Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Ağustos 2012, 03:48
#28721
Arkadaşlar sabah bi kalktım depoda çizikler mevcut böyle derin değil ama iç gıcıklayıcı neden olduğunu çözemedim ama diyorum ki büyük ihtimal kedi çıktı depoya neyse ben bu kılcal çiziklerden en iyi hangi yöntemle kurtulurum deneyen tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
Hondahastasi adlı üyeden alıntı
Canatanin yenisi 270 sirtlik 35 fren lambası 50 ben yarı fiyatını istiyorum kargo ücreti benden tlf 05416887377
Çantanın durumu nedir ? Foto falan yokmu
Reklamlar
-
04 Ağustos 2012, 04:55
#28722
Garip1701 adlı üyeden alıntı
Aynen bende düşünüyordum böyle..Çevremde hiç tanıdık motorcu yok bırak CBF yi..
Ne dersin bi Çanakkale yapmaya benimle..yada Edirne ..İzmir de olabilir aslında..ama Cumartesi pazar sadece..Bayramdan sonra olur anca.Malum, yarın direksiyon sınavım var...
valla ramazan abi inşallah diyelim burdan istanbulda biri daha gelirse olabilir aslında =) bide sözlümden izin almam lazım ;) nayetinde onsuz ilk uzun yol olucak =)
-
04 Ağustos 2012, 06:47
#28723
Merhaba, siteye yeni üye oldum. Adım Halil.
1997 senesinden beri kullandığım 89 model MZ 251 motorum var. Artık motorum eskidi, onu emekli etmeyi düşünüyorum.
Nasip olursa yeni bir motor almak istiyorum. Motorsikleti sıfır almayı düşünüyorum.
37 yaşındayım. Kullandığım bir arabamda var. Motorsiklet düşünmemin nedeni, hem motor sevgisi hemde arabaya göre daha pratik bir kullanımının olması.
Ben aslında 250 cc üzerinde bir motorsiklet almayı düşünüyordum. Biraz araştırınca fiyatları beklediğimden daha yüksek buldum. Araştırmalarım sonunda 125-150 cc bir motorsikletin işimi göreceği sonucuna vardım.
Başta düşündüğüm iki model vardı.
Yamaha ybr 125
Honda cbr 125
bu ikisi arasında ybr 125 daha ağır basmıştı.
Sonra listeme Honda cbf 150 girdi.
Bu başlığı baya okumama rağmen tabiki 1450 sayfaya yaklaşan uzunluğu ile hepsini okuyamadım.
İnşallah bundan sonra bende yazılanları daha iyi takip edeceğim.
Sizlerin bana olan tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı okuyacağım.
Hepinize hayırlı günler dilerim...
-
04 Ağustos 2012, 08:37
#28724
mrb.hoşgeldin...bende senin gibi çok araştırdım...önce kanuni seyhan aldım 150cc.ama bin pişman oldum..titreşimi çok fazla.uzun yolda bel ağrısı yapıyo.parçaları dandik.yan kapakları alttan kırıldı akünün olduğu ve diğer kapak...vida yerlerinden kırıldı sırf titreşimden.sonra 2 defa sinyaller patladı..ön fardan mütiş bir uğultu geliyo...motor 2 defada yolda bıraktı ilk aldığım gün vites kolu gevşeyince kaldım ortada...senin anlicen bin pişman oldum.ve 3 gün önce sattım.hiçdüşünmeden honda cbf 150 aldım...30 km oldu ama çok harika ve keyifli bir motor ses yok vibrasyon diğer motoruma göre hiç yok.benden daha tecrübeli arkadaşlarda sana bilgi verir.bence düşünde direk git al.
-
04 Ağustos 2012, 23:24
#28725
Beyler accayip sinirlerim bozuk
biliyosunuz 2 gün önce cbf aldım, adam güven verdi falan dedim, demez olaydım.
motorda xenon far var. aküyü yiyor heralde ki 3. marşda aküyü komple bitiriyor,
o kadar full ekipmanla demin dışarı pratik yapmaya çıktım inanırmısınız 5 kere
istop etti, 3 tane yardım sever motorcu arkadaş vurdurdu öyle çalıştı motor.
hevesim kursağımda kaldı, bi de mesela 1. viteste biraz yüksek devirde benzini
kesiyor motor.
adam kronik problemi dedi cbflerin istop etmesi bende kronik sorunsuz olucağı için
bu motoru seçmiştim. naapıyım gidiyim bıçaklıyımmı adamı bi yorum atın neden
oluyor bunlar?
