Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #32201

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    arka stop ampulu frene basıyormuş gibi takılı kalan var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32202
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    herkese selamlar arkadaşlar topic çok hızlı gidiyor,aynı sayfada pek çok konu hakkında konuşuluyor

    ben bu dişli konusunda tecrübelerimi aktarayım sizde boş yere uğraşmayın;ilk başlarda çok zevkli geliyor ama sonrasında artık eski dişliyi arıyorsunuz,40 dişli ile son hız çok güzel bütün yolunuz düz olsa ve sürekli 5 viteste gitseniz harika motor zorlanmadan gidiyor ama 1.2. 3. viteslerde eski torku yok ve yokuşta motorun tadı kaçtı ve araç sollarken biraz yürek pır pır ediyor

    motor bu dişliyi kaldırıyor ama şehir içindeki sürüş tadı ve seriliği kayboluyor uzun yolda 80 km ile 100 km arası stabil gidebiliyor bu iyi ama şehir içi daha çok kullandığımız için sorun oluyor...

    motor yeni kasa olduğu için orjinali 43 dişli, bence 43 dişlide iyi değil çok yüksek devir çeviriyor eski cbfim daha rahat gidiyordu o yüzden bende 42 dişli takıcam yani eski kasa cbflerin orjinal dişlisi...yeni kasaların torku daha iyi o yüzden 42 dişli tam kıvamında olucak tahminimce...

    41 dişli piyasada yok oda aklımı çeliyor ama cbfin tadı orjinalinde bunu deneme yanılmayla anladım forumlarda okudum dişli değiştirenlerin hepsi bi süre tadına bakıp orjinale geri dönüyor arkadaşlar...

    yakıt olarak düşünürsek benim yakıt değişmedi otobanda düşük devirde giderken bu sefer şehir içi dur kalkta devir artıyor bunları hep forumdan okumuştum birde ben denemiş oldumşimdi bu işe kalkışacak arkadaşlara örnek olsun diye bende yazıyorum;yeni kasa cbfiniz varsa en fazla 43 olan dişliyi 42 yapın en ideli budur arkadaşlar
    blueway2, Garip, telmessos ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #32203

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    arka stop ampulünün bugün patladığını farkettim. yol üstünde oto parçaları satan bir yer vardı oradan aynı ampulden aldım(12/21/5w) ama ampul devamlı frene basıyormuş gibi yanıyor. daha önce başına böyle birşey gelen var mı? neden olabilir yardımcı olur musunuz

  4. #32204
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka stop ampulünün bugün patladığını farkettim. yol üstünde oto parçaları satan bir yer vardı oradan aynı ampulden aldım(12/21/5w) ama ampul devamlı frene basıyormuş gibi yanıyor. daha önce başına böyle birşey gelen var mı? neden olabilir yardımcı olur musunuz
    stop lambası 2 devreli oluyor ampülün içine bakınca anlarsın iki tane tel vardır..büyük ihtimal sizin aldığınız tek devre olandır ve sürekli yanıyordur bence bi kontrol edin...

  5. #32205

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    stop lambası 2 devreli oluyor ampülün içine bakınca anlarsın iki tane tel vardır..büyük ihtimal sizin aldığınız tek devre olandır ve sürekli yanıyordur bence bi kontrol edin...
    kontrol ettim iki tel var
    Cehennem yerinde hiç ateş yoktur,
    Herkes ateşini bu dünyadan götürür.

  6. #32206
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kontrol ettim iki tel var
    ampul frene basıldığındaki gibi yanıyorsa fren müşüründe sorun olabilir, arka frenin orda tel gibi birşey ordan ayarda yapılabiliyor zamanında benimde müşürde sorun vardı serviste ordan düzeltmişlerdi.
    seyyah27 bunu beğendi.

  7. #32207

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar arkadaşlar topic çok hızlı gidiyor,aynı sayfada pek çok konu hakkında konuşuluyor

    ben bu dişli konusunda tecrübelerimi aktarayım sizde boş yere uğraşmayın;ilk başlarda çok zevkli geliyor ama sonrasında artık eski dişliyi arıyorsunuz,40 dişli ile son hız çok güzel bütün yolunuz düz olsa ve sürekli 5 viteste gitseniz harika motor zorlanmadan gidiyor ama 1.2. 3. viteslerde eski torku yok ve yokuşta motorun tadı kaçtı ve araç sollarken biraz yürek pır pır ediyor

    motor bu dişliyi kaldırıyor ama şehir içindeki sürüş tadı ve seriliği kayboluyor uzun yolda 80 km ile 100 km arası stabil gidebiliyor bu iyi ama şehir içi daha çok kullandığımız için sorun oluyor...

    motor yeni kasa olduğu için orjinali 43 dişli, bence 43 dişlide iyi değil çok yüksek devir çeviriyor eski cbfim daha rahat gidiyordu o yüzden bende 42 dişli takıcam yani eski kasa cbflerin orjinal dişlisi...yeni kasaların torku daha iyi o yüzden 42 dişli tam kıvamında olucak tahminimce...

    41 dişli piyasada yok oda aklımı çeliyor ama cbfin tadı orjinalinde bunu deneme yanılmayla anladım forumlarda okudum dişli değiştirenlerin hepsi bi süre tadına bakıp orjinale geri dönüyor arkadaşlar...

    yakıt olarak düşünürsek benim yakıt değişmedi otobanda düşük devirde giderken bu sefer şehir içi dur kalkta devir artıyor bunları hep forumdan okumuştum birde ben denemiş oldumşimdi bu işe kalkışacak arkadaşlara örnek olsun diye bende yazıyorum;yeni kasa cbfiniz varsa en fazla 43 olan dişliyi 42 yapın en ideli budur arkadaşlar
    Tamamen katılıyorum Mücahit arkadaşımıza bende ön dişliyi 16 yaptım zamanında fakat hissedilir derecede torkda düşme yaşadım özellikle şehir içinde seriliği kayboldu motorun lezzeti azaldı kısa sürede orjinaline geri döndüm.birgün dişli değişimi gerekirse sadece arkayı 42 lik yapacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

    Afyon'a Honda tali bayi açıldı eski devlet hastanesi karşısında Japon Motor.Afyon'a ve hondaseverlere hayırlı olsun.
    telmessos ve mücahit_89 bunu beğendiler.

  8. #32208
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    [QUOTE=S.Orhan;3027574]
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ben sadece ön dişliyi değişmiştim.Orjinali 15 ben 16 ile değiştirip denedim.Tat vermedi.Orjinaline döndüm.Bana sorsrsan CBF den tat almak istiyorsan orjinal dişlilerine dokunma.Torku bariz şekilde düşüyor.(Japon mühendisleri salak değil herhalde)

    Her ürüne ayrı kargo olmaz.Sonuçta tek paket yapıp göndercekler.Kargo ücretine gelince bazı siteler kampanyalı mallarda kargo ücreti bizden diyor.Onu araştırman lazım.Daha olmadı siteden bir yetkiliyle görüş kargo bedelini öğren.Zaten onların ucuz olması açısından kargo şirketleriyle anlaşması vardır.Bedelini sorabilirsin.
    teşekkür ederim hocam aslında 41 dişli bulsam arakaya benim için daha iyi =)

    tork kaybını göze alarak denemek istiyorum valla baktım olmadı en fazla 20 tl paramdan olurum o kadar =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

    [QUOTE=mbuyuk;3027605]
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    şu anda benim motordaki bu camdan http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8616678/detay/
    zannedersem orjinali bu ama fiyatı daha uygun olan yerler olabilir, inanın riallideki 25 tl olan camın bununla hiç alakası yok. bak aşağıdaki ilanda daha detaylı görünüyor eğim açısı http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6929824/detay/
    hocam teşekkürler verdiğiniz fikir için ancak sizin camınızda orjinal değil ne yazıkki honda yazınca orjinal olmuyor ancak evet kaliteli bir parçaya benziyor ancak benim için 75 çok geliyor elbet kalite farkı vardır ama değermi bilmiyorum

