Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 14:37
#28821
onurpark adlı üyeden alıntı
Peki zincir bakımı her 300-500 km de birmi olmalı ? Hangi marka zincir yağını önerirsiniz arkadaşlar ?
Motul'ün zincir yağı ve zincir temizleme spreyleri çok kaliteli kullanabilirsin yağlama süresi kullandığın yol şartlarına göre değişebilir belli bi periyodu yok kontrol etmen gerekir.
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 14:39
#28822
farcob adlı üyeden alıntı
1439. sayfada cbr125cbr nickli arkadaş, aşağıda linkini vermiş olduğu aküden aldığını ve kullandığını yazmıştı.
http://www.rialli.com/urunler/motors...er-cgl-serisi/
Aküye 70 tl verme, al sana 47 tl ye, bakım gerektirmeyen akü
sağolasın, ama ölçüler tutmuyor cbf 61x151x131mm.yanlış hatırlamıyorsam, 40 diş takıp 42 dişe geri dön
düğünü okuduğumu hatırlıyorum. neden? yalova da delmece yaylasında artçılı olarak çok dik bir rampa
çıkmıştım, 1. vites fazla 2. vites az gelmişti.
Hocam 2007-2011 ler için benim bahsettiğim akü. Yeni kasalarda (2011 sonrası) akü daha ince-uzun o yüzden ölçüleri ile ilgili bir şey diyemiyeceğim.
Belki http://abusmotor.com/tr/urun.aspx?CID=2&SID=7&PID=12 bu uyar, ama 5A
-
08 Ağustos 2012, 14:42
#28823
saqopasha adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar ben 2 ay icinde 0 km bi cbf 150 almayi dusunuyorum simdi bu motorun uretimi durduruldu mu kesin olarak dun bi motorcu ile konustum bana cb125 al dedi sebep sordum cbf 150 yag eksiltiyo dedi bunu ben de biliyorum ama yagini koyup takip edip binmeye raziyim cbf 150 nin verdiklerini cb125 in verebilecegini dusunmuyorum ve zaten icime de sinmiyo gonlumde cbf 150 var burda ki honda bayiisinde hic cbf falan gormedim cb125 leri doldurmuslar 0 km getirtirler mi ya da nerden bulabilirim veya 5500 tl kadar limitle bana baska bir motor onerirmisiniz yoksa cbf teki israrima devam mi edeyim
cbf 150 alacak gücün varsa hiç düşünmeden cbf 150 al,
-
08 Ağustos 2012, 14:56
#28824
blueway2 adlı üyeden alıntı
cbf 150 alacak gücün varsa hiç düşünmeden cbf 150 al,
yorumun icin tesekkurler blueway
-
08 Ağustos 2012, 15:06
#28825
schmarık adlı üyeden alıntı
Selamın Aleyküm arkadaşlar. Hepinizi Hayırlı Ramazanlar Dilerim.
İzninizle bir sorum olucak.
Aranızda CBF150 kullanıp sonrada Tvs Apache'ye geçmiş, Yada Tvs Apache'den Cbf150'ye geçmiş olan kimseler varmı? Onlara sormam gereken bazı şeyler var. Yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle. Hayırlı günler.