-
04 Ağustos 2012, 23:35
#28726
motor ateşleme sistemi aküye bağlı ise, akü bitince zor çalısır ve bol bol stop eder. Bendeki 2 motorun 96 eski olan elektriği direk motordan alıyor. Aküyü sök at cayır cayır çalışır. 2005 model ise ateşleme elektriğini aküden alıyor. Akü bitince ayak marşıyla bile çalışmıyor. Rampa aşa vurdurursan anca. Çözüm, ampülü standart ampulle değiştır. Aküyüde daha amperi güçlü veva ampülü değiştirirsen standart bi akü işini görür. Kolay gelsin. Dolu aküyle stop ederse bidaha yaz. Cbf m yok ama arkadaşlar yardımcı olacaktır.
-
04 Ağustos 2012, 23:40
#28727
farlar çok hoşuma gidiyor, dalgalanma olmuyor ama çok abartı geldi bana 2 marşta boşaltması kesin bişey var allahım sen bana mukayet ol.
-
04 Ağustos 2012, 23:47
#28728
ampulü ve aküyü değiştir. Stop etmemesi ve kolay çalışması lazım bunları yapınca. Ama bi devirde tekleme yaparsa cbf nin biçoğunda kronik olarak var. Onu cbf ciler daha iyi bilir. O sorunu çözmüşler çıkacaktır. Fikirlerini alırsın. Kolay gelsin.
-
04 Ağustos 2012, 23:48
#28729
abiler üstad cbfciler, napıyım neediyim bi yol yordam gösterin :(
-
05 Ağustos 2012, 00:04
#28730
far ampülünü eski haline döndür kardeş xenonlar çokta masum değiller akü bitmesi ondandır, zaten motorunun aküsü 12 volt 6 amper olması lazım, şimdi yok arkadaş xenonlar 35 watt orjinal ampulüyle aynı güçte diyecekler çıkabilir wattan ziyade çektiği ampere bakın sömürüyo resmen aküyü. Diğer stop etme sorunun karbüratör hava ayarıyla alakalı olabilir, ayrıca 1. vitesde neden yüksek devir ihtiyacı duyuyorsunki o sadece kalkış için benim bildiğim.
Bende ilk aldığımda yolda kalmıştım o kadar uğraşmama rağmen çalıştıramadım motoru eve kadar yürüdüm yaklaşık 4 km ve o sinirle koltuğu sökünce temizlik için kullandığım küçük bez parçasının hava filtresi girişini tıkadığını görünce çok gülmüştüm kendi kendime bazen böyle önemsiz küçücük sebepler olabiliyo belkide öyle bişeydir.
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
05 Ağustos 2012, 00:24
#28731
kanka bişey dicem :D koltuğun altına ben motor brandasını koydum öyle dolandırıp oraya sıkıştırdım yola çıktım, sence etkilemiş olabilir mi, hava filtresi orda mı?
-
05 Ağustos 2012, 00:31
#28732
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
05 Ağustos 2012, 00:38
#28733
arkadaşlar bikaç yıl önce cbf ci bi arkadaşım motor tekliyor, gitmiyor, stop ediyor diye motorunu getirdı. Çalıştırdım baktım hakikaten öyle. Orasına burasına baktım bişey yok. Koltuğu kalıdırsana bi dedim. Hayırdır? Dedi. Sen kaldır bi dedim. Kaldırdı. Ruhsatı kocaman bi poşete sarıp koymuş ıslanmasın diye. Oda hava filtresi girişini tıkamış. Ruhsatı verdim eline. Çalıştırdı motoru cayır cayır. Arkadaşımın suratı şu şekil oldu= arkadaşlar koltuk altına bişey koymayın.
-
05 Ağustos 2012, 00:45
#28734
:D ama akü problemim hala var bakalım onu nasıl çözücem, ama sakinleştim teşekkür ederim, adama daha sakin konuşabilirim artık (:
-
05 Ağustos 2012, 00:48
#28735
akün eskiyse ömrü bitmiş, dolmuyor olabilir. Bunda xenon farın etkisi büyük tabi. Ampülü standart ampulle değiştir aküyü bi yenile bakalım hemen bitecekmi?
-
05 Ağustos 2012, 00:58
#28736
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
:D ama akü problemim hala var bakalım onu nasıl çözücem, ama sakinleştim teşekkür ederim, adama daha sakin konuşabilirim artık (:
aga ben 2010 yılında 2007 model bir cbf almıştım akü iyiydi ama geçen yıl zortladı değiştirdim üzerindeki akü fabrika çıkış aküsüydü yani orjinal aküsü zaten en fazla 4 yıl gidiyo tabi kullanıma bağlı benim motorda ne ampüle ne tesisata müdahale edilmemişti herşeyi fabrikadan çıktığı gibiydi belkide ondan 4 yıl dayandı aküsü, belkide senin akü can çekişiyordur kimbilir onuda bi kontrol ettir istersen.
---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:56 ----------
adem80 adlı üyeden alıntı
akün eskiyse ömrü bitmiş, dolmuyor olabilir. Bunda xenon farın etkisi büyük tabi. Ampülü standart ampulle değiştir aküyü bi yenile bakalım hemen bitecekmi?
haklısın kardeş xenon far 6 amperlik aküyü resmen ağlatıyo
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
05 Ağustos 2012, 01:00
#28737
Ben eski motorumun aküsü bitince asitli tip Bosch M4 F26 model bir akü almıştım. 12v 9Ah ve marş amperi de 80A, 50 tl den az bir fiyata Ankara Bauhaus dan alıp motoruma takmıştım. Yalnız orjinal aküden az büyük ve orjinalin altındaki plastik kutuyu sökmek gerekiyor. Asitli olduğu için tahliye bağlamak gerek, onu da bağlayıp diğer tahliye borularının yanından aşağıya kadar göndermiştim. Motoru sattığımdan durumu nasıl bilemiyorum fakat taktığım zaman gayet memnun kalmıştım. Gayet canlı marş alıyordu. Ölçüleri 136x76x140 En azından güvenilir bir marka. Asitini kendin koyman gerekiyor. Bakımsız ama istersen bakım da yapabiliyorsun. Teknik dokumanı aşağıda:
http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/m...ries_m6_m4.pdf
-
05 Ağustos 2012, 01:10
#28738
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Ben eski motorumun aküsü bitince asitli tip Bosch M4 F26 model bir akü almıştım. 12v 9Ah ve marş amperi de 80A, 50 tl den az bir fiyata Ankara Bauhaus dan alıp motoruma takmıştım. Yalnız orjinal aküden az büyük ve orjinalin altındaki plastik kutuyu sökmek gerekiyor. Asitli olduğu için tahliye bağlamak gerek, onu da bağlayıp diğer tahliye borularının yanından aşağıya kadar göndermiştim. Motoru sattığımdan durumu nasıl bilemiyorum fakat taktığım zaman gayet memnun kalmıştım. Gayet canlı marş alıyordu. Ölçüleri 136x76x140 En azından güvenilir bir marka. Asitini kendin koyman gerekiyor. Bakımsız ama istersen bakım da yapabiliyorsun. Teknik dokumanı aşağıda:
maviden kurtuldun aldın sıfır motoru dert kalmadı değilmi
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
05 Ağustos 2012, 01:11
#28739
Sevdim ki gidip sıfırını aldım Baya adam etmiştim ama , Maviydi hastı
-
05 Ağustos 2012, 01:28
#28740
arkadaslar 2008 model 16000 kmde cbf alınırmı sahıbı temız bakmıs alınırsa da en buyuk sorunu ne olur ..sırf bu yüzden aynı fiyatta 2011 model ybr esd buldm 8bınde ama yol tutusuna guvenemıyorum ybr nın
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler