Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2013, 03:29
#32701
SULH adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişey söyliyicem.
geçen gün benzin bitti. yedek depoya aldım. bikaç kilometre gittim otoparka çektim. bugünde 5 kilometre gittim sonra girdim benzinciye fulle dedim
bu arada benzin ibaresi kırmızıda.
sonra bi baktım 36 liraya depo full doldu.
bu nasıl olabiliyo? gösterge bozuk desem benzin nasıl bitiyo o zaman veya bitince nasıl bu kadar az liraya doluyo normalde depo 65 liraya gibi bi rakkama doluyo.
depo komple yedek dahil sıfırlandıktan sonra doldurmak istersen ortalama 65 tl ye dolar, göstergeyle ilgili şamandıra kalibrasyonu yapılması gerekebilir. benzinin bittiğini göstergeden değil motor teklemeye başlayınca anlarsınız, gaz açtığınızda gitmek istemez arada tekler ve yedeğe alırsınız. büyük ihtimal şamandıra ayarsız ve dolayısıyla gösterge yanlış gösteriyor.
Reklamlar
-
15 Haziran 2013, 10:12
#32702
Eski kasa cbf ile yeni kasa arasında beygir farkımı var ? Videolardada eski kasalar 140 yapıyor yeni kasalar 120 yi geçmiyor , beni aydınlatırmısınız ? Takipteyim
-
15 Haziran 2013, 11:27
#32703
arkadaslar an itibarı ile CBF150 'im satılmıştır.. kaporası alındı. pazartesi satış işlemleri yapılacak. Güzel sohbetiniz için teşekkürler. Yamaha xmax alıcam kısmetse. ama Yine bu topicte olucam
-
15 Haziran 2013, 11:36
#32704
beko12345 adlı üyeden alıntı
Eski kasa cbf ile yeni kasa arasında beygir farkımı var ? Videolardada eski kasalar 140 yapıyor yeni kasalar 120 yi geçmiyor , beni aydınlatırmısınız ? Takipteyim
hız limitörü olmasın yeni kasalarda
-
15 Haziran 2013, 12:17
#32705
150cclik bi makinada siz kac yapmayi dusunuyosunuz ki bu kadar fark ilgilendirdi sizi
-
15 Haziran 2013, 22:57
#32706
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
arkadaslar an itibarı ile CBF150 'im satılmıştır.. kaporası alındı. pazartesi satış işlemleri yapılacak. Güzel sohbetiniz için teşekkürler. Yamaha xmax alıcam kısmetse. ama Yine bu topicte olucam
Mehmet hayırlı olsun.Ya bi ben satamadım daha cbf imi.
-
16 Haziran 2013, 00:37
#32707
Arkadaslar tekirdag sarkoykesan ve edirnedeyim suan.500 km oldu .esim le beraber ve i yancanta arti 46 lik kappa ful dolu.guzel bi gezi oluyo.
-
16 Haziran 2013, 00:55
#32708
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
Arkadaslar tekirdag sarkoykesan ve edirnedeyim suan.500 km oldu .esim le beraber ve i yancanta arti 46 lik kappa ful dolu.guzel bi gezi oluyo.
Allah kaza bela vermesin keyfiniz yerinde olsun her daim
-
16 Haziran 2013, 01:24
#32709
Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
-
16 Haziran 2013, 03:02
#32710
arkadaşlar bi iki haftadır dikkatimi çeken 8000 bakımından önce gidip gösterdiğim ve çözemedikleri bakımda da söylediğim ama değişmeyen bi sorun var
motorla yol alırken ışık yandı atıyorum fireni sıktım durdum sonra kalkarken gazı böyle dip gaz değil ama pamuk gibide değil az hızlı açınca alt takımdan ayaklıkların zincirin motorun ordan bi yerden lık diye bi ses geliyor motor ilk harekete geçerken
ayaklıklardan değil zincirden değildir bakımda gerildi geçmedi nereden gelebilir bu ses
ve arkadaşlar topcase küçük geliyor eğer motorunu satmak isteyen arakdaşlar varsa min 46 olmak şartıyla topcase ve arka çanta demirini bana satabilir orj. arka demiri ve üstündeki cox 32 çantamı verip üstüne farkı ne gerekiyorsa verebilirim sadece arka çanta demirini satmak isteyen varsa oda olabilir
saygılarımla
-
16 Haziran 2013, 03:59
#32711
caDo. adlı üyeden alıntı
Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
motor ısınmadan gaz verdiğinde stop edebilir bu normaldir fakat rölanti devrin düşük gözüküyor. 10-15 dklık ufak bir turlama sonunda halen 1000 devirde kalıyorsa onu 1.500 den biraz aşşağıya alman yararına olucaktır. kitapta ki rölanti devri motor sıcakken 1.400 dv/dk + - 100 dür, yani 1.300 ile 1.500 arasıdır.
-
16 Haziran 2013, 10:10
#32712
rahmi34 adlı üyeden alıntı
motor ısınmadan gaz verdiğinde stop edebilir bu normaldir fakat rölanti devrin düşük gözüküyor. 10-15 dklık ufak bir turlama sonunda halen 1000 devirde kalıyorsa onu 1.500 den biraz aşşağıya alman yararına olucaktır. kitapta ki rölanti devri motor sıcakken 1.400 dv/dk + - 100 dür, yani 1.300 ile 1.500 arasıdır.
motor ısnmış bir haldeyken de aynı şey oluyor. vites boştayken gazı köklüyorum sorun yok. Ama 1. vitese atıyorum gazı birden kökleyince motor stop ediyor. Bu bir sorun mu? Yoksa bütün cbfler de olan bir olay mı?
-
16 Haziran 2013, 12:51
#32713
Cado daha önce de anlattım. Motor devrin düşük. Kitapçıkta nasıl ayarlandığı anlatılıyor. Zor bir iş değil.Cd0345 o lık sesi jantın göbeğinde dişlinin altında lastik takozlar var. Onlar aşınmıştır. Birden yük binince dişli janta vuruyordur. Takozlara bir bak derim. Pahalı bir şey değil ama arka tekeri sökmek gerek.
---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:48 ----------
Kaplin takozu diye geçer.
http://www.rialli.com/ara/8932__arka...0-twister-250/
-
16 Haziran 2013, 13:03
#32714
caDo. adlı üyeden alıntı
Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Bende bu konuda biraz titizim.1000 devirlerde bende denedim düşük geliyor.1 nci vitesle kalkarken debriyajı bırakırken gazı yavaş yavaş açamazsan yada ani açarsan stop eder tecrübe ile sabittir.Yapacağın tek şey rölantiyi asgari 1200 gibi yükselt.(Yaz mevsimi için).Kışın 1400-1500 gibi olsun.Merak etme fazla benzin yakmaz.Ama rahat edersin.
-
16 Haziran 2013, 13:40
#32715
cavaplar için çok teşekkürler birazdan dediğiniz gibi yapacağım.
-
16 Haziran 2013, 16:29
#32716
2007 model cbf 150 min aküsü artık ömrünü tamamladı motor sezonunu açarken yeni akü almam gerekiyor yakın zamanda alan varmı fiyatları ne kadardır birde ne tavsiye edersiniz ?
-
16 Haziran 2013, 22:47
#32717
caDo. adlı üyeden alıntı
Beyler size bir sorum daha var. Bugün fark ettim, motor boş'tayken gazı birden köklediğimde bir sorun olmuyor. Fakat 1. vitese attığımda gazı birden köklediğim zaman motor stop ediyor. Sizce bu bir sorun mudur? Birde motor ısındığı zaman bile 1000 devirde çalışıyor. Sizce bu kaç olmalı motorun devir ayarını yükseltmeli miyim? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
bi kaç önce ki sayfalara bakarsan benimde aynı şeyleri yaşadığımı görürsün.
etilerde çevirdim bi kurye abi dedim durum böyle böyle ne yapayım. dedi ki rölanti ayarını yükselt.
dedim bi göster nerede bu nasıl bişey.
sağ tarafta deponun altında dış taraftan görünmeyen hafif önden belli olan bi vida var onu çevirince motorun devri yükseliyor.
anahtara alet edevata gerek yok. çok hassas bişeyde değil merak etme benim gibi eline anahtar almamış biri çok rahat yapıyosa herkes yapabilir
inan bu ayarı yaptıktan sonra hiç istop ettirmedim motoru.
-
16 Haziran 2013, 23:33
#32718
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Cado daha önce de anlattım. Motor devrin düşük. Kitapçıkta nasıl ayarlandığı anlatılıyor. Zor bir iş değil.Cd0345 o lık sesi jantın göbeğinde dişlinin altında lastik takozlar var. Onlar aşınmıştır. Birden yük binince dişli janta vuruyordur. Takozlara bir bak derim. Pahalı bir şey değil ama arka tekeri sökmek gerek.
---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:48 ----------
Kaplin takozu diye geçer.
http://www.rialli.com/ara/8932__arka...0-twister-250/
teşekkürler bu takoz değişimi hakkında bi araştırma yapayım bakalım elimiz dönermi bi sıkıntı yaşarmıyım bu bi tehlike teşkil edermi olumlu olumsuz? bi ustanın yapmasında fayda varmı ben yapabilirmiyim?
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
16 Haziran 2013, 23:44
#32719
caDo. adlı üyeden alıntı
cavaplar için çok teşekkürler birazdan dediğiniz gibi yapacağım.
Merak ettim! Probleminiz çözüldü mü? Selamlar...
-
17 Haziran 2013, 01:00
#32720
merhaba arkadaslar..ustalardan , bilgi sahiplerinden ve cbfye gonul verenlere bir konu hakkinda sorum olacakti..motorun plaka cevresine iki renk led dosemek istiyorum..amacim arkadan gorunurlugu arttirmak..ledin birisini plaka lambasina digerinide fren lambasina baglamak istiyorum..ledleri direk lambalarin elektrik kablolarina baglasam sikinti olurmu..?ledlerin her biri max 50cm civari..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler