Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3241
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı mertcan948 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150 3.640 milyarcık
    hayırlısı olsunda 3.640 milyarcık a ne alıyorsun fabrikasını mı?
    98 Beygir.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3242

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ozertr59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar CBF150 nin 5000 km den sonra ciddi yağ eksilttiğini söylediler sizin motorlarınızda bu problem varmı?
    Benim motor 5400'e geldi ilk kez yağı eksilmiş gördüm ama öyle yere filan akıtmamıştı. 15 gün izne çıktım ve motor dışarıda brandalı duruyordu. Durduğu yerde öğleden sonraları güneş yiyor. Havalar da malum, sanırım yağda buharlaşma oldu. Çeyrek litre kadar ekleme yaptım. Şimdiye kadar hiç yağ kaçırmadı özellikle her tarafına baktım bir şey yoktu. Ben bu motoru 10.000'li kmlere kadar kullanma niyetindeyim, sonra büyütmek istiyorum. Şimdiye kadar maşallahı var.

  3. #3243

    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSXR1000RR1
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı









    http://www.dnbmotor.com/


    bu kapak 3 ytl...Ümraniye D&B Motora geldi...bilginiz olsun...

    başka bir forumdan Mete Han abiden alıntıdır...

  4. #3244
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    tamam da o parça tekrardan çatlıycak,eger ampulünü çıkarırsanız çatlamaz ben şahsen motorum 650 km de iken çıkardım hala saglam,benden söylemesi zaten ne işe yarıyorki lamba
    98 Beygir.....

  5. #3245
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam da o parça tekrardan çatlıycak,eger ampulünü çıkarırsanız çatlamaz ben şahsen motorum 650 km de iken çıkardım hala saglam,benden söylemesi zaten ne işe yarıyorki lamba
    ben 4000 km ye gelmek üzereyim...o parçada bi çatlama olmadı...kaç km de genelde sizinkiler çatladı..?

  6. #3246
    Megadeth89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2007
    Şehir
    Istanbul/Icerenkoy
    Motosikleti
    Mz Etz 251/Ymh Virago 535/Benelli TNT 250
    Valla ben bu motora 4000 YTL vermem.Tpipi fln da guzel degil zaten.Tipi gzl degil goze carpan bi ozelligi de yoq.10 sene oncesinden ne farki var?Birtek elektronik aksamlari var okadar.Birtek daha az benzin harciyolar.

  7. #3247
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    Merhaba arkadaslar. Merak ettim de acaba motoruna "alt sakal" uygulaması yapan oldu mu? Oldu ise veya böyle bişi bilen varsa bilgi verebilir mi?

  8. #3248
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR
    "ALT SAKAL" ilk defa senden duyuorum nedir söylede bizde öğrenelim?
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."

  9. #3249
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı Megadeth89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben bu motora 4000 YTL vermem.Tpipi fln da guzel degil zaten.Tipi gzl degil goze carpan bi ozelligi de yoq.10 sene oncesinden ne farki var?Birtek elektronik aksamlari var okadar.Birtek daha az benzin harciyolar.
    alan memnun kullanan memnun sana bişeyler oluyor galiba,hayırdırbu motora karşı alerjin felen mi var,ben 4000ytl vemedim 4500 ytl verdim,tipide çok güzel dolu dolu motor granaj dolu heryeri,10 sene öncesinde cbf 150 varmıydı,yoktu.
    eger bir motoru sevmiyorsan böyle yorum yapmana da gerek yok.

    Alıntı caberli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "ALT SAKAL" ilk defa senden duyuorum nedir söylede bizde öğrenelim?
    bende ilk defa duyuyorum,ama motorun orjınalini bozmam şahsen.

    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 4000 km ye gelmek üzereyim...o parçada bi çatlama olmadı...kaç km de genelde sizinkiler çatladı..?
    benim motorun plaka aydınlatma kapagı çatlamadı ama çatlayan motorlar çok,
    98 Beygir.....

