Herkesin fikrine saygı duyuyorum.Kimisi mobilet sever kimisi ss tarzı gösterişli motor, kimisi şapır, kimisi naked vs.
Birde kullanım amacıyla ekonomik şartlar devreye giriyor.İşte tüm bu şartları kefeye koyduğunuzda şöyle bir sıralama çıkıyor.
1-Önce alım gücü.
2-Kullanım amacı.
3-Çok istediğiniz motora sahip olabilme
Benimde gönlümde yatan bir aslan var mesela ama daha 1 inci maddeye takıldım.(alım gücüm yok).Onu aşarsam 2 inci madde bana fevkalade uyuyor.Gelelim son maddeye ordada biraz tereddütlerim var.Nedir onlar:O çok istediğim motora sahip olmaya yola çıktım diyelim ama sahip olduktan sonra işletme maliyetleri beni zorlarmı.
Bunları niye yazıyorum onu açıklayayım.Herkes heves ettiği motoru almak ister ama şartlar elvermez.Sonra başka alternatiflere yönelinir ama bu arada bir çok kişi hata yapar ve yanlış motor alır.
çok haklısınız =)
kendi örneğim =)
ben motor bakarken aklıma gönlümde hep ve hala dragstar veya VN800 var =) hastasıyım sırf sesine =)
ama ne tecrübe nede alım gücü yetmiyordu =)
bende en azından tipi benzesin dedim
regal raptor dd250e9 alacaktım son anda ya ertesi gün gidip beşiktaşta bi motoru baktıracaktım =)
sonra ben bi süre DJ lik yaptım bu DJ lik işinde öncüm hocam DJSHERRiF abimle kafede oturuyoruz =) aklıma gidip honda kalitesini edeceğim zararı yakacağım yakıtı istediğim kişiye satamayacağım servis ağını filan anlatttı ( o ara onda innova vardı ) sonra honda bakmaya başladık onunla pc den ne uyar bana baktık cbr ın 2. eli leş sıfıra elim uzanmadı (125) bende cbf e yöneldim ve aldım =) pişmanmıyım yok =)
ama motor işinin ucu yok insanın aklında olan hep bi motor vardır ama benimki mantık evliliği oldu =)
merhaba arkadaşlar,,cfmoto diye bir çin firması 650NK diye bir model yapmış,650cc,sıralı iki silindirli,57hp,62nm... gayet güzel görünüyor,uygun fiyata ülkemizede gelir inşallah...
Evet cbf 150 ile 7000 km ilk yolculuğa bu sabah istanbuldan çıktım ilk gün 953 km yol yaparak Adana'ya ulaştım şu an Adana dayım günlük yol raporumu gezı bölümün de yazacağım takıp etmek isteyen arkadaşlara duyurulur
Arkadaslar arka teker fren sistemlerinden sizce hangisi daha guvenli.
1-disk fren
2-kampana fren
ben kendi dusuncemi yazayim hemen benim tecrubeme gore kampana fren motorda arka teker icin daha guvenli gibi geliyor bana
güvenirliği bilmiyorum ama disk daha kuvvetli oluyor diye biliyorum
ama şöylede birşey var kampanada diskte boyutlara göre ve diskte kaliper sayısına göre sistemin etkinliği değişiyor ve farklılık gösteriyor diye biliyorum
ama kampana daha zor kitliyor sanırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
evet biraz resim vakti =) gecikmelide olsa kusura bakmayın=)
yapamadığım bakım öncesi hazırlık =) (yağ tıpasını açamamıştım)
motoru herzaman kullandığım şekil =) filedeki artçımın montu =)
şuan 6650 civarı =)
piknik öncesi hazırlık =) mangalı bağladım çantanın üstüne =)
reflektiflerin işe yaradığının kanıtı =) artık yelekte var
iyi seyirler
saygılarımla
selamlar.. müsait zamanda tüm yazıları okuyacağım arkadaşlar..baya yazı var
bugun yolda kaldım.. :(
http://www.motosiklet.net/forum/moto...da-kaldim.html
birGarip..
arkadaşlar akü, garanti kapsamında değişir mi ? benim akü bitti ve cbf im daha 1.5 yıllık bile değil, öyle uzun süre de yatmadı hiç motor ama boşaldı akü
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Bir günde 953 km cbf in üzerinde yaptın hee.Helal olsun, Hem çok cesaretliymişin hemde cbf in o kadar yol almasına sevindim.Şimdi motorumu daha bi çok sevmeye başladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Bende zaten doğruyu bulmaya çalışıyom.O yüzden böyle bir soru attım ortaya.Bakalım ağırlık hangi sistemden yana olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
Öncelikle geçmiş olsun.Yolda kalmak kadar eziyetli birşey yoktur.Izdırabını anlıyorum.Ama servis kaynaklı olması seni ve bizleri dahada çok üzmüştür.Hakkını aramanı tavsiye ederim.Bu arada servislerden memnun olmayan arkadaşlarda servislere çok bel bağlamasınlar cbf gibi motorda iyi bir usta bulabiliyorsanız yedek parçasından ustasına kadar piyasa alternatifleride var.Mesela benim motorun garantisinin bitmesine 6 ay kaldı ama motoru temiz kullandığımdan dolayı bir şikayetimde olmadığı için bakımlarından tut ihtiyacım olan yedek parçasına kadar (şuana kadar ihtiyaç duymadım ama) piyasada arkadaşımdan istifade ediyorum.Çokta ekonomik oluyor böylesi.İnanın sizde çeşitli alternatifler üzerinde durabilirsiniz.Sonuçta motorumuz özel tamir gerektirecek yapıda bir motor değil.Ama servislere bırakırsanız işinizi cbf i size uzay gemisi gibi lanse ediyorlar.Servise gittiğinizde çok yumuşak olmayın.İşten anlamadığınızı hissettirmeyin.
(Bu arada motorunuzuda biraz tanımaya çalışınki sizi keklemesinler)
arkadaşlar merhaba.....
2012 model cbf 150 için ön lastik duro kalsa, değiştirmeden arka lastiği Michelin le değiştirsem sorun olur mu?
ön ve arka lastiğin farklı olması sıkıntı yaratır mı?
Arkadaşlar merhaba benim motor 12000 km ye geldi onun için bakıma götürmek istiyorum sizden ricam hangi servis daha iyidir,fiyat olarak hangisi daha uygundur ne kadar bi paraya biter bu bakım ve 12000 km de neler değişir.
Hiç bir sorun olmaz.Zaten en önemlisi arka lastik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
12000 bakımı neler yapılacağı kitapçığında yazıyor, eski sayfalardada yaptıran arkadaşlar paylaşmışlar zaten ama fiyatlar güncel olmayabilir.
Selamlar ben de 2 dir duro larla slalom yapıyorum, bir yere yapışmadan bir an önce kurtulayım diyorum. Geçen sene bu kadar kaymıyordu herhalde sertleşti iyice. Ankara'da pilot sporty taktırabileceğim bir yer var mı? Lastiği internetten alıp boynuma takıp gezmek istemiyorum. Belki pirelli dura traction da olabilir. Bilen var mı ? Hepinize güvenli sürüşler dilerim. Özellikle de duro kullananlara. 2 günde 1 kere virajda toprağa indim, diğerinde sokağa dönerken kaldırımı sıyırdım üçüncü sıçrayışı yapamamaktan korkuyorum
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)