arka stop ampulu frene basıyormuş gibi takılı kalan var mı?
arka stop ampulu frene basıyormuş gibi takılı kalan var mı?
herkese selamlar arkadaşlar topic çok hızlı gidiyor,aynı sayfada pek çok konu hakkında konuşuluyor
ben bu dişli konusunda tecrübelerimi aktarayım sizde boş yere uğraşmayın;ilk başlarda çok zevkli geliyor ama sonrasında artık eski dişliyi arıyorsunuz,40 dişli ile son hız çok güzel bütün yolunuz düz olsa ve sürekli 5 viteste gitseniz harika motor zorlanmadan gidiyor ama 1.2. 3. viteslerde eski torku yok ve yokuşta motorun tadı kaçtı ve araç sollarken biraz yürek pır pır ediyor
motor bu dişliyi kaldırıyor ama şehir içindeki sürüş tadı ve seriliği kayboluyor uzun yolda 80 km ile 100 km arası stabil gidebiliyor bu iyi ama şehir içi daha çok kullandığımız için sorun oluyor...
motor yeni kasa olduğu için orjinali 43 dişli, bence 43 dişlide iyi değil çok yüksek devir çeviriyor eski cbfim daha rahat gidiyordu o yüzden bende 42 dişli takıcam yani eski kasa cbflerin orjinal dişlisi...yeni kasaların torku daha iyi o yüzden 42 dişli tam kıvamında olucak tahminimce...
41 dişli piyasada yok oda aklımı çeliyor ama cbfin tadı orjinalinde bunu deneme yanılmayla anladım forumlarda okudum dişli değiştirenlerin hepsi bi süre tadına bakıp orjinale geri dönüyor arkadaşlar...
yakıt olarak düşünürsek benim yakıt değişmedi otobanda düşük devirde giderken bu sefer şehir içi dur kalkta devir artıyor bunları hep forumdan okumuştum birde ben denemiş oldumşimdi bu işe kalkışacak arkadaşlara örnek olsun diye bende yazıyorum;yeni kasa cbfiniz varsa en fazla 43 olan dişliyi 42 yapın en ideli budur arkadaşlar
arka stop ampulünün bugün patladığını farkettim. yol üstünde oto parçaları satan bir yer vardı oradan aynı ampulden aldım(12/21/5w) ama ampul devamlı frene basıyormuş gibi yanıyor. daha önce başına böyle birşey gelen var mı? neden olabilir yardımcı olur musunuz
Tamamen katılıyorum Mücahit arkadaşımıza bende ön dişliyi 16 yaptım zamanında fakat hissedilir derecede torkda düşme yaşadım özellikle şehir içinde seriliği kayboldu motorun lezzeti azaldı kısa sürede orjinaline geri döndüm.birgün dişli değişimi gerekirse sadece arkayı 42 lik yapacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Afyon'a Honda tali bayi açıldı eski devlet hastanesi karşısında Japon Motor.Afyon'a ve hondaseverlere hayırlı olsun.
[QUOTE=S.Orhan;3027574]teşekkür ederim hocam aslında 41 dişli bulsam arakaya benim için daha iyi =)
tork kaybını göze alarak denemek istiyorum valla baktım olmadı en fazla 20 tl paramdan olurum o kadar =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
[QUOTE=mbuyuk;3027605]hocam teşekkürler verdiğiniz fikir için ancak sizin camınızda orjinal değil ne yazıkki honda yazınca orjinal olmuyor ancak evet kaliteli bir parçaya benziyor ancak benim için 75 çok geliyor elbet kalite farkı vardır ama değermi bilmiyorum
evet bugün gittim değiştirdim lastiği. ama gerçeği söylemek gerekirse hiç bu kadarını beklemiyordum. daha lastik sıfır olmasına rağmen o kadar rahat yatırdım ki . bir kez daha asıl motoru yatıranın lastikler olduğunu anladım. ben yatırdıkça o biraz daha yatıyo. daha doğrusu ben eski lastiklerden yatırmayı unutmuşum. yolda sevinçten bağıra bağıra gidiyodum iyiki pirelli almışım ne yolda kaydırabildim ne de toprakta. ıslak zemin mi? onu söylemiyorum bile hiç korkmadan aynen devam...bu arada çifti 160 tl'ye geldi. ilk bindim gidiyorum lastiğin desenlerini tıkır tıkır hissediyorum. 2-3 kez debriyajı sıktım öyle gittim evet doğru lastiklerden geliyo o tıkırtı. sonra benzin istasyonuna girdim. ön 38 arka 50 psi olunca durumu anladım. ama bu değerlerde bile mükemmel yol tutuşu vardı. önü 29 arkayı 33 yaptım. siz ne önerirsiniz???
ben daha önce arka lastiği söktüğümde balatanın kırıldığını ve yayının koptuğunu görmüştüm. 1 yay idare eder onu diyip geri takmıştım. bugün onu usta görünce kesinlikle değişecek dedi. bende zaten diğer yayda kırılıp kitlemesinden korkuyodum. ustanın sayesine o endişemden de değiştirdim kurtuldum.
motoru da çok iri gösterdiklerini söyleyebilirim.
birde 43 dişli meselesi var.BENCE şehir içinde kullananlar takmasınlar. motor doğru çekişten düştü ama öyle aşırı değil. bence azımsanacak kadar da değil. kesinlikle hızlanmak istediğinizde gaz kolunu bi 5dk. önce çevirin anca hızlanıyo tabiki bu işin esprisi ama hakketen mücahit abinin de dediği gibi sıkıyo bazen insanı. ben bu motorun ataklığını seviyorum. kesinlikle tork kayboluyo. ben kalkışta pek bi şey hissetmedim. ama 3 4 5 uzamıyo hemen. heleki 4-5 (abartılacak kadar değil ama!!) . ama siz yinede kimseyi dinlemeyin. kendi kafanızdakini yapın. belki sizin istediğiniz böyle bir şeydir. bence kesinlikle deneyin
lastikler hayırlı olsun,çok güzel olmuş orjinal lastikler malum berbat,lastikler değişince motorun yapısı değişiyoryanlız giderken lastikler sesmi yapıyor yoksa sadece desenlerden dolayı mı tıkırtı oluyor...bende mişlenleri değiştirirsem bu lastikler hoşuma gitti...
dişli olayında da katılıyorum belki başkasının hoşuna gidebilir benimde tam istediğim gibi oldu motor ama ara hızlanmalar kalkış ve sollamalarda zaten 12 bg olan motorun biraz daha performansı düşüyor,bu sebeple şehir içi sıkıldım doğrusuama 6500 devirde 90 km hızla giderken motordan ses bile çıkmıyor titreşim desen sanki motor çalışmıyor uzun yolda çok zevkli,işte hangisi işinize gelirseama ben 42 dişli en ideali diye düşünüyorum ne torktan taviz verirsin nede son hızdan.43 dişli motoru kasıyor...
arakdaşlar bi ay kadar önce motor bloğunun arak tarafında ve aralarında hafif yağ gördüm çamur sandım yıkadım sonra 2 hafta sonra az bişey daha vardı fark ettim ve yağdı gittim servise adamlar contalardan değil o kısım motor bloğu ancak çatlak olması lazım filan dedi3 kere git gel yaptım aynı şeyleri tekrar tekrar dinledim dün gittim yarın sabah getir söküp bloğa bakarız dediler bu gün götürdüm hiç birşeye bakmadan yarın sabah motoru bırak değiştireceğiz fabrikasyon hatadır dedi =) silindiri sıfırlayacak yani sıfır motor olacak sanırım demi? yeniden rodaj yapacağım :(
bende mişhelin pirelli arasında çok kalmıştım..
hatta beşiktaşta buz motora soktum motoru ö,mişlen taktırmak için.
ani bi kararla çıktım orda gittim pirelli taktırdım.
iyikide taktırmışım..
---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:37 ----------
lastiktweki desenlerden dolayı lastik sesini hissediyosunuz..
onuda ancak kaymak gibi asfaltta hissedersiniz
SELAM arkadaşlar yeni katıldım foruma
cbf150 de bi-xenon hazır alcam acaba aküye motora alternatöre bi zararı olurmu
Xenon yapan arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim
Konuya yardım edecek bir xenondan anlayan yokmu
bence böyle olmamalı. yeteri kadar araştırma yapmadan direk soruyorsunuz..
ben anlamıyorum o işten, anlayan varsa da yazacağını sanmıyorum.. önce biraz araştırmalısınız. tavsiyem budur...
defalarca yazılar yazıldı.. defalarca.
mesela google a "cbf150 xenon motosiklet.net" yazın bak neler çıkıyor..
beklemek 1 saniye..
birGarip..
Storm 150 > Cbx 250 Twister> Cbf 150'11
Hayat ve Ben
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)