Benim motor 5400'e geldi ilk kez yağı eksilmiş gördüm ama öyle yere filan akıtmamıştı. 15 gün izne çıktım ve motor dışarıda brandalı duruyordu. Durduğu yerde öğleden sonraları güneş yiyor. Havalar da malum, sanırım yağda buharlaşma oldu. Çeyrek litre kadar ekleme yaptım. Şimdiye kadar hiç yağ kaçırmadı özellikle her tarafına baktım bir şey yoktu. Ben bu motoru 10.000'li kmlere kadar kullanma niyetindeyim, sonra büyütmek istiyorum. Şimdiye kadar maşallahı var.
mete_han adlı üyeden alıntı
başka bir forumdan Mete Han abiden alıntıdır...
tamam da o parça tekrardan çatlıycak,eger ampulünü çıkarırsanız çatlamaz ben şahsen motorum 650 km de iken çıkardım hala saglam,benden söylemesi zaten ne işe yarıyorki lamba
98 Beygir.....
Valla ben bu motora 4000 YTL vermem.Tpipi fln da guzel degil zaten.Tipi gzl degil goze carpan bi ozelligi de yoq.10 sene oncesinden ne farki var?Birtek elektronik aksamlari var okadar.Birtek daha az benzin harciyolar.
Merhaba arkadaslar. Merak ettim de acaba motoruna "alt sakal" uygulaması yapan oldu mu? Oldu ise veya böyle bişi bilen varsa bilgi verebilir mi?
"ALT SAKAL" ilk defa senden duyuorum nedir söylede bizde öğrenelim?
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
alan memnun kullanan memnun sana bişeyler oluyor galiba,hayırdırbu motora karşı alerjin felen mi var,ben 4000ytl vemedim 4500 ytl verdim,tipide çok güzel dolu dolu motor granaj dolu heryeri,10 sene öncesinde cbf 150 varmıydı,yoktu.
eger bir motoru sevmiyorsan böyle yorum yapmana da gerek yok.
bende ilk defa duyuyorum,ama motorun orjınalini bozmam şahsen.
benim motorun plaka aydınlatma kapagı çatlamadı ama çatlayan motorlar çok,
98 Beygir.....
Merhaba bi yerde Honda Transalp(umarım doğrudur) alt koruma demirinin yani karter koruma demirinin takılabildiğini okumustum. Tabiki hava kanalları genişletilerek. Resmi bulunca koyacagım. Motorun altı cok cıplak geliyor gözüme.Az bi örtü yetecek sanırsam. Bi de motorun hava filitresini degiştirme imkanımız var mı acaba(acık tip küçük hava filitreleriyle)? Son bişi daha yazacagım;vitese topukluk takan var mı?
http://www.youtube.com/v/GOzcogvmf3g
100-125 kmh arası ara hızlanma
pazar günü akşam 7 gibi bi cbf 150 gördüm farı bana pek yeterli değilmiş gibi geldi.farın motor devrine bağlı olduğunu biliyorum ama aklıma başka bir çözümle bir soru geldi.
bizim burda bir abi var. bisikletine bu polis motorlarında çakan flaşörler var ya onların kapaksızından beyaz renginden bağladı.kuru aküyle elektrik sağlıyor.aküyü de adaptör almış onla dolduruyor.
şimdi benim düşünceme gelirsek, motorun koruma demirlerine sis lambası veya daha az güçlü ışıkları delmeden kelepçelerle sabitlesek ikinci aldığımız aküye bağlasak ve tabi ona da ayrı bir anahtar bağlasak motor garantiden çıkar mı sizce? motorun elektrik sistemine hiç bir şekilde müdahale yapılmıyor. bi de motorda aküyü koyabileceğimiz bir yer var mı? bende motor olmadığı için bilmiyorum bisikletteki düzeneğide yakın zamanda fotoğraflayıp eklerim buraya.
kim ne derse desin, bu modelde aydınlatma sorunu var.çin malı diğer pekçok model canavar gibi aydınlatma sağlıyor.bunu birkaç sayfa önce de yazmıştım.kimse birşey yazmadı.tekrar soruyorum:iyi aydınlatma için ne yapabiliriz?
niyet arkadaş,bu tür değişiklikler garantiyi bozuyor.
transalp karter muhafazası kalın gelmez mi oraya?
sağol a vagrant. ben fikrimi bisikleti yapan abiye garanti sorunu olabilir dediğimde. tak-çıkar yaparız. servise gittiğinde söker, geldiğinde eve geri takarsın demişti. bende motor yok. yakınımda da cbf150 de yok ki inceliym hala düşüncem ışıklar kelepçeli olduğu için rahat sökülebilir, kabloları da muayyer ama güvenliği elden bırakmıycak şekilde çekersek ki gerektiğinde akü+kablolar+ışıkları söküp motoru normal haline çevirip servise gidebiliriz gibime geliyor. tabi bu teorikte pratikte ne olur bilemem.
herkese kazasız sürüşler
Ohhh be sonunda tüm forumu okudum. Motosikletimizi alırken ve aldıktan sonra kullanırken neler yapacağımızı artık biliyorum.
1-Peşin para bulunup sıkı pazarlık yapılacak.
2-Koruma demiri ve yan ayaklık olmadan alınmayacak.
3-Çıkartmalar sökülecek.
4-Plakanın ordaki lamba çıkarılacak.
5-Rolanti biraz arttırılacak.
6-Rodajda 500 km kadar;70 km/s,1000 km kadar da 100 km/s aşılmayacak.
7-Yağ kontrolü ve zincir yagı kontrolleri yapılacak.
8-Metehandro abinin geri dönmesi için gerekirse hatim indirilecek.
9-İzmirli CBF cilerle samimiyet kurulup,Karaburun'a balık-rakıya davet edilecek.(yazlık var)
10-Yukardaki maddelere uymazsam "tizzz kellem vurula"!!!
Bugün Yalova dönüşünde piston'la beraberdik feribotta, Toyota egzozunu görme ve sesini duyma fırsatım oldu. Çalıştığında çok tok ve dikkat çekici bir sesi var, arkasında giderken ise özellikle sağ tarafına yaklaşamıyorsunuz bile...
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)