Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #30381
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://e1212.hizliresim.com/14/5/gmb98.jpg

    İçim rahatladı, dişli ile ilişkili tüm ölçüler birebir aynıymış, yani %100 uyumlu, sorunsuzca kullanılabilirmiş.

    Ses yapıyor diyen arkadaşlarımız 428 serisinden daha büyük seride zincir almış olabilirlermi acaba sorun bu yüzden çıkmış olabilir, yoksa hiçbir fark yok her iki dişli arasında.

    En fazla "L" değeri yüzünden dışındaki o sac parçayı takamayız, ki onuda zannetmiyorum topu topu 1mm yaklaşacak saca, okadarda yer vardır

    Yardımlarınız için sağolun beyler
    Ben 3 yıldır aynı zinciri kullanıyorum. Bakımlarını da yapıyorum daha uzamadı Aydoğan zamanında sağolsun almıştı bana da DBC marka 55tl vermiştim. 15000km yaptım sanırım, farklı dişlilerde kullandım ama sıkıntısını görmedim. Biraz ses yapıyor o kadar. ( Ethemin söylediğine göre biraz da yavaşlatıyormuş) Benim benzin tüketimimi hiç etkilemedi desem yeridir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #30382
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 3 yıldır aynı zinciri kullanıyorum. Bakımlarını da yapıyorum daha uzamadı Aydoğan zamanında sağolsun almıştı bana da DBC marka 55tl vermiştim. 15000km yaptım sanırım, farklı dişlilerde kullandım ama sıkıntısını görmedim. Biraz ses yapıyor o kadar. ( Ethemin söylediğine göre biraz da yavaşlatıyormuş) Benim benzin tüketimimi hiç etkilemedi desem yeridir.
    Eyvallah direk kullanıcısından duymak iyi oldu, aklımda zaten D.B.C vardı fiyat performansı çok yüksek bi zincir olduğunu düşündürttü okuduklarım.Çokta tecrubeli bu konuda bende gönül rahatlığıyla almaya karar verdim.

    Peki sen orjinal dişlilerlemi kullandın. Zincirle birliktemi değiştirmiştin dişlileri?

    Farklı dişlilerde kullandım dediğin, dişlinin ömrü bittide mi değiştirdin yoksa keyfi diş arttırma azaltma gibi mi ?

    Yavaşlatmasını anlayamadım, sonuçta metal metale sürtünmeyecek, araya kir toprak sıkışmayacak, yağa doymuş keçeler vıcık vıcık dönecek daha rahat çalışması lazım tahminim. 130gr ağırlık farkı var işte oda pek etkilemez heralde
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  3. #30383
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    [QUOTE=rahmi34;2878564][QUOTE=Twin;2878557]
    kendimiz taktık.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabahtan akşama kadar onlar benim canımı tehlikeye atıyorsa, onların canı benim umrumda değil açıkçası..
    ben bir motorsiklet kullanıcısı olarak bunları size söyledim rahatsız olduğumu ama ben bazen kamyonda kullanıyorum.
    bu efe mut'lu

  4. #30384
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    hayırlı akşamlar arkadaşlar bu gün kış geldi üşüyor dizler diye pantolon almaya gittim kadıköyün altı üstüne getirildi =) bahaneyle 250cc grubu motorlarada baktım =)

    kısacası çizme hariç ekipman tamam =)

    nic 4 mevsim montum vardı zaten
    ls2 targa kask kullanıyorum
    eldiven olarak bu ürünü aldım pek memnun değilim ama fuarda inşallah değiştireceğim =)

    http://www.motosikletaksesuarlari.co...en_1817.html#0

    geçensene 45 e mi 40 a mı ne almıştım

    öyle 3 tane filanda buff ım var =)

    bide bu gün motoplus tan 180 tl ye armode nin free diye bir modelini aldım çok kullanışlı ve kaliteli geldi bana

    170 tl ye venom un vardı pantolonu ancak onun bedeni yoktu bana göre ve satıcı arkadaş bunu daha iyi dedi ve kullanış olarak bende daha kullanışlı buldum

    önde 2 cebi var

    2 ce onaylı diz 2 de kalça yanlarında koruma var reflektör filan dura-tex kumaş

    öyle hoşuma giden özelliği ise 2 tane içliği var birisi yağmur geçirmeyen yağmur içliği biri ise termal sıcak tutan içlik var 2 sinide çıkartınca yazın kullanmak için file kısım var bi kaç yerde içeriye hava veriyor

    arkadaşlar birde tech 90 termal içlikler kampanyadaydı 30 tl artçıma aldım çok kaliteli bir ürüne benziyor ihtiyacı olan arkadaşlar değerlendirsin =)

    http://www.motoplus.com.tr/urun/9989...K-TAKIM-0-YAKA
    blueway2 bunu beğendi.

  5. #30385
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    bu arada arkadaşlar bu gün aklımda olan tüm 250 cc grubundaki motorlara baktım kısaca şahsi yorumlarımı anlatayım

    öncelikle aklımdaki modelleri yazayım daha önce bahsetmiştim cruiser tarzına ilgim var

    modellere gelince

    cruiser olarak : regal raptor 250e9b - spyder250 - daytona 250 ve hyosung (s&t kanuni) gv250

    naked olarak : sym wolf 250 ve inazuma 250 =)

    süpersport olarak : ninja 250r ve cbr250r (bence sport turing cbr ama =)

    neyse

    regalleri geçiyorum görünüş heybet var ama kalite yok :( max 140 hız ise yetersiz karbürütörlü olması kötü

    hyosung kalite var honda kadar olmasada ancak parça fiyatları çok pahalı geldi ban neyse

    sym volf kaliteli bence bi hyosung var belkide fazlası (bence) kalite olarak tabi güç olarak değil ama

    ninja volf inazuma cbr 4 ünü yan yana gördüm mototaş kadıköyde kalıp cüsse olarak naked sınıfında inazuma kalıplı ancak bence (kırmızısını gördüm) sym daha sportif bi görünüme sahip ancak inazuma çok kaliteli ancak stil yok bence tasarım sıfır o kalıbı taşıyacak bir kalıp yok

    ninja sıfırınada bindim 2. elinede bu sınıfın kıralı bence şahane bir motor ama temizi yok piyasada varsada pahalı hem kaliteli hem kalıplı

    cbr benim alacağım motordur kalite var kalıp diğerleri kadar yok biraz minyon ama yakıt parça fiyatı ve honda beni ona bağlıyor

  6. #30386
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bahara artıkın bende cbf 150 ci olacam gibi
    mbuyuk bunu beğendi.

  7. #30387

    Üyelik
    17 Mart 2012
    Arkadaşlar selamlar.
    madeniyag.net adresinin sorumlusuyum. Bazı arkadaşlar benden alışveriş yaptılar. Alttaki kampanyalı ürünleri size belirtmek istiyorum.Kargo ücreti yok.Herkese Selamlar

    Castrol Chain Cleaner Zincir Temizleme Spreyi 400 cc - 19 TL
    http://www.madeniyag.net/Castrol-Cha...cc,PR-141.html

    Castrol Chain Lube Racing Zincir Yağı 400 cc
    http://www.madeniyag.net/Castrol-Cha...cc,PR-140.html


    Castrol Power1 Racing 4T 10W-50 Motosiklet Yağı 4 Lt
    http://www.madeniyag.net/Castrol-Pow...Lt,PR-130.html
    mete_han bunu beğendi.

  8. #30388
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    fiyatlarınız güzel, sitenizi sık kullanılanlara ekliyorum, ihtiyacım olunca alışveriş yaparım.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  9. #30389
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah direk kullanıcısından duymak iyi oldu, aklımda zaten D.B.C vardı fiyat performansı çok yüksek bi zincir olduğunu düşündürttü okuduklarım.Çokta tecrubeli bu konuda bende gönül rahatlığıyla almaya karar verdim.

    Peki sen orjinal dişlilerlemi kullandın. Zincirle birliktemi değiştirmiştin dişlileri?

    Farklı dişlilerde kullandım dediğin, dişlinin ömrü bittide mi değiştirdin yoksa keyfi diş arttırma azaltma gibi mi ?

    Yavaşlatmasını anlayamadım, sonuçta metal metale sürtünmeyecek, araya kir toprak sıkışmayacak, yağa doymuş keçeler vıcık vıcık dönecek daha rahat çalışması lazım tahminim. 130gr ağırlık farkı var işte oda pek etkilemez heralde
    Biraz geç cevap için kusura bakma.

    ilkin 2007 model motosikletimin 20000e gelmiş orjinal zincirini ve dişlilerini değiştirmiştim. ( Hala dişlilerde ve zincirde iş vardı, gerdirilecek 1cm mesafe daha vardı) Genel bakım diye yenilensin bunlarda dedim. O zaman sıfır dişlilerle kullandım.
    Daha sonra 2011 de bir motosiklet daha aldım, orjinal zincirini benim eski 2007 motosikletime taktım, dolayısı ile yine orjinal dişlilerle kullandım bir süre. Sonra ön dişliyi 16T ile değiştirdim. (yanlış hatırlamıyorsam ön 16 arka 43) Yani zincir birkaç dişli gördü hepsi de ya çok yeniydi ya sıfırdı ama problemden dolayı değil keyfekeder diyelim.
    Ethem de oringli kullanıyor ve artıçılı kullanıyor. Orta ayağa aldığımda boştayken elimle çevirdiğimde oringli bir tur dönüyorsa orjinal oringsiz 2-3 tur dönüyor gibi bir yazısı vardı. (bunlar oringli zinciri koptuktan sonra oldu sanırım). Değiştirdikten sonra da son hızı ve ivmelenmesi değişti gibi bir şey söylemişti ama affına sığınarak söylüyorum psikolojik de olabilir Velhasıl kelam ben değiştirdim. Memnunum (orjinalinden yana da sıkıntım yoktu ya ) 30a orjinal alacağınıza 60a oringli alınır.

  10. #30390
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Sorduklarımınchepsini yaşamışsın

    Zinciri sıktıkca turlama düşüyor sonuçta hassas bi durum, yada zincire tutunması yüksek kaliteli bi yağ almış ta olabilir abimiz bu da bi sebep tabi direk elle turlama sayısını düşürür Neyse deneyip görücez
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  11. #30391
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Arkadaşlar 3-4 sayfa önce bir yazı yazmıştım.Çukura girdim.Jant ortadan ikiye ayrıldı.3 saniyede lastik indi.80 le gidiyordum 2 kişi fln.Çukura girdim.
    O çukurun fotoğrafını çektim.Dayanamadım.Normalde paylaşacaktım.Telefonum garantideydi.

    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  12. #30392
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    merhaba size bi sorum olacak..
    motoru 1. vitese takıyorum orta sehpada sonra debriyaja basıyorum vitesteyken teker dönmeye devam ediyor ayagımı tekere bastırıyorum duruyo..
    diger viteslerdede aynı ..
    sizce bu sorun mudur..
    ayrıca bunu motor sıcakkende yapıyo

  13. #30393
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Ümit sorduğun çok saçma bir soru.O dönmek istiyor.Sen durdurmak istiyorsun.Düşük devirdede döndüğü için.Direk stop ediyor.İlk motoru öğrenen adamın debriyajı kavrayamayıp kaldıramaması gibi bir duruma benziyor teknik açıdan.Üst viteslerde.Daha çabuk stop eder.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  14. #30394
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 3-4 sayfa önce bir yazı yazmıştım.Çukura girdim.Jant ortadan ikiye ayrıldı.3 saniyede lastik indi.80 le gidiyordum 2 kişi fln.Çukura girdim.
    O çukurun fotoğrafını çektim.Dayanamadım.Normalde paylaşacaktım.Telefonum garantideydi.
    http://imageshack.us/a/img824/2192/fotoraf0002g.jpg
    http://imageshack.us/a/img405/6960/fotoraf0001ny.jpg
    Geçmiş olsun. Allah korumuş kaza bela geçirmemişsiniz.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  15. #30395
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Allah korumuş kaza bela geçirmemişsiniz.
    Teşekkürler.Cümlemizi korusun.Ülkemizin mükemmel yollarından.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  16. #30396
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ümit sorduğun çok saçma bir soru.O dönmek istiyor.Sen durdurmak istiyorsun.Düşük devirdede döndüğü için.Direk stop ediyor.İlk motoru öğrenen adamın debriyajı kavrayamayıp kaldıramaması gibi bir duruma benziyor teknik açıdan.Üst viteslerde.Daha çabuk stop eder.
    bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
    vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
    vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
    sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
    ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
    bilmem anlatabildimmi SERCAN

    ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

    ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.

  17. #30397

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
    vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
    vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
    sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
    ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
    bilmem anlatabildimmi SERCAN

    ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

    ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.
    bildiğim kadarıyla gayet normal ve olması gereken bi durum, yaşadığınız
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  18. #30398
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cevabınızı sorumu anlamadıgınız için verdiginizi düşünüyorum sercan..
    vitesteyken tekerin dönmek istedigini bende biliyorum vitesteyken tekerin durmayacagını bende biliyoru..
    vitesteyken debriyaja bastıgında tekerin hala dönmeye devam ettigini sölüyorum..
    sadece 1. vites degil tüm viteslerde debriyaja basıyorum teker hala dönmeye devam ediyo..
    ayagımı sürtüyorum o şekil duruyo..
    bilmem anlatabildimmi SERCAN

    ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

    ayrıca ayagımı sürtüp teker duruyo ayagımı çekince tekrar dönmeye başlıyo.
    O zaman şöyle yap.Normal olması gereken durumla senin anormal gördüğün(sende olan)durumu yap bizde karşılaştıralım.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  19. #30399
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba size bi sorum olacak..
    motoru 1. vitese takıyorum orta sehpada sonra debriyaja basıyorum vitesteyken teker dönmeye devam ediyor ayagımı tekere bastırıyorum duruyo..
    diger viteslerdede aynı ..
    sizce bu sorun mudur..
    ayrıca bunu motor sıcakkende yapıyo
    Selam
    Debriyajın kaçırıp kaçırmadığını (kavramanın düzgün yapıldığını) kontrol etmek için yapılır. Eğer debriyaj basılıyken ayağınla ya da bir şekilde durduğunda tekrar dönmek istiyorsa debriyaj kaçırır, bu durum normal değil. Eğer sen durdurduktan sonra elin debriyajda sıkılı iken dönmüyorsa normali budur. Sıcak soğuk farketmiyor bildiğim kadarı ile

  20. #30400
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam
    Debriyajın kaçırıp kaçırmadığını (kavramanın düzgün yapıldığını) kontrol etmek için yapılır. Eğer debriyaj basılıyken ayağınla ya da bir şekilde durduğunda tekrar dönmek istiyorsa debriyaj kaçırır, bu durum normal değil. Eğer sen durdurduktan sonra elin debriyajda sıkılı iken dönmüyorsa normali budur. Sıcak soğuk farketmiyor bildiğim kadarı ile
    evet aynen bötle.tekeri ayagımla durdurup ayagımı çekince tekrar dönmeye devam ediyorr..
    debriyaj kaçırıyosa ne yapmamız gerikir
    ??


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler