Rahmi geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin yaptırılır cirlop gibi olu üzme kendini..
Rahmi geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin yaptırılır cirlop gibi olu üzme kendini..
geçmiş olsun :(
koruma demiri olmasına rağmen yan karenaj da hasar görmüş gibi geldi.
ciddi bi kaza atlatmışsınız. koruma ekipmanlarınızı tamamlayın, kaskta çatlak oluştuysa kaskınızı da değiştirmenizi tavsiye ederim.
tekrar geçmş olsun
Çok geçmiş olsun kurye işinede yeni girmiştiniz sanırım ..motorunuzda ön far korumalık olmaması kötü... belki o demirler işe yarayabilirdi
MT-İSTANBUL Dikkatli sür, insanın yedek parçası yoktur....ÖNCE GÜVENLİK
hepiniz çok sağolun arkadaşlar, dikkatli olmaya devam. en kısa zamanda toparlamaya çalışıcam motorumuda
Rahmi kardeşim, çok geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin, motorun tüm parçaları var, orjinal mi istersin, yan sanayi mi, ne ararsan var. Parayı bastırır yaptırırsın. Önemli olan sensin. Sana bişey olmasın. Allah beterinden korusun.
motorun hali çok korkutucu, kazanın şiddeti yüksek belli
size birşey olmaması sevindirici
geçmiş olsun
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Rahmi geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış.Allah korumuş.Umarım en kısa zamanda ağrıların geçer motorunu toplarsın
Rahmi geçmiş olsun,Allah başka keder yaşatmasın sana ve tüm dostlarımıza
rahmicim çok geçmiş olsun allah beterinden korusun
ne oldu nasıl oldu sende birşey yok inşallah...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
dostum tekrar tekrar geçmiş olsun bi doktora görün biraz dinlen belki iç kanaması olabilir allah korusun ve lütfen kardeş lütfen kask yetersiz mont ve dizlik almalısın bence
130 liraya venomun çizmesi var ondan al yağmur rüzgar geçirmiyor hatta 115 liraya geliyor sanırım indirimle
bide kask mühim konu kaskını yenilemelisin çatlak kask hiç bir koruma yapmaz ebet belki kasksız dolaimaktan iyi ama o kaskı kullanma
çok çok sağolun dostlarım, mal a geldi can a gelmedi. bugün motorun ön tarafını parçaladım komple, yeni parçaları alır almaz toparlıcam. maddiyat yettikçede ekipmanlarımı alıcam. şuan fena baskı var bizimkiler tarafından sat araba al vs gibi, işler karıştı anlıcanız :(
geçmiş olsun arkadaşım çok ciddi ve hasarı yüksek bir kaza yapmışsın..
motoru toplarsın en kısa zamanda inş.
ama şiddetle sana tavsiyemdir,o lastikleri bir an önce değiştirmelisin...duramayışının connecte arkadan çarpışının %80 nedeni lastiklerin kızaklayışı tekerin kitlenişidir.
Kuru havada bile güven vermeyen virajda,frenajda alıp başını giden lastik durolar.Allah korusun sana bişey olmamış.
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
çok sağolun, kaçınılmaz bir an dı yaşadığım ne yazık ki..
motorun ön tarafı söktüm komple, parçaları alınca toparlamaya başlıcam..
uzun cam konusu aslında nasıl başlarsan öyle başlar gibi birşey...uzun camla rüzgar yüzünde patlıyor resmen alışık olmadığım bir durum...ama o şekilde başladıysan kısa camla yapamıyorsun bu sefer göğüse rüzgar yemek hoşuna gitmiyor...ben düşük hızlarda vizör açtığım için uzun cama soğuk bakıyorum...
wıwı aynada izmirden kargoyla almıştım motorcuhayri diye bir site var bakabilirsiniz...
