Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ekim 2012, 21:46
#29561
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Koray' cım, valla çok şaşırdım, hayırlı olur inşallah, ne var kafanda ? Marka model =?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------
12 bin bakımında yağ ve hava filtresi haricinde değişen yok, 12 bin bakımımı ben yapayım dersen 30-35 tl sana maliyeti. Ne 120 tl si. Ayrıca buji ömrü kitapçıkta 8000 km yazar, 8000 bakımında bujin değişmeliydi. Lakin 5-6 bin km seviyelerinde buji tırnağı kapkara oluyor. Ben o buji ile 12 bin gitmek istemezdim. 12 bin km de bir kitapçığına göre Suzuki dl-650 buji değiştiriyor. Biz aynı buji ile 12 bin gitmemeliyiz.
Ayrıca temiz asfaltta geziyorsan hava filtrende rahat 8000 km gider. Yani 4000 de söküp temizleme gerekliliği olmadan 8000. km değiştirsende olur. Çok toz toprak yola giriyorsan 4000 de değiştir. Benim hiç toprak yol sürüşüm yok. Şöyle bi periyod yaptım. 7000 km de bir buji ile hava filtresini aynı anda değiştiriyorum. Hava filtresi ve buji için ayrı ayrı km tutmaya gerek yok bence. Buji değişim km sini 1000 km öne aldım. Hava filtresinde de 7000 de bir değişimle hiç sıkıntı yaşamıyorum.
Bence 8000 bakımında bujin ve hava filtren değişmeliydi. Neyse, 12 bin bakımında değişecek diyelim bunlar. Hava filtresi 11 tl. Buji 17,5 tl. Yağın kralını alsan 30 tl. (Hava filtresi ve buji fiyatları güncel DB Motor fiyatlarıdır). Dolayısıyla 12 bin bakımında senin motorun için değişenler: 58,5 tl yapıyor. Bakımını sen yapsan 58,5 tl ye mal olacak. Hangi servis se o çok güzel düdüklüyormuş gerçekten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
Her servisin kendine has uygulaması var. Doğrumu yanlışmı, uygun mu. Ne kadar doğru, sorgulamak lazım.
ethem abi hava filtresi benim bakım faturasında 7,6 tl yada 8,6 gibi bişi yazıyo değiştirdim bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
rahmi34 adlı üyeden alıntı
4.000 bakımının zamanı geldi arkadaşlar
cuma günü 3 te ehliyet i emniyetten alıcam. klasik bir soru olucak ama, 4000 bakımında neler yapılıyor ve tahminen ne kadar tutuyor? güncel olarak yapan varsa bilgim olaraktan gideyim D&B motor a
hava filtresi temizleniyor ama ben değiştirtdim
subab ayarı yapılıyor
işte zincir debriyaj ayarı filan
olmazsa olmaz yağ değişimi
fiyat 75 tl (iphone 10-40 yağ ile )
Reklamlar
-
09 Ekim 2012, 21:50
#29562
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
09 Ekim 2012, 22:08
#29563
Garip1701 adlı üyeden alıntı
ethem abi Held miydi neydi, o brandadan sipariş verdim dün.bugun gelecek inşallah..brandasız olmaz.dün ilk defa yağmur yedi.içim gitti...
Branda Held, evet, yalnız senin arka çanta ile motorun tamamını kapatamayacaktır. Held in Tr de L bedeni yok, M bedeni var. M side bizim motorları kıiş kıyamet tam olarak kapatamıyor. Çantayı çıkarttığında Held brandayı çok daha sağlıklı kullanabilirsin.
-
09 Ekim 2012, 22:16
#29564
arkadaşlar 2 gün önce salak bi kadına arkadan yapışıyordum
olay şöyle pendik yanyolda gebze yönünde alt geçidi geçince aşağı sallanan bayır bi yol var bilen arkadaşlar bilir bayır aşağı bir yol ve sert bir kasis var kasiste herkes yavaşlıyor dolayısıyla bende normalde hergün geçtiğim bir yol olduğu için her zamanki normal frenlememi yaptım ama salak kadın kasiste yavaşlıyor sandım meğersem kasisin üstünde durdu ve mesaj yazmaya koyulmuş
salak ya yapıştırdım kornayı açtı camdan bide birşey varmı vurdunmu diyo
2 parmak mesafe kaldı sonra ilerdeki benzinlikte durdum bakayım lastiğe dedim çünki ön arka kaydı yağışıyoduk :S
lastiğe çivi girdiğini farkettim hemen eski bisiklet tamir yöndemiyle ısladım deliği hava gelmiyor ama çiviyi oynatınca çıkıyordu bende okula geç kalmamak için gittim ve dönüşte güngör motora uğradım 15 tl dedi fitil atmaya bende bu garantiyle ilgili birşey değil diye mahalledeki motorcuya attırdım fitili 10 tl ye
ama kafamda soru işareti bu fitilin dez avantajı varmı bu deliğe başka bi çözüm varmıydı serviste yok dedi ama babam arabalara lastiğin içinden yama yaptırıldığını filan söyledi kafam iyice karıştı daha önce böyle olaylar yaşayan olmuştur
zararı yararı nedir arkadaşlar?
-
09 Ekim 2012, 22:21
#29565
rahmi34 adlı üyeden alıntı
Ethem abi, önceki bakıma erken gitmiştim yağ eksilttiğinden dolayı biliyorsun, bu bakımda yağ neredeyse tam çıktı. 100-200gr arası eksiltti en fazla 1900km de.
Bundan sonra ki bakım 6000 de sadece yağ değişimi sanırım.
100-200 gram eksik yağ ile karşılaşlıldıysa motor yağ eksiltmiş demektir. Elbette çok normal. Sen yağın değiştikten sonra 1000. km de yağ seviyeni kontrol ederek, üstten 100 gram attığında moruna can suyunu vermiş olursun. Cbf ile çok yüksek km lere ulaşmak istiyorsan ve böyle eksik çıkan yağa periyodik bakımlarında ölçtürrek şahit olduğun halde önlem almazsan mevcut olan minimum yağ tüketiminin ilerki km lerde artası söz konusu olabilir. Bence sen yağın değiştikten sonra 1000-1200 km de yağ seviye kontrolü yağ, yağı eksik görürsen max. seviyeye kadar üstten yağ takviyesi yağ. Motorumu en az 40-50 bin kullanırım satmam diyorsan önemli. Veya motorun bundan sonraki sahibide motorunun ekmeğini yesin istiyorsan, hayrını görsün istiyorsanda önemli.
Yağ eksiltmeyen cbf şudur: Kitapçıkta yağ değişim aralığı 4000 km de bir deniliyor, genelde servisler 2000 de bir değişim öneriyor.
Kitapçığa göre, 4000 km sonra yağ değiştirildiğinde motordan tam 1 lt yağ çıkması durumunda bu motor yağ yakmıyor denilebilir. Haricen 2000 km-100 gram 150 gram yağ yakmış, ise o motor yağ yakmış demektir. Bu miktar çok ufak olarak algılanıyor olsa da özellikle yaz sıcaklarında yüksek performasn, uzun süreli sürüşlerde bu kadar küçük miktarlarda eksik yağa bile motorun ihtiyacı ve bu yağın motora faydası vardır. Toplamda yüksek km lere ulaşılmak isteniliyorsa tabi. Ha böyle kullanılsa bile aslında yine 40-50 bin ortalama gidiyor. Ama böyle kullanıldığı taktirde, 100-200 gram eksik yağın önlemi alınmadan yani, kullanıma göre ortalama 30-50 bin li kmlere doğru bu mevcut yağ yakma artacaktır. Bilginize. Yani o km lerde yağ değiştirdiğinizde artık motordan 100-200 değilde 300-400 gram eksik yağ çıkmaya başlayacak, motorda da çekiş düşecek, bununda suçlusu, zamanında 100-200 gram eksik çıkan yağı önemsemeyen ve önlem almayan kullanıcıdır. Motor değil ne yazık ki.
Ayrıca yağ eksilten cbf 150 lerde (2000 km 100-200 gram dahi eksiltse) buji değişim aralığını 8000 km yi geçermeyin derim. Segmanlardan yanma odasına yağ kaçıran motor bloğu, buji tırnağının, hiç yağ eksiltmeyen bi cbf e göre daha erken kararmasına ve deforme olmasına sebep oluyor.
-
09 Ekim 2012, 22:21
#29566
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2 gün önce salak bi kadına arkadan yapışıyordum
olay şöyle pendik yanyolda gebze yönünde alt geçidi geçince aşağı sallanan bayır bi yol var bilen arkadaşlar bilir bayır aşağı bir yol ve sert bir kasis var kasiste herkes yavaşlıyor dolayısıyla bende normalde hergün geçtiğim bir yol olduğu için her zamanki normal frenlememi yaptım ama salak kadın kasiste yavaşlıyor sandım meğersem kasisin üstünde durdu ve mesaj yazmaya koyulmuş
salak ya yapıştırdım kornayı açtı camdan bide birşey varmı vurdunmu diyo
2 parmak mesafe kaldı sonra ilerdeki benzinlikte durdum bakayım lastiğe dedim çünki ön arka kaydı yağışıyoduk :S
lastiğe çivi girdiğini farkettim hemen eski bisiklet tamir yöndemiyle ısladım deliği hava gelmiyor ama çiviyi oynatınca çıkıyordu bende okula geç kalmamak için gittim ve dönüşte güngör motora uğradım 15 tl dedi fitil atmaya bende bu garantiyle ilgili birşey değil diye mahalledeki motorcuya attırdım fitili 10 tl ye
ama kafamda soru işareti bu fitilin dez avantajı varmı bu deliğe başka bi çözüm varmıydı serviste yok dedi ama babam arabalara lastiğin içinden yama yaptırıldığını filan söyledi kafam iyice karıştı daha önce böyle olaylar yaşayan olmuştur
zararı yararı nedir arkadaşlar?
Fitil için bende bi kere gittiğimde buna fitil atmayalım lastik daha yeni demişlerdi..5 liraya beyaz bişey sıktı üstüne verdi havayı sonra nasıl olduysa kesildi benim çivi küçüktü yalnız 2 cm uzunluğunda ince bişeydi..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
09 Ekim 2012, 22:23
#29567
Fitilin deligi buyutmekten baska bir zarari yok. Benim arabanin gecen lastigine civi girmis ben de fitil yaptirdim. Balans bozulmasin diye cabuk ve etkili cozum.
-
10 Ekim 2012, 11:29
#29568
arkadaşlar forumu boydan boya okuyamadım bir soru sormak istiyorum, sizlere daha önce kesin başın dan geçen vardır,,, cbf 150 otobüse dık sığarmı , sığmaz ise ne nasıl sığar ne gibi önlemler almak gerekir bilgisi olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum sizlerden,,, tahmini olarak otobüsle istanbuldan konyaya kadar gelecek konyadanda bozkıra kadar yaklaşık 700 km yol kat edecek granaj lar nasıl muhafaza edilecek ,,, yağ ve benzin olayları nasıl olur şimdiden tşkler cvp veren arkadaşlara
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
-
10 Ekim 2012, 11:46
#29569
ramizan83 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar forumu boydan boya okuyamadım bir soru sormak istiyorum, sizlere daha önce kesin başın dan geçen vardır,,, cbf 150 otobüse dık sığarmı , sığmaz ise ne nasıl sığar ne gibi önlemler almak gerekir bilgisi olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum sizlerden,,, tahmini olarak otobüsle istanbuldan konyaya kadar gelecek konyadanda bozkıra kadar yaklaşık 700 km yol kat edecek granaj lar nasıl muhafaza edilecek ,,, yağ ve benzin olayları nasıl olur şimdiden tşkler cvp veren arkadaşlara
Dik sığacağını sanmıyorum. Sanırım yatırıyorlar. Zaten benzin deposunu tamamiyle boşaltmadan, firmalar motosikleti bagajlarına almıyorlar diye biliyorum. Yani motor ve karbratörde motor yan yatırıldığında akacak bi damla dahi benzin olmayacak diye biliyorum.
-
10 Ekim 2012, 12:03
#29570
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2 gün önce salak bi kadına arkadan yapışıyordum
olay şöyle pendik yanyolda gebze yönünde alt geçidi geçince aşağı sallanan bayır bi yol var bilen arkadaşlar bilir bayır aşağı bir yol ve sert bir kasis var kasiste herkes yavaşlıyor dolayısıyla bende normalde hergün geçtiğim bir yol olduğu için her zamanki normal frenlememi yaptım ama salak kadın kasiste yavaşlıyor sandım meğersem kasisin üstünde durdu ve mesaj yazmaya koyulmuş
salak ya yapıştırdım kornayı açtı camdan bide birşey varmı vurdunmu diyo
2 parmak mesafe kaldı sonra ilerdeki benzinlikte durdum bakayım lastiğe dedim çünki ön arka kaydı yağışıyoduk :S
lastiğe çivi girdiğini farkettim hemen eski bisiklet tamir yöndemiyle ısladım deliği hava gelmiyor ama çiviyi oynatınca çıkıyordu bende okula geç kalmamak için gittim ve dönüşte güngör motora uğradım 15 tl dedi fitil atmaya bende bu garantiyle ilgili birşey değil diye mahalledeki motorcuya attırdım fitili 10 tl ye
ama kafamda soru işareti bu fitilin dez avantajı varmı bu deliğe başka bi çözüm varmıydı serviste yok dedi ama babam arabalara lastiğin içinden yama yaptırıldığını filan söyledi kafam iyice karıştı daha önce böyle olaylar yaşayan olmuştur
zararı yararı nedir arkadaşlar?
kardeşim benim michelinleri aldığımın ertesi günü taam ortadan civata girmişti.evet babanın dediği gibi yama yaptırdım bende.ilkinde yama atmış tekrar inmişti.hemde arife günü sabahın 5 inde yola çıkmadan fark etmiştik..neyse, tekrar götürdüm.açtık içini.yama atmış.yamayı da yeni paketten almıştı.dedi mümkün değil atamaz,hiç daha önce karşılaşmadım ben böyle birşeyle dedi.baktık yamalara gercekten fabrika hatası vardı.ortası çizgi gibi kabarmıştı.başka yamadan yaptı.çok da sağlam oldu.ama tam ortaya vurdugu için yamayı ve motorla giderken lastik ezilip büzüldüğü için yamayı yıpratabilir dedi.çok iyi yama yaptı.ve hala sağlam.hiçbirşey olmadı şükür.Demem o ki fitil falan atabilir yolda giderken.yama yaptır bence.ama sağlam yerde yaptır.
-
10 Ekim 2012, 13:57
#29571
Forumda daha önce dik taşındığını resimli olarak görmüştüm. Belki otobüsüne göre fark eder ama dik taşınıyor diye biliyorum. Bu arada motoru yan taşımak çok sakıncalı olabilir, başta benzin tabii ki ama aküsü de hasar görür. Ayrıca motor yağı da sibop yaylarının oraya akabilir çok sıkıntı olur. Yan taşıyacaksan mutlaka motor yağını da boşaltıp, aküyü de sökmelisin. Dik koyduğun zaman ise otobüsün fren yaptığı yönde mutlaka yaslanacak bir yeri olsun ve bir kalınca battaniyeye sar ve sıkıca bağla motoru. Ayrıca tabi benzinini boşaltmak yanında aküyü de söksen bence iyi olur. Ne olur ne olmaz, kısa devre yapar bir şey olur, vebal altına girme. Eskilerde depoyu karbüratörün üzerindeki bir vidayı açınca tahliye borusundan boşaltabiliyordun, yeni karbüratörde o vida var mıdır incelemedim. O tahliyeyi açınca karbüratördeki benzin de boşalıyordu.
---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:38 ----------
Forumdan bulduğum resim. Koruma demirinden bağlıyorlar. Koruma demirin yoksa işin zor.
-
10 Ekim 2012, 14:04
#29572
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Forumda daha önce dik taşındığını resimli olarak görmüştüm. Belki otobüsüne göre fark eder ama dik taşınıyor diye biliyorum. Bu arada motoru yan taşımak çok sakıncalı olabilir, başta benzin tabii ki ama aküsü de hasar görür. Ayrıca motor yağı da sibop yaylarının oraya akabilir çok sıkıntı olur. Yan taşıyacaksan mutlaka motor yağını da boşaltıp, aküyü de sökmelisin. Dik koyduğun zaman ise otobüsün fren yaptığı yönde mutlaka yaslanacak bir yeri olsun ve bir kalınca battaniyeye sar ve sıkıca bağla motoru. Ayrıca tabi benzinini boşaltmak yanında aküyü de söksen bence iyi olur. Ne olur ne olmaz, kısa devre yapar bir şey olur, vebal altına girme. Eskilerde depoyu karbüratörün üzerindeki bir vidayı açınca tahliye borusundan boşaltabiliyordun, yeni karbüratörde o vida var mıdır incelemedim. O tahliyeyi açınca karbüratördeki benzin de boşalıyordu.
---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:38 ----------
http://img3.imageshack.us/img3/85/20821959.jpg
Forumdan bulduğum resim. Koruma demirinden bağlıyorlar. Koruma demirin yoksa işin zor.
çok taşıdım böyle motor...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
10 Ekim 2012, 14:57
#29573
tşk ler tavsiyeleriniz için dik yatmassa hepsini deneyeceğim ,,, ramço sen bu işlerde deneyimlisin girer diyorsan sorun yok sağolun
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
-
10 Ekim 2012, 15:36
#29574
Arkadaşlar, Koray kardeşimde Ybr sini bugün itibariyle sattı ve yarın hayırlısı ile planımız değişmezse İst' a, Anes motora sıfır cbf 150 almaya gideceğiz.
Bende bu gün swallow marka arka lastik taktırdım. 80 tl lasik, 10 tl de işçilik aldılar. Lastiği 40 km denedim henüz, bir michalenin viraj ve viraja yatma kabiliyeti kesinlikle yok, fakat orjinal durolardan kaliteli. Yol tutuş, viraj ve frenaj kabiliyeti olarak durolardan çok çok iyi diyebilirim. Pirelli mt-65 ayarında bi lastik. Michalen bana 50 tl daha pahalıya geliyor, buralarda yok, kargosuda 10 tl tutuyor, bide bi yere taktırma parası falan derken. Hadi bunları aştık diyelim. Michalen için 50 tl fazla verilirdi ama michalende arka teker 13 binde tam kabak oldu. Swallow ile 18-20 bin km gidebileceğimi düşünüyorum. Bi dahaki maaşta da önü swalow yabilirim. Lastiğin marka yazıları falan orjinal beyaza boyalı, gayet fix duruyor. Bi kaç gün içinde fotoda koyarım inşallah.
-
10 Ekim 2012, 17:36
#29575
ramizan83 adlı üyeden alıntı
tşk ler tavsiyeleriniz için dik yatmassa hepsini deneyeceğim ,,, ramço sen bu işlerde deneyimlisin girer diyorsan sorun yok sağolun
ramazan resimdeki motor benim eski düldül, eğer sorma imkanın olursa otobüsün markasını sor şu yeni nesil travegoların bagajı yüksek resimdeki gibi bağlayabilirsin, tabi bagaj boş olursa ama yolcuların eşyası çoksa yer yoksa almıyorlar, yani şansına bagajı fazla dolu olmayan bir travego denkgetirirsen sığar bağlama işi kolay merak etme 3 adet sağlamından bagaj lastiği işini görür
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
10 Ekim 2012, 20:23
#29576
[QUOTE=ramizan83;2829696]arkadaşlar forumu boydan boya okuyamadım bir soru sormak istiyorum, sizlere daha önce kesin başın dan geçen vardır,,, cbf 150 otobüse dık sığarmı , sığmaz ise ne nasıl sığar ne gibi önlemler almak gerekir bilgisi olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum sizlerden,,, tahmini olarak otobüsle istanbuldan konyaya kadar gelecek konyadanda bozkıra kadar yaklaşık 700 km yol kat edecek granaj lar nasıl muhafaza edilecek ,,, yağ ve benzin olayları nasıl olur şimdiden tşkler cvp veren arkadaşlara[/QU
Ben istanbuldan honda cb 125 e aldım yazın telefonla hallettim.önce otobüs firmasını sonra motoru satan firmayla irtibata geçtim ve sivasa kadar travegoda geldi. fakat ne bindirirken yanındaydım ne de indirirken.gittiğimde muavin motoru çıkarmıştı aynalarını sökülmüş paketlenmiş di.marşına bastım eve getirdim.
-
10 Ekim 2012, 20:49
#29577
Arkadaşlar biliyosunuz ki 0 km bi cbf 150 alacaktim bu gun bir motor denk geldi 2011 model 8000 km de koruma demiri yan ayaklik zenon far cakmaklik kappa 35 lt canta michelin lastik 500 km once takilmis bu ekstralari mevcut ve cok cok bakimli durumda cizigi yok 5000 tl fiyat istiyor bu konuda yorum yapabilecek arkadaslarimiz var mi 4500 falan birakirsa alayim mi 5100 e 0 mi alayim bu ekstralari takinca sifiri bana 6000 e gelecek en az
-
10 Ekim 2012, 21:20
#29578
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Fitil için bende bi kere gittiğimde buna fitil atmayalım lastik daha yeni demişlerdi..5 liraya beyaz bişey sıktı üstüne verdi havayı sonra nasıl olduysa kesildi benim çivi küçüktü yalnız 2 cm uzunluğunda ince bişeydi..
benimkide aynı öyle küçük pazar sandığı çivisi ve lastikte yeni :( 4000 km de daha lastik
bi zararı yoktur umarım ya :S
-
10 Ekim 2012, 21:20
#29579
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Koray kardeşimde Ybr sini bugün itibariyle sattı ve yarın hayırlısı ile planımız değişmezse İst' a, Anes motora sıfır cbf 150 almaya gideceğiz.
Bende bu gün swallow marka arka lastik taktırdım. 80 tl lasik, 10 tl de işçilik aldılar. Lastiği 40 km denedim henüz, bir michalenin viraj ve viraja yatma kabiliyeti kesinlikle yok, fakat orjinal durolardan kaliteli. Yol tutuş, viraj ve frenaj kabiliyeti olarak durolardan çok çok iyi diyebilirim. Pirelli mt-65 ayarında bi lastik. Michalen bana 50 tl daha pahalıya geliyor, buralarda yok, kargosuda 10 tl tutuyor, bide bi yere taktırma parası falan derken. Hadi bunları aştık diyelim. Michalen için 50 tl fazla verilirdi ama michalende arka teker 13 binde tam kabak oldu. Swallow ile 18-20 bin km gidebileceğimi düşünüyorum. Bi dahaki maaşta da önü swalow yabilirim. Lastiğin marka yazıları falan orjinal beyaza boyalı, gayet fix duruyor. Bi kaç gün içinde fotoda koyarım inşallah.
koray cbf 150 mi alıyorsun???? ethem benim arka michelin 22000 de değiştirdim, diş derinliği 2mm idi daha giderdi. bi durum olursa arayın, istanbula geldiğinizde.
-
10 Ekim 2012, 21:28
#29580
ramizan83 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar forumu boydan boya okuyamadım bir soru sormak istiyorum, sizlere daha önce kesin başın dan geçen vardır,,, cbf 150 otobüse dık sığarmı , sığmaz ise ne nasıl sığar ne gibi önlemler almak gerekir bilgisi olan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum sizlerden,,, tahmini olarak otobüsle istanbuldan konyaya kadar gelecek konyadanda bozkıra kadar yaklaşık 700 km yol kat edecek granaj lar nasıl muhafaza edilecek ,,, yağ ve benzin olayları nasıl olur şimdiden tşkler cvp veren arkadaşlara
dik sığmaz pocket bike değil bu motor :S ancak yan yatıracaksın motor koruma demiri ve arka çanta demiri filan varsa grenajlar zarar görmez diye tahmin ediyorum
ama yinede mnlem alıp köpük filan koymak lazım her yerine ve iyice sabitle derim
çok sevdiğim bir abim antalyadan istanbula otobüsle DERBİ GP1 250 aldı getirdi motorun çamurluğunu kırmışlar ama nasıl olmuş " antalyadan sonra yol üzerinden binen yolculardan birinin eşyalarını sıkıştırmış salak muavin tabi fırlatmıştır kesin böyle şeylere dikkat et bence
ama bence buna harcıyacağın paraya motorla git konyaya toplamda 600-700 km tutmazmı? ya 2 depo benzin harcasan 800-900 km arası yol yaparsın zaten bu benzinde zaten 100 tl yi geçmez
yük parası yol parası filan böylede aynı hesaba gelir sanırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)
Bu Konudaki Etiketler