Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Eylül 2012, 12:44
#29361
moto-baytar adlı üyeden alıntı
Teşekkür ettim ethem mudur.
"Size bi kaç soru sorucam ilk sorum sele kilidi" demiştim ya
Diğer sorum da zaten direksiyon kilidi kitlemiyo kontakmi degiaicek diyecektim.madem takım satılıyor o zaman kontak sele depo full degiscez.
Beni biraz fazla kandırmışlarsa eğer.
Ben motoru baştan yapicam anlaşılan.
Ustaya gösterdim yüruru süper motoru edermiş kaçırma dediydi. Inşallah ordan bir maraza doğmaz.
Yeni sorularimla cok başınızı agritcam gibi duruyo
Hosgelmisim aranıza iti sürüşleri arkadaşlar.
Sorması ayıp, ne kadara aldın ve kaç kilometredeydi. Standart motosiklet dışında ekstra bir şeyler var mıydı üzerinde..
Hayırlı olsun..
Reklamlar
-
19 Eylül 2012, 13:12
#29362
cd0345 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun rahmi kardeş 1 ay sonra direksiyon 1.5 aya kadar ehliyet elinde yani =) hadi hayırlı olsun şimdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
arkadaşlar bu gün cadde bostan mutluhan hondaya gittim cbr için fiyat sorayım dedim sinir oldumya
adam cbr a 9800 diyo 480 lira plaka masrafıymış içimden sövdüm bi...
adam benim motora 3400-3500 fiyat veriyo :S
neyse sinir oldum dönerken güngörden fiyat aldım hiç pazarlıksız 9300 dedi plakasız (mutluhan foyası ortaya çıkmasın diye fiyat vermedi plakasız :S ama onun hesabına göre 9320 ye geliyo ama ben sordum olmuyo plkasız flan vermiyoruz bizim bayi filan diyo)
sonuç olarak güngöründe dediği en fazla 3800-3900 eder servis gözünde en temizi diyor ama dışarda 4300 e filan gider heralde diyo ama
4500 den aşağı yzan yok sahibindende neyse sıfır cbf alacak arkadaşlara duyrulur mutluhan sözde 4500 e plaka ruhsat dahil cbf veriyomuş :S
Honda ya temiz olan motorumuzu verip yenisinialabiliyormuyuz böyle imkanımız var mı?
Bilen başka arkadaşımız varmı?
-
19 Eylül 2012, 13:34
#29363
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Sorması ayıp, ne kadara aldın ve kaç kilometredeydi. Standart motosiklet dışında ekstra bir şeyler var mıydı üzerinde..
Hayırlı olsun..
2007 model 19.500 kusur kilometrede. Koruma ve tan çanta demirleri var.çanta yok.sağ kafa grenaj tam köşesinde hafif bi kırık var on camurlukta kırılmış inceden yapistirmislar.
Direksiyon kılıfı kitleniyodu şu an kitlenmiyo halledersin kolay iş dediler. Sele kilidide kolay iş o hallolur dediler. Tabi benim hiç tecrübem yok 3 aydirda yana yakıla motor motor diyorum yüzüm asik ruyalarima giriyor artık iş arkadaşlarımda durumdan şikayetçi.veteriner hekimin damar yolu giremiyom moral bozukluğundan bu böyle olmaz dediler .bi motor geldi tanıdık birinden 2800 dedi motoru tamirciye götürdük 4 vitese takip bayır yukarı sürdü. Dedi yürüru on numara. 3000 eder bu .2700 e aldık neticede.gel gorki ufak tefek çıkıyor 2. El sonuçta.kilitler başladık 24.000 de bakımları varmış o biraz inceltcek hafiften.yağı değişecek falan derken zaten bana 3000 ine gelcek herhalde belki gecicek.
Işte böyle her motora başlayıp sıfır almayanin azsa yukarı başına gelenlere benzer.
-
19 Eylül 2012, 13:43
#29364
Benim de onceden aldığım
Activa da kilitler ve on çamurun sorunluydu, kazali olma ihtimali yüksek bana da alırken hallolur ufak tefek şeyler dediler ,bı sürü masraf yapıp zor sattım
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
19 Eylül 2012, 13:55
#29365
mondial50tt adlı üyeden alıntı
Benim de onceden aldığım
Activa da kilitler ve on çamurun sorunluydu, kazali olma ihtimali yüksek bana da alırken hallolur ufak tefek şeyler dediler ,bı sürü masraf yapıp zor sattım
Vallahi yüreğime şu serotonin şimdi
Kazası var. Rivayete göre boyamak için optimal demirlerini cikariyolar o günde düşüyor motor.
Büyük bişey midir genel akşamı bozacak biseymidor bilmiyorum.gösterdiğim usta ( ki kendiside bu forumda taniyonuzdur mutlak ) işten anliyo başka bi the gosterrmistim direk motor bitik gidon yamuk masalı bu demişti.selenn kalkikligi direksiyon kılıfı pazarlık bittikten sonra çıktı ortaya kolay iş hallolur denilince bişey demedik.o ara motor almış olmanın rehaveti mutluluğu bide aldın bakalım şimdi ne nog yourcenar misali biraz endişesi kaplamıştı bunyeyiki krediyle aldım bide ailenin haberi olmadan aldım karşıydı onlar.oyle olunca problemler göze görünmez oldu.
-
19 Eylül 2012, 14:07
#29366
moto-baytar adlı üyeden alıntı
Vallahi yüreğime şu serotonin şimdi
Kazası var. Rivayete göre boyamak için optimal demirlerini cikariyolar o günde düşüyor motor.
Büyük bişey midir genel akşamı bozacak biseymidor bilmiyorum.gösterdiğim usta ( ki kendiside bu forumda taniyonuzdur mutlak ) işten anliyo başka bi the gosterrmistim direk motor bitik gidon yamuk masalı bu demişti.selenn kalkikligi direksiyon kılıfı pazarlık bittikten sonra çıktı ortaya kolay iş hallolur denilince bişey demedik.o ara motor almış olmanın rehaveti mutluluğu bide aldın bakalım şimdi ne nog yourcenar misali biraz endişesi kaplamıştı bunyeyiki krediyle aldım bide ailenin haberi olmadan aldım karşıydı onlar.oyle olunca problemler göze görünmez oldu.
Gecmis olsun insallah büyük bı sıkıntı çıkarmaz , bnm kininde yururune çok iyi demişlerdi hatta satan adam motoruna garanti veririm demişti ,
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
19 Eylül 2012, 14:20
#29367
mondial50tt adlı üyeden alıntı
Gecmis olsun insallah büyük bı sıkıntı çıkarmaz , bnm kininde yururune çok iyi demişlerdi hatta satan adam motoruna garanti veririm demişti ,
Ustanın dediğine göre yok.adam üstüne bindi kullandı.ben anlamadigima göre referans olarak alabileceğim başka bi kiyas yok.doktoruna gidip gösterdik. Tek umudum o, kalanını yaptiricaz artık zamanla 3-5 motorda sıkıntı çıkmasın yeter onun altından kalkmak zor olur eziyet olur.
-
19 Eylül 2012, 14:28
#29368
İnsallah dediğin gibi olur yoksa soğutuyor adamı motordan
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
19 Eylül 2012, 14:34
#29369
arif hayırlı ugurlu olsun inşallah içine sinerek binersin motoruna..
-
19 Eylül 2012, 15:07
#29370
Teşekkür ederim.siner ya.kaziklansakta cok masraf yapsakta buda bu tutkunun diyetidir. başa geldi cekicez.
-
19 Eylül 2012, 18:38
#29371
arkadaşlar bu top case ceza ruhsata işleme hikayesi yüzünden motoru satma noktasına geldim, sinirlerim bozuldu. parası uğraşması zaman kaybı derken nasıl çıkacağım işin içinden çözemedim. ruhsata işleten var mı aranızda, yoksa top case i söküp öyle mi idare edelim, yoksa sat gitsin mi diyorsunuz...
Yaş 40 - Honda CBF 150 - İstanbul, Beşiktaş (Laf aramızda çaylak diyebilirsiniz)
-
19 Eylül 2012, 19:41
#29372
garfield1907 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu top case ceza ruhsata işleme hikayesi yüzünden motoru satma noktasına geldim, sinirlerim bozuldu. parası uğraşması zaman kaybı derken nasıl çıkacağım işin içinden çözemedim. ruhsata işleten var mı aranızda, yoksa top case i söküp öyle mi idare edelim, yoksa sat gitsin mi diyorsunuz...
motoru niye satıyorsun, topcase i sat
bir arkadaşım, içerisinde ticari birşey yoksa polis in ceza kesmediğini söylemişti.
-
19 Eylül 2012, 20:16
#29373
Garip1701 adlı üyeden alıntı
hey arkadaş ya..merakınız nedir arkadaş yaa..cbf neyinize yetmiyor..öncelikle, 250 lik motora binince insan basar gider.bu hız demektir.Daha çok risk demektir..2. de yakıt.çok yakar..3. bi yatırırsanız motoru aha gitti..en az 200 tl den çıkarsınız..ben yatırdım ankarada cbf yi..çimde ama..biraz aşağı alayım mtooru öyle park edeyim dedim, binmedim üstüne yürüyorum motoru götüyorum..ana bayır aşağı hızlandı, mecbur ön frene bastım direksiyonu kırdım yoksa düşecem ben de, anaaa pat yattı yana..ama çime yattı şükür..kaldırırken fark ettim ki motor gerçekten ağır..ne işiniz var 250 likle..binin arkadaş şu motora..ben olmuşum 110 kg boy var 1.96 ben bile mırın gırın etmiyorum siz çıta gibi adamlar begenmiyorsunuz..ayıp ayıp...
abi maddiyatı düşünmesem zaten aynı paraya 500-600 lük makinalarda var 2-3 model önce ama şöyle birşey var 2 kişi uzun yolda yetersiz sizin oraları bilmiyorum ama ben motorumu yıpratmak istemiyorum 2 kişi ben bu motorla 100 le en fazla 5-10 dk giderim 80-90 arası sabit giderken bile içim gidiyo 8bin devir çeviriyorsun en az bu motorun max deviri kaç ve ona ne kadar yakın sürüyoruz ve devir ne kadar artarsa motorun sürüş konforu ve benim içimin rahatlığı azalıyor he motora bişi olmaz belki ama ben bu motorda 5000 devir 60-65 sabit ne kadar rahat gidiyorsam alacağım motorlada o rahatlıkla 80-90 rahat gitmem ve gerektiğinde gönül rahatlığıyla 100-110 çok rahat sabit gidebilmem gerekli kısacası herkesin istekleri yönünde değişir tercihleri benim amca oğlu ybr yi bırakıp 100lük cup aldı bana yetiyor diye vergisi oyu buyu yok diye ekonomik olsun diye onumu almam lazım benimkinden az yakıo ve oda 100 ü görüyo :S
ben 85 kilo artçım 70 diyelim totalde sürekli 155 kilo insan yükü +10 kilo çanta de +10 motor koruma demiri + üzerimizdeki eşyalar kask mont filan 20 kiloyu buluyor en az her zaman = 195 kilo motorun çıplak yükü üstüne :S motorun teknik en çok taşıyabileceği yük yanılmıyorsam 153 kilo yada o civarda bişi olarak yazılı
ve bu motorlu araçların hepsinde aynıdır benim arkadaşımda 1.0 motor chavrolet spark var çok az yakıyo bide lpg taktırdı motor gibi aynı araba amaiçine 5 kişi bin yol bi bak bakayım nasıl yakıyor aynı araba aynı kasa 1,2 si daha az yakıyor bu durumda
yakıt tüketimi elindeki gaza bağlıdır hı tamam belli bi alt limit vardır cbr a belki 3,3 litre görenler filan var ben 3,5 in altına inemem ama 3,7 nin üstünede çıkmam bu motordada 2,5 in altına inmiyor genelde yakıtım
yedek parçada cbr ın parçası tabi buna göre pahalı bizimkide innovaya göre pahalı bu iki motoru kıyaslayamazsınki biri 10.000tl biri 5.000tl
ve cbr ın parçası sınıfının en ucuzu ve çelik şasi olması her hangi bi kazada tamir imkanı sunuyor bizimkilerdeufak bi yan yatmada bile şasi yamulduğunda verimli bi tamir yapılamıyor
ben motorumdan çok memnunum hiç pişman olmadım aldığıma ama işte ihtiyaçlar ve tercihler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
chemical adlı üyeden alıntı
Napalım kanımız hızlı akıyor insan oğlu işte hep daha fazlasını istiyo yapıcak bişi yok
şaka bir yanada şu bizim cbfin aynı kasası 250 olsaydı sanırım son motorum olurdu. 90km/h az bir rakam değil ama her otobana çıkışımda gerçekten yetmediğini hissediyorum ve çok can sıkıcı. İstanbul - izmit arası otobanda bile en sağ şeritte kamyonlar 100-110 gidiyor adam geç işareti yapıyo ama geçemiyosunki motor gitmiyor buda gerçekten çok risk yaratıyor emniyet şeridinden gitmek zorunda kalıyosun burada yavaş olmak daha çok risk yaratıyor. Türkiye şartlarının motoru 250cc hem cbr250 cbften çok az daha fazla yakıyor sonuçta tek silindir 250cc enjeksiyonlu
parça bakım masraflarıda yakın birbirine. 110-120-130 çok rahat gidiyor ben zaten cbr250de alsam 90a sabitlerim kamyon araba sollucağım zaman 120-130 yapar sıkıntısız geçerim tek amacım bu zaten
aynen nihat abi kamyon afedersin plakana kadar yaklaşıyor sellektör korna filan ya basıyorum basıyorum gitmiyoki 120 yapsanda adam geliyoo hızda plakası plakama değse ölürüm
ayrıca tehlikeyi bindiğin alet değil kaskın içindeki yaratıyor bence sen basmazsan gitmez motor
bizim köyde mobiletleri modifikasyonlarla 100-110 yaptıran yarışan adamlarda var
benim arkadaşımın abisi gsx-1000 r kullanıyor adam uçuyor
o abinin bi yakın arkadaşı var 1000rr var oda 120 yi geçtiğini görmedim kimsede görmemiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
O motora bitiyorum, hele beyazı !! Benimde cbf 150 yi satarsam alacağım tek motordur. Scooterın tadını konforunu biliyorum, ilk motorum scooterdi. Birde bence 250cc maxi scooter sınıfında piyasada en çok tutulanı ve en çok olanı, motor kaliteli, parça bol, emsallerine göre parça ucuz. O motoru ne zaman görsem, görüş alanımdan çıkanekadar gözlerimi alamamışımdır. Eşimle sıkça seyahat ettiğimizden yolculu kullanımada çok müsait, ulaştığı max. hız ivmelenme gayet yeterli. Bu kavram göreceli dir ama benim için çok yeterli. Ben 90-100 giderken nasıl yanımdan geçtiklerini gördüğümde.. ooo yeter.. diyorum zaten. Sıfırı 9720 tl Ama 8000-8500 tle ye 1000-2000 km de gts evo lar var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Beğenmemek değil ya, sonra ne alınabilir, alırsam ne alırım, bu motoru 10 sene daha kullanamayacağımız kesin. Ben 2 sene daha rahat kullanırım, ama sonrası geç te olsa elbette olacak. Veya cbf 150 kalitesine emsal Honda başka 150 lik motor getirir aynı segment, oda olabilir. Veya ben sym gts evo alanekadar honda çok güzel bi 250 lik makine getirir, kasa cbf 150 tarzı veya çok benzer bi model vb. Olabilir. 250 cc üzerini zaten düşünmüyorum. Şu anda motorumdan elbette çok memnunum. Cbf 150 ekonomisi ile adamı mal mülk sahibi yapar, ihya eder. Şu anda zaten cc yükseltmeye bütçem uygun değil, daha farklı planlarımız var. Ama ilerde, en erken 2-3 sene sonra elim bollaşırsa en fazla 250 cc olmak kaydıyla bi terfi düşünebilirim.
aynen abi scooter sınıfına hep bi adım geriden bakmışımdır pek sevmem ama gts evo başka ama ona rakip bi motorda bence xciting 300 kmyco 300cc 30 hp süper bi makine ama gst nin görünüşü tarzı yakışıklılığı yeter =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
moto-baytar adlı üyeden alıntı
selam arkadaşla... bende çok yakın zamanda aldığım bir cbf 150 ile karıtmış bulunmaktayım.....2007 model cemsid adını verdiğim bir motorum var...
eski kullanıcılar olarak size bir kaç soru sormak istemekteyim ... zamana yayacam elbet şimdilik bir soru ile başlıyacağım...( bu arada kurye motoru değil sanırım ama bende yeni motor almaya heves edip işi çok bilmediği için motora ederinden fazla verenlerdenim ( kazıklanmak deniyo du buna galiba )
neyse.
cbf 150 lerin sele kilidi mekanizması mevcut sol arkada bir anahtarla açılıp kapanıyor.. aldığım kişi o kolay iş ya halledilir o falan filan diyince bende direk tamam ya diye bi hevesle kaşına gözüne bakmadan atladım aldım .. şimdi benim sele yerine oturmamakta haliyle tutup çekip alıyosun ...
nasıl olucakmış bu diye sağına soluna bakarken farkettimki sol arkada anahtarın girip açtığı kilit mekanizmasının içinde anahtar kırılmış ve kilit mekanizması ebediyen açık formda kalmış öyle kitlemiyo seleyi...
tormavidayla falan çevirmişler biraz bende çevirdim anahtar iş yapıyo kilit mekanizmasını kıpırdatıo ama mekanizma seleyi yinede kitlemiyo .. anladığım kadarıyla tümden değişicek oraları tabi bu tecrbesiz kardeşinizin kıt bilgisi dahilinde vardığı bir sonuç...
başına bu tarz bişey gelen varmı . bilgisi olan varmı... bu konuyla ilgili ne yapılabilir nerde değiştirilir ?
hayır internetten bktığım yedek parçacılarda bu parçada mevut değil anlaşılan çok bozulan bişey değil ? nasıl becerdilerse...
tavsiyele ve ardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
hayırlı olsun arif bey arramıza hoş geldiniz her zaman tekeriniz düz bassın kazasız belasız keyifli sürüşler nasip etsin rabbim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
585858 adlı üyeden alıntı
Honda ya temiz olan motorumuzu verip yenisinialabiliyormuyuz böyle imkanımız var mı?
Bilen başka arkadaşımız varmı?
kimi bayi yapıyor kimi yapmıyor güngör konşuk filan alıyor ama diğerlerini bilmiyorum tabi honda olması şartıyla
-
20 Eylül 2012, 02:09
#29374
moto-baytar adlı üyeden alıntı
2007 model 19.500 kusur kilometrede. Koruma ve tan çanta demirleri var.çanta yok.sağ kafa grenaj tam köşesinde hafif bi kırık var on camurlukta kırılmış inceden yapistirmislar.
Direksiyon kılıfı kitleniyodu şu an kitlenmiyo halledersin kolay iş dediler. Sele kilidide kolay iş o hallolur dediler. Tabi benim hiç tecrübem yok 3 aydirda yana yakıla motor motor diyorum yüzüm asik ruyalarima giriyor artık iş arkadaşlarımda durumdan şikayetçi.veteriner hekimin damar yolu giremiyom moral bozukluğundan bu böyle olmaz dediler .bi motor geldi tanıdık birinden 2800 dedi motoru tamirciye götürdük 4 vitese takip bayır yukarı sürdü. Dedi yürüru on numara. 3000 eder bu .2700 e aldık neticede.gel gorki ufak tefek çıkıyor 2. El sonuçta.kilitler başladık 24.000 de bakımları varmış o biraz inceltcek hafiften.yağı değişecek falan derken zaten bana 3000 ine gelcek herhalde belki gecicek.
Işte böyle her motora başlayıp sıfır almayanin azsa yukarı başına gelenlere benzer.
Neden sordum. Bir ay önce 2007 Model motosikletimi sattım. Mercekli zenon 10.000 de duro lastikler,aynı kilometrede zincir, 46lt arka çanta, ön koruma demirleri, silikon elcikler, hem vites hem devir göstergesi (led aydınlatmalı) 3000tl dedim 2900e verdim, niyetim pazarlık yapmamaktı ama iyi niyetli bir arkadaş, bir problem ya da soracağın bir şey olursa çekinme dedim, daha aramadı Bu arada motoru devrinde kullanırım 6000-7000 devirlerin üzerine nadir çıkarım 27000km deydi. Muayeneden satmadan bir hafta önce geçti ve ikinci yarı mtv si yatırıldı. Aşağıdaki de videosu..
http://youtu.be/8fXSBOun8YY
-
20 Eylül 2012, 11:21
#29375
-
20 Eylül 2012, 11:41
#29376
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
kimi bayi yapıyor kimi yapmıyor güngör konşuk filan alıyor ama diğerlerini bilmiyorum tabi honda olması şartıyla[/QUOTE]
Benimki cb 125 e zaten, gerçi yapsada ucuza kapatırlar.
-
20 Eylül 2012, 12:11
#29377
yahu benim motoru satsak ne yapar acaba..ev alma durumu çıktı aniden..satmam gerekiyor aslında :( kış da geldi kim alır :(
-
20 Eylül 2012, 12:53
#29378
Garip1701 adlı üyeden alıntı
yahu benim motoru satsak ne yapar acaba..ev alma durumu çıktı aniden..satmam gerekiyor aslında :( kış da geldi kim alır :(
Aldığın fiyata satarsın Ramazan, hatta mişlen lastik taktığın için 100tl üstüne de satarsın..
-
20 Eylül 2012, 13:31
#29379
Garip1701 adlı üyeden alıntı
yahu benim motoru satsak ne yapar acaba..ev alma durumu çıktı aniden..satmam gerekiyor aslında :( kış da geldi kim alır :(
Ramazan karedeşim, motorunu satma kararı almış olmana senin adına üzüldüm, umarım hayırlısı ile ev sahibi olursun, bizimde önümüzdeki sene mayıs-haziran gibi var niyetimiz kısmet olursa fakat ev alma planım olduğundan motoru satmaktan vazgeçtim. Satarsam yaya kalıcam olmıyacak, satıp başka bişey alırsam ev almak zaten hayal olur cbf ekonomisinden haric başka bi şeye binersem, yani cbf i temiz temiz kullanırken gerçekten mal mülk sahibi olmak kolay, bizim burada piyasa 80-100 bin tl, yani ben ev alırken motoru satsam, anca nakliye tapu masrafları, ufak tefek harcamalar falan belki yeter. Onun içinde motordan olmaya değmez diye düşünüyorum. Ama ev almayı düşündüğün muhitte piyasa çok daha düşüktür, 30-40 bin tl lik bi ev için düşünüldüğünde hadi 7 de biri 8 de biri eder motorun parası. Hadi o zaman belki mantıklı olabilir. Ama canın sıkılır, benden söylemesi, çünki sen gezen adamsın, motor olmadan canın sıkılacaktır. Ev almak için motoru satman gerekiyorsa motoru satıp ev aldıktan sonra başka bi araç alma imkanıda olmayacak diye düşünüyorum senin cephende. Tabi karar, taktir senin, her şeyin hayırlısı, umarım bi ev sahibi olursun ve tekrar seni aramızda görmeye devam ederiz. 4300-4400 tl gibi ilan verebilirsin diye düşünüyorum. Güzel temizle, parlat, bakım unsurlarından bahsettiğin güzel bi ilan ver. Yaptığın uzun yolculuklardan bahset. Çok geçmeden satılacağını düşünüyorum.
-
20 Eylül 2012, 15:29
#29380
evet abi haklısın...ev alma durumu var mecbur satmam gerekiyor..annemner de yardım edecek.Motoru satmassam kendimi kötü hissederim..
Ama inan ilan vermek bile istemiyorum :( motorum güzel alıştım da şahsen...bizim motor dediğin gibi 30-40 bin tl lik evde etki eder ama 90-100 luk evde etki etmez.ne yapcak ki sanki 4500-4600..o da para ama ev parasının yanında hiç.nasip...belki ilan koyarım..daha yni de aldım daha doyamadım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 45 kullanıcı var. (0 üye ve 45 misafir)
Bu Konudaki Etiketler