A.selam arkadaşım benim ilk motorum ybr 125 sonra 4 sene cbf 150 kullandım geçen sene cbf i verip tvs apache aldım 10 ay kullandıktan sonra tekrar cbf e döndüm şuan 2011 model yeni kasa cbf 150 sahibiyim ve memnunum cbf 150 sonrası apache ve tekrar cbf 150 sessizlik rahatlık ve konfor arıyorsan cbf 150 titreşim sorun değil hızlı olsun dersen apache hız dediğime bakma okadar çok fark yok 10 15 km civarı son hızda şahsen ben birdaha cbf i verip apache almam yani seçim senin allah gönlüne göre versin hangisi hoşuna gidiyorsa onu al derim her iki motordanda memnun kalırsın
-
08 Ağustos 2012, 15:33
#28826
Cazador45 adlı üyeden alıntı
A.selam arkadaşım benim ilk motorum ybr 125 sonra 4 sene cbf 150 kullandım geçen sene cbf i verip tvs apache aldım 10 ay kullandıktan sonra tekrar cbf e döndüm şuan 2011 model yeni kasa cbf 150 sahibiyim ve memnunum cbf 150 sonrası apache ve tekrar cbf 150 sessizlik rahatlık ve konfor arıyorsan cbf 150 titreşim sorun değil hızlı olsun dersen apache hız dediğime bakma okadar çok fark yok 10 15 km civarı son hızda şahsen ben birdaha cbf i verip apache almam yani seçim senin allah gönlüne göre versin hangisi hoşuna gidiyorsa onu al derim her iki motordanda memnun kalırsın
Öncelikle teşekkür ederim. Zahmet edip yardımcı olma çabasına girmişsiniz çok sağolun. Aldığınız Apache kaç modeldi? Çünkü yeni kasalarda titreşimin hissedilmeyecek kadar az olduğundan hiç rahatsız etmediğinden bahsediliyordu. Hatta Apache forumunda bir arkadaş eşiyle birlikte gezmiş ve eşine sorduğunda titreşim ne durumda diye hiçte abartılıcak gibi değil, ben hiç rahatsızlık duymadım diye bir cevap vermiş eşi.
Cbf150'ye aklım, gönlüm kaysa bile artık sıfırı üretilmicekmiş. Temiz bir cbf150 bulduğumuzda da fiyatı 4.500 5.000 tl arası. Hele birde gri renk olduğu zaman 5.500 6.000 tl arası. Bu fiyatları gördüğü zaman insan küçük dilini yutucak gibi oluyor. Kendi kendime aklımdan geçirdim gider bir hyosung GTR250R alırım yada kışı bekler bir tane kawasaki ninja 250R düşürürüm demedim değil yani. Sıfırının üretilmiceni duyan bizim türk milleti her zaman ki gibi gözü aç bir şekilde 2'ye aldığını 3'e satma çabasında. Benim gördüğüm budur.
Saygılarımla. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Can BİNGÜL
-
08 Ağustos 2012, 16:50
#28827
schmarık adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim. Zahmet edip yardımcı olma çabasına girmişsiniz çok sağolun. Aldığınız Apache kaç modeldi? Çünkü yeni kasalarda titreşimin hissedilmeyecek kadar az olduğundan hiç rahatsız etmediğinden bahsediliyordu. Hatta Apache forumunda bir arkadaş eşiyle birlikte gezmiş ve eşine sorduğunda titreşim ne durumda diye hiçte abartılıcak gibi değil, ben hiç rahatsızlık duymadım diye bir cevap vermiş eşi.
Cbf150'ye aklım, gönlüm kaysa bile artık sıfırı üretilmicekmiş. Temiz bir cbf150 bulduğumuzda da fiyatı 4.500 5.000 tl arası. Hele birde gri renk olduğu zaman 5.500 6.000 tl arası. Bu fiyatları gördüğü zaman insan küçük dilini yutucak gibi oluyor. Kendi kendime aklımdan geçirdim gider bir hyosung GTR250R alırım yada kışı bekler bir tane kawasaki ninja 250R düşürürüm demedim değil yani. Sıfırının üretilmiceni duyan bizim türk milleti her zaman ki gibi gözü aç bir şekilde 2'ye aldığını 3'e satma çabasında. Benim gördüğüm budur.
Saygılarımla. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Can BİNGÜL
2011 yeni kasa apacheydi eski kasalardaki kadar titreşim var yok diyen yalan söyler ben sürekli eşimle birlikte geziyorum zaten eşim cbf den sonra apcheyle ilk yaptığımız yolculuktan sonra ilk söylediği şey bu motor diğer motorun gibi rahat değil çok titriyor heryerim uyuştu demişti bunu sat tekrar eski motorundan al dedi bende onu dinleyim öyle yaptım şuan her hafta sonu geziye çıkıyoruz en az 200 km bu hafta sonu çeşme yaptık manisada benzin almak için girdiğimiz akaryakıt istasyonunda eski motorumuz 2011 model apacheden vardı eşim motoru görünce bu motorla yolculuk eziyet gibiydi nasıl biniyorlar demişti daha ben ağzımı açmadan artçı için titireşim bariz bir şekilde hissediliyor seçim senin dediğim gibi her iki motorda seni tatmin eder
-
08 Ağustos 2012, 17:04
#28828
saqopasha adlı üyeden alıntı
s.a arkadaslar ben 2 ay icinde 0 km bi cbf 150 almayi dusunuyorum simdi bu motorun uretimi durduruldu mu kesin olarak dun bi motorcu ile konustum bana cb125 al dedi sebep sordum cbf 150 yag eksiltiyo dedi bunu ben de biliyorum ama yagini koyup takip edip binmeye raziyim cbf 150 nin verdiklerini cb125 in verebilecegini dusunmuyorum ve zaten icime de sinmiyo gonlumde cbf 150 var burda ki honda bayiisinde hic cbf falan gormedim cb125 leri doldurmuslar 0 km getirtirler mi ya da nerden bulabilirim veya 5500 tl kadar limitle bana baska bir motor onerirmisiniz yoksa cbf teki israrima devam mi edeyim
abi sıfır diyorsan şahsi kanaatim sana cbf al demek olur ki bende tvs mi hondamı derken cbf aldım 250 cc grubu düşünüyorsan farklı ama
benim motorum 2012 yağ eksiltmiyor şimdilik 3000km ye geldim sayılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
schmarık adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim. Zahmet edip yardımcı olma çabasına girmişsiniz çok sağolun. Aldığınız Apache kaç modeldi? Çünkü yeni kasalarda titreşimin hissedilmeyecek kadar az olduğundan hiç rahatsız etmediğinden bahsediliyordu. Hatta Apache forumunda bir arkadaş eşiyle birlikte gezmiş ve eşine sorduğunda titreşim ne durumda diye hiçte abartılıcak gibi değil, ben hiç rahatsızlık duymadım diye bir cevap vermiş eşi.
Cbf150'ye aklım, gönlüm kaysa bile artık sıfırı üretilmicekmiş. Temiz bir cbf150 bulduğumuzda da fiyatı 4.500 5.000 tl arası. Hele birde gri renk olduğu zaman 5.500 6.000 tl arası. Bu fiyatları gördüğü zaman insan küçük dilini yutucak gibi oluyor. Kendi kendime aklımdan geçirdim gider bir hyosung GTR250R alırım yada kışı bekler bir tane kawasaki ninja 250R düşürürüm demedim değil yani. Sıfırının üretilmiceni duyan bizim türk milleti her zaman ki gibi gözü aç bir şekilde 2'ye aldığını 3'e satma çabasında. Benim gördüğüm budur.
Saygılarımla. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Can BİNGÜL
abi tamam haklısın belki cbf pahalı gelebilir ama gt250 veya ninjayla kıyaslama bence çift silindir ve bizimkini 2,5 katı yakt sarfiyatı olan makinalar onlar sana 150 cc yetiyosa neden çok benzin yakıp hemde kullanılmış makineye biniyorsun? ayrıca parça fiyatlarıda cbfe göre uçuk
-
08 Ağustos 2012, 17:28
#28829
schmarık adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim. Zahmet edip yardımcı olma çabasına girmişsiniz çok sağolun. Aldığınız Apache kaç modeldi? Çünkü yeni kasalarda titreşimin hissedilmeyecek kadar az olduğundan hiç rahatsız etmediğinden bahsediliyordu. Hatta Apache forumunda bir arkadaş eşiyle birlikte gezmiş ve eşine sorduğunda titreşim ne durumda diye hiçte abartılıcak gibi değil, ben hiç rahatsızlık duymadım diye bir cevap vermiş eşi.
Cbf150'ye aklım, gönlüm kaysa bile artık sıfırı üretilmicekmiş. Temiz bir cbf150 bulduğumuzda da fiyatı 4.500 5.000 tl arası. Hele birde gri renk olduğu zaman 5.500 6.000 tl arası. Bu fiyatları gördüğü zaman insan küçük dilini yutucak gibi oluyor. Kendi kendime aklımdan geçirdim gider bir hyosung GTR250R alırım yada kışı bekler bir tane kawasaki ninja 250R düşürürüm demedim değil yani. Sıfırının üretilmiceni duyan bizim türk milleti her zaman ki gibi gözü aç bir şekilde 2'ye aldığını 3'e satma çabasında. Benim gördüğüm budur.
