Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ocak 2013, 14:19
#30701
Adamı biraz evvel tekrar aradım. Sordum neden grenajlar değişti diye. Bu motor yaklaşık 1 senedir bizde falan dedi.
Bize geldiğinde motor sağ tarafına yatmış haldeydi dedi. Sağ tarafın grenajlarını değiştirdiğimizde takım olsun diye sol tarafı da değiştirmişler yeni grenajlarla.
Birde rektefiye istiyo mu, motor kısmı nasıl diye sordum. Sadece subap ayarı yapılmış bir kere dedi. Onun dışında bir sıkıntısı yok diyo.
Reklamlar
-
16 Ocak 2013, 14:23
#30702
chemical adlı üyeden alıntı
2008 model grenajlar yeni kasata ait ancak onlarda orijinal değil çakma yan sanayi takmışlar zaten orjinali nekadar ki yan sanayi takıyolar? orjinal grenajını takmayan biri bence nekadar bakmıştır bakımını yapmıştır motorun orası ayrı bir konu. birde motorun bütün grenajları değişmiş ama neden değişti söyledimi? kazadansa büyük kaza geçirdi demekki zaten kazalı motor almayı kimse istemez. birde km cbf için çok yüksek 20000 de çoğu cbf kullananlar nazik kullanmayanlar diyelim 20-25 binde rektefiye yaptırır Allah korusun bide rektefiye işleriyle uğraşmak zorunda kalırsan git gel yol parası noter alım satım rektefiye derken zaten 4bin civarında para çıkar cebinden streste cabası ve elinde full orijinal olmayan motorun kalır. bence biraz daha sabretip 3750-4000 civarındaki motorlara bakmanı tavsiye ederim. Kimse iyi malı ucuza vermez.
grenajların orjinal fiyatı far grenajıyla beraber 410 tl, yan sanayi si 100 tl hepsi. bence mantıklı yan sanayi takması ki bende öyle yaptım. plastik parçaya 300tl fazla vermek içimden gelmedi..
-
16 Ocak 2013, 17:45
#30703
Cümleten selamın aleyküm.
Adım Can. Belki beni ybr esd kullanıcıları forumunda görenler olmuştur. Motosikletimi karanbole sattım. Yüksek fiyat yazmıştım ilgi gösterilicekmi diye ve birisi arayıp motosiklet duruyormu dedi, evet dedim. Tamam almaya geliyorum dedi aldı ve gitti. Anlıyacağınız motorsuz kaldım. 2011/2012 model cbf almayı düşünüyorum. Ybr esd'ler 2.e l olarak pek uygun fiyatlarda yok maalesef. Hemde değişiklik olması açısından cbf bakıyorum. Sizden ricam söyleyeceklerim doğrultusunda 2011/2012 model aralığında max 10.000 km'de cbf'lerin fiyatları nedir?
Bir arkadaşımda var 2011 model daha 2.000 km'de gri renk, 4.000 lira istiyor. Tabiri caizse çiçek gibi motosiklet sadece yaz aylarında kullanılmış. Sizce istediği fiyat nasıl? Birde 2012 model 6-9.000 km aralığında olan motosikletler var. Onlarında fiyatları bu civarda ve temiz motosikletler. Arkadaşımın motosikleti 2011 km düşük. Diğerleri 2012 km yüksek. Siz hangisini tercih edersiniz?
Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Ocak 2013, 17:47
#30704
Arkadaşlar.Şimdi yeni yağ ölçümü yaptım.786 Km de 250 gr yağ yakmış.Servise yolu gözüktü gibime geliyor.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
16 Ocak 2013, 17:52
#30705
bence 2000 km de olan cbf için fiyatı uygun
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
16 Ocak 2013, 18:03
#30706
Twin adlı üyeden alıntı
Cümleten selamın aleyküm.
Adım Can. Belki beni ybr esd kullanıcıları forumunda görenler olmuştur. Motosikletimi karanbole sattım. Yüksek fiyat yazmıştım ilgi gösterilicekmi diye ve birisi arayıp motosiklet duruyormu dedi, evet dedim. Tamam almaya geliyorum dedi aldı ve gitti. Anlıyacağınız motorsuz kaldım. 2011/2012 model cbf almayı düşünüyorum. Ybr esd'ler 2.e l olarak pek uygun fiyatlarda yok maalesef. Hemde değişiklik olması açısından cbf bakıyorum. Sizden ricam söyleyeceklerim doğrultusunda 2011/2012 model aralığında max 10.000 km'de cbf'lerin fiyatları nedir?
Bir arkadaşımda var 2011 model daha 2.000 km'de gri renk, 4.000 lira istiyor. Tabiri caizse çiçek gibi motosiklet sadece yaz aylarında kullanılmış. Sizce istediği fiyat nasıl? Birde 2012 model 6-9.000 km aralığında olan motosikletler var. Onlarında fiyatları bu civarda ve temiz motosikletler. Arkadaşımın motosikleti 2011 km düşük. Diğerleri 2012 km yüksek. Siz hangisini tercih edersiniz?
Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Bu konuyla ilgili özellikle Rahmi abi ve Ethem abi'nin yorumlarını almak isterim. Bu forumun çok sıkı takipçisiydim bir aralar sonralı ybr alınca koptuk tabi. Ama bilirim kendileri çok eski cbf kullanıcısıdır.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Ocak 2013, 18:08
#30707
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar.Şimdi yeni yağ ölçümü yaptım.786 Km de 250 gr yağ yakmış.Servise yolu gözüktü gibime geliyor.
Bencede servise baktır 786 kmde 250 gr çok fazla bende 2011 yeni kasa var şuan 30 bin km oldu şeytan kulağına bir sorun yok geçen 2300 kmde yağ değişimi yaptım 150 gr eksiltmiş ama 7 bin deviri geçmiyorum kullanımla alakalı olabilir
-
16 Ocak 2013, 18:29
#30708
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Bencede servise baktır 786 kmde 250 gr çok fazla bende 2011 yeni kasa var şuan 30 bin km oldu şeytan kulağına bir sorun yok geçen 2300 kmde yağ değişimi yaptım 150 gr eksiltmiş ama 7 bin deviri geçmiyorum kullanımla alakalı olabilir
benimde değerlerim 2000 km de 100 gr civarı ama uzun yolda 7000 devrin aşağısına pek düşmemişrim , kullanımla alakası olduğu kesin ama bi yerden sonra kullanımıda geçiyor mesele
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
16 Ocak 2013, 19:26
#30709
Twin adlı üyeden alıntı
Bu konuyla ilgili özellikle Rahmi abi ve Ethem abi'nin yorumlarını almak isterim. Bu forumun çok sıkı takipçisiydim bir aralar sonralı ybr alınca koptuk tabi. Ama bilirim kendileri çok eski cbf kullanıcısıdır.
2011 model 2000 km de bi motoru almak konusunda hiç tereddüt etme, lakin benim matur 2011 29 bin de, maaşallahı var. Bu gün ben satsam zaten 3500 tl den aşağı vermem. Oda alan çıkarsa bu fiyata. Cbf 150 için en hassas olan konu kullanıcı kullanım süresi boyunca yağ seviyesini takip edip etmediği konusu, Lakin 2000 km de motor, 1000 km de bakıma girdiyse, yağı değiştiyse, henüz bakımdan çıkalı 1000 km olmuştur, yağ eksilme eğilimi olan bir cbf 150 olsa dahi (yani bu 2000 km boyunca hiç yağ seviyesinin kontrol edilmemiş olduğunu düşünelim) 1000 km de yağ seviyesi kesinlikle motoru aşındırma eğilimi gösterecek seviyede eksilmez. Heleki 2000 km de olan bi motor için mümkün değil, düşmesi kalkması kazası yoksa, 1000 bakımıda yapıldıysa, ki zaten albenisi olan bi motor olduğunu söylemişsin. Gözün kapalı al. Üzerinde sıfır aksesuar dahi olsa al, ki belki bi kaç aksesuar dahi olabilir. Bugün 2000 km daha düşük olsun diye sıfır almaya kalkarsan hiç aksesuarı olayan bi cbf 150 ye plakası ile beraber 4900-5000 tl istiyorlar. Bence kesinlikle kaçırma. Hele bide sert agresiv kullanılmadığını bildiğin dingin bi kullanıcı tarafından kullanımış ise, abi ben 6-7 bin devri hiç geçmedim, sakin sakin kullandım diyen bi kullanıcı dan satılıksa, gözün kapalı al. Bence al kardeşim, çekinme. Rahmi kardeşimden de aynı yönde yorum geleceğinden eminim. Bu arada zaten 2012 ve 11 kasa arasında bi fark yok, aynı kasa. aynı paraya 2012 olsun diye 6 binde 10 binde motora para verme. Ha deseydin ki 2007 veya 8 model, o zaman tabi 3-5 bin km yüksek olsun ama modellsini al derdim ama şimdi kasası dahi aynı olunca 2011 mi 2012 mi dersen (sonuçta kasa değişimi olmayan bi yıldan bahsediyoruz) aynı paraya, ben en temizini ve en düşük km li olanını almanı tavsiye ederim elbette.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar.Şimdi yeni yağ ölçümü yaptım.786 Km de 250 gr yağ yakmış.Servise yolu gözüktü gibime geliyor.
Konulan yağ ne markaydı, kaç numara yağ koyuştun bu eksilmeyi tespit etmeden önce. Motor kaç km de ? Yolculu kullanım sıklığı nedir ? Kullanım tarzın ? Uzun yolsa sabitlediğin devir aralığın nedir ? Hızlanma karaketerin nedir ? Benim motorda 29 binde bende 800-900 km de 200 gram seviyelerinde yağ eksiltiyorum. Ama servise gitmeyi hiç düşünmedim. Çünki bu yağ eksiltme aynı oranda, artış göstermeden motoru sıfır aldığım ilk günden beri var. Rahatsızlık vermediği, kullanımımı eziyete çevirmediği, çekişte bi kayıp olmadığı ve yağ yakmada artış olmadığı için yağ ilaveli kullanıyorum. Eğer motor 40-50 bin km lerin üzerindeyse ve daha önce bu seviyede yağ yakma yokken, bu seviyede yeni başladısıysa servis yolu gözüktü diyelim ama. Km daha düşükse ve belkide bu seviyede yağ yakma hep varken sen yeni tespit ettiyse, elinde takviyelik yağ bulunsun, 800 km de 200-250 gram ilavelerle kullanırsın. Bu seviyede yağ yakma olduğunu yeni mi fark ettin ? Veya şöyle sorayım. Motorunu yeni aldığında yağ tüketimin ne idi ve 750 km de 250 grama çıktı ?
-
16 Ocak 2013, 20:37
#30710
ethemm76 adlı üyeden alıntı
2011 model 2000 km de bi motoru almak konusunda hiç tereddüt etme, lakin benim matur 2011 29 bin de, maaşallahı var. Bu gün ben satsam zaten 3500 tl den aşağı vermem. Oda alan çıkarsa bu fiyata. Cbf 150 için en hassas olan konu kullanıcı kullanım süresi boyunca yağ seviyesini takip edip etmediği konusu, Lakin 2000 km de motor, 1000 km de bakıma girdiyse, yağı değiştiyse, henüz bakımdan çıkalı 1000 km olmuştur, yağ eksilme eğilimi olan bir cbf 150 olsa dahi (yani bu 2000 km boyunca hiç yağ seviyesinin kontrol edilmemiş olduğunu düşünelim) 1000 km de yağ seviyesi kesinlikle motoru aşındırma eğilimi gösterecek seviyede eksilmez. Heleki 2000 km de olan bi motor için mümkün değil, düşmesi kalkması kazası yoksa, 1000 bakımıda yapıldıysa, ki zaten albenisi olan bi motor olduğunu söylemişsin. Gözün kapalı al. Üzerinde sıfır aksesuar dahi olsa al, ki belki bi kaç aksesuar dahi olabilir. Bugün 2000 km daha düşük olsun diye sıfır almaya kalkarsan hiç aksesuarı olayan bi cbf 150 ye plakası ile beraber 4900-5000 tl istiyorlar. Bence kesinlikle kaçırma. Hele bide sert agresiv kullanılmadığını bildiğin dingin bi kullanıcı tarafından kullanımış ise, abi ben 6-7 bin devri hiç geçmedim, sakin sakin kullandım diyen bi kullanıcı dan satılıksa, gözün kapalı al. Bence al kardeşim, çekinme. Rahmi kardeşimden de aynı yönde yorum geleceğinden eminim. Bu arada zaten 2012 ve 11 kasa arasında bi fark yok, aynı kasa. aynı paraya 2012 olsun diye 6 binde 10 binde motora para verme. Ha deseydin ki 2007 veya 8 model, o zaman tabi 3-5 bin km yüksek olsun ama modellsini al derdim ama şimdi kasası dahi aynı olunca 2011 mi 2012 mi dersen (sonuçta kasa değişimi olmayan bi yıldan bahsediyoruz) aynı paraya, ben en temizini ve en düşük km li olanını almanı tavsiye ederim elbette.[COLOR="Silver"]
Abi bunca zahmet edip böyle güzel ve açıklayıcı bir dille yazdığın için çok teşekkür ederim. Cbf alıcam galiba bu gidişle. Ybr'nin tadına baktık birde Cbf'e bakalım diyorum
Burda (BOZKURT) Veysel abi'de cbf var ama denk geldiğimizde hiç motosikletleri değişmek aklıma gelmedi. En azından motosikletin gaz tepkisi, gidişi, konforu hakkında bir fikrim olurdu. Bilmiyorum kulaktan duyduklarıma göre söylüyorum ama sanıyorsam Cbf, ybr'den daha konforluymuş. Ybr'den Cbf'e geçen varmıdır?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Ocak 2013, 21:24
#30711
Twin adlı üyeden alıntı
Abi bunca zahmet edip böyle güzel ve açıklayıcı bir dille yazdığın için çok teşekkür ederim. Cbf alıcam galiba bu gidişle. Ybr'nin tadına baktık birde Cbf'e bakalım diyorum
Burda (BOZKURT) Veysel abi'de cbf var ama denk geldiğimizde hiç motosikletleri değişmek aklıma gelmedi. En azından motosikletin gaz tepkisi, gidişi, konforu hakkında bir fikrim olurdu. Bilmiyorum kulaktan duyduklarıma göre söylüyorum ama sanıyorsam Cbf, ybr'den daha konforluymuş. Ybr'den Cbf'e geçen varmıdır?
cbf den ybr ye geçen var o olmaz mı
-
16 Ocak 2013, 21:26
#30712
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Ocak 2013, 21:40
#30713
chemical adlı üyeden alıntı
2008 model grenajlar yeni kasata ait ancak onlarda orijinal değil çakma yan sanayi takmışlar zaten orjinali nekadar ki yan sanayi takıyolar? orjinal grenajını takmayan biri bence nekadar bakmıştır bakımını yapmıştır motorun orası ayrı bir konu. birde motorun bütün grenajları değişmiş ama neden değişti söyledimi? kazadansa büyük kaza geçirdi demekki zaten kazalı motor almayı kimse istemez. birde km cbf için çok yüksek 20000 de çoğu cbf kullananlar nazik kullanmayanlar diyelim 20-25 binde rektefiye yaptırır Allah korusun bide rektefiye işleriyle uğraşmak zorunda kalırsan git gel yol parası noter alım satım rektefiye derken zaten 4bin civarında para çıkar cebinden streste cabası ve elinde full orijinal olmayan motorun kalır. bence biraz daha sabretip 3750-4000 civarındaki motorlara bakmanı tavsiye ederim. Kimse iyi malı ucuza vermez.
20bin km de rektefiye istediği konusunu nasıl edindiniz bilmiyorum ama size cbf almadan önceki bir konuşmamı aktarayım
motorumu almadan önce cbf mi ybr mi diye düşünüyordum, bir gün izmir selçuk ecza deposu motorlusunun peşine takıldım ve kahramanlardaki merkezlerine gittim.
selamın aleyküm ben motor almak istiyorum ybr mi cbf mi karar veremedim kullanıcı olarak sizin fikriniz nedir diye sordum :D
adam da gel dedi sorunun cevabı burda, o deponun bu konuyla ilgili sorumlusuyla konuşturdu
adam der ki : ybr de iyi motor cbf de , lakin ybr bize biraz daha nazik geldi. yedek parça fiyatları daha ucuz olsa da ybr de, hondada 1 kere değiştiğin parçayı ybr de 2 bazen 3 kere değiştiğimiz oldu o yüzden ybr bize gelmedi dedi.
motor ömürleri nasıl diye sordum, bak dedi şurdaki motor kadranda 8binkm gözüküyor ama bu kadranın 2. turu dedi henüz motor yapılmadı diye de ekledi (ordaki motorların hepsi 50 binin üstündeydi)
bilmem anlatabildim mi..
yağ eksiltmesine dikkat edersen yağsız bırakmazsan bu motoru 20 bin km de rektefiyelik yapamazsın...
-
16 Ocak 2013, 21:56
#30714
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Konulan yağ ne markaydı, kaç numara yağ koyuştun bu eksilmeyi tespit etmeden önce. Motor kaç km de ? Yolculu kullanım sıklığı nedir ? Kullanım tarzın ? Uzun yolsa sabitlediğin devir aralığın nedir ? Hızlanma karaketerin nedir ? Benim motorda 29 binde bende 800-900 km de 200 gram seviyelerinde yağ eksiltiyorum. Ama servise gitmeyi hiç düşünmedim. Çünki bu yağ eksiltme aynı oranda, artış göstermeden motoru sıfır aldığım ilk günden beri var. Rahatsızlık vermediği, kullanımımı eziyete çevirmediği, çekişte bi kayıp olmadığı ve yağ yakmada artış olmadığı için yağ ilaveli kullanıyorum. Eğer motor 40-50 bin km lerin üzerindeyse ve daha önce bu seviyede yağ yakma yokken, bu seviyede yeni başladısıysa servis yolu gözüktü diyelim ama. Km daha düşükse ve belkide bu seviyede yağ yakma hep varken sen yeni tespit ettiyse, elinde takviyelik yağ bulunsun, 800 km de 200-250 gram ilavelerle kullanırsın. Bu seviyede yağ yakma olduğunu yeni mi fark ettin ? Veya şöyle sorayım. Motorunu yeni aldığında yağ tüketimin ne idi ve 750 km de 250 grama çıktı ?
Ethem abi yolculu kullanma oranım.%40.Ortalama hız şehiriçi 65-70 arası.2.test edişim.Yine çıktı.Önceden de yazmıştım.1461 km de 300 gr yağ yaktı.Bildirdim Hondaya.Biz size geri döneceğiz dendi.
Geçen yağ değişiminde ve Şimdide Castrol 10 40 Yağ koydum.Şehiriçinde fazla hızlı kullanmıyorum.Motorum şuanda 17.130 km de
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
16 Ocak 2013, 22:29
#30715
Twin adlı üyeden alıntı
Vayy Mustafa Reizz
H.geldin
Madem Cbf'te kullanmışsın bana biraz 2.eldeki satış durumundan bahset
Birde hangisinden daha memnun kaldın? Cbf'temi daha rahat ediyordun, Ybr demi daha rahat ediyorsun
Nasıl diyim hangisi beklentilerini daha iyi karşılıyordu
cbf konfor yönünden bence baya önde ybr rahat deniliyorda ben ybr de hiç rahat edemiyorum ama ybryi kullanmak bana daha zevkli geliyor daha pratik ben cbf i satmadım elimden kaptılar desem yeridir ybr de bildiğin gibi bir türlü satılmadı cbf in kuyruğuda orinalinde yamuktu o çok tuhafıma gitmişti yakıtı baya fazlaydı ybr ye göre benim kullandığım şartlarda ybr nin gaz tepkileri bence daha iyi gaz kolun en ufak titretmemde bile motor hemen tepki veriyor bu benim ybr de sevdiğim yönlerden biri cbf n farlarınıda hiç beğenmemiştim bunuda gayet iyi hatırlıyorum arka frenin dozlaması cbf te gayet iyiydi bence ybr de ya kitliyor yada tutmuyor yakıt olarak ybr benim kullanım şartlarımda farkedilir derecede az yakıyor birde yokuşta düşük viteste ybr kendini daha iyi topluyor cbf biraz daha zor toparlanıyor bence alıp deneyebilirsin ama fiyatı yüksek başka aklına takılan olursa buralardayım :D
-
16 Ocak 2013, 22:29
#30716
sercan2667 adlı üyeden alıntı
Ethem abi yolculu kullanma oranım.%40.Ortalama hız şehiriçi 65-70 arası.2.test edişim.Yine çıktı.Önceden de yazmıştım.1461 km de 300 gr yağ yaktı.Bildirdim Hondaya.Biz size geri döneceğiz dendi.
Geçen yağ değişiminde ve Şimdide Castrol 10 40 Yağ koydum.Şehiriçinde fazla hızlı kullanmıyorum.Motorum şuanda 17.130 km de
Kullanım gayet normal görünüyor. Motorun garanti kapsamındaysa bu seviyede yağ yakması olan bi cbf 150 ye İstanbul' da ki servisler garantiden motor sıfırlıyorlar. Km daha baya düşükmüş. Sanırım Mersin' desin, orada da yetkili servis var diye biliyorum. Umarım orada da böyle bi imkan yakalarsın.
-
16 Ocak 2013, 22:36
#30717
yahu şu cbf 150 yerine ne gelecek bi bilgisi olan yok mu? servislere gidip geliyorsunuz hiç sormadınız mı? cb 150 r olabilir mi?
-
16 Ocak 2013, 22:37
#30718
Ethem ağabey.Burada ki servisi fabrikaya borcundan dolayı 2-3 sene önce kapattılar.Bayiliği ve yetkili servisi kaşesi elinden alındı.Ama hala honda satıyor.İstek üzerine.
Tarsusa gideceğim.30 km uzaklıkta o problem değil de İnşallah değişirler.Ve düzelir.
Ama ne olursa olsun valla.Her zaman Cbf 150 kalitesini,Ybr ve Apache den üstün tutuyorum.
K o r @ y adlı üyeden alıntı
yahu şu cbf 150 yerine ne gelecek bi bilgisi olan yok mu? servislere gidip geliyorsunuz hiç sormadınız mı? cb 150 r olabilir mi?
Ağabey servis ten önce biz duyuyoruz.Ne gerek var gitmeye
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
16 Ocak 2013, 22:47
#30719
sercancım var mı bi gelişme... namussuzlar hiç iz bırakmadan bişeyler getirecek ama ...ne
-
16 Ocak 2013, 22:48
#30720
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
cbf konfor yönünden bence baya önde ybr rahat deniliyorda ben ybr de hiç rahat edemiyorum ama ybryi kullanmak bana daha zevkli geliyor daha pratik ben cbf i satmadım elimden kaptılar desem yeridir ybr de bildiğin gibi bir türlü satılmadı cbf in kuyruğuda orinalinde yamuktu o çok tuhafıma gitmişti yakıtı baya fazlaydı ybr ye göre benim kullandığım şartlarda ybr nin gaz tepkileri bence daha iyi gaz kolun en ufak titretmemde bile motor hemen tepki veriyor bu benim ybr de sevdiğim yönlerden biri cbf n farlarınıda hiç beğenmemiştim bunuda gayet iyi hatırlıyorum arka frenin dozlaması cbf te gayet iyiydi bence ybr de ya kitliyor yada tutmuyor yakıt olarak ybr benim kullanım şartlarımda farkedilir derecede az yakıyor birde yokuşta düşük viteste ybr kendini daha iyi topluyor cbf biraz daha zor toparlanıyor bence alıp deneyebilirsin ama fiyatı yüksek başka aklına takılan olursa buralardayım :D
Teşekkür ederim. Gerçekten olaya çok objektif bir yaklaşımda bulunmuşsunuz
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)
Bu Konudaki Etiketler