  10. #3250
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Alıntı KARABURUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar. Merak ettim de acaba motoruna "alt sakal" uygulaması yapan oldu mu? Oldu ise veya böyle bişi bilen varsa bilgi verebilir mi?
    yok kardeşim hiç alt sakal yapanı görmedim hiç aklına gelenide duymadım

    ama bi düşündümde fena durmaz gibi...hondada alt sakal aksesuarı yok cbf-150 için sanırım bi polyestercide falan döktürmen lazım uzun iş...gel sen vazgeç bu işten aklını karıştırma milletinde

  11. #3251
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    Merhaba bi yerde Honda Transalp(umarım doğrudur) alt koruma demirinin yani karter koruma demirinin takılabildiğini okumustum. Tabiki hava kanalları genişletilerek. Resmi bulunca koyacagım. Motorun altı cok cıplak geliyor gözüme.Az bi örtü yetecek sanırsam. Bi de motorun hava filitresini degiştirme imkanımız var mı acaba(acık tip küçük hava filitreleriyle)? Son bişi daha yazacagım;vitese topukluk takan var mı?

  12. #3252
    piston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2004
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Minsk125,Mz251,Suzuki Gsx550 Katana,Suzuki Gn250,Ybr125,Cgl125,TVS F2,Cbx250,Honda Cbf150
    http://www.youtube.com/v/GOzcogvmf3g

    100-125 kmh arası ara hızlanma

  13. #3253
    BİROL 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/ Bakırköy
    Motosikleti
    HAYABUSA
    Alıntı piston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/v/GOzcogvmf3g

    100-125 kmh arası ara hızlanma
    güzelmiş ama benim motor 130 basıyor kardeş.
    facebook(Fazer Tutkunları)

  14. #3254
    Niyet 0070 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    pazar günü akşam 7 gibi bi cbf 150 gördüm farı bana pek yeterli değilmiş gibi geldi.farın motor devrine bağlı olduğunu biliyorum ama aklıma başka bir çözümle bir soru geldi.
    bizim burda bir abi var. bisikletine bu polis motorlarında çakan flaşörler var ya onların kapaksızından beyaz renginden bağladı.kuru aküyle elektrik sağlıyor.aküyü de adaptör almış onla dolduruyor.
    şimdi benim düşünceme gelirsek, motorun koruma demirlerine sis lambası veya daha az güçlü ışıkları delmeden kelepçelerle sabitlesek ikinci aldığımız aküye bağlasak ve tabi ona da ayrı bir anahtar bağlasak motor garantiden çıkar mı sizce? motorun elektrik sistemine hiç bir şekilde müdahale yapılmıyor. bi de motorda aküyü koyabileceğimiz bir yer var mı? bende motor olmadığı için bilmiyorum bisikletteki düzeneğide yakın zamanda fotoğraflayıp eklerim buraya.

  15. #3255
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı Niyet 0070 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü akşam 7 gibi bi cbf 150 gördüm farı bana pek yeterli değilmiş gibi geldi.farın motor devrine bağlı olduğunu biliyorum ama aklıma başka bir çözümle bir soru geldi.
    bizim burda bir abi var. bisikletine bu polis motorlarında çakan flaşörler var ya onların kapaksızından beyaz renginden bağladı.kuru aküyle elektrik sağlıyor.aküyü de adaptör almış onla dolduruyor.
    şimdi benim düşünceme gelirsek, motorun koruma demirlerine sis lambası veya daha az güçlü ışıkları delmeden kelepçelerle sabitlesek ikinci aldığımız aküye bağlasak ve tabi ona da ayrı bir anahtar bağlasak motor garantiden çıkar mı sizce? motorun elektrik sistemine hiç bir şekilde müdahale yapılmıyor. bi de motorda aküyü koyabileceğimiz bir yer var mı? bende motor olmadığı için bilmiyorum bisikletteki düzeneğide yakın zamanda fotoğraflayıp eklerim buraya.
    kim ne derse desin, bu modelde aydınlatma sorunu var.çin malı diğer pekçok model canavar gibi aydınlatma sağlıyor.bunu birkaç sayfa önce de yazmıştım.kimse birşey yazmadı.tekrar soruyorum:iyi aydınlatma için ne yapabiliriz?
    niyet arkadaş,bu tür değişiklikler garantiyi bozuyor.

    Alıntı KARABURUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bi yerde Honda Transalp(umarım doğrudur) alt koruma demirinin yani karter koruma demirinin takılabildiğini okumustum. Tabiki hava kanalları genişletilerek. Resmi bulunca koyacagım. Motorun altı cok cıplak geliyor gözüme.Az bi örtü yetecek sanırsam. Bi de motorun hava filitresini degiştirme imkanımız var mı acaba(acık tip küçük hava filitreleriyle)? Son bişi daha yazacagım;vitese topukluk takan var mı?

    transalp karter muhafazası kalın gelmez mi oraya?

  16. #3256
    Niyet 0070 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    sağol a vagrant. ben fikrimi bisikleti yapan abiye garanti sorunu olabilir dediğimde. tak-çıkar yaparız. servise gittiğinde söker, geldiğinde eve geri takarsın demişti. bende motor yok. yakınımda da cbf150 de yok ki inceliym hala düşüncem ışıklar kelepçeli olduğu için rahat sökülebilir, kabloları da muayyer ama güvenliği elden bırakmıycak şekilde çekersek ki gerektiğinde akü+kablolar+ışıkları söküp motoru normal haline çevirip servise gidebiliriz gibime geliyor. tabi bu teorikte pratikte ne olur bilemem.

    herkese kazasız sürüşler

  17. #3257
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı Niyet 0070 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol a vagrant. ben fikrimi bisikleti yapan abiye garanti sorunu olabilir dediğimde. tak-çıkar yaparız. servise gittiğinde söker, geldiğinde eve geri takarsın demişti. bende motor yok. yakınımda da cbf150 de yok ki inceliym hala düşüncem ışıklar kelepçeli olduğu için rahat sökülebilir, kabloları da muayyer ama güvenliği elden bırakmıycak şekilde çekersek ki gerektiğinde akü+kablolar+ışıkları söküp motoru normal haline çevirip servise gidebiliriz gibime geliyor. tabi bu teorikte pratikte ne olur bilemem.

    herkese kazasız sürüşler

    tak çıkar ha!!!sevdim bu işi.
    olmaz arkadaş olmaz.bisiklet değil bu.

  18. #3258
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    Ohhh be sonunda tüm forumu okudum. Motosikletimizi alırken ve aldıktan sonra kullanırken neler yapacağımızı artık biliyorum.
    1-Peşin para bulunup sıkı pazarlık yapılacak.
    2-Koruma demiri ve yan ayaklık olmadan alınmayacak.
    3-Çıkartmalar sökülecek.
    4-Plakanın ordaki lamba çıkarılacak.
    5-Rolanti biraz arttırılacak.
    6-Rodajda 500 km kadar;70 km/s,1000 km kadar da 100 km/s aşılmayacak.
    7-Yağ kontrolü ve zincir yagı kontrolleri yapılacak.
    8-Metehandro abinin geri dönmesi için gerekirse hatim indirilecek.
    9-İzmirli CBF cilerle samimiyet kurulup,Karaburun'a balık-rakıya davet edilecek.(yazlık var)
    10-Yukardaki maddelere uymazsam "tizzz kellem vurula"!!!

  19. #3259
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Bugün Yalova dönüşünde piston'la beraberdik feribotta, Toyota egzozunu görme ve sesini duyma fırsatım oldu. Çalıştığında çok tok ve dikkat çekici bir sesi var, arkasında giderken ise özellikle sağ tarafına yaklaşamıyorsunuz bile...
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  20. #3260
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR

    aferin kardeş

    Alıntı KARABURUN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ohhh be sonunda tüm forumu okudum. Motosikletimizi alırken ve aldıktan sonra kullanırken neler yapacağımızı artık biliyorum.
    1-Peşin para bulunup sıkı pazarlık yapılacak.
    2-Koruma demiri ve yan ayaklık olmadan alınmayacak.
    3-Çıkartmalar sökülecek.
    4-Plakanın ordaki lamba çıkarılacak.
    5-Rolanti biraz arttırılacak.
    6-Rodajda 500 km kadar;70 km/s,1000 km kadar da 100 km/s aşılmayacak.
    7-Yağ kontrolü ve zincir yagı kontrolleri yapılacak.
    8-Metehandro abinin geri dönmesi için gerekirse hatim indirilecek.
    9-İzmirli CBF cilerle samimiyet kurulup,Karaburun'a balık-rakıya davet edilecek.(yazlık var)
    10-Yukardaki maddelere uymazsam "tizzz kellem vurula"!!!
    güzel hemen hemen herşeyi anlamışssın ayrıca izmirli cbfcilere rakı balık olayı müthiş cbf ailesine hoşgeldin:D
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)

Bu Konudaki Etiketler