yahu hüseyin kardeşim hep bayır çıkmayacaz ki. ki bende zaten iki kişik adamım.. düz yolda bas bas bağırıyor motur yahu.. hep uzun yol yaptı benim motor bu km yi... deneyeyim olmadı sökerim.cbf e iyice alıştım takınca anlarım yolda giderken
yahu hüseyin kardeşim hep bayır çıkmayacaz ki. ki bende zaten iki kişik adamım.. düz yolda bas bas bağırıyor motur yahu.. hep uzun yol yaptı benim motor bu km yi... deneyeyim olmadı sökerim.cbf e iyice alıştım takınca anlarım yolda giderken
birGarip..
katılıyorum eğer artçılı kullanılcaksa sıkıntı olabilir ama hertürlü değer çünkü motor rahatlıyor,ben 96 kiloyum yani artçılı gibipek bi sıkıntısını görmedim şuan artısı oldu bana...eksi yönü ise benim gibi biri daha binerse bayırlarda vites düşürmek zorunda kalırım...
çoğunlukla tek kullananlar için ve uzun yol yapanlar için bu değişim şart...
arkadaşın dediği gibi bu ön dişli değişimi aklıma takıldı ama siteden baktığımda tork artar hız düşer demiş ama bende şuan olan tam tersi...
ramazan. simdi ikileme düştüm. bayırlarda cüssenle farkı gördük yolda. daha kötüsü çekilmez. sollamaya falan cıkamassın.. daha da kotusu sağ şeritte bayır yukarı arkanda kamyon tır düşün. iyice bi arastıralım diyorum
ben denemek istiyorum mehmet..bakalım ne olacak.. ben bi denim gözlemleyelim o zaman
birGarip..
merhhaba herkese..
40 dişliyi denemiş biri olarak yazıyorum bunu..
42 dişli ile arasında pek bi fark yok..
42 dişli ilede 120 km /h gördum ibre 120 de sabit kaldı
40 dişli ilede aynısını gördüm...ibre 120 de sabit kaldı...
40 dişli ile youkuşta kalkmaz biraz zor oluyor orjinale göre motor hantallaşıyor...
vwe ben 3 gün kullanım sonunda 42 ye geri döndüm..bence orjinalinden şaşmayınn
yeni kasaların dişlisi 43 ve yeni kasaların torku biraz daha yüksek eskiye göre yani 40 dişliyi (bana göre tabi bu herkes için değişir) çok rahat kaldırıyor,evet tam dik yokuşta denedim kayıp var ama bu %1 gibi bişey...ben eski kasa cbfte kullandım ve dişli değişimi ihityacı duymadım ve şuan aynı eski kasa cbfimdeki gibi geliyor motor bana...
hatta bulabilirseniz 41 dişli yeni kasa cbf için tam kıvamında olur kanaatindeyim eğer bunu beğenmezsem ki sanmıyorum 41 takabilirim...çünkü benim için motorum 100 km ile stabil ve zorlanmadan gitmesi önemli...6500 devirde 90 la gidiyorum ve motor zorlanmıyor bence yakıt tasarrufuda sağlıyor...
bizde geçen gün arkadaşın ön dişlisini 16 yaptık son hıza yokuş aşağı 4. viteste ulaşıyor motor 125 km/h 5. vitese atınca yavaşlıyor 120 km/h düşüyor. benimde son hızım aynı yerde 5. viteste 120km/h oldu. benim 5. viteste 65 km/h hızla çıktığım yokuşları o 4. viteste aynı hızla çıkıyor yani bence gereksiz ama 1. 2. 3. viteste motorun uzaması güzel 80 km/h sabit hızla uzun yol için kullanılabilir onun dışında hız için hiç bir işe yaramıyor motorun rüzgara karşı gidebileceği hız belli istersen 99 dişli tak
Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Düşünüyorum bu makınaları yapan mühendisler hesaplamaları yapan fizikçiler boşuna bunca yıl okuyup emek verip dirsek çürütmüşler ne kadar cahil gereksiz adamlarmış motora takılacak dişlinin hangisinin iyi hangi dişlinin motora ve sürücüye sorun çıkmayacağını motorun uzun ömürlü ve kullanışlı olacağını en iyi cbf 150 hızının 90-110 değilde 120 - 140 olması gerektiğini öğrenmemişler cahıllık işte hoş görün
İ
Arkadaşlar merhaba,
Ben de 1 Mart itibarı ile CBF 150 kullanıcısıyım. Daha önceleri Hyosung GV250 ve Mondial 150ZC tecrübelerinden sonra bir sene motosiklete ara verdikten sonra hiç beklemediğim ve aslında bakmadığım bir model olmasına rağmen CBF 150 alarak üçüncü motosiklet macerama başlamış oldum Sukuter bakarken bir arkadaşın ve oldukça temiz motosikleti olunca dayanamadım ve 2012 model 3600 km de bir CBF sahibi oluverdim. İyi ki de olmuşum diyorum gerçekten özellikle benim gibi şehir içi için işe gidip gelirken kullanan birisi için şahane bir motosikletmiş onu gördüm.
Aldığım arkadaş koruma demiri - çanta - yan ayak gibi aksesuarları takmıştı. Ben de geçen gün buralardan okuyup edindiğim bilgilere istinaden lastiklerimi Michelin olarak değiştirdim ve gerçekten oldukça faydasını daha 100 km olmasına rağmen şimdiden gördüm. Yazan arkadaşların tavsiyeler için ellerine sağlık.
Şimdi tek eksik olarak uzun tur camı kaldı düşündüğüm. Onun için fikirlerinizi merak ediyorum uzun tur camı takmanın artı ya da eksileri nelerdir acaba?
Ride hard or stay at home
Üzerindeki orjinal camla kullanıyorum uzun yola da gittim kışın da kullanıyorum hiçbir şikayetim yok servise sordum uzun cam taktırayımmı diye gerek olmadığını park halınde yelken etkisi yapıp motorun devrilmesine sebep olduğunu söylediler zaten hız 110 dahası yok birde hızı kesecek hiç tavsiye etmem
Zaten ben 110 kilo motor garibim her daim artçılı performansı vermek zorunda kalıyor Bir de hızı başka türlü kesmek anlamsız olacak o zaman
Ride hard or stay at home
Burak hayırlı olsun yeni motorun. Bende 1 sene kadar kullandım CBF 150. Parasını hakeden güzel bir şehiriçi motosiklettir.
..::.. GO ..::..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
Şimdiden hayırlı olsun...
Ne renk aldınız ?
Ne kadara aldınız,peşin fiyatına hem indirim hem taksit imkanı sunuldu mu ?
Selamlar kırmızı aldım motoru 2013 5100 liyara geldi vade farkından dolayı malum pesın para yok lastik aldım koruma demiri bana en lazım olan seylerdı zaten
cbf i uzun sure kullanıcam oyuzden satmak ıcın almadım taksıt olunca bıraz fazla oldu napalım hayırlısı
Orhan sağolasın gerçekten çok memnun kaldım ileride büyütürüm diye aldım ama şimdi de hep dursa kenarda bütçe elverse ikinci motor olarak diye de düşünüyorum
Senin yeni motorun da hayırlı olsun bu arada resimleri gördüm ama bir türlü hayırlı olsun diyememiştim kısmet burayaymış
Ride hard or stay at home
Kocaolgun motorları biz kullandığımıza göre ihtiyaçlarımız dahilinde üzerinde değişiklik yapmak da bizim hakkımız. Dişli oranlarını değiştirmek de ileri mühendislik gerektiren işler değil. Ha siz mühendis benden iyisini bilir diyorsanız mevcut hali ile kullanırsınız. Ama kullanmıyorsanız da dişli değiştirenleri cahillikle ve gereksiz işler yapmakla itham ediyorsanız bizim burada paylaştığımız yaptığımız işleri hor görüyor aşağılıyor olursunuz. Misal AydoğanX adlı arkadaşım bu foruma paylaşım yapmaktan sizler gibi yapılan işin kadir kıymetini bilmeyen, paylaşım yapana saldıran şahıslar yüzünden artık paylaşım yapmıyor. Yoksa hepimiz servise gidip bakım yaptırmayı biliriz. İki dişli oranı değiştirmeyi ileri mühendislik olarak görebiliyorsanız, yapılanı cahillik ve hızı arttırmaya yönelik boş işler olarak görüyorsanız size söyleyecek bir söz daha bulamıyorum. Kimsenin şevkini kırmaya ve hakaret etmeye hakkınız yok. Ayrıca sonunda hoş görün diyerek yaptığınız hakaretin hafifleyeceğini mi sanıyorsunuz.
Verdiğin parayı hak eden bir motor sehir içindede uzun yolda da güzel sağlam güvenli bir motor hayırlı olsun güle güle kullan
hayırlı ugurlu olsun arkadaşlar.. resimlerini bekliyoruz.. ( resim eklemeyi bilmeyenler özelden yazsın bana yardımcı olurum )
bende kıyafet aldım.füme siyah takım. takımı 320 tl.. bacak üşümesi bitti. 2 montum olmuş oldu bi de...kendime zor kıyafet buluyordum bana göre kıyafet bulduğuma çok ok sevindim..hemde uygun fiyat
birGarip..
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)