Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2007, 01:33
#2961
aybarssurucu adlı üyeden alıntı
o yarığa bir 50lik sıkışırsa bişi olmaz
.
aynen drink...52 lira girdi bana...
fekat şu gerçekki eşşek kadar yarılan lastik herşeye rağmen canta yapışmadı rahat rahat götürdü...belki ön lastik diye rahattı...ama dubles iyibişey...köpükte sıkmadım..4leventden Ümraniyeye kadar bi hava bastım benzinlikte bastım vardım inmedi bile...yarık dediğimde az bişey ama şambriyel olsa işim biterdi...dedilerki iç lastikmi koyak...7.5 lira yoksa değiştirelimmi..?
tabiki değişsin dedim yine dubles oldu...Ama gerçek olan şu ki motorsuz biz hiçiz...hayatımızın önemli bir parçası...dün akşamım resmen mahfoldu ya...misafirim vardı gezip tozamadık eve çakıldık..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
08 Temmuz 2007, 01:48
#2962
castrol denedim, motor çok ısınıyor ve içerideki sesler dışarıya aşırı yansıyor, shell ondan daha kötü, mobil ve motorex den vazgeçme, en iyisi mobil. konşuk motor da başka yağ yok mesela
-
08 Temmuz 2007, 02:52
#2963
-
08 Temmuz 2007, 02:58
#2964
2 hata...
1.süper benzin istasyonlarda yok varsada tavsiye etmem...iyi arıtılmamış...ben mobilet için kullanırdım...
2..97 oktan kullanmak sağlıklı değil...nedeni motoru çekişten düşürmesi...95 oktan olması önemli...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Temmuz 2007, 00:55
#2965
Evet arkadaşlar bizim motor için en iyisi 95 oktan.
Zaten 9:1 gibi düşük bir sıkıştırma oranı var. 97 oktan bizim motora gelmez. Zararını görebilirsiniz.
Bu arada motorunuzda herhangi bir hasar oluşursa ve benzinden kaynaklanmasa bile; atıyorum yağ sorunu, kullandığınız benzin tespit edilirse; ki bunun tespiti yapılabiliyor, garantiniz yanar. Benden dostça bir uyarı.
-
09 Temmuz 2007, 01:00
#2966
benim far yanıyor ama ışık yansımıyor uzağa...ne olduysa artık...uzun yanıyor klik uzun yanıyor...normal yanmıyor...sürekli yanması nedeniyl böyle oluyor bence...halbuki gündüz boşa yanıyor gereksiz bir detay...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Temmuz 2007, 01:24
#2967
-
09 Temmuz 2007, 01:27
#2968
şimdi bu cbf 150 de ayak marşı yokmu ne ayıp motorculuğun ruhuna aykırı -1
-
09 Temmuz 2007, 03:29
#2969
-
09 Temmuz 2007, 16:25
#2970
mete_han adlı üyeden alıntı
Shot at 2007-07-01
arkadaşı aradım cebi kapalı..bende merak ettim işin aslı...güzel olmuş...İstanbulda bunu yapabilen yokmu acaba...servis taksa ne olur sanki ...
Daha önce cbf 150 ye devir saati koyan birisi nin ilanından bahsetmiştim sağolsun mete_han resmini buraya koymuştu.Saatin ne kadar sağlıklı olduğu konusunda tartışldı, az önce aynı ilana baktığımda resmin değişitirilmiş olduğunu gördüm. Galiba tahmin ettiğimiz gibi devir saati pek sağlıklı olmamış. işte son resim
Shot at 2007-07-09
Kimseye cahil deme, dağ başındaki çobana bile. Hiç birşey bilmiyorsa, koyun gütmesini senden iyi biliyordur.
-
09 Temmuz 2007, 16:47
#2971
bende taktırıcam
bu devir saati oraya takıla biliyosa bende oraya taktırıcam.zaten tamda orasına devir saati koydurmayı önceden pilanlamıştık ama çok küçük kalır demiştik emeyinize sağlık
-
09 Temmuz 2007, 16:51
#2972
devir saati
Değerli lojistik, tabiki bu şekilde yani fabrikanın orijinalinden uzak yapılmış olan bir şeyin sağlıklı olması ne kadar olasıdır bilemiyorum ama sende nereden bu kanaata vardın doğrusu anlayamadım, zira motorun marş anahtarı üzerinde değildir vde motor stop vaziyette!!!!
-
09 Temmuz 2007, 17:02
#2973
hayaletavcisi adlı üyeden alıntı
Değerli lojistik, tabiki bu şekilde yani fabrikanın orijinalinden uzak yapılmış olan bir şeyin sağlıklı olması ne kadar olasıdır bilemiyorum ama sende nereden bu kanaata vardın doğrusu anlayamadım, zira motorun marş anahtarı üzerinde değildir vde motor stop vaziyette!!!!
Yanlış anlaşılmak istemem ; Ben devir saati kesinlikle sağlıksızdır demedim,hatta motor sahibi eminim motordan benden çok daha iyi anlıyordur ama sahibinin neden birtek o resmi ilanda değiştirmiş olduğunu anlayamadım. Amacım kendi motoruna saat taktırmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak sadece.
Kimseye cahil deme, dağ başındaki çobana bile. Hiç birşey bilmiyorsa, koyun gütmesini senden iyi biliyordur.
-
09 Temmuz 2007, 17:03
#2974
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
09 Temmuz 2007, 18:27
#2975
slm millet uzun zamandır yoktum tatildeydim yazlığa motorla gittim geldim bu sabah döndüm sorun yok ama benzin tüketiminden şikayetim var full depoyla gittim keşan enezde bizim yazlık gidişte 320 de yedeğe geçtim gelirkende bu sabah 305 te yedeğe geçti moralimi bozuoyo 400 km bile yapmıo.80 90 arası gidiorum sürekli ara ara 100 ve üstüne çıkıorum ama nadir bu sarfiyatı düşürebilirmiyiz pahalıya mal oluo bana
-
09 Temmuz 2007, 20:06
#2976
cumartesi bursa honda durankardeşlere gittim 2500km yağ değişimi için ancak ereken gelmişsin dediler dedim bakım periyotları değişmiş onun için geldim.evetdeğişti ama 1000km 3000km değil 4000km olarak honda a.ş den haber geldi dedi yani bakımlar 1000km4000km 8000km 12000km diye 4000km de bir oldu dediller nasıl iştir anlamadım yağ eksiltmeyi sordum.çok az birşey dedi yani eksiltmeyi kale bile almadılar sen motorunu bizim dediğimiz periyotlarda getir yeter dediler
-
09 Temmuz 2007, 22:26
#2977
ArgaT adlı üyeden alıntı
şimdi bu cbf 150 de ayak marşı yokmu
ne ayıp motorculuğun ruhuna aykırı -1
honda gerek duymamış demekki..
dimi.
arkadaşlar dikkat ettiniz mi yoksa bende mi öyle,kullanım ve bakım kitabında km yi,1000 3000 6000 9000 diye yazmışlar,onun yanında ayrıyetten verdikleri periyodik bakım takvimin de 1000,4000,8000,12000 diye yazıyor
şimdi hangisi dogru acaba?
-
09 Temmuz 2007, 22:31
#2978
farlar direkt olrak startorden beslendiği için gerek dumamışlardır.
aküden beslemeyi marş dinamosu ve bir kaç küçük lamba dışında çeken yok.
far ampulleri startordan direk beslendiği için bazı kişilerde yüksek devirlerde patlama gibi sorun çıkarabiliyor.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
09 Temmuz 2007, 22:39
#2979
Luxor´isimli üyeden Alıntı
arkadaşlar araya motogp falan girince 1000 bakım detaylarını yazmam gecikti.kısaca anlatmam gerekirse 1000 bakımda normal rutin bakım işlerinin yanında ben ek olarak km saatinin titremesini de söyledim ve teli yağlama olayından bahsettim.daha önce duymamışlardı.ben söyleyince sağolsun üstüner usta üşenmedi, teli söktü ve yağladı.şu anda titreme %90 azaldı diyebilirim rahatlıkla.fark etti yani.bir de benim motorda ön frende tam durma anında hafif bir titreme oluyordu.ona da baktılar, balataları falan temizlediler.titreme başta kayboldu ama 25-30 km gittikten sonra tekrar geri geldi.biraz önce kasım beyle de görüştüm servisten, bir ara uğradığımda tekrar bakacaklarını söyledi bana.
yağ olarak mobil koyuldu.şu ana dek şırı bir fark göremedim çünkü az yol yaptım ama sanki bir rahatlama ve seste toklaşma var gibi.
toplamda bana 20 ytl ye mal oldu ve en güzeli ben servisteyken motora ne yapıldığını görmek isterim, aklımdakileri sormak isterim.bu konuda bazı arkadaşların diğer servislerde şahit olduklarının aksine hiç bir zorluk çıkarmadılar sağolsunlar.buradan tekrar hüseyin beye, kasım beye, gökhan beye be üstüner usta ya teşekkür ederim.hepsi bana çok sıcak davrandılar açıkçası ve kafamdaki her soruma yanıt verdiler.
bu arada gökhan bey demişken ufak bir hatırlatma yapayım.bahsettiğim kişi gökhan konşuk.maltepedeki konşuk motorun sahibinin oğlu ve çok iyi bir mekaniker.bundan sonra kendisi dnb motorda görev alıyor.ilgilenenlere duyurulur.
servis zamanları konusundaki tartışmalara da son nokta koyuldu ben 1000 bakımı yaptırırken bu arada.aldığım haber aynen şu şekilde.cbf 150 için servis zamanları değişmiş.en kısa zamanda kitapçıklar için de zamanları gösteren çıkartmalar temin edilip yenilenecekmiş.yeni duruma göre servis olayımız şu şekilde(0 motora göre konuşuyorum).
1000- ilk bakım ve yağ değişimi.
2000- yağ değişimi
4000- 2. bakım
6000-yağ değişimi
8000-3. bakım
şeklinde gidiyor.yani 2000km de bir yağ değişimi.4000 km de bir bakıma sokulacak motor.bilginize.
bakım olayında son nokta budur.....Cihan kitap hikaye hacı...sen bunu oku...servisden gelen açıklama...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Temmuz 2007, 23:30
#2980
metehan abi bizim motora nasıl bir buji takmalı? daha hızlı gitmesi için yani, eski performansı yok, 130 filan hayal oldu, birde senin innova da kaç km de debriyaj bitmişti ve ne kadar tutuyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler