Var, sele altında 2 adet sigorta mevcut, bu sigortalardan birinde devamlı akım varken diğer bi sigortanın akımı kontakla birlikte açılıp kapanıyor, eğer far elektriğini buradan almayı başarabilirsen far aydınlatman tamamiyle yeni kasalar gibi olur. Kontağı açınca farın sabit yanar. Ama kırmızı stop anahtarı ile motoru stop eder kontajı kapamazsan şu anki gibi farın kapanmayacağından akünde bitebilir. Bu değişikliği yaparsan motoru düğme ile stop ettikten sonra akabinde kontağı kapatman gerekecek. O zaman kırmızı stop düğmesini kullanmasanda olur, devamlı açık durur. Hatta düğmenin içini açarak direk bağlarsın. İçeriden düğmeyi yeni kasalar gibi direk bağlarsan aynı yeni kasalar gibi olur motorunun aydınlatması. Veya bahsetmiş olduğum sigortadan elektriğini almak suretiyle xenon da bağlayabilirsin. Angel veya düz xenon olayı sana kalmış. Elektriğin buradan alınmasının sebebi, yeni kasalarda olduğu gibi, kontakla birlikte akımın açılıp kapatılabilmesi.
cümleten selamun aleykum.yarın cbf150 alıcam allah izin verirse.istanbulda hangi bayiden almalıyım yardımcı olurmusunuz
Arkadaşlar ben cbf satmaya karar verdim almayı düşünen olursa benimkini satabilirim motorum 2012 model kilo metre 8000 shad 45 canta var shad sırtlık var shad arka fren lambası var ben Gaziantep'de oturuyorum motoruma kefilim 4250 bırakırım
lütfen yardimmmm
artk sezon bitti nerdeyse kampanyalarda başladı vade farksız vs,bence anes ve d&b motordan fiyat al gidip bayide konuşarak tabiki uygun fiyatlı olan alabilirsin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
komple kasayı sökmeyin sakındireksiyonu sağa veya sola çevirin arka taraftan far ampulunun içinde olduğu plastik var onu çekin ordan ampulu çıkarabilirsin,ilkinde az zahmetli oluyo ama sonradan çıkar tak alışyosun
allah korusun gece yoldayız ampul kesti komple on grenajımı indircez hayır tabiki
teşekkür ederim yarın arar sorarım dediğiniz gibi
selam cbf150 ailesi.çok uzun zamandır topiği takip etmiyordum...cbf'i de satınca... şimdi bir bakayım kimler var ne konular tartışılmış diye. motorumu satıp motor parasına araba aldım suzuki maruti. tabi araba rahatlığı tartışılmaz özellikle yıllardır her kış motor kullanmış biri olarak şuanda arabamdan çok memnunum ama bahara doğru yine bir cbf almayı düşünüyorum.. iki tekerin yeri çok ayrı. yazda olsa kışta.
fakat arkadaşlar,abilerim,kardeşlerim; son bir haftada 4 motor kazası ile karşılaştım.özellikle bu havalarda ne olur dikkati elden bırakmayın. biz yıllardır ''kasksız'' motorla, bakkala bile gitmeyin diye bas bas bağırırken, şimdide yeni moda sanırım bazı motorcuları görüyorum, hadi kaskıda geçtim artık! kulaklıkla müzik dinleyerek seyrediyorlar... hiçmi değeri yok canınızın.lütfen özen gösterelim.50cc motorda kullansak 1000cc motorda kullansak kaporta aynı.
.....ben tekrar cbf almayı düşünüyorum.bu kez ikinci el ortalama birşey.o yüzden, sanmayınki motoru sattı araba aldı topiği bıraktı her zaman buradayım. sağolsun abilerimizden çok şey öğrendik burada ve her konuda yardımcımız oldular öneriler verdiler.tartışılmaz güzelliklerin ve kalitenin var olduğu bu forum sitesini unutmak olmaz.
www.motosiklet.net (özellikle cbf150 topiği) her zaman 1.sırada olacak. maruti forumlarıda 2. sırada
kalın sağlıcakla. iyi geceler
marauder'im satılık.
sattığım anda büyük ihtimal cbfyi üzülerek satılığa çıkaracağım.
cbf 500 - 600 - silverwing 600 abs ya da shadow düşünüyorum.
cbf 500 olursa cbfyi satmama gerek kalmayacak ama düşük ihtimal. yani bakarsın benim cbf denk gelir.
kendine iyi bak.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ya bu motor sabah ilk çalıştırmada önce jikleyi çekiyorum sonuna kadar, sonra gaz verip marşa basıyorum çalışıyor ama gazı bırakamıyorum. bıraktığım zaman stop ediyor. 1-2 dakika boyunca hep gaz vermem gerekiyor. jikle çalışmıyor mu acaba?
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Eski kasalar böyledir, demek ki motorun eski kasa, eski kasa jiklesi çekildiğinde devir yükseltmez, sadece zengin karışım oluşturur (az hava, çok benzin) gaz kolunu tutman gerekir motor ısınıncaya kadar, motor ısınmadan ve jikle açıkken gaz kolunu bırakırsan motor stop eder. Yeni kasalarda ise senin istediğin gibidir, jikleyi çektiğinde aynı anda devirde bir miktar yükselir, motoru ısınma anında jikle açıkken gaz kolunu tutman gerekmez. Bu arada motorun yeni kasa ise bi servise göster tabi, jikleyi açınca devri yükseltmesi lazım.
valla ne bileyim yeni kasa mı eski kasa mı. ilk defa cbf aldım. 2009 yılı sonunda trafiğe çıkmış ama ruhsatı 2010 model.
ayrıca eski kasa bile olsa çok saçma bir olay jikle çekince ısınana kadar gaz vermek zorunda olmak.. o arada giyinirim birsürü iş yaparım..
gazı ben vereceksem jikleye ne gerek varki
bi de foto koyayım adet yerini bulsun
Uploaded with ImageShack.us
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Eski kasa, jiklen normal, sorun yok, iyi günlerde kullan, motorun temiz görünüyor.
yan çantasız cıbıf, cıbıf değildir
nefis, güle güle kullanın tadından yenmez
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
az önce trafik sigortasını yaptırdım ateş pahası bu ne yaw !
axa falan 120 lira çıktı en ucuz güneş sigorta bulabildim o da 105 lira !!!
bundan önce çok daha değerli motorlarım oldu fazer olsun er6n olsun onlar bile 60-70 lira tutuyordu
acaba çok cbf olduğu için ve kazalara da çok karıştıkları için mi fiyatlar bu kadar yüksek?
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)