Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Kasım 2006, 12:46
#281
sevgili kardeslerım motorumu pazartesı aksam teslım edıolar 3100 ytl motor, koruma demırı, ve yan ayaklık. BU arda bısı sorcam ben kullanma kalvuzuun aldım ıncelemek ıcın su anda elımde okuyodum bı baktım arkasında garantı belgesı bakım tablosu bayı tarafından doldurlması gewreken yerler falan var ama enterasan olarak bayı bana verdı bu kalavuzu ne zaman doldurcaklar bı arkaadasım a da 20 gun sonra vermıslerdı kalavuzu yanı klavuz onemlı dıll mı acaba yoksa gercekten de servıse gıttıgımızde bakıma gıttıgınde falan hep o klavuz uzerınden ıslem yapıolarmı??kafam karısıtı yaw
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
Reklamlar
-
19 Kasım 2006, 18:08
#282
gece17 adlı üyeden alıntı
siz ne düşünüyosunuz bilmiyorum ama sanki bı koruma demiri motorun görüntüsünü fena halde bozmuş gibi.tamam belki faydalı bi aksesuar olabilir ama çok cins olmuş bence taktırmyı düşünüyodum ama görünce fikrim değişti birde şu yan sehpayı görsek en güzel bişey olcak
bu arada depoyu fulleyen arkadaşlar kaça fullediniz depoyu
ben geçen hafta fulledim 30 lira tuttu sanki bi yanlışlık var daha fazla tutması lazım deilmi 34 civarı falan değilmi depo 13 lt yakıt 2.740
13*2.740=35.62 bu arada bi depoyla max. kaç km yaptınız
herkeze iyi geceler
bişey daha motoru alırken kullanım kulavuzu yada yanında ekstra bişeyler verdilermi bana kullnım kulavuzu falan vermediler ne iş bu anlamadım yani
Kullanım klavuzu alırken vermeleri gerekli. Alet çantası da selenin altında zaten kılavuzda tarif ediyor yerini.
Bu arada ben hala ilk depodayım ve bugün km 393 oldu ve hala yedeğe geçmedim. Gösterge kırmızı ibrede iken 3 lt kadar benzin kalır diyor kılavuz da ve ben bugün 47 km yol yaptım kırmızının azıcık üstünde idi, şimdi tam kırmızıda, yedeği de sayarsak demekki 5 - 5,5 lt benzinim daha var. Harika yav.
Fotoğraflar için kusura bakmayın makinayı kardeşim almış çekemedim.
Bu arada benim koruma demiri daha küçük ve motorun görüntüsünü de bozmuş değil. Bi türlü foto koyamadım ki göresiniz.
Neden bilmiyorum şimdi, motorun kırmızısı siyaha göre daha iyi görünüyor gözüme.
Bu arada alet her geçen gün açılıyor, 3. viteste 70km'i rahat gördü yine bugün(üstelik çok hafif de yokuş vardı). 4.'te ilk kez 90'a çıktım ama rodaj dolmadan fazla zorlamamak için daha fazlasını yapmak istemedim. 100km sabit hızlarla uzun yola gider mi diye soranlar vardı, rodajı doldurunca tahminim 90 - 110 km hız aralığında rahat rahat uzun yol yapar bu alet. Fakat gerçekten de km yaptıkça motor açılmaya başladı, daha rahat kalkış yapıyor ve daha çabuk hızlanıyor.
Başka bir siteden arkadaşın affına sığınarak koruma demiri için fotoğraf koyuyorum. Benimle aynı yerde takılmış motoruna bu demir, pek iyi bir açı olmasa da fikir verir diye düşündüm. Aynen bu şekil benimki de.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
19 Kasım 2006, 20:17
#283
clint
bencede kırmızısı daha güzel gibi.Siyah renginde çıkartmalardan ötürü al benisi az.Tabi motorun olsunda KIRMIZ;SİYAH fark etmez
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
20 Kasım 2006, 16:40
#284
arkadaşlar yaklaşık 470 km yedeğe düşüyor düşüncede 30 ytl depo ful oluyor yan sehpa taktıran arkadaşlar foto koyarsa iyi olur teşekkürler.
-
20 Kasım 2006, 17:49
#285
geçtiğimiz bayramın 3. günü gebze den yenimahalle ye giderken yanımdan bir cbf150 geçti. tanımakta biraz güçlük çektim. çünkü o kadaer şey yazıldı hakkında zayıf cılız diye ama gayet tatmin edici tam anlamıyla doyurucu bir görüntüsü vardı. ve favori rengim olan siyah renkliydi. kullanıcısı arka grenaja TIGER yazmıştı buraya yazmamın sebebi belki o arkadaşımız da sizlerin arasında olabilir. ayrıca motorunuz o kadar sessiz ki yaklaştığını farketmedim.
eğer bir tarzımı belirlememiş olsaydım bu motoru alır mıydım? sanırım alırdım. hem honda hem ucuz hem az yakıyor daha ne olsun ki?
bu tarz motor arayan arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bir modeldir. bunları niye mi yazıyorum? yanlış anlamayın motorumdan memnunum. her ne kadar da kaza yapıp sezonu kapattıysak da(sanırım) ben motorumu seviyorum. başta da dediğim gibi tarz olayı ybr titan ve bilumum muadil çinliye oranla sıkı bir alternatif okuduğum kadarıyla her yeni motorda olan rutin sorunlar çıkmış anladığım kadarıyla. yan ayak gibi eksiklikleri var. fakat benim şahsi görüşüm aynaları keşke koyu renkli ya da gövde rengi yapılmış olsaydı çünkü nikelajlı olan birazcık sırıtmış gibi ama dedimya bu kusurlar verdikleri karşısında göz yumulacak türden.
hepinize kazasız keyifli sürüşler. modaya değil güvenliğe önem verin. koruma ekipmanlarını almak için acele edin.(geçen hafta yaptığım kazada omzumu kırdım da )
sevgiler.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
20 Kasım 2006, 21:48
#286
Yılbaşından sora istediğim motoru alamazsam sanırım tercihimi cbf'den yana kullanacağım...Adı üstünde honda hayat onda...
Bana göre tipi gerçekten güzel son grup resminde kırmızı cbf bana çok güzel gözüktü hep siyah favori rengim olmuştur ama artık ikisinden biri olabilir sanırım benim için önemi yok...Bu arada motoru saran koruma demirleri var böle dümdüz deil onlardan taktıranlar yok mu?
-
21 Kasım 2006, 00:59
#287
erdo2002 adlı üyeden alıntı
clint
bencede kırmızısı daha güzel gibi.Siyah renginde çıkartmalardan ötürü al benisi az.Tabi motorun olsunda KIRMIZ;SİYAH fark etmez
Aynen katılıyorum, siyahta o çıkartmalar biraz daha basit durmuş gibi. Kırmızı motoru daha iyi gösteriyor sanki. Tabii bu benim fikrim. Ama kırmızı aldığıma hiç pişman değilim.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
21 Kasım 2006, 11:17
#288
iinsallh sevgili clint
clint adlı üyeden alıntı
Aynen katılıyorum, siyahta o çıkartmalar biraz daha basit durmuş gibi. Kırmızı motoru daha iyi gösteriyor sanki. Tabii bu benim fikrim. Ama kırmızı aldığıma hiç pişman değilim.
sevgili kardesım bende oncesenın gıbı dusundum kırmızı ıstedım sonradan sıyah dedım ama kalmmıs sımdı kırmızı mecbur ınsallh pısman olmam
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
-
21 Kasım 2006, 16:30
#289
caberli adlı üyeden alıntı
sevgili kardesım bende oncesenın gıbı dusundum kırmızı ıstedım sonradan sıyah dedım ama kalmmıs sımdı kırmızı mecbur ınsallh pısman olmam
Olmazsın merak etme, ben bugün Moda'ya gittim, motoru yan ayakta park ettim ve şöyle uzaktan seyrettim, güzel duruyor abi bu kırmızı da. Tabii siyah da güzel, ama mavi gerçekten kötü bir renk ve motoru kırmızı daha iyi gösteriyor. Herkesin kendi zevki ama ben de dün bir kuryede siyah gördüm, toz içinde daha da kötü göründü. Temizken kırmızı da siyah da güzel.
Bu arada, bugün ilk depomu bitirdim. Alın size veriler.
Genellikle sahil yolu ve şehir içi kullandım ve motor bir depo ile 432km yol yaptı.
Ben acemiliğin de sayesinde biraz devirli kullandığımı itiraf ediyorum. Ama bu halde bile alet 432 km ve yedek depo ile sadece 2 km gittikten sonra benzin aldım. Demekki yedekle beraber bu alet başka bir arkadaşın dediği gibi 460km falan yapacak. Muhteşem diyorum. Başka da bişey demiyorum.
Bu arada ilk depoyu 34ytl'ye fullemiştim, bu kez yedek depo dolu dururken 26,90ytl'ye fullendi depo, Allahtan daha belamızı mı isteyelim. Nazar değmesin deyip sürmeye devam edelim.
Ayrıca motor kilometre yaptıkça açıldı ve vites problemleri azaldı. Ben gerçekten çok memnunum, darısı alacak olanların başına.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
21 Kasım 2006, 17:10
#290
-
21 Kasım 2006, 17:34
#291
bence yedek depo ile enaz 60 km gider.bende honda titan vardı yedek depo ile 60 km gidiyordu.YBR ile yedekte 90 küsür km gidiyorum.bence bu motor yedek depo dahil 500 km rahat gider. Ha bu arada bu motoru alan arkadaşlara ve alacaklarada hayırlı uğurlu olsun diyorum
-
21 Kasım 2006, 21:16
#292
herkese selam..bende bursa duran kardeşler honda bayisinde cbf150nin testini yaptım,gerçekten güzel motor..fiyatını karşılığını veriyo sonuna kadar..yalnız vites küçültürken gazete kağıdı yırtılması gibi bir ses vardı onu anlayamadım,belki test motoruna özgü olabilir..herkesin motoru hayırlı olsun..saygılar..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
-
22 Kasım 2006, 02:55
#293
Benim motorun resimleri
http://www.osotrade.com/resim/
adresinde var. Ayrıca dizliklerim motoru çiziyordu. Bir arkadaşın önerisi ile dizliklere mobilya zımbırtılarından taktım. Onun da resmi var. Resimlerde koruma demiri ve yan ayaklığı görebilirsiniz.
Mondial Cross'dan CBF'e geçen biri olarak.
*) arka suspansiyon biraz ağır, servis rodajın bitiminde yeniden bakalım dedi. Normalde suspansiyon üzerinde 3 seviye var. Sert, normal, yumuşak diye. Kitapçıkta anlatıyor.
*) çok daha atik
*) Alçak bir motor. Herkes çok rahat kullanabilir. Alçak olması manevra kabiliyetini arttırıyor.
*) titreşim çok az ama suspansiyonlardan dolayı yol bozuklukları çok etkiliyor
*) Yakıt tüketimi ve yakıt deposu güzel
*) bazen 1. vitesten 2. vitese geçerken ara bir yerde kalıyor ve vites göstergesinde ışık yanmıyor. Tekrar vitesi yükseltmek istediğimde 2. vitese geçiyor.
*) Çok sessiz demişlerdi ama o kadar sessiz değil. Yani motorun çalıştığını duyabiliyorsunuz.
*) Rodajda olduğu için çok zorlamadım ama 80'e rahat çıkıyor. Dalgınlıkla 100'e çıkmışım. Hissetmedim bile
*) Şekil şemali çok iyi. Daha büyük bir motor gibi duruyor. Dikkat çekiyor.
*) Kullanım Kitapçığı çok güzel. Bir çok konuyu açık ve net olarak anlatmışlar.İlk motor olarak alınabilecek bir motor. Mondial'de her sorunda servise gitmek gerekiyordu ve servis çıkışında hep başka sorunlar oluyordu. Mesela servisten çıktıktan sonra üzerime doğru sollama yapan arabaya korna çalmak isterken kornanın çalışmadığını fark ediyorsunuz.
Henüz 80 km'de bu kadar.
-
22 Kasım 2006, 12:34
#294
-
22 Kasım 2006, 12:53
#295
caberli adlı üyeden alıntı
dün aksam motorumu getiridiler 1 aylık hüzünlü bir bekleyişten sonra
motorm muthiş ya izmir/buca da mevlana heykelinin önünde teslim aldım aldıgımda 300 m deydi 200 m sürdüm şimdi 500 m aksam oldugu icin ve acemi oldugum icin pek süremedim müsait bı zamnda baslıcam surmeye ınsallah bir de ufak çaplı kaza bvile yaptım şimdi motoru teslim aldıgım yer ile bizim ev arasında bir cadde var o caddeden biraz inip karsıya gececektım hafif yokus asagı ya motor hızlandı bende bisiklet matıgıyla biraz da heyecan varya bastım el firenine tabi bu arda gazı da vermişim
motor yavaşca kaydı alltıımdan ve devrildim ama bana hiç birşey olmadı allha şükür motora da koruma demiri sayesinde hic bisi olmadı bir tane cizilk bile yok onun dısında motoru dayımın evıne sagolsun koyduk direksionu adım adım kımıldata kımıldata zorla soktuk icerde ben direksionu kilitledim şimdi hayatta ordan cıkamaz fizik kuralları geregince
onun dısında hersey cok guzeldi ama teslım eden satıs eleanı seleyı cıkardık yerıne takamdı sımdı sele cıkık duruo ya
nasıl takacaz ogrenıp arıcak benı varmı takmasını bılen bı anlatsın ya klavuzda da anlatıo ama pek bısıı anlasılmıo ya gercı 1. asamayı takıoz yernıe gecırıoz seleyı ama arkasını bastırıp kılıtleyemıoz acaba yerıne tam mı oturtamadık noldukı ama onun dısında motoru cok sevdim bu arada ilk izlenimim su oldu o kadar da sessiz bir motor degılmıs ccok uzun yazdım saygılar...
Cengiz olm şimdi okudum sele çıkıkmı geziyorsun abi sele önemlidir en yakın zamanda oturt yerine allah korusun hafif hızlarda pek anlamazsın ama bir viraja 50km ile girdiğinde ufacık bile oynasa sele kayar düşersin allah korsun
Aga birde o şekilde sürme yani üzerine oturma selenin dışarda olan çentiklerini üzerine oturduğun için kırabilirsin
[B][COLOR="Magenta"][CENTER]Motorunuzu arkanızda anneniz varmış gibi kullanın hep:wiinkk:[/CENTER][/COLOR][/B]
-
22 Kasım 2006, 12:59
#296
yok be seleyı park ettıkten sonra cıkardık
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
-
22 Kasım 2006, 17:39
#297
Bende CBF 150 aldım kırmızı renk ama bana biraz yakıtı anlatılanlardan daha fazla yakıyormuş gibi geliyor bende 90 km hıza cıktım bakalım motor daha 160 km de..
-
22 Kasım 2006, 17:44
#298
ginger a katılıyorum ama zaten reklamlarında 100 km de 2 litre dio on inanark almamıssındır motru insallh onu geçecektir zaten ama yakıtı yinede az bile
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
-
22 Kasım 2006, 17:53
#299
yamaha ybr 125 te kullandım ama bu motoru daha cok sevdim. Hondadan şu anda çok memnunum ataklık deseniz gercekten atak bir motor sanki motorda süspansiyonları biraz yolda sıplatıyor gibime geldi bakalım belki oda motorun alışması gereken bir şürectir ama memnunum..
-
22 Kasım 2006, 20:00
#300
Cengiz cok gecmiş olsun yaa neyse en kötü kazan bu şekilde olsun
Bu arada ginger cbf ybr'den daha hızlı ve serii kücük bi drag yaptık cbf ile gecti bizi bu arada cbf 120 yapmaz diyenlere burda hayretler icindeyim neyse herkese iyi sürüşler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler