Kısa zaman içinde video çekip you tube a atarım luxor haber veririm sana selamlar
ya arkadaşlar bişey sorduk cvp veren yok bu topiği nie kullanıoruz osaman kavga edin diemi 10 40 castrol yağ aldım magnetec iimi yaptım sizce 20 50 mi koymalıydım fikir istiorum cvp gelirse sevinirim topiği amacına yöneltelim artık
Bir süredir siteye giremiyodum , geçmiş olsun. Açıkçası lastik patlaması benimde bir korkum , hemde ön lastik 110 la giderken patlarsa ne yaparım bilmiyorum , nasıl patladı inmesi ve bunu farketmen ne kadar sürdü , hızın neydi ?
Birde bizim motorlara kalın lastik taktıran varmı , motordan çok memnunum ama 2 kusurundan dolayı beni üzüyor.
Frenlerini pek begenmiyorum ve Vites giderken tam yerine geçmiyor (nasıl bi saçmalıksa ) ve bir küçük vitese geçiyor. Bu hatanın kronik olduğunu kabul etmeye başladım ne yazık ki.
Bir Kar Tutkununun Motor Sevdası
KarTutkusu.com
Snowboard ve Motor , daha başka ne isteyebilirim ki :bounce:
Arka Fren Dİsk Olmadiindan Çabuk Kİlİtlİo Onu Bende BeĞenmİorum Ama Vİteslerde Bİ Sorun Yok Senİn Dedİİn Çok Nadİr Oluo Tam GeÇmİo Bİ AŞŞaa Atio Vİtesİ Sert Çek Bİraz Vİtesİ Korkma BİŞey Olmaz Tam GeÇer Osaman Lastİk Konusuna Gelİnce Kalin Lastİk Olmuor
cbf 150 ile şehirler arası yolda otomobil gibi sürekli 90-100 ile gidilebilirmi. Yoksa motoru arada bir dinlendirmek mi gerekiyor?
servisin koyduğu yağa razı olun...aman diyim...arıza olduğunda anlaşılıyor...ve garanti dışı deniyor...riskli...bu riski almaya eğermi...
köprüde gidon titremeye başladı hissettim...camda öle böle değil ha...tısss diye hava kaçıyor dış lastikden...ama buna rağmen eve gittim...sona sabah 1 benzinciden hava basıp Ümraniyeye gidip lastiği değiştirdim...yüksek hızdaydım...köprüde 100 falandı ve rüzgarlıydı...ama dediğim gibi dublesin güzelliğini bir kez daha öğrendim...
demekki vitese sağlam basmıyorsun hocam...sert davran viteslere...tereddütlü veya yavaş bastığında dişliyi bulmuyor...
OOooo Cihanımın kuzeni birol gardaşımda gelmiş...sağlam çocuklar bunlar ...hoşgelmiş diyimi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ALIN YAN ÇANTANIN FERİŞTAHI.
Aloo birileri yan çanta mı demişti. Bakın amcam 1200Gs'ye çevirmiş bizim aleti. nasıl ama Metehan, yan çanta soruyodun buyur yan çantanın allame-i cihanı. Bugün tesadüfen gördüm fotoğrafladım.
Fena da durmamış yahu, aleti büyük gösteriyor bayağı.
Yalnız o çantaları tamamen doldurursa motorda denge ne olur, sürat ne olur bunlar fizikçi arkadaşlara havale. Bu alet 150cc neticede 1500cc değil ki, sırf görüntü olsun diye içi boş çanta ile gezmiyordur herhalde.
Ya da şimdi şöyle bir teori geliştirdim, abimiz ilerde bir enduro alacak, Transalp, BMW filan ona hazırlık yapıyo, bu çantaları ve aksamı sonra o motora takacak.
ooo hoca valla şahane beğendim...ama artcı yalan olur bu arada...bide yan çantalar normal arka çanta...yani yan çanta farklı bişey...kapakları farklı vs...buda güzel ama...
bu arada bir kurye abimiz var şirkete uğrar arada bir...moturu 11750 de falan...bugün ne mi olmuş...sehpa ayaklık kırılmış...tam moturu sehpaya alırken dann diye kırılmış iyimi...buradan...içi boş diyor...ben garanti kapsamında değişir dedim ama vaktim yok dedi...kaynattırmış...içinede demir attırmış...daha sağlam oldu diyor...ben beğenmedim pek...naparsın çin malı işte...
Shot at 2007-07-20
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Benim diyeceğim o çantalar en az 1000 ytl tutar.... Cbf ye değmez derim....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ben frenden memnunum. Frenleri sürekli kombine kullanıyorum, arka freni sadece yavaşlamak için kullanıyorum. Arka freni tek kullanarak bir iki kaza atlattım, artık hep kombine. Ve zınk diye duruyor. Vites olayı şu aralar bende de arttı. Yağ değişince normale döner sanırım. Bu arada ilk kez arka lastiğin kayma olayına bugün şahit oldum ıslak zeminde. Kışa arkayı değişecem galiba.
Abi haklısında vites büyültürken ayağımızı yukarıya kaldırıyoruz yani hareketi gücümüzün az yeteceği bölüme kullanıyoruz , ne kadar sert bassan da vites küçültürkenki sertlikte yükseltemiyosun vitesi. Ayrıca bi arkadaşla CBR125 motorları değiştik ve biraz gezindik , benim aynı ayaklar CBF125 te hiç böyle bir sorun yaşamadı. Arkadaşım da CBF150 ile aynı benim gibi vites küçülmesi sorunu yaşamış. Sanki kimi motorlarda bu ayar biraz daha kötü gibi hiç sorun yaşamayan bi CBF150 ile uzun bi yolculukta motorları değişip denemek belki yardımcı olabilir ;)
Bende başından beri 2 sini birlikte kullanıyorum ama yinede önümden giden aiden durursa motor kaymaya meyilleniyor yada yolda su falan olunda direksiyonu oynatmaya korkuyom valla ;)Cloud adlı üyeden alıntı
Aynı boyutta daha iyi tutan lastik alıcaktım satıcı mevcut lastiği yazın kullanmamı kışın o lastiği almamı tavsiye etti bende kışı bekliyorum almak için.
Bir Kar Tutkununun Motor Sevdası
KarTutkusu.com
Snowboard ve Motor , daha başka ne isteyebilirim ki :bounce:
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)