Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 00:10
#29981
blueway2 adlı üyeden alıntı
Abi kafam karıştı benim ben soğukken bakıyorum yag seviyeme ve eksigini tamamlıyorum eklediğin kitapcıkta calıştır daha sonra diyor hangisi doğru bunların
Yok Aziz kardeşim, kafan karışmasın, o birinci madde kafa karıştırıyor, biz gariban ülkeyiz, gelmez bize yağ ışıklı mışıklı modeller, neyse, yağ ışığı olan modellerde o şekilde de kontrol edilebilir diyor. Motoru ilk çalıştırdın rölantide çalışıyor, buna rağmen yağ ışığı sönmüyorsa yağ eksik demektir, kontrolü o şekilde yapın diyor. Bizde yağ ışığı yok, bu yüzden böyle 2-3 dk çalıştırıpta bakabileceğimiz bi ışık olmadığından dolayı, 1. madde bize hükmetmiyor. Biz 2. maddeden sonrasına göre hareket edicez ve kartere mevcut yağın tamamen inmesin ve doğru ölçüm yaptığımıza emin olabilmek için 2-3 dk dan falza bekliyicez. Klavuz o anda yağ ışığı sönmezse diye devam ederek öyle bi bilgi vermiş 2-3 dk. sonra diyor ama ben garanti olsun diye bi gün bekliyorum. Mesela evimin önünde park ettiğim zemin düz, akşam işim motorla bitiyor, bir gece geçiyor, ertesi gün motorun yanına iniyorum ve motoru hiç yerinden oynatmadan orta sehpadayken yağına bakıyorum. 3. maddedeki 2-3 dk olayı şöyle, klavuza göre motoru kapattıktan sonra motordaki yağın hepsinin kartere oturması ve doğru ölçüm yapılabilmesi için. 2-3 dk beklenmesi yeterli, ama ben bir gece bekliyorum.
Yani sen 3. maddedeki 2-3 dakika sonrasını en az 1 saat yap, yani yağın iyice kartere oturduğuna ein olabileceğin süre kadar bekle. Mümkünse benim yaptığım gibi yap, o gün motorla işin bitince bir gece beklet ertesi gün bak.
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 00:12
#29982
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Yok Aziz kardeşim, kafan karışmasın, o birinci madde kafa karıştırıyor, biz gariban ülkeyiz, gelmez bize yağ ışıklı mışıklı modeller, neyse, yağ ışığı olan modellerde o şekilde de kontrol edilebilir diyor. Motoru ilk çalıştırdın rölantide çalışıyor, buna rağmen yağ ışığı sönmüyorsa yağ eksik demektir, kontrolü o şekilde yapın diyor. Bizde yağ ışığı yok, bu yüzden böyle 2-3 dk çalıştırıpta bakabileceğimiz bi ışık olmadığından dolayı, 1. madde bize hükmetmiyor. Biz 2. maddeden sonrasına göre hareket edicez ve kartere mevcut yağın tamamen inmesin ve doğru ölçüm yaptığımıza emin olabilmek için 2-3 dk dan falza bekliyicez. Klavuz o anda yağ ışığı sönmezse diye devam ederek öyle bi bilgi vermiş 2-3 dk. sonra diyor ama ben garanti olsun diye bi gün bekliyorum. Mesela evimin önünde park ettiğim zemin düz, akşam işim motorla bitiyor, bir gece geçiyor, ertesi gün motorun yanına iniyorum ve motoru hiç yerinden oynatmadan orta sehpadayken yağına bakıyorum. 3. maddedeki 2-3 dk olayı şöyle, klavuza göre motoru kapattıktan sonra motordaki yağın hepsinin kartere oturması ve doğru ölçüm yapılabilmesi için. 2-3 dk beklenmesi yeterli, ama ben bir gece bekliyorum.
Yani sen 3. maddedeki 2-3 dakika sonrasını en az 1 saat yap, yani yağın iyice kartere oturduğuna ein olabileceğin süre kadar bekle. Mümkünse benim yaptığım gibi yap, o gün motorla işin bitince bir gece beklet ertesi gün bak.
abi birde yağ çubuğunu vidalamayın denmiş resimde, ama biz vidalayıp öyle kontrol etmiyormuyuz :S
-
13 Kasım 2012, 00:19
#29983
Rahmi Kardeşim, diz örtünü Feyizoğlundan mı aldın, bende aldım fakat takamadım, diz örtün benimkine çok benziyor, muhtemelen aynı, motorun nerelerine bağladın, nasıl sabitledin analtabilirmisin ? Sadece sele altının önüne sıkıştırılabilecek bi kısmı var, harici bölgeleri nasıl ve nerelere sabitleyebileceğimi kestiremedim. Bide o el kılıflarından da alıcam, tek ve kesin çözüm el kılıfı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
rahmi34 adlı üyeden alıntı
abi birde yağ çubuğunu vidalamayın denmiş resimde, ama biz vidalayıp öyle kontrol etmiyormuyuz :S
Hayır Rahmi kardeşim, yağ seviyesi kontrolünde yağ çubuğu vidalanmaz,vidalamadan sonuna kadar batırır çıkartırsın, hatta ben 2-3 turda tersine çeviriyorum ki, çubuğun tüm çeperi yağlansın, daha sağlıklı göstersin diye. Bilmeden vidalayarak bakarsan yağın eksikken tam görmene sebep olur. Vidalanan mesafeyi düşünürsek 300 grama kadar seni yanıltır. Özellikle bundan sonra yağ seviyeni kontrollerini düzenli yapmalısın. Çünki motorun kısa zamanda yüksek km ulaşacaktır. En az 1000 km de bir yağını kontrol et, eksilme varsa tamamla.
-
13 Kasım 2012, 00:22
#29984
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Rahmi Kardeşim, diz örtünü Feyizoğlundan mı aldın, bende aldım fakat takamadım, diz örtün benimkine çok benziyor, muhtemelen aynı, motorun nerelerine bağladın, nasıl sabitledin analtabilirmisin ? Sadece sele altının önüne sıkıştırılabilecek bi kısmı var, harici bölgeleri nasıl ve nerelere sabitleyebileceğimi kestiremedim. Bide o el kılıflarından da alıcam, tek ve kesin çözüm el kılıfı.
abi diz örtüsünü kafamıza göre taktık desem yeridir kurcalaya kurcalaya. abim taktı. ön tarafındaki iki tane bağlama yerini koruma demirlerine cırt kelepçeyle bağladık. koltuk altına gelen kısmı az bişi koltuğun altına sıkıştı. yanlara uzayan kısımlarda ip yerlerinden koltuk altındaki demirlere cırtlandı. bu şekilde rahatça kullanabiliyorum motoru. el korumalarıda çok iyi oldu çok az bişi hava alıyor içine, o da mecburi çünkü debriyaj teli, fren hortumu engel oluyor ip in tamamen sıkmasına. ona rağmen çok iyi. motomax tan aldım abi kızıltopraktan, stadın ordan
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Rahmi Kardeşim, diz örtünü Feyizoğlundan mı aldın, bende aldım fakat takamadım, diz örtün benimkine çok benziyor, muhtemelen aynı, motorun nerelerine bağladın, nasıl sabitledin analtabilirmisin ? Sadece sele altının önüne sıkıştırılabilecek bi kısmı var, harici bölgeleri nasıl ve nerelere sabitleyebileceğimi kestiremedim. Bide o el kılıflarından da alıcam, tek ve kesin çözüm el kılıfı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Hayır Rahmi kardeşim, yağ seviyesi kontrolünde yağ çubuğu vidalanmaz,vidalamadan sonuna kadar batırır çıkartırsın, hatta ben 2-3 turda tersine çeviriyorum ki, çubuğun tüm çeperi yağlansın, daha sağlıklı göstersin diye. Bilmeden vidalayarak bakarsan yağın eksikken tam görmene sebep olur. Vidalanan mesafeyi düşünürsek 300 grama kadar seni yanıltır. Özellikle bundan sonra yağ seviyeni kontrollerini düzenli yapmalısın. Çünki motorun kısa zamanda yüksek km ulaşacaktır. En az 1000 km de bir yağını kontrol et, eksilme varsa tamamla.
tabi abi kontrol edicem sürekli, sağolasın uyarın için
-
13 Kasım 2012, 00:37
#29985
Merhaba arkadaşlar. cbf150 lerdeki yağ eksiltme sorunu hepsinde mi var? Ben bir kaç kullanıcısına sordum yağ eksiltmediğini söylediler. Motorun canını çıkartarak binenler yağ eksiltiyor diyen oldu. Günde 100 km motora binsek 2 haftada bir yağını kontrol etsek tehlikeli bir durum mu olur? Diğer sorumda 30bin-50bin km civarında 2007 model kazası olmayan bir cbf150 ortalama kaç lira eder?
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
13 Kasım 2012, 00:39
#29986
buberk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. cbf150 lerdeki yağ eksiltme sorunu hepsinde mi var? Ben bir kaç kullanıcısına sordum yağ eksiltmediğini söylediler. Motorun canını çıkartarak binenler yağ eksiltiyor diyen oldu. Günde 100 km motora binsek 2 haftada bir yağını kontrol etsek tehlikeli bir durum mu olur? Diğer sorumda 30bin-50bin km civarında 2007 model kazası olmayan bir cbf150 ortalama kaç lira eder?
yağ eksiltsede önemli bir sıkıntı değil, az bir eklemeyle devam edilebiliyor. tabi fazla zorlanırsa daha fazla eksiltebilir. dediğin şekilde kontrol edersen ortalama 1500 km de bir kontrol etmiş olacaksın, sıkıntı olcağını sanmıyorum. öyle bir motorda tahminen 2.500-3.000 felan eder sanırım.
-
13 Kasım 2012, 01:34
#29987
buberk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. cbf150 lerdeki yağ eksiltme sorunu hepsinde mi var? Ben bir kaç kullanıcısına sordum yağ eksiltmediğini söylediler. Motorun canını çıkartarak binenler yağ eksiltiyor diyen oldu. Günde 100 km motora binsek 2 haftada bir yağını kontrol etsek tehlikeli bir durum mu olur? Diğer sorumda 30bin-50bin km civarında 2007 model kazası olmayan bir cbf150 ortalama kaç lira eder?
Kullanım tarzına göre artan, azalan yağ tüketimi söz konusu, ama istediğin kadar dingin kullan bazı cbf 150 lerde önüne geçemediğin bi yağ tüketimide mevcut.
-
13 Kasım 2012, 01:42
#29988
Diz örtüleri boyaya zarar veriyormuş sanırım, dikkat etmekte fayda var derim.
-
13 Kasım 2012, 03:49
#29989
slm arkadaslar adim cafer. bende bugunden itibaren cbf 150 motorumla araniza katilmis bulunmaktayim. 2007 model 20000 km pazarlikla 2550 tl aldim. bugun zeytinburnuna goturdum ustaya gostermeye aldi kullandi motoru bedava almissin temiz dedi icim rahatladi. seneye kismet olursa antalya turu yapmayi dusunuyorum. onceki motorum yeis 150 capirdi titresim coktu yolda rahatsiz ediyordu beni birde yolda birakma korkusu sariyordu beni hep 3 sene kullandim hic yolda birakmadi beni bakimlarini duzenli yapiyordum az cok anahtar tutuyor elim. ama cbf ye binince kendimi cok guvende hissttim. motor yag gibinsuzuluyor yolda cok guzel bi gidisi var gucen veriyor insana. aldigima pisman degilim. allah kaza bela vermesin tekeriniz herzaman duz basssin.
Bir anlık dikkatsizlik ömür boyu
pişmanlık getirir...
-
13 Kasım 2012, 06:00
#29990
el rüzgarlığını şirinevlerdeli motoaydan aldım içi yünlü ellerim üşümüyor 30 tl dedi pazarlıkla 25 tl ye aldım
tavsiye ederim iletişim:
http://www.motoay.com/default.asp?say=1
MT-İSTANBUL Dikkatli sür, insanın yedek parçası yoktur....ÖNCE GÜVENLİK
-
13 Kasım 2012, 10:22
#29991
kimi adlı üyeden alıntı
Diz örtüleri boyaya zarar veriyormuş sanırım, dikkat etmekte fayda var derim.
depoyu mat siyah folyo ile kapladım. depo kılıfınız yoksa şeffaf folyolar da var. kışın sürücek olanlara cizilmeyi önleyici bir yöntem. lakin folyo çıktıktan sonra boyada matlık olacak mı bilemiyorum.
dükkanı açarken çekerim her daim bismillah
pirimizdir sofuoğlu olsun şampiyon sağlığına zeval vermesin allah
-
13 Kasım 2012, 16:11
#29992
10 gün önce aldığım cbfnin yağını bugün kontrol ettim çubuk tertemiz maşallah...
çıkardım çubuğu peçete ile sildim temizledim, tekrar soktum hiç yok ucunda bile yağ yok.
motorun çalışmasında bi sıkıntı yok ama galiba fazla yakıyor. full depo vermişti bana motoru, gerçi daha 120-130 km yaptım ama benzin göstergesi yarıya indi bile.
1 litre motul 10/40 yağ aldım kendim değiştiricem ama şunu sormak istiyorum alttaki yağ boşaltma tapasında her seferinde değişmesi gereken bir pul varmış sanırım sızdırmazlık için
bu böylemidir yoksa gereksiz mi? değişmesi gerekiyorsa pul bulmam lazım çünkü.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
13 Kasım 2012, 16:42
#29993
sgurdal adlı üyeden alıntı
10 gün önce aldığım cbfnin yağını bugün kontrol ettim çubuk tertemiz maşallah...
çıkardım çubuğu peçete ile sildim temizledim, tekrar soktum hiç yok ucunda bile yağ yok.
motorun çalışmasında bi sıkıntı yok ama galiba fazla yakıyor. full depo vermişti bana motoru, gerçi daha 120-130 km yaptım ama benzin göstergesi yarıya indi bile.
1 litre motul 10/40 yağ aldım kendim değiştiricem ama şunu sormak istiyorum alttaki yağ boşaltma tapasında her seferinde değişmesi gereken bir pul varmış sanırım sızdırmazlık için
bu böylemidir yoksa gereksiz mi? değişmesi gerekiyorsa pul bulmam lazım çünkü.
yagi degistirdikten sonra sizdirma yapmiyorsa degisme geregi yok biliyorum ama contada yirtilma veya
ezilme olmussa tabiki degismesi gerekiyor. madem yagi kendin degistireceksin her ihtimale karsi conta yaninda olsun derim.
Bir anlık dikkatsizlik ömür boyu
pişmanlık getirir...
-
13 Kasım 2012, 19:31
#29994
sgurdal adlı üyeden alıntı
10 gün önce aldığım cbfnin yağını bugün kontrol ettim çubuk tertemiz maşallah...
çıkardım çubuğu peçete ile sildim temizledim, tekrar soktum hiç yok ucunda bile yağ yok.
motorun çalışmasında bi sıkıntı yok ama galiba fazla yakıyor. full depo vermişti bana motoru, gerçi daha 120-130 km yaptım ama benzin göstergesi yarıya indi bile.
1 litre motul 10/40 yağ aldım kendim değiştiricem ama şunu sormak istiyorum alttaki yağ boşaltma tapasında her seferinde değişmesi gereken bir pul varmış sanırım sızdırmazlık için
bu böylemidir yoksa gereksiz mi? değişmesi gerekiyorsa pul bulmam lazım çünkü.
Çok yazık, yağ seviyesini bilmeden satın almışsın 10 günde böyle kullanmışsın. Yağını o seviyelere kadar düşekadar düşürmemen gerekirdi. Bu gün ikinci el cbf 150 alan kişi ilk önce yağına baksın, kullanıcı yağ bakımına önem gösterdi mi ? Eksilme varsa tamamladımı. Bunu sorgulasın. 120-130 km de o kadar yağ yakmaz, sana satan kişide yağına bakmamış demek ki. Yağ çubuğunda yağ görünmemesi büyük tehlikedir. Bence yatak sarma azırzasının, 800 tl masrafın ucundan dönmüşün, belkide aşınma eğilimi başladı, motorun 10-20 bin km sonra motor bitcek. Motoru satın alırken ilk sürüşe geçmeden önce kontrol etmen gerekirdi, yağ bakımlarının düzenli yapılıp yapılmadığını sorgulaman, eksilen yağı tamamlanılarak kullanılmış mı, bunlardan emin olman gerekirdi. Bundan sonra yağını sıklıkla kontrol et. Motorunda yağ çubuğunun her zaman en az orta seviyesinde yağ bulunsun. Yağ değişim km ren gelmediyse eksik yağı üstten tamamlaman yeterli, yağ değişimine gerek yok. Bu arada zaten şu an motorunda 400-500 gram eksik yağ var. Yağ değiştirmene gerk yok ki. Sen eksik yağını tamamladığında zaten yağının % 50 si yenilenmiş olacak. Rodajda bi motorsa ok değişmesi uygun, çapakları falan süzülür eski yağ ile ama 10 bin km nin üzerindey se dediğimi yap. Boş yere tapayı açmaya uğraşma.
Evet değişmesi gereken bi metal pul var tapanın altında. Yeni motorların ilk 3-4 yağ değişiminde orjinal jonta sıkıntı yaratmıyor, sonrasında değişmesi makbul elbette. Daha önce mevcut jonta 3-5 kere kullanıldıysa, yani bu seviyede yağ değişimi yapıldıysa pulunu değiştirmeni tavsiye ederim. Aynı metal pulu Honda yet. servislerinden de bulabilirsin. Oto parçacılardan da karter tapa jontası adı altında alabilirsin. Oldukça ucuzdur. Ben bakır pul kullanıyorum, oto parçacılardan temnin ediyorum ve her yağ değişiminde değiştiriyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
zilecef2676 adlı üyeden alıntı
yagi degistirdikten sonra sizdirma yapmiyorsa degisme geregi yok biliyorum ama contada yirtilma veya
ezilme olmussa tabiki degismesi gerekiyor. madem yagi kendin degistireceksin her ihtimale karsi conta yaninda olsun derim.
Ya o zaman da iş işten geçmiş oluyor, yağı değiştirdin tapayı eski jontayla sıktın, eyvah kaçırıyor, napıcaz o zaman Söksen yağ boşalacak, takarken yağ akacak. Bu konuda sıkıntı olur. Daha fazla sıksan belki keser ama diş sıyırabilir, riskli olur, napıcaz peki, söküp tekrar jontayı değiştirmen zor. Yağ dışarı akarsa kayıp olabilir. Bi kaba alsak bu seferde kabın yüzeyine yapışan kayıp olacak. En güzeli, mevcut jontanın ömrünün bittiğini düşünüyorsak yeni jonta temin etmek. Ve hiç bu riske girmeden yeni jonta ile yağ değişimi yapmak.
Bu arada yeni motorun hayırlı olsun, iyi günlerde kullan inşallah.
-
13 Kasım 2012, 19:57
#29995
-
13 Kasım 2012, 20:05
#29996
-
13 Kasım 2012, 20:10
#29997
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Çok yazık, yağ seviyesini bilmeden satın almışsın 10 günde böyle kullanmışsın. Yağını o seviyelere kadar düşekadar düşürmemen gerekirdi. Bu gün ikinci el cbf 150 alan kişi ilk önce yağına baksın, kullanıcı yağ bakımına önem gösterdi mi ? Eksilme varsa tamamladımı. Bunu sorgulasın. 120-130 km de o kadar yağ yakmaz, sana satan kişide yağına bakmamış demek ki. Yağ çubuğunda yağ görünmemesi büyük tehlikedir. Bence yatak sarma azırzasının, 800 tl masrafın ucundan dönmüşün, belkide aşınma eğilimi başladı, motorun 10-20 bin km sonra motor bitcek. Motoru satın alırken ilk sürüşe geçmeden önce kontrol etmen gerekirdi, yağ bakımlarının düzenli yapılıp yapılmadığını sorgulaman, eksilen yağı tamamlanılarak kullanılmış mı, bunlardan emin olman gerekirdi. Bundan sonra yağını sıklıkla kontrol et. Motorunda yağ çubuğunun her zaman en az orta seviyesinde yağ bulunsun. Yağ değişim km ren gelmediyse eksik yağı üstten tamamlaman yeterli, yağ değişimine gerek yok. Bu arada zaten şu an motorunda 400-500 gram eksik yağ var. Yağ değiştirmene gerk yok ki. Sen eksik yağını tamamladığında zaten yağının % 50 si yenilenmiş olacak. Rodajda bi motorsa ok değişmesi uygun, çapakları falan süzülür eski yağ ile ama 10 bin km nin üzerindey se dediğimi yap. Boş yere tapayı açmaya uğraşma.
Evet değişmesi gereken bi metal pul var tapanın altında. Yeni motorların ilk 3-4 yağ değişiminde orjinal jonta sıkıntı yaratmıyor, sonrasında değişmesi makbul elbette. Daha önce mevcut jonta 3-5 kere kullanıldıysa, yani bu seviyede yağ değişimi yapıldıysa pulunu değiştirmeni tavsiye ederim. Aynı metal pulu Honda yet. servislerinden de bulabilirsin. Oto parçacılardan da karter tapa jontası adı altında alabilirsin. Oldukça ucuzdur. Ben bakır pul kullanıyorum, oto parçacılardan temnin ediyorum ve her yağ değişiminde değiştiriyorum.
satış sırasında düzenli olarak servise gittiğine dair bana faturaları bile verince gerek görmedim yağına bakmaya ne bileyim.
tamam ilave edeyim eksik kısmını da yağı komple değiştirecem diye 1 litre motul 10/40 almıştım. şimdi açıp ilave etsem yağın yarısını kullanıcam. motordaki yağ %50 eski %50 yeni bir karışım olacak? ayrıca içindeki de 10/40 mı onu bilmiyorum. motor 19bin de. napayım hiç tapa ile uğraşmadan direk ilave mi edeyim karar veremedim.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
13 Kasım 2012, 20:13
#29998
[/COLOR]
Ya o zaman da iş işten geçmiş oluyor, yağı değiştirdin tapayı eski jontayla sıktın, eyvah kaçırıyor, napıcaz o zaman Söksen yağ boşalacak, takarken yağ akacak. Bu konuda sıkıntı olur. Daha fazla sıksan belki keser ama diş sıyırabilir, riskli olur, napıcaz peki, söküp tekrar jontayı değiştirmen zor. Yağ dışarı akarsa kayıp olabilir. Bi kaba alsak bu seferde kabın yüzeyine yapışan kayıp olacak. En güzeli, mevcut jontanın ömrünün bittiğini düşünüyorsak yeni jonta temin etmek. Ve hiç bu riske girmeden yeni jonta ile yağ değişimi yapmak.
Bu arada yeni motorun hayırlı olsun, iyi günlerde kullan inşallah.[/QUOTE]
ethem bey haklisiniz evet yagi doldurduktan sonra kacirma oluyorsa tapayi actigi zaman yag akacak. daha once boyle bi sorunla karsilasmadigim icin aklima gelmedi.
Bir anlık dikkatsizlik ömür boyu
pişmanlık getirir...
-
13 Kasım 2012, 20:13
#29999
sgurdal adlı üyeden alıntı
satış sırasında düzenli olarak servise gittiğine dair bana faturaları bile verince gerek görmedim yağına bakmaya ne bileyim.
tamam ilave edeyim eksik kısmını da yağı komple değiştirecem diye 1 litre motul 10/40 almıştım. şimdi açıp ilave etsem yağın yarısını kullanıcam. motordaki yağ %50 eski %50 yeni bir karışım olacak? ayrıca içindeki de 10/40 mı onu bilmiyorum. motor 19bin de. napayım hiç tapa ile uğraşmadan direk ilave mi edeyim karar veremedim.
ethem abinin dediği gibi ilave yap bence, 100ml halinde yağ çubuğunun yarısında görene parça parça ekle derim.
-
13 Kasım 2012, 20:15
#30000
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
sonunda eski mesut günlerime döndüm,yani cbfime kavuştum cb'yi sattıktan sonra bütün ilanları ara tara kafama göre motor bulamadım,sağolsun metehan abiyle beraber gecelere kadar ilanları eledik
sonunda 2011 model 3.500 kmde full koruma demirli çantalı garantili motoru aldım cbf gibisi yokmuş gerçekten gezdikce gezesi geliyo insanın
ama bi sorun var ön amortisör çok yumuşak geldi bana ufak çukurlarda nerdeyse dibe kadar geliyor tak yapıyor...amortisör keçesi garantiden yeni değişmiş...
tek foto var ama ilerde motorun cilalı resimleriyle donatırım burayı
bu arada resimdeki arkadaş
http://img827.imageshack.us/img827/2646/imag1695.jpg
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
kaça aldınız acaba bende daha yeni aldım da gerçi ben 2010 model aldım ama benimki 3 çantalı.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler