Yamaha xmax alıcam kısmetse. ama Yine bu topicte olucam
    Garip, gitaryolcusu ve cd0345 bunu beğendiler.

  4. #32704

    Üyelik
    02 Ocak 2013
    Şehir
    Caddebostan
    Motosikleti
    CBF250 2006 ==> CB150 2009
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski kasa cbf ile yeni kasa arasında beygir farkımı var ? Videolardada eski kasalar 140 yapıyor yeni kasalar 120 yi geçmiyor , beni aydınlatırmısınız ? Takipteyim

    hız limitörü olmasın yeni kasalarda

  5. #32705
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    150cclik bi makinada siz kac yapmayi dusunuyosunuz ki bu kadar fark ilgilendirdi sizi

  6. #32706
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı Permatiq59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar an itibarı ile CBF150 'im satılmıştır.. kaporası alındı. pazartesi satış işlemleri yapılacak. Güzel sohbetiniz için teşekkürler. Yamaha xmax alıcam kısmetse. ama Yine bu topicte olucam
    Mehmet hayırlı olsun.Ya bi ben satamadım daha cbf imi.
    Permatiq59 bunu beğendi.

  7. #32707
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Arkadaslar tekirdag sarkoykesan ve edirnedeyim suan.500 km oldu .esim le beraber ve i yancanta arti 46 lik kappa ful dolu.guzel bi gezi oluyo.
    mete_han, SULH, cd0345 ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #32708
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar tekirdag sarkoykesan ve edirnedeyim suan.500 km oldu .esim le beraber ve i yancanta arti 46 lik kappa ful dolu.guzel bi gezi oluyo.
    Allah kaza bela vermesin keyfiniz yerinde olsun her daim

  9. #32709
    caDo. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    sibief 150
    Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

  10. #32710
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar bi iki haftadır dikkatimi çeken 8000 bakımından önce gidip gösterdiğim ve çözemedikleri bakımda da söylediğim ama değişmeyen bi sorun var

    motorla yol alırken ışık yandı atıyorum fireni sıktım durdum sonra kalkarken gazı böyle dip gaz değil ama pamuk gibide değil az hızlı açınca alt takımdan ayaklıkların zincirin motorun ordan bi yerden lık diye bi ses geliyor motor ilk harekete geçerken

    ayaklıklardan değil zincirden değildir bakımda gerildi geçmedi nereden gelebilir bu ses


    ve arkadaşlar topcase küçük geliyor eğer motorunu satmak isteyen arakdaşlar varsa min 46 olmak şartıyla topcase ve arka çanta demirini bana satabilir orj. arka demiri ve üstündeki cox 32 çantamı verip üstüne farkı ne gerekiyorsa verebilirim sadece arka çanta demirini satmak isteyen varsa oda olabilir

    saygılarımla

  11. #32711
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Alıntı caDo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    motor ısınmadan gaz verdiğinde stop edebilir bu normaldir fakat rölanti devrin düşük gözüküyor. 10-15 dklık ufak bir turlama sonunda halen 1000 devirde kalıyorsa onu 1.500 den biraz aşşağıya alman yararına olucaktır. kitapta ki rölanti devri motor sıcakken 1.400 dv/dk + - 100 dür, yani 1.300 ile 1.500 arasıdır.

  12. #32712
    caDo. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    sibief 150
    Alıntı rahmi34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor ısınmadan gaz verdiğinde stop edebilir bu normaldir fakat rölanti devrin düşük gözüküyor. 10-15 dklık ufak bir turlama sonunda halen 1000 devirde kalıyorsa onu 1.500 den biraz aşşağıya alman yararına olucaktır. kitapta ki rölanti devri motor sıcakken 1.400 dv/dk + - 100 dür, yani 1.300 ile 1.500 arasıdır.
    motor ısnmış bir haldeyken de aynı şey oluyor. vites boştayken gazı köklüyorum sorun yok. Ama 1. vitese atıyorum gazı birden kökleyince motor stop ediyor. Bu bir sorun mu? Yoksa bütün cbfler de olan bir olay mı?

  13. #32713
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Cado daha önce de anlattım. Motor devrin düşük. Kitapçıkta nasıl ayarlandığı anlatılıyor. Zor bir iş değil.Cd0345 o lık sesi jantın göbeğinde dişlinin altında lastik takozlar var. Onlar aşınmıştır. Birden yük binince dişli janta vuruyordur. Takozlara bir bak derim. Pahalı bir şey değil ama arka tekeri sökmek gerek.

    ---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

    Kaplin takozu diye geçer.
    http://www.rialli.com/ara/8932__arka...0-twister-250/
    caDo. ve cd0345 bunu beğendiler.

  14. #32714
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı caDo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    Bende bu konuda biraz titizim.1000 devirlerde bende denedim düşük geliyor.1 nci vitesle kalkarken debriyajı bırakırken gazı yavaş yavaş açamazsan yada ani açarsan stop eder tecrübe ile sabittir.Yapacağın tek şey rölantiyi asgari 1200 gibi yükselt.(Yaz mevsimi için).Kışın 1400-1500 gibi olsun.Merak etme fazla benzin yakmaz.Ama rahat edersin.
    caDo. ve Markopaşa bunu beğendiler.

  15. #32715
    caDo. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    sibief 150
    cavaplar için çok teşekkürler birazdan dediğiniz gibi yapacağım.

  16. #32716
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    2007 model cbf 150 min aküsü artık ömrünü tamamladı motor sezonunu açarken yeni akü almam gerekiyor yakın zamanda alan varmı fiyatları ne kadardır birde ne tavsiye edersiniz ?

  17. #32717
    SULH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '15 Xmax 250 10bin km - '13 CBF150 21bin km
    Alıntı caDo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    bi kaç önce ki sayfalara bakarsan benimde aynı şeyleri yaşadığımı görürsün.
    etilerde çevirdim bi kurye abi dedim durum böyle böyle ne yapayım. dedi ki rölanti ayarını yükselt.
    dedim bi göster nerede bu nasıl bişey.

    sağ tarafta deponun altında dış taraftan görünmeyen hafif önden belli olan bi vida var onu çevirince motorun devri yükseliyor.
    anahtara alet edevata gerek yok. çok hassas bişeyde değil merak etme benim gibi eline anahtar almamış biri çok rahat yapıyosa herkes yapabilir
    inan bu ayarı yaptıktan sonra hiç istop ettirmedim motoru.
    cakturkc bunu beğendi.

  18. #32718
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cado daha önce de anlattım. Motor devrin düşük. Kitapçıkta nasıl ayarlandığı anlatılıyor. Zor bir iş değil.Cd0345 o lık sesi jantın göbeğinde dişlinin altında lastik takozlar var. Onlar aşınmıştır. Birden yük binince dişli janta vuruyordur. Takozlara bir bak derim. Pahalı bir şey değil ama arka tekeri sökmek gerek.

    ---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:48 ----------

    Kaplin takozu diye geçer.
    http://www.rialli.com/ara/8932__arka...0-twister-250/
    teşekkürler bu takoz değişimi hakkında bi araştırma yapayım bakalım elimiz dönermi bi sıkıntı yaşarmıyım bu bi tehlike teşkil edermi olumlu olumsuz? bi ustanın yapmasında fayda varmı ben yapabilirmiyim?
    Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.

    Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...

  19. #32719

    Üyelik
    13 Kasım 2012
    Şehir
    Kastamonu/Ordu
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı caDo. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cavaplar için çok teşekkürler birazdan dediğiniz gibi yapacağım.

    Merak ettim! Probleminiz çözüldü mü? Selamlar...

  20. #32720
    NiGHTMaRe07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    AnTaLYa
    Motosikleti
    2013 honda cbf 150
    merhaba arkadaslar..ustalardan , bilgi sahiplerinden ve cbfye gonul verenlere bir konu hakkinda sorum olacakti..motorun plaka cevresine iki renk led dosemek istiyorum..amacim arkadan gorunurlugu arttirmak..ledin birisini plaka lambasina digerinide fren lambasina baglamak istiyorum..ledleri direk lambalarin elektrik kablolarina baglasam sikinti olurmu..?ledlerin her biri max 50cm civari..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler