Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2013, 18:08
#32101
Umarım faydalı olmuşumdur.
TheNightHawk Fayda olmaz olurmu çok teşekkür ederim böyle yaklaşımı servis yetkilisinde görmedim, sanırım teknik bir mesleğiniz yada yüksek merakınız var.
Bilgilendirmeleriniz doğrultusunda denemeler yapayım sonuçlardan haberdar ederim. Sizin araştırmanızı da takip edeceğim.
Sağlıklı sürüşler dilerim.
Reklamlar
-
07 Mayıs 2013, 20:08
#32102
cd0345 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz
stickersiz gri cbf ilkkez gördüm daha kalıplı durmuş =)
teşekkür ederim :D bu tarz benimde çok hoşuma gitti. iyi görünüyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Sabahları soğukken kendini bariz belli ediyor yol tuşu fln güzel ama.Michilenin de sınırları zorlayınca büyük ihtimalle, asfalt kalitesinden de olsa kaydığını da biliyorum.
Ama su performansı iyi gerçekten.
Bu takımları bitirdikten sonra Pirelli Dura Tracktion'u deneyeceğim.
Orjinal lastikleri olan Duro'nun da çok ısındırınca; yaz sıcağı +bol km üzerine onun tutuşu da iyi oluyor
<
Ama amannn diyim ben asfaltın tadına baktım.Gece özellikle yüksek süratlerde Duro ile viraja girmeye kalkmayın.
Arka tutsa bile ön çok çabuk bırakıyor.Toparlayamayı bırak ben nasıl düştüğümü bile hatırlamıyorum hala.
evet bende gece ve sabah erken saatlerde lastikler bilhassa soğuk olduğu için yüksek süratlerden kaçınmaya gayret edeceğim, motoru yeni aldım. 3000 km mondial mr150 vulture kullandım. onunda bilhassa ıslak zeminde lastikleri çok kayıyordu. sanırım üzerinde çin malı lastikler vardı. ama tehlike yaratacak yada asfalta kapaklanacak kadar bir sorun yaşamadan motoru sattım cbf 150 aldım. elbette konfor rahatlığını şimdi çok çok iyi hissediyorum. ancak lastikler kafamı karıştırdı. kurye değilim zevk amaçlı motor kullanıyorum. istanbul şehiriçinde filan kullanıyorum. uzun yola filan çıkmıyorum.
pirelli konusunda beğenenler çok fazla bende kararsızım
-
07 Mayıs 2013, 21:00
#32103
Ufukgy rölanti devrini motor sıcakken ayarlayın. Ayar vidası silindir kafasına çok yakın olduğundan elinizi yakmamak için dikkat edin. Benim teknik konulara merakım var ama siz yetkili servislerde çalışanların çok ehil olduklarını zannetmeyin. Ben her işimi kendim görmeye çalışıyor ve bu sayede motor konusunda tecrübe edinmeye çalışıyorum. Şimdiye kadar sibop ayarı ve debriyaj balatası değişimi dışında kalan her şeyi kendim yaptım. En son lastik aldım kendim değiştirdim. Bunlar basit makineler uğraşmaktan korkmayın. Bu arada lastik konusunda dipnot. Lastik havaları lastiğin ısınmasında büyük rol oynar. Havası fazla şişirilen bir lastik çok daha geç ısınır. Ideal ayar soğukken basılan havanın ısınınca 5 psi artmasıdır. Bunu lastik ısınınca kontrol esebilirsiniz. Tek kişi ile 2 kişi binme havalarımız da farklıdır. Ayarlar arka maşanın üzerinde yazıyor. Hepinize sağlıklı sürüşler dilerim.
-
07 Mayıs 2013, 22:48
#32104
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Merhaba beyler ;
Aranızda gösterge panelini hem vitesli, hem devir saatli alan ve montajını yapan var mı ?
Sayfada acaba resimli olarak paylaşıldı mı ? konu hakkında link verirseniz çok makbul geçer. internetim ultra yavaş olduğundan sabahtan beri kayda değer bilgi bulamadım.
şimdiden yardımlarınız ve ilginiz için teşekkür ederim.
Hemşerim mrb.Bir ara tanışalım.
Şimdi soruna cevap vereyim.Forumda takan kullanan arkadaşlar var.Nasıl nereden temin edeceğinide yazayım.Rialli nin sitesinde var 170 küsür lira.Bununla bir ara bende ilgilenmiştim.Ama sonra orjinali gibi olmaz diye vazgeçtim.Bu konuda bir tüyoda vereyim.Vites göstergesini çalıştıracak kablolar (yaklaşık 7 adet galiba boş lambasının kablosu dahil) şanzumandan çıkışı yapılmış deponun altına kadar geliyormuş galiba.Sen oradan göstergeye kadar olan kısmını bağlatacan diye biliyorum.Ama yinede araştırmadan bu işe kalkışma.
-
08 Mayıs 2013, 01:30
#32105
-
08 Mayıs 2013, 02:07
#32106
Ethem_76 arkadaştan bilgisi olan var mı? Epeydir yazmıyor bu başlıkta.
-
08 Mayıs 2013, 10:51
#32107
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Hemşerim mrb.Bir ara tanışalım.
Şimdi soruna cevap vereyim.Forumda takan kullanan arkadaşlar var.Nasıl nereden temin edeceğinide yazayım.Rialli nin sitesinde var 170 küsür lira.Bununla bir ara bende ilgilenmiştim.Ama sonra orjinali gibi olmaz diye vazgeçtim.Bu konuda bir tüyoda vereyim.Vites göstergesini çalıştıracak kablolar (yaklaşık 7 adet galiba boş lambasının kablosu dahil) şanzumandan çıkışı yapılmış deponun altına kadar geliyormuş galiba.Sen oradan göstergeye kadar olan kısmını bağlatacan diye biliyorum.Ama yinede araştırmadan bu işe kalkışma.
sahibinden.com da aynı fiyata satan var. nasıl takılacağını yazı ile anlatmış. Ben belki takan vardır ve burda paylaşmıştır diye düşündüm.
1. Org. San. Bölgesinde Arma filtrenin yanında çalışıyorum. haftaiçi her gün ordayım tanışmak istersen gelebilirsin. Hatta öğlen gel yemekte yeriz
Çaylar zaten şirketten, Adapzarında tek tabanca geziyorsan bize katılabilirsin. Sürekli haftasonları bir yerlere kaçıyoruz. Görüşmek üzere kal sağlıcakla
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
08 Mayıs 2013, 11:00
#32108
herkese merhaba bende honda cbf 150 almayı pilanlıyorum. ama önce ehliyet
-
08 Mayıs 2013, 13:33
#32109
-
08 Mayıs 2013, 13:50
#32110
Selam, bu sabah itibariyle yaklaşık 8 ay aradan sonra tekrar cbf aldım. İlk cbf'im 2010 modeldi yeni aldığım sanki eskisine oranla biraz kalitesiz geldi gözüme plastik aksam ve sele işçiliği olarak. Cbf'i çok çabuk unutmuşum Ninja 250r'dan sonra bisiklet gibi geldi. Hedefim 30.000 km. kullanmak inşallah kazasız belazıs nasip olur.
-
08 Mayıs 2013, 14:05
#32111
Ercument adlı üyeden alıntı
Selam, bu sabah itibariyle yaklaşık 8 ay aradan sonra tekrar cbf aldım. İlk cbf'im 2010 modeldi yeni aldığım sanki eskisine oranla biraz kalitesiz geldi gözüme plastik aksam ve sele işçiliği olarak. Cbf'i çok çabuk unutmuşum Ninja 250r'dan sonra bisiklet gibi geldi. Hedefim 30.000 km. kullanmak inşallah kazasız belazıs nasip olur.
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Ride hard or stay at home
-
08 Mayıs 2013, 14:34
#32112
Ufukgy bir önceki mesajımı dikkate alma saat yönüne yani vidayı sıkman lazım ki karbüratör daha fakir çalışsın geçen yakıt miktarı kısıtlansın. Kusura bakma çok resim atınca kafam başka yere gitti demek ki.
-
08 Mayıs 2013, 14:54
#32113
selamlar herkeze.. iyi paylaşımlar..
arkadaş güzel yazı yazmış okumanızı tavsiye ederim
http://www.motosiklet.net/forum/moto...deki-moto.html
-
08 Mayıs 2013, 18:29
#32114
merhaba arkadaşlar..nacizane ustalardan bir yardım istiyorum..
Motoru alalı 1 ay olmadı..rodaj süresindeyim..6000 deviri geçmiyorum..380 km deyim daha..benim 2 sorunum var arkadaşlar..
1=> motor 1. vitesten 2 ye geçerken LAK diye bir ses geliyor..yani sesli geçiyor..3-4-5 te hiç ses gelmiyor..bu normalmidir..??
2=> kırmızı ışıkta durduğumda bir türlü boşu bulamıyorum motorda..çoook zor denk getiriyorum..bazen vites kırmızı ışıkta iken değişmiyor gibi oluyor sertleşiyor....bu durumlar normalmidir..??
şunu itiraf edeyim debriyajlı motor kullanmakta çok yeniyim ve ilk motorum..şimdiden teşekkürler
ÇoK YaZMaYa Ne HaCeT MüHiM oLaN KıSa Ve Öz YaZMaKTıR....
-
08 Mayıs 2013, 19:08
#32115
NiGHTMaRe07 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar..nacizane ustalardan bir yardım istiyorum..
Motoru alalı 1 ay olmadı..rodaj süresindeyim..6000 deviri geçmiyorum..380 km deyim daha..benim 2 sorunum var arkadaşlar..
1=> motor 1. vitesten 2 ye geçerken LAK diye bir ses geliyor..yani sesli geçiyor..3-4-5 te hiç ses gelmiyor..bu normalmidir..??
2=> kırmızı ışıkta durduğumda bir türlü boşu bulamıyorum motorda..çoook zor denk getiriyorum..bazen vites kırmızı ışıkta iken değişmiyor gibi oluyor sertleşiyor....bu durumlar normalmidir..??
şunu itiraf edeyim debriyajlı motor kullanmakta çok yeniyim ve ilk motorum..şimdiden teşekkürler
1.sorun için.Rodajda olan Cbf lerde o ses herkes de olmuştur.Geçer.O problem değil.
2.sorun için:Şimdi en basitinden 1.Viteste olduğunu rahatlıkla anlayabiliyorsan biraz yumuşakca yukarıya doğru atacaksın.Sert atarsan 2'ye geçer zaten.
Onu biraz da pratik çalışman lazım boş yolda...
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
08 Mayıs 2013, 21:47
#32116
Rialli'ye çok fazla güvenmeyin,müşteri memnuniyetini ve geri dönüşünü umursamayan insana değer vermeyen değersiz bir işletme
-
08 Mayıs 2013, 23:03
#32117
Tolga Can adlı üyeden alıntı
sahibinden.com da aynı fiyata satan var. nasıl takılacağını yazı ile anlatmış. Ben belki takan vardır ve burda paylaşmıştır diye düşündüm.
1. Org. San. Bölgesinde Arma filtrenin yanında çalışıyorum. haftaiçi her gün ordayım tanışmak istersen gelebilirsin. Hatta öğlen gel yemekte yeriz
Çaylar zaten şirketten, Adapzarında tek tabanca geziyorsan bize katılabilirsin. Sürekli haftasonları bir yerlere kaçıyoruz. Görüşmek üzere kal sağlıcakla
Arma filitreyi biliyorum.Sizin çalıştığınız işyerinin adınıda yazarsanız bulmam kolay olur en kısa zamanda uğramaya çalışırım.Bende 1.Organizenin başında bulunan Tank Palet emeklisiyim.Şu an forumdan arkadaşlarım var zaman zaman geziyoruz ama çok kalabalık olunca sıkıntılar oluyor.Pek tat vermiyor.
-
09 Mayıs 2013, 00:02
#32118
-
09 Mayıs 2013, 00:03
#32119
Bu hava hortumu nerede? Şu motorun alt kısımındaki 3-4 borudan birimi?
-
09 Mayıs 2013, 00:08
#32120
chemical adlı üyeden alıntı
Bu hava hortumu nerede? Şu motorun alt kısımındaki 3-4 borudan birimi?
ucu açık olan değil.. ama tma nerde olduğunu bilmiyorum...1 gün serviste yattı motor basında değildim hocam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler