iyi açarsan çok rahat 120 görür benim makine 700 km ye yaklaştı hiç sıkılmadan 110 görüyor....
iyi açarsan çok rahat 120 görür benim makine 700 km ye yaklaştı hiç sıkılmadan 110 görüyor....
Sele problemi benimde oldu. Sorun, selenin altında ve en sonundaki U şekilli seleye fiks yapının, hemen altındaki kilitin kapandıktan sonra stabil kalamayıp açılmasından kaynaklanıyor. Yani kilitteki birbirini belli bir pozisyonda kilitleyen iki yapıdan soldakinin (yüzümüz motorun arkasına doğru dönükken) karşına gelen benzer yapının yanından sıyrılmasından kaynaklanıyor. Ben bira kanırtma yaptım. Şimdi idare eder Ama ilk servise gittiğinde değiştirilmesi gerekiyor.
Yahu ben neredeyse hergün seleyi takıp çıkarıyorum hiç bir sorun yok çok da kolay takılıyor ve kilitleniyor, yerine oturtmayı mı beceremiyorsunuz anlamadım.
Ayrıca yazmıştım, daha açılmamış motorun yedek deposunu kullanmadan 432km yaptım bir depo ile arkadaşlar (Haa bu arada 80km'yi hiç geçmedim tabii bunu da düşünmek gerek), daha ne ekonomikliği yahuu
Bu arada Caberli hayırlı olsun ve de geçmiş olsun, ben de ilk günler bişeyler atlattım ama düşmeden. Fakat yazmıştım ya, otoparkta düşürdüler aleti ve kafa grenajında kırık var. Neyseki masrafı verecekler ve 1 ay beleş otopark. Değişecek tamamen küçük bir kırık için de olsa.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Bugün birşey farkettim. Farlar gaz'a bağlı ama dururken flaşöre basıldığında yine de ışıklar yaniyor. Bu da demekki farlar yine bir şekilde aküye bağlı.
arkadaşlar öncelikle cbf'sine kavuşan arkadaşlara hayırlı olsun allah kaza bela vermesin diyorum..Kavuşma çabasında olanlarala allahtan sabır diliyorum...
arkadaşlar motorum yeni..ama benim kendi istegim olan birşey yaptırmak istiyorum ama nederece olur bilmiyorum..CBF'in ön amortisörlerive/veya ön çatal biraz olsun yukarı kaldırılabilirmi..?kaldırılabilirse cm olarak nekadar.. bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim...
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
Arkadaşlar motoru alan herkese hayırlı olsun.Benim motor kapalı garajda duruyor ve içerisinin sıcaklığı çok düşük değil,fakat çalıştırıp motoru ısıtırken jikle açık konumda ama gazı bıraktığımda hemen stop ediyor.Ayrıca ısınması için ne kadar süre gerekiyor?Ayrıca geçen yola çıktığımda motor oldukça sessizdi bu sefer ise hava biraz soğuktu ve motordan sanki daha fazla ses geliyordu acaba sebebi ne olabilir.Herkese kazasız sürüşler
Arkadaşlar motoru alan herkese hayırlı olsun.Benim motor kapalı garajda duruyor ve içerisinin sıcaklığı çok düşük değil,fakat çalıştırıp motoru ısıtırken jikle açık konumda ama gazı bıraktığımda hemen stop ediyor.Ayrıca ısınması için ne kadar süre gerekiyor?Ayrıca geçen yola çıktığımda motor oldukça sessizdi bu sefer ise hava biraz soğuktu ve motordan sanki daha fazla ses geliyordu acaba sebebi ne olabilir.Herkese kazasız sürüşler
rölanti ayarı düşük olduğu için olabilirmi acaba???
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
Sanırım bu motorun özelliği bu, bu soru daha öncede soruldu, ben de denedim ama, gazı bırakınca stop ediyor, yani 3 dk kadar gazı bırakmadan ısıtmak ve sonra jikleyi kapatıp rölantiye almak gerekiyor. Ama normalde belli bir ayarda durması gerekir diye biliyorum, bunu da ilk bakımda servise sormak gerek. Ben motoru ilk alırken de oradaki satıcı bir süre eli gazda beklemişti sonra jikleyi kapatıp rolantiye bırakmıştı. Ama yine de bu motorun rölanti devrini biraz yükselttirmek gerekiyor sanırım.
Bu arada 560 km oldu benim alet. Bugün farkına varmadan düz yolda kısa sürelerle 4. viteste 100 km'yi gördüm hem de iki kere pek zorlanıyor gibi de değildi motor üstelik, şaşırdım, iyice açılmaya başladı alet, 5. viteste 100'ün üstüne rahat çıkacak demek ki. Zaten birinci vitesten sonraki vites aralıkları oldukça uzun, en iyi tarafı bu galiba. Bu da uzun yola rahat gidebilir sinyallerini veriyor bize galiba.
Yalnız bir kaç gündür arka frende bir performans düşüklüğü var gibime geliyor, ön frene göre biraz daha geç kavrıyor gibi, belki de bana öyle geliyor. Şu rodajı bir dolduralım bakalım bunları ustaya bir soracam.
Bir de arka süspansiyon biraz bozuk yolda zıplatıyor adamı, acaba bir kademe sertleştirmek mi gerek? Tecrübeli arkadaşlar ne der?
Hakpek çözümün çok mantıklı olmuş, ben de yaptırtabilirim bunu iyi fikir gibi görünüyor.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Hakpek
Güzel çözüm. Fakat bu parçaları nasıl elde ettiniz?
motorun kitapçığında rodaj süresi için 500 KM yazıyor. Sanırım 500 KM'den sonra yavaş yavaş basmaya başlayabilirsin.