Saygılarımla. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
Can BİNGÜL
Bence sen öncelikle, ilgini çeken motosikletin sınıfında karar vermelisin. Yani race mi, commuter mi ? Örnek verdiğin diğer motosikletler, cbf ile karşılaştırma yapılabilecek mahiyette, aynı branşta ve sınıfta değiller.
-
08 Ağustos 2012, 18:32
#28830
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Bence sen öncelikle, ilgini çeken motosikletin sınıfında karar vermelisin. Yani race mi, commuter mi ? Örnek verdiğin diğer motosikletler, cbf ile karşılaştırma yapılabilecek mahiyette, aynı branşta ve sınıfta değiller.
Ethem abi verdiğim örneklerin bir biri ile alakası olmadığının farkındayım. İleride düşündüğüm motorlar ss tarzı. Ama ben sırf egolarımı tatmin etmek için yada ne biliyim dışarıdakiler owww vavvv motora bak felan bu gibi şeylere takılmadığım için ufak commuter tarzı 2.eli iyi olan bir motor ile başlayıp bir zaman sonra satmak istediğimde kolayca elimden çıkarıp bir üst sınıf olan 250cc segmentinde motosiklete geçiş yapıp daha sonralarında yine 600cc ve 1000cc'ye geçiş yapmayı düşünüyorum. Canımı yolda bulmadım. Bazı facebook sözleri vardır ya hani; Bu can bile emanetken alacak neyin var gibisinden, yaradanın verdiği canı ben egolarım uğruna feda edemem. Kimse doğduğunda koşamaz, önce emekler sonra yürür ve bu böyle gider. Benim GT250R ve Ninja 250R gibi motosikletleri örnek vermem ben kendi irademe sahip olabilen biriyim çok şükür. Kimsenin gazına gelipte ne gaz açarım nede canımı tehlikeye atarım. 250cc segmentinden bir motosiklet almak problem değil. Maksadım önce ayakta durmayı, sonra yürümeyi ve koşmayı öğrenmek.
-
08 Ağustos 2012, 18:49
#28831
schmarık adlı üyeden alıntı
Ethem abi verdiğim örneklerin bir biri ile alakası olmadığının farkındayım. İleride düşündüğüm motorlar ss tarzı. Ama ben sırf egolarımı tatmin etmek için yada ne biliyim dışarıdakiler owww vavvv motora bak felan bu gibi şeylere takılmadığım için ufak commuter tarzı 2.eli iyi olan bir motor ile başlayıp bir zaman sonra satmak istediğimde kolayca elimden çıkarıp bir üst sınıf olan 250cc segmentinde motosiklete geçiş yapıp daha sonralarında yine 600cc ve 1000cc'ye geçiş yapmayı düşünüyorum. Canımı yolda bulmadım. Bazı facebook sözleri vardır ya hani; Bu can bile emanetken alacak neyin var gibisinden, yaradanın verdiği canı ben egolarım uğruna feda edemem. Kimse doğduğunda koşamaz, önce emekler sonra yürür ve bu böyle gider. Benim GT250R ve Ninja 250R gibi motosikletleri örnek vermem ben kendi irademe sahip olabilen biriyim çok şükür. Kimsenin gazına gelipte ne gaz açarım nede canımı tehlikeye atarım. 250cc segmentinden bir motosiklet almak problem değil. Maksadım önce ayakta durmayı, sonra yürümeyi ve koşmayı öğrenmek.
İlk motosikletin olacak ise, cbf çok güzel sakin huylu bir eğitim motosikletidir. Dengeli konforludur sadece hız ve hızlanmalarda seni tatmin etmez.
Benim geçen sene motosiklete başlayan arkadaşım gibi yap. Al 2011 4000tl civarı bir sene kullan satacağın en fazla 300 tl zarar.
Daha sonra cbr250 al, paran yetiyorsa ve hala motosiklete binmek istiyorsan. Bir sene de ya da en az 10.000 km kullan
Daha sonra r6 mı 600rr mı alırsın. Kendi kararını verirsin.
Nacizane tavsiyemdir.
-
08 Ağustos 2012, 18:52
#28832
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
İlk motosikletin olacak ise, cbf çok güzel sakin huylu bir eğitim motosikletidir. Dengeli konforludur sadece hız ve hızlanmalarda seni tatmin etmez.
Benim geçen sene motosiklete başlayan arkadaşım gibi yap. Al 2011 4000tl civarı bir sene kullan satacağın en fazla 300 tl zarar.
Daha sonra cbr250 al, paran yetiyorsa ve hala motosiklete binmek istiyorsan. Bir sene de ya da en az 10.000 km kullan
Daha sonra r6 mı 600rr mı alırsın. Kendi kararını verirsin.
Nacizane tavsiyemdir.
Evet benim, kendime ait ilk motosikletim olucak. Yoksa azda olsa scooter, cup tarzı ve vitesli motosiklet kullanmışlığım var. Pekte acemi sayılmam.
-
08 Ağustos 2012, 18:52
#28833
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır üzerinde çalıştığım sistemi hayata geçirdim. Benzin ve hidrojenle çalışan hybrit sistem. Hidrojeni ek yakıt olarak kullanıp yakıt tasarrufu ve performans artışı sağlıyorum. Şuanda 4. depo testteyim. Kendi motorumda (mc 150) Ortalama %20-25 yakıt tasarrufu sağlıyor. Testlerim bittiğinde detayları sizlerle paylaşacağım. Özellikle kurye arkadaşların çok işine yarayacaktır.
-
08 Ağustos 2012, 19:02
#28834
Cazador45 adlı üyeden alıntı
2011 yeni kasa apacheydi eski kasalardaki kadar titreşim var yok diyen yalan söyler ben sürekli eşimle birlikte geziyorum zaten eşim cbf den sonra apcheyle ilk yaptığımız yolculuktan sonra ilk söylediği şey bu motor diğer motorun gibi rahat değil çok titriyor heryerim uyuştu demişti bunu sat tekrar eski motorundan al dedi bende onu dinleyim öyle yaptım şuan her hafta sonu geziye çıkıyoruz en az 200 km bu hafta sonu çeşme yaptık manisada benzin almak için girdiğimiz akaryakıt istasyonunda eski motorumuz 2011 model apacheden vardı eşim motoru görünce bu motorla yolculuk eziyet gibiydi nasıl biniyorlar demişti daha ben ağzımı açmadan artçı için titireşim bariz bir şekilde hissediliyor seçim senin dediğim gibi her iki motorda seni tatmin eder
Şeytan gibi aklıma girdin desem yalan olmaz Rahatlık benim için her ne kadar önemli olmasada (Sonuçta 150cc motosiklet ne beklenir ki) ailemiçin önemli. Neden önemli ne alaka dersen ben ve babam balığa gideriz sık sık zaman bulabildikçe babam eğer o motordan rahatsız olur içine sinmezse, hoşuna gitmezse benim gözümde çöpten büyük değeri yoktur o motorun. Herşeyden önce arkadaş, kız arkadaş bunlar gelip geçiçi şeyler bir yere kadar. Önce ailemi düşünürüm. Onların rahatını, onların gönlünün isteiğini ve içine sineni isterim. Onların beğenmediği her ne olursa olsun benim için bir değer teşkil etmez. Bu durumda ben yavaş yavaş CBF150 araştırmalarına koyılıyım. Ama apache'ye hiç binmedim. İmkan bulursam binmek isterim.
TVS APACHE kullanıcılarından bir arkadaş bunu dile getirmiş. Arkadaşın adı motodrift
ve cbf150 hakkında bir arkadaşının başına gelmiş olanlar.
-donanımlarının kalitesini bilmem ama apche nin motoru cbf 150 den kat kat sağlam.bi arkadaşım 2011 0 cbf 150 almıştı motor 11.000 km de kitledi piston,krank,egzantrik zinciri diye bişey kalmadı motorda ne varsa dağıttı tabbi garantiden değişti parcalar
2-3 tane daha yorum vardı fakat bulamadım.
Şeytan diyoki git al bir honda titan es yada honda delüx 1/1.500 tl arası 12.5 hp. Taş gibi motor yıllar çatlatamamış. Sonra zaten o motoru satamazsam da evladiyelik zaten
-
08 Ağustos 2012, 19:05
#28835
cd0345 tsk ederim yorumun icin sanirim artik beni cbften kolay kolay vazgecirecek birsey yok
-
08 Ağustos 2012, 21:05
#28836
-
08 Ağustos 2012, 21:15
#28837
Garip1701 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun lastiklerimi değiştirdim.. yanlız kafama takılan bir soru oldu..geldim, zincir ayarı nasıl olmuş derken boşta bi döndüreyim dedim..durdum vitesi boşa almadan indim aşağı ayaklığa aldım.arka tekeri havaya verdim.o da ne dönüyor..debriajı bırakıyorum yine dönüyor..boşa alıyorum duruyor.1 e takıyorum dönüyor.sanki yarım debriaj yapar gibi.bu normalmi ?
Ramazan kardeşim, lastiklerin hayırlı olsun, iyi günlerde kullan, gözlemiş olduğun viteste deb. sıkılı iken teker dönmesi gayet normal, lastik sök tak işleminin debriyaj ayarıyla bi ilgisi yok. Muhtemelen daha öncede böyleydi ve sen bunun farkında değildim. Usta (seni ndebriyaj geç kavrıyor, böyle olmaz) falan deyip bi deb. ayarı falan yapmaya kalkmadıysa zaten bilki motorun eskidende böyleydi, benim motorda böyle sorun yok, vitesteyken deb. sıksanda teker dönmesi benim maturda da durmuyor. Sadece şunu kontrol et. Deb. sıkılı iken tekeri elinle tuttuğunda teker dönmesini durdurabilmen lazım. Zaten aşırı bi sıyırma falan olsa, sen yolda dururken motor deb. sıktığın halde 1. viteste gitmek isteyecektir. Motor bu seviyede sana direnmediği taktirde sorun yoktur.
-
08 Ağustos 2012, 21:53
#28838
wrcharun adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır üzerinde çalıştığım sistemi hayata geçirdim. Benzin ve hidrojenle çalışan hybrit sistem. Hidrojeni ek yakıt olarak kullanıp yakıt tasarrufu ve performans artışı sağlıyorum. Şuanda 4. depo testteyim. Kendi motorumda (mc 150) Ortalama %20-25 yakıt tasarrufu sağlıyor. Testlerim bittiğinde detayları sizlerle paylaşacağım. Özellikle kurye arkadaşların çok işine yarayacaktır.
bahsettiğin çok ciddi buluş. patent almadan mı buradan paylaşacaksın?. hidrojeni nereden bulacağız? kuryelerden para çıkmaz,
zaten başardıysan kuryelere gerek kalmaz. bu buluş seni dolar milyarderi yapar.. en azından dolar milyoneri..
-
08 Ağustos 2012, 22:36
#28839
Aradaslar direksiyon kilidi sağa kitliyor sola kitleyince anahtarı bırakmıyor neden olabilir
-
08 Ağustos 2012, 23:46
#28840
farcob adlı üyeden alıntı
bahsettiğin çok ciddi buluş. patent almadan mı buradan paylaşacaksın?. hidrojeni nereden bulacağız? kuryelerden para çıkmaz,
zaten başardıysan kuryelere gerek kalmaz. bu buluş seni dolar milyarderi yapar.. en azından dolar milyoneri..
Bu benim buluşum değil. Amerika'da yavaş yavaş yaygın hale geliyor. 6 - 8 silindirli araçlarda kullanıyorlar. Avrupa'da da kullanılmaya başlandı. Ben bunu motorlar için uygun hale getirdim. Daha doğrusu motorumu test aracı olarak kullanıyorum. Daha sonra binek ve ticari araçlar için de çalışma yapacağım. Hidrojeni depolamıyorum motorun üzerinde üretiliyor ve aynı anda benzine karışıp %100 e yakın yanma sağlıyor. Normalde içten yanmalı karbüratörlü motorlar %60 verimlilikle çalışır. Geri kalanı egzostan dışarı atar ve emisyon oluşur. Bu sistem emisyonu çok düşürüyor. Depolama olmadığından çokta güvenli. Çok pahalı bir sistem değil. LPG dönüşümü gibi diyebilirim. Yanlız bazı parçaları ithal ediyorum biraz zaman alıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler