Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Eylül 2012, 00:31
#29341
Reklamlar
-
17 Eylül 2012, 00:36
#29342
s.a arkadaslar cb ye bınen varmı? Duz yolda kac basar bu konuda bılgı yok malesef.
-
18 Eylül 2012, 02:07
#29343
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar cb ye bınen varmı? Duz yolda kac basar bu konuda bılgı yok malesef.
120'yi şimdiye kadar hiç geçemedim.Hız göstergesi her denememde 110 ile 120 arasında sabit kalıyor, gazı köklememe rağmen gram oynamıyor.
Çift kişi bindiğimde ise ibre sabit 100'de kalıyor, geçmiyor
-
18 Eylül 2012, 10:59
#29344
sıra geldi, direksiyon sınavına
-
18 Eylül 2012, 11:42
#29345
clanturk adlı üyeden alıntı
120'yi şimdiye kadar hiç geçemedim.Hız göstergesi her denememde 110 ile 120 arasında sabit kalıyor, gazı köklememe rağmen gram oynamıyor.
Çift kişi bindiğimde ise ibre sabit 100'de kalıyor, geçmiyor
Aynı cbf in değerler gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Hayırlı olsun Rahmi kardeşiöm, en kısa zamanda ehl. cebine koyman dileği ile.
-
18 Eylül 2012, 12:14
#29346
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
18 Eylül 2012, 12:42
#29347
Uzun tür cami almış tim dün itibariyle taktım fakat boyum kısa oldugundanmidir , kaska gelen rüzgar yüzünden yolda çıkarmak zorunda kaldım , orijinale döneceğim sanırım yada o cami kisalttiracagim
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
18 Eylül 2012, 12:43
#29348
-
18 Eylül 2012, 13:39
#29349
rahmi34 adlı üyeden alıntı
sağol ethem abi, ekim 15 e kadar cebimde kısmetse
tebrikler kanmix_x, sonunda alacağız şu ehliyeti
benim motorda 5.000 - 7.000 devir arası ses geliyor demiştim zırıltı şeklinde. resimde ki grenaja bağlı siyah parçadan geldiğini tespit ettim, elimle dokunduğumda kesiliyordu ve tıkladığımda ses yapıyordu. bende bunu çözmek için siyah parçayı söktüm, siyah parça ile gri grenaj arasına 1 er parça deri gibi birşey koydum ve sıktım. sonuç olarak ses gitti ve sadece motorumun kendi sesiyle baş başa kaldım. aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar varsa, bir kontrol etsinler
http://f1209.hizliresim.com/11/l/d52sk.jpg
Resimdeki grenaja bağlı siyah parça derken ? Kırmızı bı daire icine alabilirsen daha faydalı olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
Gerçi dikkat edince resmin ortasında tek bı siyah parça var anlaşılmasında pek de sıkıntı yok
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
18 Eylül 2012, 17:48
#29350
daha önce oradan ses gelenler hemen anlarlar hangi parça olduğunu...
benmki sonra sonra azaldı ve şuan bir problem yok...
-
18 Eylül 2012, 18:44
#29351
ethem, baharda kısmetse gıcır cbf'imi satıyorum. senin de düşündüğün gibi gts 250 evo olabilir 2. el.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
18 Eylül 2012, 19:11
#29352
rahmi34 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun rahmi kardeş 1 ay sonra direksiyon 1.5 aya kadar ehliyet elinde yani =) hadi hayırlı olsun şimdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
arkadaşlar bu gün cadde bostan mutluhan hondaya gittim cbr için fiyat sorayım dedim sinir oldumya
adam cbr a 9800 diyo 480 lira plaka masrafıymış içimden sövdüm bi...
adam benim motora 3400-3500 fiyat veriyo :S
neyse sinir oldum dönerken güngörden fiyat aldım hiç pazarlıksız 9300 dedi plakasız (mutluhan foyası ortaya çıkmasın diye fiyat vermedi plakasız :S ama onun hesabına göre 9320 ye geliyo ama ben sordum olmuyo plkasız flan vermiyoruz bizim bayi filan diyo)
sonuç olarak güngöründe dediği en fazla 3800-3900 eder servis gözünde en temizi diyor ama dışarda 4300 e filan gider heralde diyo ama
4500 den aşağı yzan yok sahibindende neyse sıfır cbf alacak arkadaşlara duyrulur mutluhan sözde 4500 e plaka ruhsat dahil cbf veriyomuş :S
-
18 Eylül 2012, 19:28
#29353
cd0345 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun rahmi kardeş 1 ay sonra direksiyon 1.5 aya kadar ehliyet elinde yani =) hadi hayırlı olsun şimdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
arkadaşlar bu gün cadde bostan mutluhan hondaya gittim cbr için fiyat sorayım dedim sinir oldumya
adam cbr a 9800 diyo 480 lira plaka masrafıymış içimden sövdüm bi...
adam benim motora 3400-3500 fiyat veriyo :S
neyse sinir oldum dönerken güngörden fiyat aldım hiç pazarlıksız 9300 dedi plakasız (mutluhan foyası ortaya çıkmasın diye fiyat vermedi plakasız :S ama onun hesabına göre 9320 ye geliyo ama ben sordum olmuyo plkasız flan vermiyoruz bizim bayi filan diyo)
sonuç olarak güngöründe dediği en fazla 3800-3900 eder servis gözünde en temizi diyor ama dışarda 4300 e filan gider heralde diyo ama
4500 den aşağı yzan yok sahibindende neyse sıfır cbf alacak arkadaşlara duyrulur mutluhan sözde 4500 e plaka ruhsat dahil cbf veriyomuş :S
en fazla 1 ay içinde elimde ehliyet
bende istiyorum bir 250 lik ama bakalım ne zaman a kısmet.
-
18 Eylül 2012, 20:10
#29354
hey arkadaş ya..merakınız nedir arkadaş yaa..cbf neyinize yetmiyor..öncelikle, 250 lik motora binince insan basar gider.bu hız demektir.Daha çok risk demektir..2. de yakıt.çok yakar..3. bi yatırırsanız motoru aha gitti..en az 200 tl den çıkarsınız..ben yatırdım ankarada cbf yi..çimde ama..biraz aşağı alayım mtooru öyle park edeyim dedim, binmedim üstüne yürüyorum motoru götüyorum..ana bayır aşağı hızlandı, mecbur ön frene bastım direksiyonu kırdım yoksa düşecem ben de, anaaa pat yattı yana..ama çime yattı şükür..kaldırırken fark ettim ki motor gerçekten ağır..ne işiniz var 250 likle..binin arkadaş şu motora..ben olmuşum 110 kg boy var 1.96 ben bile mırın gırın etmiyorum siz çıta gibi adamlar begenmiyorsunuz..ayıp ayıp...
-
18 Eylül 2012, 21:16
#29355
-
18 Eylül 2012, 21:50
#29356
jr. adlı üyeden alıntı
ethem, baharda kısmetse gıcır cbf'imi satıyorum. senin de düşündüğün gibi gts 250 evo olabilir 2. el.
O motora bitiyorum, hele beyazı !! Benimde cbf 150 yi satarsam alacağım tek motordur. Scooterın tadını konforunu biliyorum, ilk motorum scooterdi. Birde bence 250cc maxi scooter sınıfında piyasada en çok tutulanı ve en çok olanı, motor kaliteli, parça bol, emsallerine göre parça ucuz. O motoru ne zaman görsem, görüş alanımdan çıkanekadar gözlerimi alamamışımdır. Eşimle sıkça seyahat ettiğimizden yolculu kullanımada çok müsait, ulaştığı max. hız ivmelenme gayet yeterli. Bu kavram göreceli dir ama benim için çok yeterli. Ben 90-100 giderken nasıl yanımdan geçtiklerini gördüğümde.. ooo yeter.. diyorum zaten. Sıfırı 9720 tl Ama 8000-8500 tle ye 1000-2000 km de gts evo lar var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Garip1701 adlı üyeden alıntı
hey arkadaş ya..merakınız nedir arkadaş yaa..cbf neyinize yetmiyor..öncelikle, 250 lik motora binince insan basar gider.bu hız demektir.Daha çok risk demektir..2. de yakıt.çok yakar..3. bi yatırırsanız motoru aha gitti..en az 200 tl den çıkarsınız..ben yatırdım ankarada cbf yi..çimde ama..biraz aşağı alayım mtooru öyle park edeyim dedim, binmedim üstüne yürüyorum motoru götüyorum..ana bayır aşağı hızlandı, mecbur ön frene bastım direksiyonu kırdım yoksa düşecem ben de, anaaa pat yattı yana..ama çime yattı şükür..kaldırırken fark ettim ki motor gerçekten ağır..ne işiniz var 250 likle..binin arkadaş şu motora..ben olmuşum 110 kg boy var 1.96 ben bile mırın gırın etmiyorum siz çıta gibi adamlar begenmiyorsunuz..ayıp ayıp...
Beğenmemek değil ya, sonra ne alınabilir, alırsam ne alırım, bu motoru 10 sene daha kullanamayacağımız kesin. Ben 2 sene daha rahat kullanırım, ama sonrası geç te olsa elbette olacak. Veya cbf 150 kalitesine emsal Honda başka 150 lik motor getirir aynı segment, oda olabilir. Veya ben sym gts evo alanekadar honda çok güzel bi 250 lik makine getirir, kasa cbf 150 tarzı veya çok benzer bi model vb. Olabilir. 250 cc üzerini zaten düşünmüyorum. Şu anda motorumdan elbette çok memnunum. Cbf 150 ekonomisi ile adamı mal mülk sahibi yapar, ihya eder. Şu anda zaten cc yükseltmeye bütçem uygun değil, daha farklı planlarımız var. Ama ilerde, en erken 2-3 sene sonra elim bollaşırsa en fazla 250 cc olmak kaydıyla bi terfi düşünebilirim.
-
19 Eylül 2012, 01:13
#29357
selam arkadaşla... bende çok yakın zamanda aldığım bir cbf 150 ile karıtmış bulunmaktayım.....2007 model cemsid adını verdiğim bir motorum var...
eski kullanıcılar olarak size bir kaç soru sormak istemekteyim ... zamana yayacam elbet şimdilik bir soru ile başlıyacağım...( bu arada kurye motoru değil sanırım ama bende yeni motor almaya heves edip işi çok bilmediği için motora ederinden fazla verenlerdenim ( kazıklanmak deniyo du buna galiba )
neyse.
cbf 150 lerin sele kilidi mekanizması mevcut sol arkada bir anahtarla açılıp kapanıyor.. aldığım kişi o kolay iş ya halledilir o falan filan diyince bende direk tamam ya diye bi hevesle kaşına gözüne bakmadan atladım aldım .. şimdi benim sele yerine oturmamakta haliyle tutup çekip alıyosun ...
nasıl olucakmış bu diye sağına soluna bakarken farkettimki sol arkada anahtarın girip açtığı kilit mekanizmasının içinde anahtar kırılmış ve kilit mekanizması ebediyen açık formda kalmış öyle kitlemiyo seleyi...
tormavidayla falan çevirmişler biraz bende çevirdim anahtar iş yapıyo kilit mekanizmasını kıpırdatıo ama mekanizma seleyi yinede kitlemiyo .. anladığım kadarıyla tümden değişicek oraları tabi bu tecrbesiz kardeşinizin kıt bilgisi dahilinde vardığı bir sonuç...
başına bu tarz bişey gelen varmı . bilgisi olan varmı... bu konuyla ilgili ne yapılabilir nerde değiştirilir ?
hayır internetten bktığım yedek parçacılarda bu parçada mevut değil anlaşılan çok bozulan bişey değil ? nasıl becerdilerse...
tavsiyele ve ardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
-
19 Eylül 2012, 07:13
#29358
moto-baytar adlı üyeden alıntı
selam arkadaşla... bende çok yakın zamanda aldığım bir cbf 150 ile karıtmış bulunmaktayım.....2007 model cemsid adını verdiğim bir motorum var...
eski kullanıcılar olarak size bir kaç soru sormak istemekteyim ... zamana yayacam elbet şimdilik bir soru ile başlıyacağım...( bu arada kurye motoru değil sanırım ama bende yeni motor almaya heves edip işi çok bilmediği için motora ederinden fazla verenlerdenim ( kazıklanmak deniyo du buna galiba )
neyse.
cbf 150 lerin sele kilidi mekanizması mevcut sol arkada bir anahtarla açılıp kapanıyor.. aldığım kişi o kolay iş ya halledilir o falan filan diyince bende direk tamam ya diye bi hevesle kaşına gözüne bakmadan atladım aldım .. şimdi benim sele yerine oturmamakta haliyle tutup çekip alıyosun ...
nasıl olucakmış bu diye sağına soluna bakarken farkettimki sol arkada anahtarın girip açtığı kilit mekanizmasının içinde anahtar kırılmış ve kilit mekanizması ebediyen açık formda kalmış öyle kitlemiyo seleyi...
tormavidayla falan çevirmişler biraz bende çevirdim anahtar iş yapıyo kilit mekanizmasını kıpırdatıo ama mekanizma seleyi yinede kitlemiyo .. anladığım kadarıyla tümden değişicek oraları tabi bu tecrbesiz kardeşinizin kıt bilgisi dahilinde vardığı bir sonuç...
başına bu tarz bişey gelen varmı . bilgisi olan varmı... bu konuyla ilgili ne yapılabilir nerde değiştirilir ?
hayır internetten bktığım yedek parçacılarda bu parçada mevut değil anlaşılan çok bozulan bişey değil ? nasıl becerdilerse...
tavsiyele ve ardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
Aramıza hoşgeldin diyeyim ilk önce. Parça piyasada var. Sorun olmaz. Sen yeterki paradan haber ver Problemli sele kilit göbeğini işinin ehli bi anahtarcıya göster, belki kurtarır. Olmazsa set olarak, kontak göbeği, depo kapağı ve sele kilidi değiecek. Veya sadece sele kilidini değiştireceksin. ama bu seti sanırım almak zorunda kalacaksın, kontak göbeğini ve depo kapağını değiştirmeden de, sadece sele kilit göbeğini değiştirerek te kullanabilirsin. 2 anahtarı olucak motorunun, bi sele için, diğeri kontak ve depo kapağı için. Ama yinede sen bunu set olarak almak zorunda kalabilirsin. Anahtarları bir olduğundan tek tek satılmıyorlar. Örnek bi kaç link vereyim.
http://www.rialli.com/urunler/362_ho...omple-cbf-150/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4434411/detay/
http://motorsikletyedekparcaci.net/C...RJ,PR-878.html
-
19 Eylül 2012, 10:09
#29359
garip,
baharda 4 senedir cbf kullanıyor olacağım. artık ben eleğimi asayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
ben motoruma aşığım bilirsiniz ama hayat akıyor, biraz değişiklik gerek, benim de ilk motorum sukutır (beat)
cbf'nin bozuk yol esnekliği ve konforundan vazgeçip rüzgar, su koruması, otomatik vites, bagaj, torpido, serbest ayak pozisyonu, kombine fren gibi şeylere kavuşacağım. ha bi de güç var
bozuk yol kullanmamaya büyük motorumdan alıştım.
herkese güzel bir çalışma günü (eğer var ise-nasıl birşeyse ) diliyorum .
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
19 Eylül 2012, 11:23
#29360
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Aramıza hoşgeldin diyeyim ilk önce. Parça piyasada var. Sorun olmaz. Sen yeterki paradan haber ver
Problemli sele kilit göbeğini işinin ehli bi anahtarcıya göster, belki kurtarır. Olmazsa set olarak, kontak göbeği, depo kapağı ve sele kilidi değiecek. Veya sadece sele kilidini değiştireceksin. ama bu seti sanırım almak zorunda kalacaksın, kontak göbeğini ve depo kapağını değiştirmeden de, sadece sele kilit göbeğini değiştirerek te kullanabilirsin. 2 anahtarı olucak motorunun, bi sele için, diğeri kontak ve depo kapağı için. Ama yinede sen bunu set olarak almak zorunda kalabilirsin. Anahtarları bir olduğundan tek tek satılmıyorlar. Örnek bi kaç link vereyim.
http://www.rialli.com/urunler/362_ho...omple-cbf-150/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4434411/detay/
http://motorsikletyedekparcaci.net/C...RJ,PR-878.html
Teşekkür ettim ethem mudur.
"Size bi kaç soru sorucam ilk sorum sele kilidi" demiştim ya
Diğer sorum da zaten direksiyon kilidi kitlemiyo kontakmi degiaicek diyecektim.madem takım satılıyor o zaman kontak sele depo full degiscez.
Beni biraz fazla kandırmışlarsa eğer.
Ben motoru baştan yapicam anlaşılan.
Ustaya gösterdim yüruru süper motoru edermiş kaçırma dediydi. Inşallah ordan bir maraza doğmaz.
Yeni sorularimla cok başınızı agritcam gibi duruyo
Hosgelmisim aranıza iti sürüşleri arkadaşlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 45 kullanıcı var. (0 üye ve 45 misafir)
Bu Konudaki Etiketler