Ben aynalardan tam arkamdaki araçları görmekte zorlanıyorum. Bir aynayı az buçuk ayarladım ama bu seferde aynadan omuzumum bir kısmını görmeye başladım. Arkadaki araçın ne kadar yakın olduğunu öğrenmek için biraz sağa sola oynamam gerekiyor. Sizde de böyle bir sorun var mı yoksa ben mi yamuk oturuyorum.
bir bisiklet parçaları satan magazaya gidip bir adet mobillet ön tozlugu ve bir adet yumuşak plastik arka tozluk vede 4 adet paslanmaz vida ve somun.yeterli
ayna sorununu bende yaşıyordum..bende ybr'nin siyah aynalarını söküp cbf'e taktım...CBF'in aynalarının yetersiz oluşu direksiyonun bükümlerinin birbirine yakın olmasından kaynaklanıyor...YBR aynası ile bu sorunu büyük ülçüde çözdüm ybr aynaları geniş ayarlama aralıgı ile çok kullanışlı.. Ayrıca aynaların siyah oluşu CBF'e ayrı bir güzellik kattı..tavsiye ederim..
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
Sevgili kardeşlerim sele problemini hallettik.Dün akşam sağolsun İzmir/Torbalı dan ybr125 cı arkadaslarım(morfincik,pierzig)geldiler ve seleyi yaptık.şöyle yerine oturttuktan sonra diirseğimizle arkaya bastırmak gereki o zaman kilitlenio.ama yinede bir sorun var gibi biraz daha basit olması gerekirdi diye düşünüyorum en kısa zanda servise gostercem.
Baska fotoları da cekecektık ama maalesef fotograf makınesının plı bıttı o yuzden sımdılık yanlızca bu bu var elımde keske once ustune bınseydım de cekılseydım dedım ama ıs ıste gectı
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
Arkadaşlar galiba biraz da işin kılına tüyüne yönelmeye başladık gibi. Daha motor piyasaya çıkmadan yazmıştım bu tarz bişeyler, kendim dahil bakıyorum da hepimiz işin ayrıntılarına dalmaya başladık. ben daha motoru almadan, bu benim ilk ve başlangıç motorum olacak, nasıl bir tipi olduğu ya da ne kadar hız yaptığı aynası v.s.'i çok da önemli değil demiştim. Aslınsa hala öyle diyorum ama arada ben de kıla yüne takılıyorum galiba.
Ben aynalardan, seleden falan hiç şikayetçi değilim.
Motor 500km'yi aşınca da iyice açılmaya başladı daha da memnuniyet vermeye başladı. Eh jikle niye öyle çalışıyo, ya da niye şurasından ses geliyo gibi şeyleri de servis bakımında ustaya bırakacam. Şimdilik 1000 bakımına kadar keyfime devam etmeye çalışıcam.
Arkadaşlar bence verdiğimiz parayı ve hatta fazlasını veriyor gibi motorumuz, umarım ileri de de yani binli km'lerde de bu şekilde devam eder. Hepinize keyifli sürüşler.
Bu arada Ruby, birazcık vücudum kırgın gibi, yarın kendimi iyi hissedersem Yoğurtçuda kahvaltıya gidecem, istersen mesajlaşalım.Selamlar.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
3000 devirden sonra diyor yukarda, ilk satırlarda. ama motorun devir göstergesi yok ki :?????????*
çin malı bir scooterdan ödünç mü aldı acaba ??
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
motorların kış döneminde(kar yağdığında ucuzladığını söylüyorlar.Acaba bende cbf almayı düşünüyorum fakat yer sorunum var.İlkbaharda alsam fiyat artışında bariz fark olurmu?4milyara çıkabileceğinden bahsediyorlar forumda! Eğer bu doğru ise şimdi almam daha karlı olacaktır.Siz ne dersiniz,sizce artık ne kadar olur?Yoksa baharı bekleyip yeni çıkan modeleremi bakmalı?
lezzet gider,mesuliyet kalır...
aynen arkadaşım benimde aynı sorular kafama takılıyor Eğer fiyat artışı 4 milyar gibi bişey olursa şimdi almak daha avantajlı olacak gibi ama uzun bir sürede yatıcak ve modeli olsun eskimiş olucak.Daha önce motor almış kişilerin tecrubesi olduğundan yani zamanlamayı nasıl yapmalıyız?Nezaman alsak avantajlı çıkarız
lezzet gider,mesuliyet kalır...
İşde motorun fiyatı sabit kalmıyorki ilk geldiğinde bayiye gittim sorduğumda 2,900 demişdi.Şimdi fiyatlar arttı ve 3.250 deniyor forumda.Herşey dahil (plaka+ruhsat) 3.450 fiyat deniyor.Bu fiyatlarında sabit kalacağıda şüpheli ve büyük ihtimal artıcak Ozaman dediğiniz gibi yaza girerken almak gene en mantıklısı olucak Mart aylarında alınacak ve fiyatıda tuzlu olucakk saygılar
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Ben kışında motoru kullanmayı planladığım için motoru hemen aldım ama kışın kullanmayacaksanız _bence_ aralık ayını bekleyin dedim. Araba fiyatları da aralık ayında ucuzluyor. Sene sonu hedeflerinin tutturulması ile ilgili birşey diye sanırım. Motor geçen ay herşey dahil 2900'e alınabilirken ben bu ay 3450'e alabildim. Ocak gibi fiyat artacak deniyor. Ama sonuçta karar sizin.
Bir de kış aylarında ikinci el motorların fiyatları da epey ucuzluyor. Belki ikinci el bir motor da alabilirsiniz. Ben olsam aralık ayının sonlarına kadar beklerdim. Ama dediğim gibi para da karar da sizin.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)