Sereye abi 1 haftadır yeni girdim konulara uzak kaldım kusurumua bakmayın artık bu aralar idare edin beni..cevaplamak istediğim ama vakitsizlikten konularada beğen diye tıklıyorum illaki yazılcak birşeyler oluyor ama darlanıyorum bazen cbf konularında...bazende mt den uzak kalmak kafamı rahatlatıyor...saygılar sevgiler dostlar...
rahmi çıkacak masraf amortisörler 120 den 250...kafa plastiği far atomu işçilik falan 700-750 tutar galiba....yan sanayimi alır ustan varsa fiyat düşer biraz tabi...kendin toparlarsan 500 ü geçmez herhalde...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Dostlar, başıma şöyle bi arıza hadisesi geldi, dün gece çarşıya gidicem, motora bindim, kontağı açtım, haydaa, panelde hiç aydınlanmadı, sanki kontağı açmamışım. Farları açıyorum, yanmıyor. (On off anahtarı yaptırmıştım), parklar yanmıyor (parklardada anantar var). Arka kırmızı park lambası ve stop lambası, plakalık ta tık yok, tek çalışan elektrikli aksam, boş ışığı yanıyordu, korna çalışıyor, sinyaller ve sonradan takmış olduğum dörtlüler yanıyordu. Ver marş basıyordu neyse ki. Tahmin ettim, sele altındaki sigortalardan biri atmıştır. Ama sonradan biraz tırstım, sigorta durup dururken neden atar. Ya bi kısa devre var, şase var, kopuk veya kopmak üzere olan kablo var veya bi elektrikli malzemede arıza var, haricen sigorta kolay kolay atamaz diye düşünerek baya bi korktum, ertesi sabah bakarım dedim bu sabah için. Neyse baktım, Allah Allah, tüm sigortalar sağlam. Takıyorum çıkarıyorum, tık yok, endişelendiğim tarz da bi arıza ise bulmam çok zor, napacaz eyvah, sonra bi alıcı göz ile bakayım dedim sigorta başlarına ve sigorta yuvasına. Sigorta yuvasının bir tarafında ve ve o sigorta yuvasına takılan sigortanın aynı tarafında paslanma gördüm. İçine bir şekilde su girmiş,ve ilgili kısımları paslandırarak iletkenliği kesmiş. Sorunlu yeri güzel zımparaladım, sorunlu paslı sigortayı da değiştirdim, birde öyle bi izole ettim ki, motoru suya atsan artık o sigortalar ıslanmaz. Bu günlerde çok sağnakta gezdim. Bide son 3 ayda falan basınçlı yıkamayla 4-5 kez yıkandı. Sağnak yağıştan olmayabilir ama, yani bu ihtimali pek kuvvetli bulmuyorum fakat basınçlı yıkamayla komple motor yıkandığında sele altına kesinlikle su giriyor ve mutlaka seleyi kaldırarak kurulama ihtiyacı oluşuyor. Sigortaların suya karşı izolesi de açıkça söylemek gerekirse bu pek başarılı değil. Senede bir veya 2 senede bir sigorta ve sigorta yuvalarını elden geçirmekte, deformasyon paslanma var mı kontrol etmekte fayda var. Aynı veya benzer bi sıkıntının, motorun marş basmasını sağlayan ana sigorta kaynaklı oluşması halinde yolda kalmak bile söz konusu olabilir.
Rahmi çok geçmiş olsun.. Pazar günün bende kaza yaptım. 2-3 metrelik yana uçuşla bir hasarım olmadan atlattık.. Motordada sağ ön üst tarafta kalan koruma demiri içeri girdi ve grenajı ufaktan kırmış ve direksiyon tam dönmüyor sanırım yamulmuş. Bu yüzdende kilitlenmiyor. Onun haricinde yürüründe sorun yok. Çok dikkatli olalım arkadaşlar ben biraz hızlı gidiyordum karşıdakine kornada çaldım durmadı o yüzden oldu. Başka zaman olsa durur arkasından saydırır devam ederdim. Çok çok acil bir şey olmadıkça yavaş ve dikkatli gidelim..
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)