  9. #32209
    adem ind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul-AVR
    Motosikleti
    CBF 150'11
    evet bugün gittim değiştirdim lastiği. ama gerçeği söylemek gerekirse hiç bu kadarını beklemiyordum. daha lastik sıfır olmasına rağmen o kadar rahat yatırdım ki . bir kez daha asıl motoru yatıranın lastikler olduğunu anladım. ben yatırdıkça o biraz daha yatıyo. daha doğrusu ben eski lastiklerden yatırmayı unutmuşum. yolda sevinçten bağıra bağıra gidiyodum iyiki pirelli almışım ne yolda kaydırabildim ne de toprakta. ıslak zemin mi? onu söylemiyorum bile hiç korkmadan aynen devam...bu arada çifti 160 tl'ye geldi. ilk bindim gidiyorum lastiğin desenlerini tıkır tıkır hissediyorum. 2-3 kez debriyajı sıktım öyle gittim evet doğru lastiklerden geliyo o tıkırtı. sonra benzin istasyonuna girdim. ön 38 arka 50 psi olunca durumu anladım. ama bu değerlerde bile mükemmel yol tutuşu vardı. önü 29 arkayı 33 yaptım. siz ne önerirsiniz???



    ben daha önce arka lastiği söktüğümde balatanın kırıldığını ve yayının koptuğunu görmüştüm. 1 yay idare eder onu diyip geri takmıştım. bugün onu usta görünce kesinlikle değişecek dedi. bende zaten diğer yayda kırılıp kitlemesinden korkuyodum. ustanın sayesine o endişemden de değiştirdim kurtuldum.

    motoru da çok iri gösterdiklerini söyleyebilirim.




    birde 43 dişli meselesi var.BENCE şehir içinde kullananlar takmasınlar. motor doğru çekişten düştü ama öyle aşırı değil. bence azımsanacak kadar da değil. kesinlikle hızlanmak istediğinizde gaz kolunu bi 5dk. önce çevirin anca hızlanıyo tabiki bu işin esprisi ama hakketen mücahit abinin de dediği gibi sıkıyo bazen insanı. ben bu motorun ataklığını seviyorum. kesinlikle tork kayboluyo. ben kalkışta pek bi şey hissetmedim. ama 3 4 5 uzamıyo hemen. heleki 4-5 (abartılacak kadar değil ama!!) . ama siz yinede kimseyi dinlemeyin. kendi kafanızdakini yapın. belki sizin istediğiniz böyle bir şeydir. bence kesinlikle deneyin
    Garip bunu beğendi.

  10. #32210
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Mehmet oku mehmeeet
    Permatiq59 bunu beğendi.

  11. #32211
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı adem ind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bugün gittim değiştirdim lastiği. ama gerçeği söylemek gerekirse hiç bu kadarını beklemiyordum. daha lastik sıfır olmasına rağmen o kadar rahat yatırdım ki . bir kez daha asıl motoru yatıranın lastikler olduğunu anladım. ben yatırdıkça o biraz daha yatıyo. daha doğrusu ben eski lastiklerden yatırmayı unutmuşum. yolda sevinçten bağıra bağıra gidiyodum iyiki pirelli almışım ne yolda kaydırabildim ne de toprakta. ıslak zemin mi? onu söylemiyorum bile hiç korkmadan aynen devam...bu arada çifti 160 tl'ye geldi. ilk bindim gidiyorum lastiğin desenlerini tıkır tıkır hissediyorum. 2-3 kez debriyajı sıktım öyle gittim evet doğru lastiklerden geliyo o tıkırtı. sonra benzin istasyonuna girdim. ön 38 arka 50 psi olunca durumu anladım. ama bu değerlerde bile mükemmel yol tutuşu vardı. önü 29 arkayı 33 yaptım. siz ne önerirsiniz???
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/pb655s65w1mq.jpg
    http://www7.pic-upload.de/13.05.13/y6d5fcj1mz58.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/3wzxx5x324e.jpg
    ben daha önce arka lastiği söktüğümde balatanın kırıldığını ve yayının koptuğunu görmüştüm. 1 yay idare eder onu diyip geri takmıştım. bugün onu usta görünce kesinlikle değişecek dedi. bende zaten diğer yayda kırılıp kitlemesinden korkuyodum. ustanın sayesine o endişemden de değiştirdim kurtuldum.
    http://www7.pic-upload.de/13.05.13/opogy14144au.jpg
    motoru da çok iri gösterdiklerini söyleyebilirim.
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/waeztiedtc3h.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/ymidqz4iwziz.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/7ihjiaz8lens.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/1jr65sar1bs7.jpg
    birde 43 dişli meselesi var.BENCE şehir içinde kullananlar takmasınlar. motor doğru çekişten düştü ama öyle aşırı değil. bence azımsanacak kadar da değil. kesinlikle hızlanmak istediğinizde gaz kolunu bi 5dk. önce çevirin anca hızlanıyo tabiki bu işin esprisi ama hakketen mücahit abinin de dediği gibi sıkıyo bazen insanı. ben bu motorun ataklığını seviyorum. kesinlikle tork kayboluyo. ben kalkışta pek bi şey hissetmedim. ama 3 4 5 uzamıyo hemen. heleki 4-5 (abartılacak kadar değil ama!!) . ama siz yinede kimseyi dinlemeyin. kendi kafanızdakini yapın. belki sizin istediğiniz böyle bir şeydir. bence kesinlikle deneyin
    lastikler hayırlı olsun,çok güzel olmuş orjinal lastikler malum berbat,lastikler değişince motorun yapısı değişiyoryanlız giderken lastikler sesmi yapıyor yoksa sadece desenlerden dolayı mı tıkırtı oluyor...bende mişlenleri değiştirirsem bu lastikler hoşuma gitti...

    dişli olayında da katılıyorum belki başkasının hoşuna gidebilir benimde tam istediğim gibi oldu motor ama ara hızlanmalar kalkış ve sollamalarda zaten 12 bg olan motorun biraz daha performansı düşüyor,bu sebeple şehir içi sıkıldım doğrusuama 6500 devirde 90 km hızla giderken motordan ses bile çıkmıyor titreşim desen sanki motor çalışmıyor uzun yolda çok zevkli,işte hangisi işinize gelirseama ben 42 dişli en ideali diye düşünüyorum ne torktan taviz verirsin nede son hızdan.43 dişli motoru kasıyor...

  12. #32212
    telmessos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    Motosikleti
    fz6 fazer 2007 kırmızı
    Alıntı adem ind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bugün gittim değiştirdim lastiği. ama gerçeği söylemek gerekirse hiç bu kadarını beklemiyordum. daha lastik sıfır olmasına rağmen o kadar rahat yatırdım ki . bir kez daha asıl motoru yatıranın lastikler olduğunu anladım. ben yatırdıkça o biraz daha yatıyo. daha doğrusu ben eski lastiklerden yatırmayı unutmuşum. yolda sevinçten bağıra bağıra gidiyodum iyiki pirelli almışım ne yolda kaydırabildim ne de toprakta. ıslak zemin mi? onu söylemiyorum bile hiç korkmadan aynen devam...bu arada çifti 160 tl'ye geldi. ilk bindim gidiyorum lastiğin desenlerini tıkır tıkır hissediyorum. 2-3 kez debriyajı sıktım öyle gittim evet doğru lastiklerden geliyo o tıkırtı. sonra benzin istasyonuna girdim. ön 38 arka 50 psi olunca durumu anladım. ama bu değerlerde bile mükemmel yol tutuşu vardı. önü 29 arkayı 33 yaptım. siz ne önerirsiniz???
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/pb655s65w1mq.jpg
    http://www7.pic-upload.de/13.05.13/y6d5fcj1mz58.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/3wzxx5x324e.jpg
    ben daha önce arka lastiği söktüğümde balatanın kırıldığını ve yayının koptuğunu görmüştüm. 1 yay idare eder onu diyip geri takmıştım. bugün onu usta görünce kesinlikle değişecek dedi. bende zaten diğer yayda kırılıp kitlemesinden korkuyodum. ustanın sayesine o endişemden de değiştirdim kurtuldum.
    http://www7.pic-upload.de/13.05.13/opogy14144au.jpg
    motoru da çok iri gösterdiklerini söyleyebilirim.
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/waeztiedtc3h.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/ymidqz4iwziz.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/7ihjiaz8lens.jpg
    http://www10.pic-upload.de/13.05.13/1jr65sar1bs7.jpg
    birde 43 dişli meselesi var.BENCE şehir içinde kullananlar takmasınlar. motor doğru çekişten düştü ama öyle aşırı değil. bence azımsanacak kadar da değil. kesinlikle hızlanmak istediğinizde gaz kolunu bi 5dk. önce çevirin anca hızlanıyo tabiki bu işin esprisi ama hakketen mücahit abinin de dediği gibi sıkıyo bazen insanı. ben bu motorun ataklığını seviyorum. kesinlikle tork kayboluyo. ben kalkışta pek bi şey hissetmedim. ama 3 4 5 uzamıyo hemen. heleki 4-5 (abartılacak kadar değil ama!!) . ama siz yinede kimseyi dinlemeyin. kendi kafanızdakini yapın. belki sizin istediğiniz böyle bir şeydir. bence kesinlikle deneyin
    abi lastiği nerden aldınız çifti 160 çok iyi fiyat
    Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  13. #32213
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arakdaşlar bi ay kadar önce motor bloğunun arak tarafında ve aralarında hafif yağ gördüm çamur sandım yıkadım sonra 2 hafta sonra az bişey daha vardı fark ettim ve yağdı gittim servise adamlar contalardan değil o kısım motor bloğu ancak çatlak olması lazım filan dedi3 kere git gel yaptım aynı şeyleri tekrar tekrar dinledim dün gittim yarın sabah getir söküp bloğa bakarız dediler bu gün götürdüm hiç birşeye bakmadan yarın sabah motoru bırak değiştireceğiz fabrikasyon hatadır dedi =) silindiri sıfırlayacak yani sıfır motor olacak sanırım demi? yeniden rodaj yapacağım :(
    Garip bunu beğendi.

  14. #32214
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    bende mişhelin pirelli arasında çok kalmıştım..
    hatta beşiktaşta buz motora soktum motoru ö,mişlen taktırmak için.
    ani bi kararla çıktım orda gittim pirelli taktırdım.
    iyikide taktırmışım..

    ---------- Post added at 00:46 ---------- Previous post was at 00:37 ----------

    lastiktweki desenlerden dolayı lastik sesini hissediyosunuz..
    onuda ancak kaymak gibi asfaltta hissedersiniz

  15. #32215

    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    Şehir
    Konya/Beyşehir/Huğlu
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    SELAM arkadaşlar yeni katıldım foruma
    cbf150 de bi-xenon hazır alcam acaba aküye motora alternatöre bi zararı olurmu
    Garip bunu beğendi.

  16. #32216

    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    Şehir
    Konya/Beyşehir/Huğlu
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Xenon yapan arkadaşlar yardım ederseniz sevinirim

  17. #32217

    Üyelik
    30 Mart 2012
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz da resim url=http://bit.ly/c25MCx]http://r1305.hizliresim.com/19/c/mz8zv.jpg[/url]
    http://m1305.hizliresim.com/19/c/mz96p.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------



    Resimlerini verdiğim CBF i iki motorum olduğundan dolayı satmayı düşünüyorum.
    2 Taraf içinde hayırlı olsun İnşallah.
    Nasipse yarın 15 mayıs çarşamba,saat 10:00 gibi sakaryada oluruz....Öğlene kadar noter işlerini bitirip döneriz.
    Garip ve S.Orhan bunu beğendiler.
    Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]

  18. #32218

    Üyelik
    13 Mayıs 2013
    Şehir
    Konya/Beyşehir/Huğlu
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Konuya yardım edecek bir xenondan anlayan yokmu

  19. #32219
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı ömerakbaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuya yardım edecek bir xenondan anlayan yokmu
    bence böyle olmamalı. yeteri kadar araştırma yapmadan direk soruyorsunuz..

    ben anlamıyorum o işten, anlayan varsa da yazacağını sanmıyorum.. önce biraz araştırmalısınız. tavsiyem budur...

    defalarca yazılar yazıldı.. defalarca.

    mesela google a "cbf150 xenon motosiklet.net" yazın bak neler çıkıyor..

    beklemek 1 saniye..
    adem ind bunu beğendi.
    birGarip..

  20. #32220
    adem ind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul-AVR
    Motosikleti
    CBF 150'11
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence böyle olmamalı. yeteri kadar araştırma yapmadan direk soruyorsunuz..

    ben anlamıyorum o işten, anlayan varsa da yazacağını sanmıyorum.. önce biraz araştırmalısınız. tavsiyem budur...

    defalarca yazılar yazıldı.. defalarca.

    mesela google a "cbf150 xenon motosiklet.net" yazın bak neler çıkıyor..

    beklemek 1 saniye..
    kesinlikle abi . her konuda hatta özellikle cbf hakkındaki her sorunda, teknikte o kadar çok bilgi var ki valla ben okumaktan bıktım desem yeridir. o kadar çok konu okudum ki artık birisi bana anlat dese sıkılırım herhalde anlatamam.
    Garip bunu beğendi.
    Storm 150 > Cbx 250 Twister> Cbf 150'11
    Hayat ve Ben


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler